تبلیغات در باهاما

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات در باهاما حرفه ای شما میتوانید کل بازار را در یک چشم بهم زدن به سمت و سوی محصولات و خدمات شرکت خودتان سوق دهید ، بله این است قدرت تبلیغات حرفه ای است.در تبلیغات سعی کنید بر اساس یک استراتژی حرکت کنید و با توجه به موقعیت استراـژیک خود بدنبال برنامه ریزی دقیق جهت اجرایی کردن عملیات باشید. در بازاریابی هوشمند میبایست از یک تیم حرفه ای و خبره جهت انجام امور خود مشورت بگیرید و سعی نمایید تا حد ممکن چابک عمل نمایید.شرکت سیماگر یک شرکت با رویکرد خلاقیت گرایی است که باتوجه به کنارهم قرار دادن اصل تجربه و خلاقیت سعی در ارائه بهترین کمپین تبلیغاتی برای شما مشتریان گرامی میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

اطلاعات ورود خود را وارد نمایید.

شماره: 09121442355 شبكه رايانه هاي خرابكار (Botnet) باهاما كه اخيراً به عنوان يك جعل كننده كليك شناسايي شده بود، با سوءاستفاده از ظاهر گوگل به سرقت از صاحبان تبليغات اينترنتي مي پردازد.

اين شبكه به باهاما معروف است زيرا با استفاده از جعل كليك به سرقت ترافيك پرداخته و آن را به دويست هزار دامنه رزرو شده (parked domains) در باهاما انتقال داده و از اين طريق كسب درآمد مي كند.

دامنه هاي رزرو شده دامنه هايي هستند كه داراي محتويات چنداني نيستند و معمولاً يك صفحه دارند كه حاوي ليستي از تبليغات مختلف است.

حملات جعل كليك زماني رخ مي دهند كه كاربر بر روي لينكي كليك مي كند كه ظاهر آن با اصل آن يكي نيست و كليك مذكور براي مجرمان اينترنتي سودآورد است.

شبكه رايانه هاي خرابكار باهاما، رايانه هاي معمولي و قانوني را تبديل به كلاهبرداران كليكي كرده و از اين طريق كار شركت هاي تبليغاتي را بي اثر مي كند.

شبكه مذكور از طريق روش خرابكارانه اي به نام آلوده سازي DNS، بر روي شيوه دسترسي رايانه هاي قرباني به وب سايتهاي تبليغاتي اثر مي گذارد.

در حال حاضر شبكه باهاما از آدرس گوگل سوءاستفاده مي كند، به اين ترتيب كه كاربران رايانه هاي قرباني را به صفحه اي جعلي در كانادا هدايت مي كند كه ظاهري دقيقاً مانند گوگل دارد و حتي نتايج جستجو را هم مانند گوگل بر مي گرداند ولي مشكل در اين است كه لينكهاي نمايش داده شده مستقيماً به وب سايتي كه اشاره مي كنند نمي روند.

لينكهاي مذكور در واقع لينكهايي هستند كه به ازاي هر كليك بر روي آنها پول به حساب دارنده وب سايت حاوي لينك مذكور فرستاده مي شود، به لينكهاي گفته شده اصطلاحاً CPC يا Cost-per-click گفته مي شود.

لينكهاي مذكور ماسك نتايج جستجو را به چهره زده اند و به فريب كاربران با سوءاستفاده از اعتبار گوگل مي پردازند.

در نتيجه يك كاربر كه تمايل به اجراي يك جستجوي قانوني بر روي موتور جستجوي گوگل دارد، بدون اطلاع در يك كلاهبرداري جعل كليك درگير مي شود كه در آن گوگل بخشي از ترافيك خود را از دست داده و در نتيجه سودي كه از تبليغات دريافت مي كند نيز كاهش مي يابد.

اخبار مرتبط: يك Botnet براي جعل كليك مرکز امداد و هماهنگی عملیات رایانه‌ای در شبکه‌های اجتماعی:

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map