تبلیغات در Exuma و Cays باهاما

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات در Exuma و Cays باهاما در اینترنت که بخشی از آن همان دیجیتال مارکتینگ میباشد به چند بخش تقسیم میشود. تبلیغات در شبکه های اجتماعی، تبلیغات در وب سایت های پربازدید، تبلیغات بنری ، تبلیغات کلیکی ، تبلیغات هدفمند شده ، تبلیغات در موتورهای جستجو که بیشتر با تبلیغات در صفحه اول گوگل شناخته میشود و تبلیغ به صورت تبادل لینک و چند نوع دیگر هستند، یکی از روش های غیر حرفه ای که عموم مردم ما انجام میدهند این است که مستقیما وارد مذاکره میشوند و بدون هیچ برنامه ای اقدام به تبلیغات میکنند ، در صورتی که عموما نتیجه از تبلیغات نمیگیرند و این تصور برایشان ایجاد میگردد که کلا تبلیغات جواب نمیدهد و یا اینکه شرکت ها درصد زیادی را برای خودشان بر میدارند و صداقت در معامله ندارند اما شرکت سیما گر با آگاه بودن این موضوع یک طرح جدید در قرارداد خود دارد که سبب Win Win بودن کمپین تبلیغاتی اش میگردد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

در باهاما بهتر است این زمستان از آنجا که کشور از بازدید کنندگان بین المللی برای لذت بردن از خورشید ، شن و دریا استقبال می کند.

باهاما از بازگشایی هتل با معاملات هیجان انگیز گرفته تا اعتبار هوایی 500 دلاری هیئت ارتقا Islands جزایر باهاما ، مقصد مناسبی برای مسافرانی است که در این فصل تعطیلات به دنبال فرار از سرما هستند.

وزارت گردشگری راهنمای جزیره تعاملی را راه اندازی می کند - در تلاش برای ایجاد یکپارچه تر کردن برنامه ریزی برای یک سفر امن ، بسیار ضروری باهامی ، وزارت گردشگری نقشه های تعاملی که راهنمای جزیره به جزیره را از جدیدترین دستورالعمل ها ، از جمله ساعات کاری عملیات ، دسترسی به ساحل و سایر موارد ، در اختیار بازدید کنندگان قرار می دهد.

بازگشایی هتل در آن سوی باهاما - جزیره بهشت ​​آتلانتیس قرار است در 10 دسامبر سال 2020 بازگشایی شود و Eleuthera's French Leave Resort قرار است 15 دسامبر سال 2020 بازگشایی شود.

Grand Hyatt Baha Mar و Exuma استراحتگاه و آبگرم Grand Isle قرار است هر دو در 17 دسامبر 2020 بازگشایی شوند.

صندل رویال باهامیان در حالی که 28 ژانویه 2021 بازگشایی خواهد شد صندل زمرد خلیج 1 فوریه 2021 بازگشایی می شود.

Exuma و فرودگاه فرودگاه لانگ آیلند[FE (1) s - فرودگاه بین المللی Exuma در حال ارتقا major اساسی است.

این پروژه که قرار است ماه آینده آغاز شود ، ترمینال را از 2,000،60,000 فوت مربع به 2022،4,000 فوت مربع گسترش می دهد.

این کشور در حال برنامه ریزی برای توسعه فرودگاههای دیگر در لانگ آیلند است که انتظار می رود در مارس 6,500 تکمیل شود.

این پروژه باند فرودگاه را از XNUMX فوت به XNUMX فوت گسترش می دهد.

برای یک لیست کامل و به روز از معاملات و بسته های باهاما ، به اینجا مراجعه کنید www.

bahamas.

com/deals-packages.

    اعتبار هوایی جمعه سیاه Black Island - هیئت ارتقا Islands جزایر باهاما آ 500 دلار اعتبار هوایی این جمعه سیاه برای کمک به مسافران در برنامه ریزی تعطیلات بعدی باهامیان.

اعتبار در هنگام رزرو قبل از بسته بسته 7 شبانه هوا در هتل عضو هیئت مدیره ارتقا Islands جزایر باهاما قابل اجرا است.

مسافران باید تا 30 نوامبر 2020 رزرو کنند و تا 31 ژانویه 2021 سفر کنند.

تاریخ خاموشی اعمال می شود.

بسته رایگان اول شب Atlantis - در جشن بازگشایی استراحتگاه ، آتلانتیس مهمانان خود را به آنها ارائه می دهد شب اول رایگان با حداقل دو شب اقامت.

قابل رزرو از 10 تا 22 نوامبر و معتبر برای اقامت بین 10 تا 17 دسامبر.

بسته بهار مار رویای دور و گریز - Grand Hyatt Baha Mar به مهمانان ارائه می دهد 20 درصد خاموش درست در زمان بازگشایی تفرجگاه در 17 دسامبر.

برای اقامت تا 6 آوریل 2020 تا 4 دسامبر 2021 رزرو کنید.

اعتبار مرجعی Coral Sands - اقامتگاه محبوب جزیره هاربر ارائه می دهد اعتبار 100 دلاری متوسل شامل صبحانه قاره روزانه برای دو نفر و دسترسی به تمام ورزشهای آبی غیر موتوری در صورت اقامت حداقل برای دو شب.

این پیشنهاد تا 15 دسامبر سال 2020 معتبر است.

سفر هفتگی جوایز ماژلان کمپین "هنوز راکین" باهاما را تشخیص می دهد - کمپین Still Rockin 'وزارت گردشگری و هواپیمایی باهاما بهترین تبلیغات / بازاریابی مقصد را به خود اختصاص داد.

پس از طوفان دوریان ، این کمپین 14 جزیره مهم باهاما را که تحت تأثیر طوفان قرار نگرفته بود ، برجسته کرد ، که به رکوردشکنی 7.

2 میلیون بازدید کننده در سال 2019 کمک کرد.

جوایز همچنین کمپین وزارت از باهاما با عشق را به رسمیت شناخت ، در گروه تجاری تلویزیون بازاریابی مقصد نقره دریافت کرد.

باهاما با بیش از 700 جزیره و جزیره و 16 مقصد جزیره ای منحصر به فرد ، در 50 مایلی ساحل فلوریدا واقع شده است ، و یک فرار با پرواز آسان را فراهم می کند که مسافران را از زندگی روزمره دور می کند.

جزایر باهاما دارای ماهیگیری در کلاس جهانی ، غواصی ، قایقرانی و هزاران مایل از دیدنی ترین آبها و سواحل کره زمین هستند که در انتظار خانواده ها ، زوج ها و ماجراجویان هستند.

کاوش در تمام جزایر ارائه شده در www.

bahamas.

com و یا بر روی فیس بوک, یوتیوب or نمایش مشخصات عمومی تا ببینید چرا در باهاما بهتر است.

  # سفرسازی مجدد طبق آخرین گزارش ها ، تقریبا نیمی از آمریکایی ها (46٪) قصد سفر برای تعطیلات دسامبر را دارند.

COVID-19 به طور فزاینده ای بر تصمیمات سفر تأثیر می گذارد و باعث .

.

.

ادامه مطلب امروز مقامات فرودگاه بین المللی مینتا سن خوزه (SJC) برنامه آفتابگردان را به همراه شورای ایالت کالیفرنیا برای معلولیت رشد (SCDD) معرفی می کنند.

.

.

.

ادامه مطلب رئیس جنبش اوگاندا ، جنرال یویری کاگوتا موسونی اعلام کرد که پناهگاه Ziwa Rhino هفته گذشته از جدیدترین عضو خود در خانواده کرگدن اوگاندا استقبال کرد.

او گفت .

.

.

ادامه مطلب هواپیمایی قطر اعلام کرده است که برای کلیه بلیط های صادر شده قبل از 30 آوریل 2021 برای مسافرت ، تغییرات نامحدود تاریخ و بازپرداخت بدون هزینه را به مسافران ارائه خواهد داد .

.

.

ادامه مطلب

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map