تبلیغات در جزیره آکلینز باهاما

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات در جزیره آکلینز باهاما مسیر آینده کسب و کارتان را تغییر دهید تبلیغات و برندینگ مهم ترین فاکتورهای توسعه ای شرکت میباشد که باید بر اساس یک برنامه ریزی قبلی پیش رود، یکی از بزرگ ترین اشتباهات کسب و کار ها یا بیزینس ها فعلی نداشتن استراتژی و برنامه ریزی است ، شرکت سیماگر یک شرکت ارائه دهنده راه حل برای خروج از شکست و وضعیت بحرانی است. برای انجام یک کار سازمان یافته با یک تیم سازمان یافته همکاری کنید تا نتیجه انتخاب شما یک عمل سازمان یافته و موثر باشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

وزارت گردشگری و هواپیمایی باهاما بالاترین تعداد ورود بین المللی را اعلام کرده است که منجر به ثبت سطح اشغال هتل شده است.

باهاما در سال 2018 و 2019 جوایز و افتخارات رسانه ای صنعت گردشگری متعددی را به دست آورد.

باهاما با راه اندازی یک کمپین جدید با برجسته سازی زیبایی و اصالت 2019 جزیره خود با همکاری لنی کراویتز ، از سال 16 قدرتمند را آغاز کرد و از مسافران خواست که پروازهای دور را انجام دهند باهاما.

وزارت همچنین برنامه های مهیجی را برای توسعه یک بندر کشتی تفریحی هنری در ناسائو اعلام کرد.

وزیر آگویلار گفت: "باعث افتخار و خوشحالی من است که گزارش دهم که باهاما قوی ترین تعداد جهانگردی خود را که تاکنون ثبت شده است تجربه می کند.

" "ما مشتاقانه منتظریم تا موفقیت برنامه های مترقی خود را ادامه دهیم و در سال 2019 حرکت خود را ادامه دهیم زیرا با ابتکارات جدید جالب توجه پیش می رویم.

" ورود به سیستم شریک داده وزارت ، ForwardKeys که اطلاعات ورودی و بازدیدکننده را 365 روز قبل ردیابی و گزارش می کند ، از مناطق اصلی بازاریابی تعیین شده گزارش داد که ورود بین المللی به باهاما در ژانویه 15 نسبت به ژانویه 2019 با رشد 2018 درصدی روبرو شده است.

چندین بازار اصلی رشد دو رقمی را ثبت کردند .

در فوریه ، ورودهای خارجی 11.

1٪ نسبت به سال دیگر افزایش یافته است.

وضعیت رزرو رو به جلو برای سه ماه آینده (مارس تا مه) خوشبینانه است ، با رزروهای جلو 9.

0٪ قبل از ورود خارجی ها.

آوریل (با 15.

6 درصد جلوتر) مطلوب ترین چشم انداز را نشان می دهد.

ظرفیت هوا در ماه ژانویه نسبت به سال گذشته 20.

0 درصد رشد کرد و رشد قابل توجهی در بهترین بازارهای بین المللی متصل - ایالات متحده آمریکا (23.

9 درصد +) و کانادا (12.

7 درصد) داشت.

ایالات متحده و کانادا در سه ماه آینده به رشد ظرفیت ادامه خواهند داد.

روند رشد همچنان ادامه دارد ، زیرا ظرفیت هوای بین المللی تقریباً 21٪ نسبت به سال گذشته در فوریه رشد کرده است.

ورود به سفر سال گذشته یک سال رکوردشکنی برای ورود کشتی های کروز و توقفگاه بود.

در پایان سال 2018 ، ورود هوایی و دریایی خارجی بیش از 6.

6 میلیون بازدید کننده داشته است که از 6.

1 میلیون ثبت شده در سال 2017 افزایش چشمگیری داشته است.

بازدیدکنندگان توقف تنها 16.

7 درصد در سال 2018 نسبت به 2017 افزایش یافته اند ، و فریپورت افزایش یافته است از بازدید کنندگان دریا 49 درصد است.

فروش هتل و هواپیما افزایش می یابد صنعت هتل های ناسائو و جزیره پارادایس از افزایش متوسط ​​نرخ اتاق روزانه و درآمد هر اتاق موجود در سال 2018 در مقایسه با سال 2017 خبر داد.

سال با 34 درصد درآمد اتاق به پایان رسید ، سودهایی که در ده سال گذشته مشاهده نشده است.

جایزه و حساب جوایز سفر به دریای کارائیب - مجلات کارائیب ژورنال ، بزرگترین وب سایتی که گردشگری کارائیب را پوشش می دهد ، در جوایز سفر کارائیب 2018 ، دو جایزه اصلی را به مقصد اعطا کرد: بهترین مقصد کارائیب و بهترین وزیر گردشگری کارائیب.

HSMAI - وزارت گردشگری و هواپیمایی باهاما سه جایزه را برای بازاریابی برجسته در سفر در Hospitality & Marketing Association International (HSMAI) ، بزرگترین و معتبرترین رقابت جهانی بازاریابی سفر پذیرفت.

در بخش روابط عمومی ، وزارت به دلیل تبلیغات برتر در بازاریابی تأثیرگذار و یک جایزه آدریان برنز به دلیل فعالیتهای ارتباطی خود ، به دریافت جایزه طلای آدریان مفتخر شد.

در گروه تبلیغات ، وزارت به دلیل استراتژی بازاریابی محتوای منحصر به فرد و 16 جزیره ، به دلیل نوآوری در تبلیغات شناخته شد.

جوایز USA Today 10Best Readers 'Choice Awards for the Caribbean - The جزایر باهاما با 18 جایزه از 10 رشته جوایز امسال USA Today XNUMXBest Readers' Choice for Caribbean شناخته شد.

باهاما ادعا کرد که سه مکان یک برای بهترین ساحل کارائیب (ساحل گلد راک در فریپورت) ، بهترین جزیره کارائیب برای عاشقانه (Green Turtle Cay in the Abacos) و بهترین رستوران کارائیب (Graycliff در ناسائو) وجود دارد.

تقدیرهای رسانه ای - این جوایز لیستی رو به رشد از تقدیرهای رسانه ای و گزارش های روند سفر مصرف کننده را با موقعیت مثبت باهاما در سال 2019 جمع می کنند از جمله: • Brit + Co "16 مکان مناسب برای بازدید در سال 2019" • "بهترین مقصد سفر زمستانی برای سال 2019" از Reader Digest (از ناسائو و جزیره بهشت ​​به عنوان بهترین مقصد برای خانواده ها نام می برد) • "مکانهای برتر برتر برای اقامت در سال 2019" CNN (لیست Rosewood در بها مار) • "مجلل ترین مقصد ماه عسل 2019" برای عروس ها (شامل Grand Isle Resort & Spa's 23 North on Great Exuma) • جوایز Caribbean Journal Awards "Caribbean Travel Awards 2018" (افتخار باهاما با بهترین مقصد کارائیب و بهترین جوایز وزیر گردشگری کارائیب) • پیشنهادات "جوایز انتخاب خوانندگان 2018" Consumer Trend Reports - باهاما نه تنها مورد علاقه مطبوعات است ، بلکه مصرف کنندگان خود صحبت می کنند.

• "برترترین مقصدهای KAYAK" • American Express "" مقصد برتر سفر برای سال 2019 "(اشاره می کند که سفر اعضای کارت به ناسائو 63 درصد رشد دارد) ادامه حرکت با پرواز دور وزارت همچنین یک کمپین خلاقانه چند کاناله جدید با حضور اسطوره راک باهامیایی-آمریکایی ، لنی کراویتز ، ارائه داد که روح اصیل باهاما را به عنوان مقصد ماجراجویی و کشف آشکار می کند.

کمپین بازاریابی تلویزیونی و حمایت از بازاریابی تلویزیونی که متن آن متن ترانه محبوب Kravitz Fly Away است ، ارتباط عمیق شخصی وی با باهاما و همچنین عجله آدرنالین خالص در کاوش 100,000 مایل مربع مجمع الجزایر را با قایق و هواپیما به تصویر می کشد.

ویدئوی پشت صحنه کراویتس را در اطراف پایگاه خود در Eleuthera دنبال می کند ، جایی که او موسیقی ضبط می کند و زمان جزیره را می پذیرد.

پشتیبانی از محتوای دیجیتال در www.

bahamas.

com/flyaway به وزارت گردشگری و هواپیمایی باهاما اجازه می دهد تا آگاهی از بسیاری از جزایر مقصد را که شامل Freeport ، The Abacos ، The Exumas ، Andros ، Bimini ، جزایر Berry ، جزیره Cat ، است ، افزایش دهد.

جزیره هاربر و الوترا ، لانگ آیلند ، سان سالوادور ، روم کی ، مایاگوآنا ، ایناگوآا ، آکلینز ، جزیره ناسائو - بهشت ​​و جزیره کروک.

مرکز جدید بازدیدکنندگان را به میکروسایت های خاص جزیره تحویل می دهد که محتوای ویدئویی عمودی الهام بخش در مورد موضوعات مختلف فرهنگی و سفر را تحویل می دهند.

این کمپین جذابیت باهاما را به عنوان یک مقصد و نزدیکی آن را به عنوان یک مقصد سریع Fly Away تأکید می کند.

در اوایل امروز ، نخست وزیر انگلیس جلسه ای برای پاسخگویی به نوع جدید COVID-19 شناسایی شده در انگلستان تشکیل داد.

.

.

.

ادامه مطلب شرکت گزارش دهنده خطوط هوایی (ARC) امروز ، واریانس حجم بلیط هواپیمایی تلفیقی زیر را در مقایسه با مدت مشابه سال 2019 گزارش کرد.

این مجموع فروش فروش تولید شده .

.

.

ادامه مطلب Cebu Pacific (CEB) ، بزرگترین شرکت حمل و نقل فیلیپین ، همچنان اعتبار گزینه های انعطاف پذیر خود را برای مسافرانی که تا 31 مارس 2021 سفر می کنند ، افزایش می دهد.

این گزینه ها شامل .

.

.

ادامه مطلب با وجود یک سال بی سابقه ، باهاما همچنان خود را به عنوان یک مقصد پیشرو در سفر به دریای کارائیب قرار می دهد و از طرف مصرف کننده ، تجارت و جایزه عالی رتبه های برتر را کسب می کند .

.

.

ادامه مطلب

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map