تبلیغات در سان سالوادور باهاما

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات در سان سالوادور باهاما حرفه ای شما میتوانید کل بازار را در یک چشم بهم زدن به سمت و سوی محصولات و خدمات شرکت خودتان سوق دهید ، بله این است قدرت تبلیغات حرفه ای است.در تبلیغات سعی کنید بر اساس یک استراتژی حرکت کنید و با توجه به موقعیت استراـژیک خود بدنبال برنامه ریزی دقیق جهت اجرایی کردن عملیات باشید. در بازاریابی هوشمند میبایست از یک تیم حرفه ای و خبره جهت انجام امور خود مشورت بگیرید و سعی نمایید تا حد ممکن چابک عمل نمایید.شرکت سیماگر یک شرکت با رویکرد خلاقیت گرایی است که باتوجه به کنارهم قرار دادن اصل تجربه و خلاقیت سعی در ارائه بهترین کمپین تبلیغاتی برای شما مشتریان گرامی میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

روزهای رویاپردازی بهشت ​​از دفتر کار موقت خانه یا کلاس شما به پایان رسیده است.

جزایر باهاما برنامه جدید سفر با اقامت گسترده باهاما (BEATS) را اعلام کرد ، یک اجازه اقامت یک ساله که به متخصصان و دانشجویان اجازه می دهد تا هنگام حرکت به ریتم جزیره درام خود ، از راه دور لپ تاپ و لباس شنای خود را بسته بندی کنند.

، از باهاما.

BEATS برای کسانی اعمال می شود که محل کار و کلاسهای آنها از رو در رو به مجازی تغییر کرده است زیرا COVID-19 انعطاف پذیری بی سابقه ای را به کار سنتی از محیط خانه وارد کرده است.

با داشتن 16 جزیره برای انتخاب و مناظر خیره کننده فراوان ، بازدیدکنندگان می توانند خیال پردازی در مورد تعطیلات گرمسیری را فراموش کرده و زندگی در آن را شروع کنند.

جوی جبریلیو ، مدیر کل وزارت گردشگری و هواپیمایی باهاما گفت: "آنچه که در مورد باهاما همیشه منحصر به فرد بوده و حتی امروزه از اهمیت بیشتری برخوردار است این است که ما 700 جزیره و ساحلی با 16 مقصد جزیره منحصر به فرد برای سفر داریم.

" .

"این بدان معنی است که شما اساساً می توانید کار خود را انتخاب کنید ، مطالعه کنید و ماجراجویی کنید.

اگر به دنبال آرامش و انزوا هستید ، می توانید به مایاگوآنا یا سان سالوادور بروید ، یا اگر به دنبال اقامت در مسیر شکست خورده هستید ، می توانید جزیره Grand Bahama ، Eleuthera یا Long Island را انتخاب کنید.

فرصت ها بی پایان است.

" بازدیدکنندگان نه تنها به لذت بردن از سواحل ماسه سفید ، آبهای باورنکردنی با رنگ آبی و غذاهای خوشمزه ترغیب می شوند ، بلکه BEATS به عنوان فرصتی برای کاوش و فرو رفتن در عمق فرهنگ باهاما به روشی که قبلاً تجربه نکرده اند نیز به شما کمک خواهد کرد.

کارگران از راه دور می توانند از طریق کشور "کوله پشتی" کنند ، در طول مدت اقامت خود به جزایر پرش می کنند.

وقت بیشتر به مهمانان این امکان را می دهد تا کاملاً در فرهنگ زیبای باهامی غوطه ور شوند زیرا مقصد را بسیار عمیق تر تجربه می کنند.

• مهارت های جدید را بیاموزید: به لانگ آیلند ، خانه سوراخ آبی دین ، ​​دومین سوراخ آبی عمیق در جهان بروید ، جایی که یادگیری بسیار فراتر از کلاس در مدرسه غواصی است.

• تربیت بدنی در فضای باز: مهارت ماهیگیری در سطح آپارتمانهای آندروس را کسب کنید.

پیاده روی به بالای کوه جزیره گربه Alvernia ، که بالاترین نقطه در باهاما است ، یا غواصی از طریق غرق کشتی Bimini.

• استراحت ناهار: "کافه تریا" از راه دور شما در New Providence به روزرسانی جدی می شود ، جایی که ماهی ماهی محلی در Arawak Cay یا Potter's Cay بهترین غذاهای دریایی شهر را سرو می کند.

• جرعه جرعه جرعه جرعه در ساعت خوش: با هر یک از غذاهای اصلی باهامی ، از کوکتل های باهاما ماما و Goombay Smash گرفته تا یک آبجو با طراوت Kalik یا Sands ، ساعت را بیرون بکشید و ساعت شادی را تماشا کنید.

• در "تعطیلات" دوستان جدید پیدا کنید: خوک های شنا ، ایگوانا و کوسه های پرستار در Exuma یا فلامینگوهای Inagua نمی توانند منتظر ملاقات شما باشند.

Dionisio D'Aguilar ، وزیر جهانگردی و هواپیمایی باهاما گفت: "ما از اینکه مسافران فرصتی برای لذت بردن از یک تجربه غنی باهامی از طریق اقامت طولانی با ما دارند ، بسیار خوشحالیم.

به زبان ساده ، یک روز کاری در باهاما بهتر است.

در پایان یک روز طولانی جلسات یا کلاس ها ، غروب های نفس گیر ، یک پیاده روی آرام در ساحل ، یا سالاد تازه کنگره برای تغذیه روح شما پاداش می گیرید.

از این بهتر نمی شود.

" پروانه BEATS حداکثر تا 12 ماه از تاریخ صدور معتبر است.

هزینه کل افراد حرفه ای برای درخواست و گرفتن مجوز BEATS 1,025 دلار است ، در حالی که دانشجویان دانشگاهی که مایل به درخواست هستند ، 525 دلار با احتساب هزینه درخواست و مجوز پرداخت می شوند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد BEATS ، لطفاً مراجعه کنید www.

bahamasbeats.

com .

برای درخواست حسادت WFH در دفتر / کلاس خود ، بازدید کنید https://portal.

immigration.

gov.

bs/ همه بازدیدکنندگان ورودی باید از کلیه پروتکل های موجود COVID-19 موجود برای اطمینان از امنیت بازدید کنندگان و ساکنان باهاما پیروی کنند.

قبل از رفتن بدانید و برای بروزترین اطلاعات به Bahamas.

com/travel updates مراجعه کنید.

  درباره باهاما باهاما با بیش از 700 جزیره و جزیره ، و 16 مقصد جزیره ای منحصر به فرد ، در 50 مایلی ساحل فلوریدا واقع شده است و با فرار از آسمان ، مسافران را از زندگی روزمره دور می کند.

جزایر باهاما دارای ماهیگیری در کلاس جهانی ، غواصی ، قایقرانی و هزاران مایل از دیدنی ترین آبها و سواحل کره زمین هستند که در انتظار خانواده ها ، زوج ها و ماجراجویان هستند.

کاوش در تمام جزایر ارائه شده در www.

bahamas.

com و یا بر روی فیس بوک, یوتیوب or نمایش مشخصات عمومی تا ببینید چرا در باهاما بهتر است.

اخبار بیشتر در مورد باهاما # سفرسازی مجدد چرا دولت ایالات متحده شهروندان و بازدید کنندگان خود را به خطر می اندازد؟ ویروس کرونا از کنترل خارج است ، 120 کشور قبل از آزمایش COVID-19 نیاز دارند .

.

.

ادامه مطلب رئیس جنبش اوگاندا ، جنرال یویری کاگوتا موسونی اعلام کرد که پناهگاه Ziwa Rhino هفته گذشته از جدیدترین عضو خود در خانواده کرگدن اوگاندا استقبال کرد.

او گفت .

.

.

ادامه مطلب خطوط هوایی اوگاندا ، حامل پرچم این کشور ، اولین A330neo خود را تحویل گرفت ، آخرین نسخه از محبوب ترین هواپیمای پهن پیکر.

این اولین .

.

.

ادامه مطلب شرکت گزارش دهنده خطوط هوایی (ARC) امروز داده هایی را منتشر کرد که نشان می دهد فروش خالص آژانس های مسافرتی معتبر ARC در مجموع نزدیک به 1.

2 میلیارد دلار در نوامبر 2020 ، کمی بیش از .

.

.

ادامه مطلب

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

image
map