تبلیغات در مرکز کامرون

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات در مرکز کامرون شما در هر نقطه و مکانی جهت بهتر شدن نام برندتان ، تبلیغات بیشتری انجام میدهید، اما کم هزینه ترین تبلیغات کدام اند ؟ آیا هزینه کم تبلیغات پاسخگو خواهد بود ؟ پاسخ همه این سوالات را از مشاوران شرکت سیماگر بخواهید. تیم تخصصی بازاریابی و برندینگ و تبلیغات ما بدون هیچگونه اتلاف وقتی و کمترین زمان ممکن درست ترین مشاوره را به شما خواهند داد. شرکت سیماگر با شعار پیشرو بودن در رونق کسب و کار شما بعنوان یک تیم حرفه ای تبلیغات در کنار شما خواهد بود.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

هلدینگ  بازاریابی و ارتباطات مات،با بهره گیری از تیم های حرفه ای و خلاق و ایجاد ارزش افزوده برای کسب و کارها از طریق دنبال کردن روندهای جدید و فناوری های مدرن بازاریابی و ارتباطات، بهترین خدمات این حوزه را در اختیار صاحبان برند قرار میدهد.

این کانون با در نظر گرفتن نیازهای مشتریان نهـــایی، راه حلی یکپارچه و جامع را برای پاسخگویی به خواسته های بازارهای داخلی و خارجی فراهم می سازد.

مات با برخورداری از نیروی های متخصص و مجرب، قابلیت تدوین و ارائه   کلیه خدمات تبلیغاتی، بازاریابی و ارتباطی را دارد.

تولید آگهی های تلویزیونی و رادیویی جلوه های ویژه انیمیشن های سه بعدی دوبله و صداگذاری طراحی و اجرای کمپین ۳۶۰ دیجیتال بهینه سازی موتورهای جستجو ارزیابی، مدیریت و بهبود دارایی های دیجیتال مدیریت و تبلیغات شبکه های اجتماعی خرید و تامین انواع رسانه ها و کانالهای دیجیتال توسعه برند و استراتژی ارتباطی معماری برند هویت برند خرید، برنامه ریزی و اجرای رسانه مانیتورینگ روابط عمومی رویدادها و تجارب مشتریان خدمات ارزش افزوده (VAS) تجربه متفاوت از تبلیغ کالا و خدمات برنامه‌ریزی و اجرای رویدادهای خاص برگزاری همایش، نمایشگاه و جشنواره ایجاد روابط حسنه با ذینفعان سازمان، رسانه ها و عموم جامعه راهنمایی و مشاوره تهیه گزارش های خبری پشتیبانی مالی معرفی هویت شرکت آثار هنری گرافیکی طراحی هویت بصری برند و سازمان طراحی کاراکتر بسته بندی محصولات و کلیه اوراق اداری اسپانسری تیم ملی بسکتبال جمهوری اسلامی ایران اسپانسری فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی ایران اسپانسری مسابقات لیگ برتر (آقایان، بانوان) بسکتبال جمهوری اسلامی ایران اسپانسری تیم ملی بسکتبال جمهوری اسلامی ایران در کاپ آسیایی اسپانسری تیم ملی بسکتبال جمهوری اسلامی ایران در المپیک 2021 اسپانسری تیم فوتبال نساجی مازندران تمامی کسب‌وکارها به دنبال ایجاد و معرفی مزیت رقابتی و تثبیت نام برند خود هستند.

در این میان راهکارهای بسیاری وجود دارد تا کسب‌وکارها از این طریق بتوانند به هدف… با پیشرفت تکنولوژی و رشد سریع تلفن‌های هوشمند، راهکارهای بازاریابی متنوع و گسترده‌ای پیش روی کسب‌وکارها قرار گرفت تا مسیر ایجاد ارزش برای مشتری و کسب مزیت رقابتی را دنبال… با وجود اهمیت بالای طراحی و تدوین استراتژی رقابتی برای باقی ماندن در عرصه رقابت، آنچه کسب‌وکارها را به کسب مزیت رقابتی و پیشی‌گرفتن از رقبا نزدیک می‌کند، تعهد به… مهم‌ترین روندهای بازاریابی دیجیتال در سال 2019 نشان می‌دهند که میزان حساسیت و سخت‌گیری مشتریان در انتخاب محصول و خدمات موردنظرشان، افزایش یافته است.

به عبارت دیگر، چنانچه مزایا و… درب یک : خیابان ولیعصر , بالاتر از پارک وی , روبروی بانک صنعت و معدن , پلاک 2800 021-24829 021-09121442355 021-09121442355 درب دو : پارک‌وی به سمت غرب , خیابان الف , خیابان شهریور , خیابان مهر , خیابان سالار , پلاک 25 09121442355 info@Maat.

ir

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

image
map