تبلیغات سایت ترميم مو و پوست

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات سایت ترميم مو و پوست شما میتوانید در بین تمامی رقبا متمایز شوید به شرطی که خلاقیت را در اصل امور خود قرار دهید. شرکت ما در یکی از شرکتهای زیر مجموعه خودش بنام شرکت سئو راز با داشتن تجربه اجرای 6 استارت آپ ابن موضوع را به جد مشاهده کرد که در یکی از استارت آپ ها بنام اهوازیشو یک طرح کمپین تبلیغاتی با توجه به اصل خلاقیت را اجرا نمود. شرح این اتفاق این بود که بدلیل گرم بودن هوا در اهواز پرده های خودرو پر استفاده هستند و برای جلوگیری از گرم شدن اتاق خودرو بسیار پر استفاده است ازاین رو با سفارش ده هزار پرده سایه بان که روی شیشه های عقب خودرو نصب میشد تواسنت با به معرض دید قرار دادن لوگو اهوازیشو برند خودش را در شهر اهواز جا بیاندازد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

متقاضیان کاشت مو نباید به تبلیغات کاذب در خصوص کاشت مو توجه کنند، چیدمان هنرمندانه گرافتها بیشترین اهمیت را از نظر مطلوب شدن نتیجه پیوند مو دارد.

معیارهای انتخاب متخصص پوست و مو برای انجام پیوند موی طبیعی اهمیت دارد، در انتخاب متخصص پوست و مو برای انجام کاشت موی طبیعی باید به نکاتی خاص توجه شود.

فردی که تصمیم به کاشت مو میگیرد باید در نظر داشته باشد که آیا پزشک مورد نظر، وی را در زمینه جنبههای زیباییشناسی و نتایج هنرمندانه کاشت مو راهنمایی میکند یا اینکه فقط به مسایل پزشکی قضیه اشراف دارد.

به یاد داشته باشید که اگر پیوند مو را به سه بخش تقسیم کنیم، سهم علم پزشکی و تخصص پوست و مو فقط یک سوم است.

یک سوم دیگر آن درگیر ذوق هنری و زیباشناسی ذاتی پزشک است و پس از آن وجدان و رعایت اخلاق پزشکی نیز یک سوم مابقی را تشکیل میدهد.

باید توجه داشت که آیا پزشک برای جلسات احتمالی بعدی کاشت مو با شما صحبت میکند و به بیان دیگر نگران وضعیت فرد در آینده نیز هست و برنامه ریزی بلندمدت برای شما میکند یا اینکه فقط به این فکر است که برای این جلسه کار شما را انجام دهد و شما را به حال خود رها کند.

لازم است پزشک در مورد مشکلات و عوارض جانبی کاشت مو هم با فرد صحبت کند و آنقدر شهامت داشته باشد که به برخی از متقاضیان کاشت موی طبیعی جواب منفی دهد یا آنکه انجام کاشت مو در آنها را به تعویق بیندازد.

پزشک باید با حوصله با فردی که تمایل به کاشت مو دارد، صحبت کند و به تمام سوالها و ابهامات وی پاسخ دهد.

درباره برخی تبلیغات مبنی بر کاشت ۱۲ تا ۱۶ هزار تار مو در یک جلسه، بايد تاكيد كرد كه متقاضیان کاشت مو نباید به تبلیغات کاذب در خصوص کاشت مو توجه کنند.

هرگز به این اعداد دلخوش نکنید و در واقع این مطلب را از مصادیق بارز کلاهبرداری در حیطه پزشکی بدانید، چراکه شما به هیچ عنوان نمیتوانید تعداد موهای کاشته شده را بشمارید.

در این زمینه چیدمان هنرمندانه گرافتها بیشترین اهمیت را از نظر مطلوب شدن نتیجه پیوند مو دارد و تعداد موهای کاشتهشده در مرحله بعدی قرار دارد.

اگر پزشک به صورت قطعی و بدون هرگونه ریسک در مورد نتیجه کاشت مو، به شما اطمینان و ضمانت صددرصد میدهد، باید در مورد کار وی شک کنید، چراکه هیچ مطلبی در پزشکی بویژه پزشکی زیبایی دارای قطعیت کامل نیست.

هیچگاه به تبلیغات رسانهای، مطبوعات، پیکهای تبلیغاتی، رادیو و تلویزیون و بویژه ماهواره اعتماد نکنید و فکر نکنید هرکس در مجله مطلبی مینویسد یا در رادیو و تلویزیون صحبت میکند، دارای صلاحیتهای لازم است.

متوجه باشید که مطالب و گفتههای پخش شده در شبکههای ماهوارهای کذب محض است، زیرا هیچ کنترل علمی روی محتویات این برنامهها وجود ندارد و هرکس با هر مدرکی میتواند با پرداخت پول خودش را دکتر متخصص معرفی و تبلیغات کند.

نویسنده : دکتر مریم ملکی - متخصص پوست ، مو و زیبایی در اصفهانتاریخ انتشار : 1393-12-19تاریخ بروز رسانی : 1398-10-06تعداد بازدید از این مطلب : 5261 لیکن اسکلروزوس در هر بخشی از بدن اغلب در پوست نواحی فرج یا ولو در زنان، پوست آلت تناسلی در مردان یا پوست پیرامون مقعد اتفاق می‌افتد.

بیماری پوستی لیکن اسکلروزس مسری نیست و نمی‌تواند از طریق رابطه جنسی منتقل شود.

پسران و مردان ختنه نشده و زنان پس از یائسگی بیشتر در خطر لیکن اسکلروزس هستند.

ادامه مطلب اورف يک بيماری عفونی ويروسی مشترک بـين انـسان و دام است كه به طور شـايع در گوسـفند و بـز ايجـاد بيماری می‌كنند.

ضایعات اورف معمولا منفرد یا در تعداد خیلی کم ایجاد و بیشتر در انگشت، دست یا ساعد رخ می‌دهند.

به طور مشخص توده اورف سفت و گوشتی است و برخلاف ظاهرش حاوی چرک و ترشح نیست.

ادامه مطلب بیماری لیکن پلان یک بیماری التهابی بوده که با ریزش مو دائمی و پیشرونده در سر مشخص می‌شود.

استرس، مصرف سیگار و آلودگی هوا از علل شایع بروز این بیماری است.

درمان ریزش مو در مبتلایان به لیکن پلان با ریزش موی عادی متفاوت است.

علایم آن موها به آسانی کنده می‌شود و خارش و غیره است.

ادامه مطلب تغییر رنگ سیاه یا تیره در ناخن را ملانونیشیا می‌نامند که معاینه درموسکوپی یا بیوپسی گاهی لازم است برای علل و گزینه‌های درمان .

یکی از تهدیدهای این بیماری ملانوم یا یا سرطان پوست در ناخن است.

یکی از علائم ملانوم رنگ تیره در پوست و مرز ناخن مربوطه شود، که به آن علامت هاچینسون می‌گویند.

ادامه مطلب انجام پیوند مو، همیشه به آسانی امکان پذیر نیست، یکی از جدیدترین و پرطرفدارترین راه‌ها برای درمان کم پشتی و کاهش موها میکروپیگمنتیشن اسکالپ یا به طور خلاصه اسکالپ سر یا میکرواسکالپ است.

اسکالپ به معنی پوست سر می‌باشد که طی فرایندی، پیگمنت (رنگدانه) از طریق سوزن‌های ریزی به پوست سر تزریق می‌شوند.

ادامه مطلب در یک کلام پزشک پوست بی نظیر و متبحر از سال ۹۵ بیمارشون هستم کل کارای پوستیم مطب ایشون انجام دادم و عااااالی بوده پوست چرب و جوش دار و پر از لک داشتم که عالی شده لیزر کیوسوییچ جنسیس فرکشنال میکرو مزوتراپی هم پیششون این مدت انجام دادم که خیلیییی راضی بودم جدیدا هم تزریق داشتم پیششون که دقیق و عااالی بدون هیچ کبودی و نکته مهم اینه که با یک نگاه میگن باید برا این پوست چه کاری انجام بشه من پیش خانم دکتر لیزر کک و مک انجام دادم خیلی راضیم هم از اخلاق و برخورد خودشون هم پرسنلشون مخصوصا خانم کریمی این حجم از تعریف و تمجید یکم عجیب و غیر قابل باور نیست؟؟؟ ممنونم از خانم دکتر عزیز و مهربونم ،ب خاطر شرایط کرونا ویزیت آنلاین داشتم و خیلی راضی هستم .

ممنون ک تو این شرایط ویزیت انلاین و دارید تا افرادی ک مثل ما کیلومترها دورن بتونن استفاده کنند از تجربیات بسیار خوب خانم دکتر .

خیلی راضی بودم، ممنونم از خانم دکتر ملکی و باقری عزیز و باقی همکارانشون.

استفاده از مطالب این سایت فقط با ذکر منبع مجاز می‌باشد

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

image
map