تبلیغات سایت كماج پزي

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات سایت كماج پزي در اینترنت که بخشی از آن همان دیجیتال مارکتینگ میباشد به چند بخش تقسیم میشود. تبلیغات در شبکه های اجتماعی، تبلیغات در وب سایت های پربازدید، تبلیغات بنری ، تبلیغات کلیکی ، تبلیغات هدفمند شده ، تبلیغات در موتورهای جستجو که بیشتر با تبلیغات در صفحه اول گوگل شناخته میشود و تبلیغ به صورت تبادل لینک و چند نوع دیگر هستند، یکی از روش های غیر حرفه ای که عموم مردم ما انجام میدهند این است که مستقیما وارد مذاکره میشوند و بدون هیچ برنامه ای اقدام به تبلیغات میکنند ، در صورتی که عموما نتیجه از تبلیغات نمیگیرند و این تصور برایشان ایجاد میگردد که کلا تبلیغات جواب نمیدهد و یا اینکه شرکت ها درصد زیادی را برای خودشان بر میدارند و صداقت در معامله ندارند اما شرکت سیما گر با آگاه بودن این موضوع یک طرح جدید در قرارداد خود دارد که سبب Win Win بودن کمپین تبلیغاتی اش میگردد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

امتیاز دهید 3.

3 از 29 شاید تا به حال برای شما هم پیش اومده که یک غذا یا خوردنی رو مدت ها پیش خورده باشید و طعم خوبش هنوز که هنوزه زیره زبونتون باشه ولی نمی دونید اسمش چیه و از کجا می تونید تهیه اش کنید.

این اتفاق زمانی که خیلی کم سن و سال بودم برای من افتاد و روزی یکی از دوستان تعدادی نان کوچک کلوچه شکل برامون آورد و من که همیشه  عاشق نون بودم و هستم از ذوق فقط خوردمشون و حتی یادم رفت اسمش رو بپرسم و تا مدت ها دنبال اسم اون نون بودم.

این ماجرا ادامه داشت تا اینکه روزی به همدان سفر کردم و در عین ناباوری با سوغاتی همدان یعنی نان کماج آشنا شدم و فهمیدم این همون معمای دوران کودکی منه که بالاخره کشفش کردم و توی بیشتر مغازه ها بسته هایی از این نان خوشمزه رو دیدم و حسابی ذوق کرده بودم.

    نان کماج در شهرهایی مثل اصفهان، قزوین، و شهرهای شمالی پخته می شه ولی تا جایی که من دیدم و شنیدم بیشتر افراد کماج رو مختص شهر همدان می دونن و نان کماج همدان معروفه ولی کماج رو می شه به راحتی توی خونه تهیه کرد و از درست کردن و خوردنش لذت برد.

باتوجه به خاطره ای که از این نان محلی دارم امروز دوست دارم تجدید خاطره ای کنم و روش تهیه نان کماج خانگی رو آموزش بدم و شما را هم با این حس و حال خوبم شریک کنم.

    شکر، نمک،آرد الک شده و مایه خمیر خشک را با هم مخلوط کنید.

    تخم مرغ را خوب بزنید تا از لختگی در بیاد و شیر و روغن مایع رو بهش اضافه کنید.

  وسط آرد را گود کنید و مخلوط شیر و تخم مرغ رو اضافه کنید و مواد را خوب مخلوط کنید و به خوبی ورز دهید تا خمیر نان کماج آماده شود و به دست نچسبد.

  خمیر نان را به شکل دایره در آورید و آن را در ظرف مناسبی که کمی چرب شده قراز دهید و روی ظرف را با دستمال نخی بپوشانید و یک ساعت در دمای محیط استراحت دهید تا حجم آن دو برابر شود.

(اگر در فصل سرما نان کماج تهیه می کنید می توان خمیر را برای بهتر عمل آمدن کنار وسایل گرمایشی قرار داد.

)     خمیر آماده شده را به وسیله وردنه باز کنید و قالب بزنید و در سینی فر قرار دهید و از مایه رومال یعنی ترکیب تخم مرغ زده شده با شیر و شکر، روی آن بمالید.

  روی خمیر به وسیله مهر مخصوص خمیر شکل بیاندازید و مقداری سیاهدانه یا کنجد روی آن بپاشید .

    سینی را در فر از قبل گرم شده با دمای 170 درجه سانتی گراد به مدت 30 دقیقه قرار دهید تا نان به خوبی مغز یپخ شود و برای طلایی شدن روی نان گریل را زوشن کنید.

(دقت کنید دمای فرها متفاوت است پس زمان پخت را با توجه به دمای فر خود تنظیم کنید)     کماج پخته شده را پس از خنک شدن به وسیله کاردک یا کفگیر از سینی جدا کنید و با شیر و چای سرو کنید.

    -برای تهیه این کلوچه سنتی اگر مهر مخصوص ندارید از وسایل ساده آشپزخانه برای شکل انداختن اسنفاده کنید و یا بدون طرح انداخت آن را آماده کنید.

-اگر دوست دارید نان کماج با مغز داشته باشد مقداری پودر گردو، دارچین، کره ذوب شده و شکر را محلوط کنید و وسط خمیر قرار دهید.

-من برای تهیه هر نانی مقداری از آرد را نگه می دارم تا در صورت چسبنده بودن به خمیر اضافه کنم چون میزان چسبندگی آرد ها متفاوت است.

-اگر آرد را طبق این دستور یکباره اضافه کریدید و حس کردید خمیر چسبنده است نگران نباشید و از آرد مازاد بیش از حد استفاده نکنید چون این مشکل در اثر ورز دادن و استراحت خمیر از بین می رود.

با سلام ممکن است طرز تهیه شیرینی ها را با ماکروفر هم بگذارید با سپاس سلام.

مقدار شیر به گرم یا پیمانه چقدر میشه بگید.

ممنون میشه حدود ۳۰۷ گرم شیر یا حدود ۱ و ۱/۴ پیمانه دیدگاه نام (ضروری) ایمیل (منتشر نخواهد شد) (ضروری) وب سایت برای دریافت جدیدترین دستور های آموزش آشپزی ثبت نام کنید آموزش آشپزی | کیک و شیرینی و دسر | تزیین غذا | رژیم چاقی و لاغری | ترجمه تخصصی | ترجمه مقاله غذای اصلی | کیک و شیرینی | تغذیه و سلامتی | Feed © 2016 ایران کوک: هر گونه کپی برداری از مطالب سایت ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد لازم به ذکر است که م سئو لیت عواقب پزشکی در خصوص بخش رژیم های غذایی بر عهده خوانندگان محترم می باشد.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map