تبلیغات سایت پيراشكي پزي

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

تبلیغات مهم ترین اصل در یک شرکت جهت رشد و توسعه آن میباشد، تبلیغ به هرنوعی سبب بیشتر دیده شدن و خوش نام شدن نام تجاری شما خواهد شد شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه و فعال در بازاریابی اینترنتی میباشد .با تبلیغات سایت پيراشكي پزي شما میتوانید فرصت های فروش خود را افزایش دهید و در راستای رشد کسب و کارتان حرکت کنید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

مواد لازم: آرد الك شده سه و يك چهارم پيمانه بيكينگ پودر 1 قاشق چايخوري نمك يك چهارم قاشق چايخوري تخم مرغ 2 عدد شكر دو سوم پيمانه وانيل يك چهارم قاشق چايخوري ماست دو سوم پيمانه جوش شيرين يك دوم قاشق چايخوري روغن براي سرخ كردن مواد لازم براي تهيه سس شكلات: شكلات تخته اي 250 گرم خامه 500 گرم نکات مهم جهت پف کردن پیراشکی طرز تهيه : آرد و جوش شيرين و نمك و بيكينگ پودر را با هم الك كنيد و كنار بگذاريد.

تخم مرغ و شكر و وانيل را بزنيد تا پف كرده و رنگ آن روشن بشود.

مواد خشكِ الك شده را توي مايه تخم مرغ ريخته و سپس ماست را اضافه نمائيد.

زياد هم نزنيد فقط در حدي كه خمير صافي بدست آيد.

حالا روي خمير را پوشانده و 2 ساعت در يخچال استراحت بدهيد.

روي ميز آرد پاشيده و خمير را به قطر يك سانتي متر باز كنيد و قالب بزنيد.

روغن را در قابلمه اي داغ نموده و پيراشكي ها را يكي يكي در روغن بيندازيدو بعد از سرخ شدن روي حوله كاغذي بگذاريد تا روغن اضافي آنها گرفته شود.

بعد روي آنها سس شكلات بريزيد.

دستور از آشپزي خانواده سبز و عکس و تهیه از سارینا عکس زیر بدون شکلات از IceGold عکس بعدی مهلا از تبریز پیراشکی شکلاتی با تزیین ترافل رنگی از بهاره ( تهران ) پیراشکی شکری انواع متنوع کرم ها با استفاده از کرم پاتیسیر دونات شکلاتی کرمدار ( کرم پاتیسیر یا کرم کاستارد )تزیین پیراشکی به شکل موشتزیین پیراشکی به شکل جوجه تیغیپیراشکی به شکل گلابیپیراشکی صدفیپیراشکی تن ماهی با تزیین ماهیپیراشکی با خمیر آماده پیراشکی میان پرانواع پیراشکی در سفره خونه نام (اجباری) آدرس پست الکترونیکی (اجباری است اما نمایش داده نمی‌شود) آدرس سایت تصویر امنیتی جدید گالری هنری میز, سفره میهمانی Please publish modules in offcanvas position.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map