تبلیغات سایت كيك پزي

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

تبلیغات مهم ترین اصل در یک شرکت جهت رشد و توسعه آن میباشد، تبلیغ به هرنوعی سبب بیشتر دیده شدن و خوش نام شدن نام تجاری شما خواهد شد شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه و فعال در بازاریابی اینترنتی میباشد .با تبلیغات سایت كيك پزي شما میتوانید فرصت های فروش خود را افزایش دهید و در راستای رشد کسب و کارتان حرکت کنید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

در این مقاله قصد داریم درباره امکانات سامانه پیام کوتاه مدیرپیامک و همچنین پنل پیامک برای شیرینی پزی ، قنادی ها و شیرینی فروشی ها صحبت کنیم همراه ما باشید.

کاربرد پیامک در قنادی و شیرینی فروشی ها شاید تاکنون برایتان ملموس نبوده باشد و یا از قنادی منتخبتان پیامکی دریافت نکرده باشید .

مقاله پیشرو می تواند دیدگاه تازه ای را در نوع تبلیغات و ارتباط با مشتریان وفادار به صنف شیرینی و قنادی ها نمایش دهد .

قنادی ها همانند دیگر مشاغل از پیامک استفاده نمی کنند.

برای تبلیغات به صورت میدانی و محلی عمل می کنند و اگر سفارشی درخواست داده شود به صورت سنتی می بایست زمان تحویل را به مشتری اطلاع دهند .

کاربرد پیامک در قنادی و شیرینی فروشی نقطه عطفی در تغییر سبک بازاریابی محلی و یا ارتباط با مشتری می باشد.

شما با ثبت نام در پنل پیام کوتاه شرکت مدیرپیامک و دریافت پنل پیامک می توانید علاوه بر تبلیغات منطقه ایی ، با مشتریان خود در ارتباط باشید که در ادامه به شرح این امکانات خواهیم پرداخت.

ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم، بازاریابی پیامکی را به بهترین شکل ممکن انجام دهید؛ ارسال پیامک منطقه‌ای، ارسال پیامک بر اساس سن‌و‌جنسیت، ارسال پیامک از روی نقشه گوگل و بر اساس کدپستی، ارسال پیامک با سیم‌کارت جهت عبور از بلک لیست، ارسال پیامک از طریق وب‌سرویس با خط خدماتی رایگان و … از جمله خدماتی هستند، که ما در مدیرپیامک انجام می دهیم.

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟! ۹ صبح تا ۹ شب با شماره زیر تماس بگیرید 09121442355 برای ثبت نام پنل اس ام اس از کد تخفیف Pastry استفاده نمایید و ۳۰ درصد تخفیف بگیرید.

چرا از مدیر پیامک پنل اس ام اس بگیرم؟ ۱- ارئه خط خدماتی رایگان بدون نیاز به سفته و مکاتبات و تعهدات ۲- ارسال پیامک انبوه به بلک لیست ها با سیم کارت ۳- ارسال سریع پیامک در کمتر از ۱۰ ثانیه برای اتصال به وب سایت ۴- لیست شماره های مشتریان به تفکیک سن و جنسیت ۵- ارسال پیامک تبلیغاتی به شیرینی پزی ها و قنادی ها از روی نقشه ۶- لیست شماره موبایل ایرانسل و همراه اول بروز ثبت نام پنل اس ام اس با تخفیف ویژه شیرینی پزی این موضوع را همیشه به یاد داشته باشید که جذب یک مشتری جدید تقریبا پنج برابر حفظ مشتریان قدیمی هزینه دارد.

با خرید پنل اس ام اس برای شیرینی فروشی در سامانه پیامکی مدیر پیامک می توانید برای ارسال پیامک از دو قسمت ارسال پیامک به مشاغل کل کشور و ارسال برای مشاغل بر اساس تفکیک استانی، پیامک خود را ارسال کنید.

در ارسال مشاغل بعد از این که دسته بندی اصلی شغل را انتخاب کردید گرایش زیر مجموعه آن دسته نمایش داده میشود و در هر گرایش نیز تعداد کل شماره های موجود مشخص است و به هر تعداد دلخواه ارسال میکنید.

ما قادر هستیم، پیامک شما را حتی به شماره‌هایی که دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده‌اند، تحویل دهیم؛ باور نمی‌کنید؟! امتحان کنید.

مدیر پیامک برای اولین بار در کشور “پنل ارسال انبوه از طریق سیم کارت“ راه اندازی کرد.

بیشترین مشتریان شیرینی فروشی ساکنین و کودکان آن منطقه می باشند.

شما می توانید با استفاده از بانک های اطلاعاتی نقشه گوگل و یا شهر و کد پستی که به صورت رایگان در پنل اس ام اس شرکت مدیرپیامک قرار داده شده اند ، به این افراد پیامک ارسال نموده و این افراد را با استفاده از یک پیامک تبلیغاتی صحیح به خرید از شیرینی فروشیتان دعوت نمایید.

همچنین شما می توانید با استفاده از ماژول ارسال پیامک از دکل ایرانسل به تمامی شماره های ایرانسلی که طی ۲۴ ساعت از زمان انتخابی شما از دکل منطقه ی مد نظرتان استفاده نموده اند ، پیامک ارسال نمایید.

ارتباط با مشتریان و دریافت بازخورد آنان از کیفیت محصولاتتان می تواند عامل بقا و پیشرفت شما باشد.

برای مثال مشتریان برای مراسم تولد و یا عروسی خود سفارش کیک می دهند .

برای تایید سفارش اطلاعاتی مانند وزن، رنگ، قیمت و … را با مشتری چک کنید و زمانی که سفارش آماده شد با پیامک به اطلاع مشتری برسانید.

اگر سفارش نیز از طرف خودتان فرستاده می شود، اطلاعات آژانس، هزینه و … را به مشتری اطلاع دهید.

تماس های تلفنی پیاپی جهت ارسال سفارشات به درب منازل و یادداشت آنان بر روی کاغذ موجب خطاهای فراوانی در آماده سازی سفارشات و برگشت محصولات ارسالی می گردد.

حال با دریافت سفارشات به صورت پیامکی می توانید لیست منظمی از سفارشات تهیه کرده و به ترتیب به تمامی نیاز های مشتریانتان پاسخ دهید.

شما با راه اندازی ماژول پاسخگوی خودکار پیامک تبلیغاتی می توانید کاربرانتان را از دریافت پیامکشان مطلع نمایید تا نیازی به تماس تلفنی آنان جهت پیگیری وجود نداشته باشد.

همچنین می توانید هنگام ارسال سفارش ، مبلغ سفارش را به همراه وضیعت سفارش به مشتریان خود ارسال نمایید.

با استفاده از این ماژول نیازی به گرفتن آدرس از مشتریانتان برای هر سفارش نبوده و تنها با دریافت پیامک می توانید به آدرس مخاطب که در دفترچه تلفن ذخیره نموده اید ، دسترسی داشته و سفارشاتتان را ارسال نمایید.

همچنین با استفاده از ماژول ارسال پیامک از روی دفترچه تلفن امکان گروه بندی مشتریان برای شما وجود داشته و می توانید جهت جلب رضایت آنان برای هر گروه در بازه های زمانی متفاوت تخفیفاتی ویژه ارائه دهید و از طریق پیامک به آنان اطلاع رسانی نمایید.

با ارسال پیامکی این کوپن ها هم به مشتریان فعلی و هم به کسانی که تاکنون از شما خرید نداشته اند پیشنهاد خرید همراه با تخفیف را ارائه دهید.

با ارائه این پیشنهادات و ارائه قیمت های منطقی و گاه پایین تر از سایر شیرینی فروشی ها و تبلیغ آن از طریق ارسال پیامک از مشاهده صف های طولانی ورود مشتریان به شیرینی فروشی خود شگفت زده خواهید شد! شیرینی های جدید موجود در شیرینی فروشی را به مشتریان ارسال کنید و آنها را در جریان تازه ترین شیرینی های سنتی و….

قرار دهید.

همچنین اطلاعات لازم در مورد زمان تحویل شیرینی را به مشتریان ارسال کنید.

با ارسال پیامک مشتریان را از زمان و مبلغ تسویه حساب آگاه کنید .

به مشتریان خود یادآوری کنید تا برای تسویه حساب اقدام کنند.

حتی برای مشتریانی که خیلی وقت است از نقد شدنشان ناامید شده اید، پیامک یادآوری در سامانه تعریف کنید که ماهیانه به آنها، با ذکر مبلغ بدهی ، پیامک ارسال شود! از طریق پیامک از مشتریان خوش حساب و یا از مشتریانی که به طور مداوم خریدار شیرینی های مغازه شما بوده اند تشکر کنید و خاطره ای خوش از کار خود به جا گذارید.

این روش به شکل غیر مستقیم در جذب مشتری موثر است.

خاص ترین روز هر فرد روزی است که پا به این دنیا گذاشته، در این رقابت از بقیه شیرینی فروشان عقب نمانید، خیلی خاص است اگر شما بعنوان فروشنده شیرینی خاص مشتری خودتان ، برایش تبریک روز تولد بفرستید! یقین داشته باشید نام شما را از یاد نخواهد برد! با استفاده از دستگاه کی پد و نرم افزار حرفه ای نصب شده بر روی آن، می توانید شماره موبایل مشتریانتان را از آنها دریافت نموده و در دفترچه تلفن سامانه پیام کوتاه خود ذخیره نمایید تا در هر زمان که برای اطلاع رسانی و ارسال پیامک تبلیغاتی به مشتریان به آنها نیاز داشتید از طریق ورود به پنل پیامک شیرینی فروشی و ماژول دفترچه تلفن، به آنها دسترسی داشته باشید.

چنانچه شما هم صاحب یک شیرینی فروشی هستید و قصد دارید گامی نو برای رونق کسب و کارتان بردارید .

پیشنهاد میکنیم از سامانه پیامکی مدیرپیامک برای فعالیت خودتان استفاده کنید و بازخورد مثبت آن را در کوتاهترین زمان ممکن دریافت نمایید.

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟! ۹ صبح تا ۹ شب با شماره زیر تماس بگیرید 09121442355 برای ثبت نام پنل اس ام اس از کد تخفیف Pastry استفاده نمایید و ۳۰ درصد تخفیف بگیرید.

ثبت نام پنل اس ام اس با تخفیف ویژه شیرینی پزی با کد تخفیف Pastry از سایت مدیر پیامک با تخفیف ۳۰درصدی پنل پیامک شیرینی پزی تهیه نمایید.

خرید پنل ارسال پیامک از مدیر پیامک به صورت آنی می باشد و خط خدماتی رایگان نیز ارائه می گردد.

همچنین ارسال پیامک انبوه با سیم کارت نیز در پنل موجود می باشد در صورتی که نیاز به مشاوره و راهنمایی داشتید با شماره  09121442355 تماس بگیرید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * Time limit is exhausted.

Please reload the CAPTCHA.

 +  9  =  هجده فرستادن دیدگاه دسـتـرسـی سـریـع پرداخت آنلاین ثبت شکایت تماس با ما درباره ما قوانین و مقررات خـدمـات پـیـامـکـی وب سرویس دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتری آزمایشگاه افزونه و ماژوال ویدیوهای آموزشی 09121442355 09121442355 تهران، نبرد، خ شهید شریفی، گلستان 18، پ 28 دسـتـرسـی سـریـع پرداخت آنلاین ثبت شکایت تماس با ما درباره ما قوانین و مقررات خـدمـات پـیـامـکـی وب سرویس دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتری آزمایشگاه افزونه و ماژوال ویدیو های آموزشی 09121442355 09121442355 تهران، نبرد، خ شهید شریفی، گلستان 18، پ 28 کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به مدیر پیامک می باشد و هر گونه کپی برداری پیگرد قانونی خواهد داشت کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به مدیر پیامک می باشد و هر گونه کپی برداری پیگرد قانونی خواهد داشت

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map