تبلیغات محیطی در حیطه کاری کدام رشته است

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات محیطی در حیطه کاری کدام رشته است کسب و کار خود را توسعه دهید در تبلیغات و برندینگ و بازاریابی تمام شرکت ها می کوشند تا خود را بهتر و بیشتر در معرض چشم مشتران قرار دهند. شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و یک پکیج کامل در رابطه با کسب و کار اینترنتی است که تمام این فرایند ها را با استفاده از تحلیل های EFE و IFE انجام میدهد و برای مشتریان به قالب استراتژی و برنامه ریزی تحویل میدهد. راه حل انجام درست ترین کار مشاوره است و شرکت ما آماده برگزاری یک جلسه جهت همگام سازی و ارائه راه حل ها و فرصت ها برای شغل شماست.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

واژه تبلیغات یک  واژه  آشنایی است که همه شما در زندگی روزمره خودتان با آن آشنا هستید.

از دهه ۷۰ میلادی تبلیغات به شکل های متنوع وارد زندگی بشریت شده است تا الان که در قرن ۲۱ روش های تبلیغاتی متنوع و سهول تر شده است.

به معنای امروزی تبلیغات یکی از راه های ارتباط با مشتری در جهت رسیدن به فروش محصول و ارائه خدمات می باشد.

البته باید بگویم این ارتباط به معنای صحبت و یا دیدار دو نفره نیست.

به عنوان نمونه بسته بندی محصولات، تخفیفات فصلی و غیره نیز به نوعی یکی از انواع شیوه های تبلیغ به شمار می رود.

با پیشرفته‌تر شدن جوامع بشری و زندگی رو به رشد مردم انواع ابزارهای تبلیغاتی به روز و کاربردی و اثر بخش تر هم از راه رسیدند که تیم متخصص افزا این فرایند تبلیغات محیطی را برای مشتریان و کسب و کارها به صورت کمپین محور و متمرکز انجام می دهد.

تبلیغات محیطی به کلیه روش های تبلیغاتی مرتبط با کالاها یا خدمات شرکت های حقیقی یا حقوقی در فضای شهری ، در نقطه خرید و یا خارج از نقطه خرید که به منظور اطلاع رسانی و جذب مشتری انجام می پذیرد اطلاق می شود .

نام دیگر تبلیغات محیطی ، تبلیغات خارج از خانه است و به منظور استفاده از ابزارهایی است که سبب برقراری ارتباط با مشتری در محیط کاری و خارج از منزل و محل کار انجام می شود.

بیلبورد ها، پوسترها، رویدادها و نمایشگاه ها ابزارهایی موثر برای انتقال پیام کسب و کار هستند .

بیلبوردها در سراسر شهر حضور دارند و افراد زیادی آن ها را مشاهده می کنند.

نکته مهم در این نوع از تبلیغات این است که پیام باید واضح و روشن باشد.

تبلیغات در فضای باز یک روش آسان و سودآور است.

تنها چیزی که شما باید انجام دهید، طراحی بیلبورد و چاپ آن است.

اگر تبلیغات در فضای باز به طور استراتژیک قرار داده شود، می تواند عملکرد قابل ملاحظه ای را با هزینه های بسیار پایین تضمین کند.

به همین دلیل تبلیغات در فضای باز بسیار مقرون به صرفه است.

به غیر از تابلوهای تبلیغاتی، مکان های دیگر تبلیغات در فضای باز عبارتند از: تاکسی ها استند ها اتوبوس ها پوسترهای دیواری راه آهن تلویزیون شهری مترو و دیوارهایی که نقاشی شده ها استرا بورد بیلبوردها اتوبان ها روش های تبلیغاتی محیطی که در بالا به آنها اشاره شده همه تکراری هستند و صد در صد توسط رقبای شما نیز مورد استفاده واقع شده اند و تنها عاملی که سبب می شود روش تبلیغاتی محیطی که شما از آن استفاده نموده اید متمایز و اثر بخش تر به نظر برسد و جدید جلوه کند استفاده از یک ایده و خلاقیت نوین است و یک ترفند تبلیغاتی کوچک که سبب شگفتی مخاطبان شود به راحتی می تواند مشتریان هدف را جذب کند.

همان طور که بیان شد شما می بایست به مخاطبان تان شناخت کافی داشته باشید و در زمینه ای که آنها حضور دارند تبلیغات کنید مثلا اگر شما در تبلیغات بیلبورد تبلیغات کنید و هزینه زیادی هم بپردازید اما مخاطبان شما سالی یکبار هم به سراغ مسیری که بلیبورد است، نروند قطع به یقین هزینه تبلیغاتی شما به باد رفته است .

تیم متخصص افزا در کنار شما است که تبلبغات شما در تمامی کانال های تبلیغاتی محیطی اثر بخش تر باشد.

تبلیغات محیطی برند شما را به سمع و نظر عموم می رساند و می تواند سبب کسب درآمد بیشتر شود.

بدون تبلیغات کالاها و خدمات شما شناخته و مطرح نخواهند بود.

تبلیغات محیطی سبب افزایش درآمد بیشتر در حیطه کاری شما می شود .

ابزارهای تبلیغاتی ذهن مخاطبان را در مورد محصولات و خدمات شما درگیر نموده و آنها را به تفکر وادار می کند .

تبلیغات بهترین ابزار برای دسترسی به سود و فروش بیشتر است.

تبلیغات محیطی ابزارهای موثر برای آگاه نمودن مخاطبان از نوع محصولات یا خدماتی است که توسط شما ارائه می شود .

تبلیغات محیطی نیازمند دریافت مجوزهای لازم است و کاغذبازی های مختص به خود را دارد .

هزینه های تبلیغات محیطی به نسبت رادیویی و تلویزنی کمتر است اما باز هم گران تر از تبلیغات دیجیتال هستند.

میزان اندازه گیری تاثیرگذاری یا عدم تاثیرگذاری تبلیغات را نمی توان به طور دقیق اندازه گیری نمود و اگر می خواهید تبلیغات شما ثمر بخش باشد می بایست در مورد مشتریان خود و نحوه ارتباط آنها با شما اطلاعات کامل کسب کنید و راه های ارتباط مخاطبان برای خرید محصولات و خدمات را بشناسید و در زمینه هایی که مشتریان شما فعالیت دارند تبلیغ نمایید ، در غیر اینصورت هزینه خود را هدر می دهید ، زیرا اگر در مکان هایی تبلیغ کنید که مشتریان شما تبلیغ شما را نبینند قطعاً تبلیغات شما سوخته محسوب می شوند و سرمایه ای که بابت آن صرف شده است تماماً هدر خواهد رفت .

تبلیغات در تلفن همراه یک گونه از تبلیغات است که بر روی تلفن همراه و یا سایر دستگاه‌های ارتباط بی‌سیم انجام شما چه صاحب یک کسب و کار کوچک بوده یا مالک کسب و کاری متوسط، یک فروشنده eBay، یا اینکه تنها آنچه در این مطلب می خوانید: تبلیغات تعریف های متفاوتی دارد از جمله :رساندن یک پیغام:از راه وسایل ارتباط جمعی:به اشخاص

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

image
map