تبلیغ محیطی خلاقانه، ماگ کیک های رشد

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

تبلیغات مهم ترین اصل در یک شرکت جهت رشد و توسعه آن میباشد، تبلیغ به هرنوعی سبب بیشتر دیده شدن و خوش نام شدن نام تجاری شما خواهد شد شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه و فعال در بازاریابی اینترنتی میباشد .با تبلیغ محیطی خلاقانه، ماگ کیک های رشد شما میتوانید فرصت های فروش خود را افزایش دهید و در راستای رشد کسب و کارتان حرکت کنید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

برای شرکت رایگان در وبینار ثروت آفرینی در شرایط جدید اقتصاد ایران روی لینک زیر کلیک کنید زمان برگزاری چهارشنبه 3 دی ماه : اطلاعات بیشتر : 09121442355 و 09121442355 ثبت نام رایگان به تعداد محدود، در «ثروت آفرینی در شرایط جدید اقتصاد ایران» نوشته شده توسط سید حمیدرضاعظیمی شرکت صنایع غذایی رشد که ابتدا با محصول «ماکارونی» وارد بازار شد، شاید هنوز هم کم و بیش با نام ماکارونی رشد در بازار شناخته شود.

اما بعدها محصولاتی مثل لازانیا، پودر کیک و این روزها ماگ کیک هایش هم در بازار موقعیت خوبی پیدا کردند.

رشد که برندهای دیگری مثل هپی فیس و ونوس هم دارد، سابقۀ خوبی در تبلیغات دارد.

شعار معروف «به همین سادگی.

.

.

به همین خوشمزگی» یکی از بهترین شعارهای تبلیغاتی در فضای کسب و کار ایران بوده است که مربوط به همین کیکهای رشد می باشد.

اما در این مطلب می خواهیم ویدئویی از یکی از بیلبوردهای خلاقانۀ رشد در تهران را نمایش دهیم.

یکی از انتقادهایی که بر بازاریابی تجاری وارد می کنند، تاکید بیش از حد آن بر سودآوری و افزایش مصرف کالاها در جوامع سرمایه داری و توجه بیش از حد به سودِ سازمان‌ها به جای توجه به منافع جامعه است.

بیشتر شرکت‌های تجاری می‌کوشند تا سهم بیشتری از جیب افرادی با سرمایه متوسط به بالا را به خود اختصاص دهند و در اکثر مواقع کالاهایی را با حاشیه سود بالا به آنها بفروشند.

حتما درباره‌ مشتریان راضی یاقانع شنیده‌اید.

اما درباره‌ مشتریان قدرشناس یا حق‌شناس چطور؟ اینها همان مشتریانی هستند که شما واقعا خواهانشان هستید.

در اینجا شیوه‌هایی را ذکر می‌کنیم که بتوانید آنها را به عنوان مشتری‌تان داشته باشید.

نوشته شده توسط سید حمیدرضاعظیمی شهرهای بزرگ در تسخیر بیلبوردهای تبلیغاتی هستند؛ این روزها، شهرهای بزرگ، مملو از تبلیغات مختلف به خصوص بیلبوردهای تبلیغاتی هستند، شاید در طول یک هفته صدها بیلبورد تبلیغاتی را ببینیم، ولی فقط تعداد محدودی از آنها را به خاطر می آوریم.

یک بیلبرد به طول متوسط در شهر تهران حدود 30 تا 100 میلیون تومان در ماه هزینه دارد، بنابراین برای چنین محل نمایش تبلیغی قطعاً باید برنامۀ خاصی داشته باشیم.

در اینجا به شش قانون طلایی برای تبلیغ بر روی بیلبوردها اشاره کرده ام: صفحه 17 از 71 همه چیز را درباره ارز دیجیتال تلگرام بدانید تلگرام، پیام رسانی متفاوت برای ایرانی هاست، پیام رسانی که میلیون ها کاربر ایرانی دارد.

مدتی است که مدیران تلگرام از برنامۀ آنها برای ورود به بلاک چین و ارزهای دیجیتال خبر داده اند.

اتفاقی که می تواند برای ایرانی ها بسیار مهم باشد.

اما دربارۀ ارز دیجیتال تلگرام که نامش را گرام گذاشته اند، بیشتر بدانید.

اینجا کلیک کنید.

مسوار همانند سایر فلزات از آن دست کالاهایی ست که به شدت به نوسانات قیمت دلا.

.

.

دانلود طرحهای توجیهی دانلود طرح توجیهی تولید شیر و ماست و خامه دانلود طرح توجیهی تولید نخ پلی استر شناسه گذرواژه مرا به خاطر بسپار فیلم مدیریتی Up in The Air که در فارسی آن را به «میان زمین و آسمان» یا «پا در هوا» یا حتی «بالا در آسمان» هم ترجمه کرده اند، .

.

.

دانلود پاورپوینت - دیجیتال مارکتینگ - ants - دیگ بخار - اکانت لیندا - علفتراش هوندا - طراحی سایت کلیه حقوق این پورتال متعلق به پایگاه اطلاع رسانی صنعت است و استفاده از مطالب آن بدون اطلاع مدیران و هماهنگی با آنها ممنوع است

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

image
map