توسعه اپلیکیشن موبایل

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با توسعه اپلیکیشن موبایل در صدر بازارتان قدم بزنید. طراحی وب اپلیکیشن یعنی گرد آوردن مشتریانتان در ویترین الکترونیکی تان که دارای محصولات و خدمات به همراه ریز جزئیات است . شما از طریق وب اپلیکیشن نه تنها در خدمت رسانی سریع تر و بهینه تر میشود بلکه در تمام روز و هفته به صورت آنلاین در دسترس هستید و کاربران شما میتوانند با وب اپلیکیشن شما به صورت تمام وقت کار کنند.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی وب اپلیکیشن ، طراحی وب سایت ، سئو سایت ، برندینگ و تبلیغات و بازاریابی اینترنتی است که با تکیه بر تجربه و علم روز و استفاده از تکنولوژی های جدید قابلیت ارائه نرم افزارهایی حتی با امکان توزیع شده مانند اسنپ و علی بابا را دارد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

رایاپردازش هزاره چهارم پارس در رایاپارس جستجو کنید حدود 5 میلیارد نفر در سراسر جهان از تلفن همراه هوشمند استفاده می کنند و همین رقم خیره کننده موجب شد تا طراحی اپلیکیش موبایل در میان صاحبان کسب و کار بسیار گسترده و فراگیر شود.

در واقع افزایش تعداد اپلیکیشن ها، رقابت را در میان آنها به وجود آورد و امروز اپلیکیشنی موفق تر است و کاربران بیشتری را به خود جذب می کند که به روزتر باشد در این مقاله در نظر داریم تا شیوه های توسعه اپلیکیشن موبایل در سال 2019 را مورد تحلیل و بررسی قرار دهیم.

اگر به روز بودن اطلاعاتتان در حوزه اپلیکیشن برایتان حائز اهمیت است، تا انتهای این مقاله آموزشی با ما همراه باشید.

در بخش بعد این مقاله به چندین ایده، راهکار و روش جدید اشاره خواهیم کرد که در صورت پیاده سازی آنها در سال 2019  تحول بسیار چشم گیری در دنیای اپلیکیشن موبایل رخ خواهد داد.

با حذف فرایند نصب در اپلیکیشن می توان هدیه بسیار خوبی به کاربران دنیای اینترنت داد.

چرا که بسیاری از کاربران از این مرحله بی زارند.

طراحی اپلیکیشن هایی که فرایند نصب در آنها حذف شده آنها را به اپلیکیشن فوری (Instant Apps) تبدیل می کند.

اما شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد که، عملکرد اپلیکیشن های فوری به چه شکل است؟ پاسخ این است که برای استفاده از اپلیکیشن های فوری کافیست روی لینک دانلود آن کلیک کرده تا عملیات دانلود آغاز شود.

سپس صفحه ای در برابر شما قرار می گیرد که، شبیه به یک صفحه وب است اما عملکرد آن مشابه عملکرد اپلیکیشن هاست.

طراحی اپلیکیشن اندروید و آی او اس برای یک برند برای ارتباط بیشتر و بهتر با مشتری است.

چت بات ها را می توان ابزاری برای گسترش ارتباط با مشتری دانست.

اپلیکیشنی که از چت بات به عنوان هوش مصنوعی و دستیار مجازی استفاده کند در مدیریت ارتباط با مشتری بسیار موفق تر است.

طبق آمارها، پیش‌بینی می‌شود که بازار جهانی چت-بات تا سال ۲۰۲۵ به ۱۲۵۰ میلیون دلار آمریکا برسد.

پس هزینه کردن برای اپلیکیشنی که از چت بات های قدرتمند پشتیبانی می کند یک سرمایه گذاری بلند مدت و جهانی است.

یکی از پر سر و صدا ترین شیوه های توسعه اپلیکیشن موبایل در سال 2019 کیف پول موبایل و درگاه پرداخت است.

روش‌های پرداخت موبایلی همان چیزی هستند که امروزه اکثر مشتریان از تمام برنامه‌هایی که استفاده می‌کنند، انتظار دارند.

یکی از شیوه های توسعه ارزشمند اپلیکیشن این است که اپلیکیشن قابلیت پرداخت با واحد های ارز مختلف را دارا باشد و این موضوع تحولی بسیار ارزشمند در سال 2019 خواهد بود.

طراحی اپلیکیشن باید به گونه ای پیش برود که قابلیت تجزیه و تحلیل آماری در آن به صورت حرفه ای و با دقتی بسیار بالا انجام پذیرد.

استفاده از تکنولوی Predictive Analytics که شامل پیاده سازی  فنون اجرایی تحلیل آماری، پرسش‌های تحلیلی و الگوریتم‌های خودکار است و قابلیت‌های آنالیز و تحلیل پیشرفته را که شامل جمع آوری داده، تحلیل داده، آمار و غیره است، در کنار هم جمع می‌کند می تواند آغاز یک شگفتی در زمینه قدرت تحلیلی اپلیکیشن های موبایل باشد.

وقتی کاربر بتواند تمام نیازش را از طریق اپلیکیش موبایل خود بر طرف نماید رابط کاربری او با اپلیکیشن بیشتر خواهد شد.

مقاله مرتبط: چند نکته کلیدی در طراحی UI اپلیکیشن اندروید صفحات موبایلی که با فرایند AMP سازگارند با سرعت بسیار بالایی بارگذاری شده و به نمایش در می آیند.

با توجه به اینکه کاربران از سرعت های اینترنت متفاوتی برخوردار هستند ممکن است، موبایل آنها، در بارگذاری سایت ‌های سنگین‌ به کندی عمل کند و باعث نارضایتی کاربر و عدم استفاده او از چنین وب سایتی شود.

این مشکل می تواند bounce rate سایت را بالا ببرد.

گوگل برای رفع این مشکل در بخش جستجوی موبایل، قابلیت AMP را قرار داده است.

با افزودن این قابلیت در زیر ساخت اپلیکیشن موبایل، توسعه دهندگان قادر هستند تا کاربران خود را راضی نگه دارند.

مقاله مرتبط: تجزیه و تحلیل  بانس ریت (Bounce Rate) : چگونه می توان بانس ریت را اندازه گیری کرد؟   یکی از شیوه های توسعه اپلیکیشن موبایل طراحی ابری اپلیکیشن هاست.

سال‌ها طول کشید.

ساده سازی عملیات، کاهش هزینه‌ها در میزبانی، ذخیره‌سازی بهتر و ظرفیت بارگذاری، بخشی از مزایای توسعه اپلیکیشن موبایل بر روی ابر است.

یکی از ابتکاراتی که احتمالا استارت آن در سال 2019 خواهد خورد طراحی برنامه های کاربردی برای ساعت های مچی هوشمند و یا سایر دستگاه های هوشمند پوشیدنی است.

بسیاری از شرکت های قدرتمند اعلام آمادگی کردند تا برای صنایعی که دستگاه های پوشیدنی هوشمند تولید می کنن اپلیکیشن طراحی کنند.

تازه ترین خبرهای دنیای فناوری اطلاعات حاکی از آن است که تکنولوژی Beacons در سال ۲۰۱۹ پا به عرصه خواهد گذاشت.

این تکنولوژی روش‌های بیشتری جهت طراحی اپلیکیشن موبایل برای استفاده از فناوری نوری و ایجاد راهنماهای مجازی و شخصی سازی و اشتراک گذاری اطلاعات در اختیار توسعه دهندگان اپلیکیشن خواهد گذاشت.

اما Beacons (یک فرستنده رادیویی بلوتوثی کوچک) چیست؟ Beacon ها فرستنده های کوچک و بی سیم هستند که از تکنولوژی بلوتوث و برای ارسال سیگنال به سایر دستگاه های هوشمندی که در نزدیکی آنها وجود دارد، استفاده می کنند.

 بیکن ها یکی از آخرین پیشرفت های تکنولوژی در بازار محسوب می شوند که به سادگی و با دقت بالا اطلاعات را به دستگاه های متصل ارسال می کنند.

هر Beacon دارای یک شناسه ی منحصر به فرد از اعداد و حروف است و اطلاعات شناسایی شده توسط بلوتوث را در هر ثانیه پخش می کند.

  شیوه های توسعه برای اپلیکیشن در سال 2019 بسیار است و ما در این مقاله به تعدادی از مهم ترین آنها اشاره کردیم.

برای صاحبان کسب و کار بسیار حائز اهمیت است که شرکتی را برای طراحی اپلیکیشن خود انتخاب کنند که توانایی این را داشته باشد که در طراحی خود از جدید ترین تکنولوژی های روز دنیا استفاده کند، ما در شرکت رایا پارس مفتخریم بگوییم متخصصینی در کنار ما هستند که در زمینه طراحی اپلیکیشن Android و طراحی اپلیکیشن IOS همگام با آخرین متد روز دنیا پیش می روند.

برچسب ها : 1398/02/15 09:58:27

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map