خرید از وب سایت علی اکسپرس

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

اصلا ما چرا باید خرید از وب سایت علی اکسپرس داشته باشیم ؟؟

استیو جابز هم مالک شرکت اپل هم نه به این شکل اما این سوال را پرسیده بود. او تک تک عملیات هایی را که در شرکتش انجام می شد را به چالش کشید و همه نیروهای کاری از مهندسان گرفته تا پرسنل مالی را به انجام کارها به روشهای متفاوتی با گذشته واداشت. زیرا همیشه از آنها می خواست که راجع به اینکه چرا کاری را به یک روش خاصی انجام می دهند فکر کنند و این جواب که “خب این روش ایه که همه همینطوری انجام میدن” اصلا برای او قانع کننده نبود.

من وقتی چندین سال پیش اولین حرفه تجاری خود رو شروع کردم اولین چیزی که از خودم پرسیدم این بود که آیا من به یک وبسایت نیاز دارم؟ چرا چنین فکری کردم؟ چرا من به وب سایت نیاز دارم؟ به چه شرکت طراحی سایت اعتماد کنم؟

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت و سئو سایت ، تبلیغات ، برندینگ و دیجیتال مارکتینگ میباشد که آماده مشاوره و آگاه سازی شما مشتریان گرامی در جهت توسعه کسب وکار اینترنتی میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

آخرین به روزرسانی: چهارشنبه - 12 آذر 1399 - 21:55 آخرین به روزرسانی: چهارشنبه - 12 آذر 1399 - 21:55 وبسایت علی اکسپرس یک فروشگاه اینترنتی است که انواع محصولات را در دسته بندی های مختلف ارائه می کند.

این وبسایت چینی که زیر مجموعه شرکت علی بابا Alibaba است، بزرگترین فروشگاه اینترنتی آسیاست که محصولات خریداری شده را به تمام نقاط دنیا ارسال می کند.

وبسایت علی اکسپرس حالت واسطه ای دارد به این معنی که رابط تعداد بیشماری فروشنده و خریدار است که محصولات متنوعی را مبادله می کنند.

اعتبار سنجی فروشنده و محصول از طریق امتیاز بندی فروشندگان است.

شما این موضوع را در بخش sold by و درجه Positive بودن فروشنده مشاهده کنید.

این درجه بندی براساس تعداد ستاره هایی است که فروشنده بر اساس میزان اعتبارش دریافت می کند.

همچنین با توجه به فیدبک هایی(Feedback) که مشتریان قبلی به فروشنده داده اند، اعتبار فروشنده مشخص می شود.

علاوه بر این امکان عودت محصول نیز وجود دارد، البته قوانین آن برای هر محصولی و فروشنده ای می تواند متفاوت باشد.

بنابراین توصیه می شود در مرحله قبل از خرید، حتما قوانین و محتوی صفحه را به صورت کامل مطالعه کنید.

یکی از مزیت های عمده وبسایت Aliexpress، امکان ارسال رایگان (Free Shipping) محصول است.

این باعث می شود که مشتریان بسیاری از این امکان استفاده کنند، ولی از آنجایی که ارسال رایگان از طریق پست ملی چین انجام می کشد و زمان زیادی طول می کشد، توصیه می شود که برای محصولات گرانقیمت از این نوع ارسال استفاده ننمایید، چرا که علاوه بر موارد فوق، پست ملی چین گارانتی تحویل سالم مرسوله نیز ندارد.

توجه: تأکید می کنیم که وبسایت امکان ارسال محصول به ایران را ندارد.

لازم است که حتما آدرس معتبری در خارج از کشور داشته باشید تا محصول به آن آدرس ارسال شود و بعد از دریافت آن در آدرس خارج از کشورتان، به صورت مسافری به دستتان برسد.

این در شرایطی است که اسم ایران در لیست کشورهای قابل ارسال وجود دارد ولی هنگام انجام پرداخت با آی پی IP ایران، پرداخت را نهایی نمی کند و بایستی آدرس و آی پی غیر ایران ارائه شود.

توجه: در صورتی که پرداخت شما توسط تیم پرداخت آسان کارت انجام می گیرد، آسان کارت تنها وظیفه پرداخت را بر عهده دارد و این مجموعه هیچ تعهدی در زمینه ارائه آدرس پستی(Shipping Address) ندارد.

 

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map