خرید وب سایت حرفه ای

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با خرید وب سایت حرفه ای در اینترنت شما میتوانید کاری کنید که کسب و کارتان بیشتر دیده شود. شما ابتدا به ساکن میبایست یک طراحی سایت انجام دهید و پس از آن برای بهینه سازی و نمایش داده شدن بر اساس کلماتی که مرتبط با فضای شغلی تان است وب سایت تان را به اصطلاع سئو کنید . در صورتی که برنامه های خیلی بیشتر و قوی تری مدنظر دارید میبایست وب سایت تان را در فضای وب سایت های پر بازدید تبلیغات نمایید و البته همواره این موضوع رو دقت نمایید که به برندینگ برندتان ضربه ای وارد نشود. شرکت سیماگر با دارابودن کادر تخصصی قوی در موضوعات ذکر شده آماده همکاری با شما عزیزانی که هوشمندانه بدنبال توسعه زیرساخت کسب و کارتان هستید میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

طراحی اختصاصی و کد نویسی سایت، طراحی سایت با وردپرس، طراحی سایت فروشگاهی داشتن یک وب سایت حرفه‌ای و منحصر به فرد که بر مبنای اصول دیجیتال مارکتینگ طراحی شده باشد، برای اکثر کسب‌و‌کار‌های امروزی ضروری تلقی می‌شود.

عدم آشنایی با اصول طراحی سایت منجر شده است که اولا اکثر سایت‌های اینترنتی بدون بازدید کننده باشند و دوما بازدید کننده علاقه‌ای به انجام خرید نداشته باشد.

در مقابل آن، رعایت اصول دیجیتال مارکتینگ در طراحی و ساخت سایت منجر خواهد شد تا از یک سو، برند شما در چشم بازدید کننده قابل اطمینان و معتبر جلوه نماید و از سوی دیگر نیز از همان ابتدا با داشتن یک استراتژی صحیح در راستای موفقیت و افزایش سود قدم بر خواهید داشت.

آژانس خلاقیت زانمو در پروژه های طراحی سایت، ضمن طراحی خلاقانه وب سایت شما، اصول لازم برای افزایش بازدید، سئو، ویژگی ریسپانسیو و افزایش نرخ تبدیل را بر اساس آخرین دست‌آورد‌های علمی بکار خواهد گرفت.

این روزها همه وب سایت دارند، اما فقط عده کمی از وب سایت خود درآمد کسب می‌کنند.

ما به شما کمک خواهیم کرد تا بهترین در آمد را از وب سایت خود کسب کنید.

امروزه در طراحی سایت، ویژگی ریسپانسیو و یا شیءگرا از اهمیت بالایی برخوردار است.

علت این مسئله بدان دلیل است که در حال حاضر بیش از 70 درصد از بازدیدها و جستجو های در اینترنت توسط دستگاه‌های هوشمند، تلفن‌های همراه و تبلت‌ها انجام می گیرند.

بنابراین ضروریست تا وب سایت شما در این دستگاه ها بخوبی دیده شوند.

عدم رعایت کامل ویژگی ریسپانسیو در طراحی سایت، به عدم مراجعه مجدد به وب سایت شما و همچنین عدم خرید و ثبت سفارش محصولات و خدمات شما منجر خواهد شد.

زانمو بطور کاملا تخصصی، ریسپانسیو بودن وب سایت شما را تضمین خواهد نمود.

از ما صد را بخواهید.

صرفنظر از اهمیت داشتن ظاهر و سرعت بالا در طراحی سایت، چنانچه وب سایت ما در نتایج جستجو دیده نشود، مانند آن است که شما سایتی نداشته باشید، چراکه بازدیدکننده ای نخواهید داشت.

زانمو اصول مهم در on-page سئو را در پروژه‌های طراحی وب سایت پیاده سازی می نماید.

بنابراین اولین و مهمترین قدم را در سئو سایت از همان ابتدا برداشته اید.

همچنین بیاد داشته باشید، ما همواره آماده‌ایم تا با خدمات سئو و انواع تبلیغات مدرن مانند تبلیغات در گوگل، وب سایت شما را در جلوی چشم مخاطبینتان قراردهیم و کسب و کارتان را رونق بخشیم.

ابتدا خواسته های شما را می شنویم، نیاز های شما را بررسی می کنیم، و با توجه به آنها مراحل، قیمت و استراتژی های پروژه طراحی سایت را به شما ارائه می دهیم.

بر اساس زمانبندی انجام شده، و با تحویل محتوای سایت از سمت شما، مراحل طراحی سایت انجام خواهند شد، تا جائیکه رضایت شما و اطمینان ما از صحت عملکرد سایت کامل شوند.

پروژه نهایی تحویل شما خواهد شد.

کلیه اطلاعات کاربری، روش‌ها و آموزش‌های استفاده از سایت و بروزرسانی سایت و سایر اطلاعات لازم تحویل خواهند شد.

پس از آن نیز ما شما را تنها نخواهیم گذاشت و همواره می‌توانید از خدمات پشتیبانی ما در طراحی سایت و سایر تخصص‌ها برای رشد کسب و کارتان استفاده نمایید.

برخی از نمونه‌های طراحی وب سایت و فروشگاه اینترنتی در آژانس زانمو بسیار از طراحان سایت با سایر فاکتور‌هایی که برای موفقیت شما الزامیت آشنایی ندارند و یا آشنایی کمی دارند.

ما در حین طراحی وب سایت به این فاکتور ها توجه داریم.

پس از طراحی نیز می‌توانید از خدمات زانمو در تبلیغ در گوگل، سئو تضمینی و تبلیغ در سایت‌های پر بازدید و شبکه های اجتماعی، تولید محتوا و سایر خدمات دیجیتال مارکتینگ استفاده نمایید و کسب و کار و فروش خود را رونق بخشید.

یکبار پرداخت، استفاده دائم قیمت های تقریبی فوق بر اساس سیستم های مدیریت محتوا ارائه شده اند.

برای دریافت قیمت کدنویسی اختصاصی و همچنین ارائه قیمت و جزئیات دقیق برای پروژه مورد نظر خود تماس بگیرید.

آیا قبل از انتخاب خدمات و محصولات زانمو، نیاز به مشاوره دارید؟ چنانچه برای رشد کسب و کار خود آماده‌اید، اما نمی‌دانید که از چه نقطه‌ای و با چه ابزارها و روش‌هایی برای توسعه آن اقدام نمایید؛ و اگر می‌خواهید از زمان، بودجه، امکانات خود و ابزار‌های دیجیتال مارکتینگ بهترین بهره را ببرید .

.

هم اکنون درخواست خود را ثبت کنید؛ درخواست شما در زانمو بررسی شده و مشاوره اولیه رایگان بصورت تلفنی انجام خواهد شد.

سپس ما با کمک شما به طراحی استراتژی‌ها و پیاده‌سازی راه‌کارهای رشد کسب و کارتان خواهیم پرداخت.

[ با زانمو، کسب‌و‌کار خود را ارتقاء دهید.

] پورتال مشتریان زانمو خرید هاست حرفه‌ای اشتراکی و VPS خرید دامنه بین المللی پشتیبانی مشاوره راه اندازی، توسعه، بازنگری جایگاه ارگانیک در صفحه اول گوگل بهینه سازی سایت تحلیل رقبا و تحقیق کلیدواژه‌ها خدمات سئو سایت تضمینی خدمات سئو سایت ماهانه تولید محتوا سئو شده ریپورتاژ آگهی و بک لینک   تبلیغات در گوگل ادز (ادوردز) تبلیغات کلیکی همسان (نیتیو) تبلیغات کلیکی بنری تبلیغات پوش نوتیفیکشن مشاوره دیجیتال مارکتینگ تبیین استراتژی‌های تبلیغ طراحی و راه‌اندازی کمپین تبلیغاتی طراحی سایت شرکتی طراحی سایت پزشکی طراحی سایت شخصی طراحی فروشگاه اینترنتی طراحی سایت اختصاصی طراحی سایت حرفه‌ای طراحی سایت با وردپرس زانمو از طرفی به عنوان یک اژانس خلاقیت و طراحی وب، کسب و کار و برند شما را با طراحی وب سایت‌های خلاقانه ای که بر پایه اصول گرافیک، طراحی و بازاریابی ساخته شده اند در نگاه مخاطب به بهترین شکل معرفی خواهد نمود و همچنین باعث خواهد شد تا بیشتر در یادها بمانید.

طراحی سایت اختصاصی، طراحی وب سایت با وردپرس، ساخت فروشگاه اینترنتی با کلیه امکانات لازم و درگاه های پرداخت آنلاین، طراحی انواع سایت های شرکتی، پزشکی، سازمانی، فروشگاهی، انجمن ها، خبری، آگهی، وکالت، مشاوره، خدماتی و وب سایت‌های شخصی قطعا نیازمند دانش و تخصصی است که زانمو آنرا به بهترین شکل ارائه می‌نماید.

طراحی سایت‌های ریسپانسیو، پشتیبانی دائمی از وب سایت‌های طراحی شده، ضمانت وب سایت تا یکسال، برقراری بالترین سطح امنیت سایت، ارائه خدمات فروش هاست و دامنه از موارد تکمیلی و ضروری خدمات طراحی سایت می باشد و به بهترین وجه ارائه خواهند شد.

تمامی حقوق مادی و معنوی سایت برای آژانس دیجیتال مارکتینگ زانمو محفوظ است و هرگونه کپی برداری از سایت حق پیگرد قانونی توسط زانمو را در پی دارد.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map