سئو سایت آموزش الفبا

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سئو سایت آموزش الفبا یک امر ضروری در کسب و کار اینترنتی میباشد ، بدلیل اینکه سئو میتواند شما را با کمترین هزینه نسبت به عملکردی که برایتان رقم میزند سود آوری داشته باشد. بهینه سازی لینک و افزایش رتبه سایت در گوگل همگی باعث رونق کسب و کار شما میگردد . شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت و سئو و نرم افزاری های حرفه ای تحت وب میباشد که میتواند در این امور بهترین تغییرات مثبت را در مجموعه شما از خود یادگار بگذارد.هدف مدیران سیماگر با توجه به استراتژی سازمانی و فرهنگ سازمانی معلوم این است تا جایگاه حمایت از مشتری و خدمات پس از فروش را به نحو احسن برای حفظ روابط طولانی و مستحکم حفظ کند.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

الفبا وب اینجاست تا دیگر دغدغه انتخاب طراح سایت را نداشته باشید و تمرکز خود را بر روی پیشرفت کسب و کارتان بگزارید.

با گسترش دستگاه های هوشمند و افزایش تعداد کاربران اینترنت در موبایل و تبلت، همانا داشتن اپلیکیش، بعد از ساخت سایت یکی از اولویت هاست.

شاید به جرات بتوان گفت یکی از بهترین تبلیغات یک کسب و کار، حضور در صفحه اول نتایج گوگل است که رسیدن به این جایگاه معمولا از یک بیلبورد ارزان تر است.

یکی از دغدغه های فریلنسر ها، مربی ها و هنرمندان نداشتن تریبون معتبر برای قراردادن نمونه کارهای خود است که طرفداران و سفارش دهندگان بتوانند اطلاعات درستی از آنها به دست بیاورند و در صورت لزوم با آنها در تماس باشند.

معمولا فروشگاه ها زمان و محدوده مشخصی برای خریداران خود در نظر می گیرند.

با وجود اینترنت و سایت های فروشگاهی می توان این محدودیت ها را از بین برد و گستره مشتریان را افزایش داد که در این سایت ها امنیت حرف اول را می زند.

تمام شرکت ها برای نمایش رزومه، خدمات و توانمندی های خود می توانند از بستر اینترنت استفاده نمایند.

معمولا در سایت های شرکتی، هماهنگی گرافیکی و سرعت لود و دامنه های بین المللی اهمیت زیادی دارند.

اپلیکیشن ها آی او اس   ( IOS ) نیز به صورت نیتیو نوشته می شوند  .

این اپلیکیشن ها قابلیت به اشتراک گزاری در سیبچه، سیب اپ ، اپ استور و … را دارا می باشند.

اپلیکیشن ها اندروید که معمولا با نرم افزار اندروید استودیو نوشته می شوند به صورت نیتیو می باشد.

این اپلیکیشن ها قابلیت به اشتراک گزاری در بازار، گوگل پلی و … را دارا می باشند.

این نوع از اپلیکیشن ها نسخه ای تحت وب از سایت فروشگاهی، شرکتی و یا … است که قابلیت ثبت در فروشگاه های اپلیکیشن موبایل را ندارد ولی  احتمال سر زدن به وب سایت شما را بیشتر می کنند.

بک لینک سازی داخل و خارجی وب سایت و رپورتاژ های خبری برای بهبود DA وب سایت ها که یکی از معیار های گوگل است اهمیت بسیار بالایی دارد و می تواند آسیب زیادی به شما برساند.

یکی از عوامل رشد محدود و یا رشد نکردن رتبه وب سایت ها، بهینه نبودن سایت و صفحات وب سایت است که ارتباط مستقیم به سرعت لود و UX وب سایت دارد.

سئو را می توان شاه کلید راه یابی به صفحه اول گوگل دانست.

با توجه به تعداد و پیچیدگی الگوریتم های گوگل، بهتر است از ابتدای طراحی سایت موارد سئو رعایت شود تا نتیجه مطلوبی بگیرید.

طراحی تجربه کاربری یا همان (User Experience Design)  دقیقا راحتی استفاده از سایت برای کاربر است که موجب می شود کاربر در کمترین زمان بتوانند موارد مورد نیاز خود را از داخل سایت پیدا کنند.

که موجب یک تجربه لذت بخش می شود.

رابط کاربری و یا همان (User Interface Design) اگر در سایتی پایین باشد مخاطب در سایت نمی ماند و موجب آن می شود که تایم آن پیج  و تایم آن سایت افت کند که اصلا برای سئو مناسب نیست.

بسیاری از وب سایت ها به دلیل این که زمان زیادی از طراحی آنها می گذرد دیگه برای کاربرها جذاب نیستند و استاندارد های حال حاظر طراحی گرافیکی را ندارند که اگر کد های خود سایت قدیم نشده باشد می توان به سادگی ری دیزان انجام داد.

یکی از گزینه هایی که کسب و کارها به صورت متمرکز فقط روی آن کار می کنند بازاریابی موتورهای جستجو است.

با توجه به زمان بر بودن سئو معمولا ادورز را انتخاب می نمایند که خود این کار دارای ریزه کاری های بسیاری است.

با وجود تمام صحبت هایی که در مورد نا مناسب دانستن این روش در جاهای مختلفی نوشته شده است ولی تجربه ثابت کرده که حتی شبکه های اجتماعی بزرگ برای برگرداندن مخاطبانشان از این روش استفاده می کنند.

بازاریابی محتوا یا همان (Content Marketing) در حال حاظر بهترین ابزار برای ایجاد فروش و بازاریابی دیجیتال به شمار می رود که اگر به صورت تخصصی بتوانید محتوای مناسب تولید کنید چند قدم بزرگ از رقیبانتان پیشی می گیرید.

دوره های جامع دوره هایی هستند که کل آموزشها را شامل می شوند و از تخفیف 20% بهره مند می شوند و فایل های ویدئویی را دانلود می نمایند و مشاهده می نمایند و می توانند سوالات خود را از مدرس دوره بپرسند.

برخی افراد به دلیل مشغله کاری و بُعد مکان امکان حضور فیزیکی را ندارند و الفبا وب برای آنها ویدئو های آموزشی ای را تهیه نموده است که از طریق این آموزش ها می توانند به صورت کامل بر این مطالب مسلط شوند و نتیجه بگیرند.

معمولا بهترین نوع آموزش پذیری زمانی رخ می دهد که فرد، حضور فیزیکی داشته باشد و بتواند آموزش های داده شده را بپذیرد و تست کند و ایراد های خود را برطرف نماید.

که این آموزشها در الفبا وب معمولا به صورت خصوصی است.

معمولا نرم افزار های موجود در بازار چون به صورت عمومی نوشته می شوند و با اسکریپت های موجود اپتیمایز می شوند نمی توانند تمام نیاز شرکت ها و موسسات بزرگ را فراهم کنند از این رو گروه الفبا وب با دانش فنی خود دست به برنامه نویسی نرم افزار های اختصاصی شما می نماید و جهت اطلاعات بیشتر می توانید با ما در ارتباط باشید.

دقت نظر و زمانی که جناب نصرتی در طراحی سایت لاپیدوس در نظر گرفتند توانست انتظارات ما رو برآورده کند.

مدیر مجموعه تمام حقوق برای الفبا وب محفوظ است.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map