سئو سایت اسباب بازی سکه‌ای

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سئو سایت اسباب بازی سکه‌ای در اینترنت حرفی برای گفتن داشته باشید یعنی بتوانید محصولات و خدمات خود را با بهترین و هدفمند ترین روش ممکن در تیرراس مشتریانتان قرار دهید اما چگونه ؟ جواب این سوال در دستان مشاوران متخصص شرکت سیماگر است. سئو سایت امر حیاتی و بسیار مهم است که هر دارنده سایت باید آن را الولیت خیلی بالا قرار دهد و پس از بررسی شرکت های ارائه دهنده خدمات سئو ، با یک تیم متخصص به توسعه و بهینه سازی لینک های ساتیش در موتور های جستجو بپردازد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

اگر شما صاحب یک سایت فروشگاهی باشید ، بی تردید یکی از دغدغه ها و چالش هایی که دارید افزایش ترافیک وب سایت و همچنین افزایش فروش است.

افزایش ترافیک در فروشگاه های اینترنتی میتواند وجه تمایز شما با سایر رقبایتان باشد.

در این وبینار سعی کردیم نکات جامع و بسیار مفیدی در رابطه با سئو سایت های فروشگاهی بگیم ، نکاتی که کاملا کاربردی هستند.

اطلاعاتی در اختیار شما قرار می دهیم که به کمک آن بتوانید، با نام محصولات خود و کلمات مرتبطی که گزینش کردید و مشتری های بالقوه شما سرچ میکنند، رتبه 1 گوگل را بگیرید.

همچنین صحبت خواهیم کرد از اینکه چه کلماتی برای یک سایت فروشگاهی باید انتخاب شود.

تا اینکه چطور لینک بیلدینگ کنیم.

در این میان در مورد مشکلاتی که معمولا سایت های فروشگاهی با آنها مواجه می شوند هم صحبت میکنیم… یکی از تفاوت های ویژه این وبینار با آموزش های مشابه، در تجربه محور بودن آن است.

ما در تیم آکادمی فرین تجربه انجام سئو سایت های مختلف را داشته و داریم که میتوانید لیست برخی آنها را اینجا بخوانید.

در ادامه هم میتوانید تصاویر سرچ کنسول گوگل، مربوط به دو پروژه را ببینید: وب سایت لئونارد فروشگاه اینترنتی تاپیک شاپ:   اگر انلاین نباشم، ویدیو ها را در اختیار من قرار میدهید؟ بله تمام ویدیوها در اختیار شما قرار میگیرد من فروشگاه لباس(لوازم جانبی، اسباب بازی، کیف و کفش و …) دارم.

این وبینار برای من مفید است؟ مواردی که گفته میشود به درد “تمام” انواع فروشگاه های اینترنتی میخورد.

نکات از چه منبعی گفته میشود؟ تجربیات حدود 8 سال حضور در حوزه وبمستری – تجربیات سئو بیش از 40 سایت – منابع و اطلاعات به دست آمده و تست شده در پروژه ها از سایت های معتبر خارجی مثل searchenginejournal / searchengineland.

com و … پرسش و پاسخ هم داریم؟ بله در بخش های مختلف زمانی جهت پاسخ به سوالات قرار میگیرد.

مسلما قرار نیست تمام تایم آموزش به پاسخ به سوالات برود.

اگر هم احیانا سوالی راجع به مباحث مطرح شده و … داشتید ، در صفحه پرسش و پاسخ آکادمی فرین مطرح کنید، سعی میکنیم خیلی سریع به آن پاسخ دهیم.

  برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این دوره درخواست مشاوره خود را ارسال کنید و یا با ما در تماس باشید.

در صورتی که نیاز به مشاوره دارید می توانید فرم را تکمیل نمایید و یا با ما در تماس باشید نام شما ایمیل شما (الزامی) شماره تماس (الزامی) سلام جناب هاشمی وقت شما بخیر من دوره سئو سایت فروشگاهی رو تهیه کردم و دیدم ، الان چند سوال پیش اومده واسم که گفتید تو سایت سوالا رو بپرسیم سوال اول : من عنوان خیلی از محصولاتم جذاب و خوب نیست و باید تغییر داده بشه ، مثلا 50 تا رو باید تغییر بدم ، الان تو وردپرس میخوام عنوان رو تغییر بدم ، url اش هم باید دستکاری کنم ؟ url رو باید چیکار کنم ؟ سوال دوم : من تو کارم 3 تا کلمه کلیدی مهم ، برچسب دیواری ، برچسب دیواری سه بعدی ، یک صفحه اصلی و دو تا صفحه مهم با عنوان برچسب دیواری و برچسب دیواری سه بعدی دارم ، الان برای کلمه کلیدی صفحه اصلی و این دو تا صفحه گیج هستم ، چی باید بزارم ؟ سوال سوم : من دو تا سایت تخصصی با یک موضوع دارم ، میخوام از یکیشون به سایت دومم لینک بدم ، یعنی هر وقت مشتری مخصولشو انتخاب کرد از سایت اول ، لینک داده بشه به سایت دوم (سایت اصلی ) و خریدشو اونجا انجام بده ؟ این برای سئو بد هستش ؟ pbn حساب میشه ؟ ممنون میشم راهنمایی کنید سلام خدمت شما 1-نه نیازی به تغییر url نیست 2-باید طبق توضیحات دوره تحقیق کلمات کلیدی انجام بدید و ببینید کاربر برای هر کلمه چی نیاز داره صفحه اصلی؟ کتگوری؟ صفحه محصول؟ مقاله؟ و … توجه داشته باشید معمولا چیزی که دوستان رو اذیت میکنه این هست که اصرار شدید دارن که حتما صفحه اصلی هم باید کلمه کلیدی داشته باشه! کی گفته اینو؟ نه هیچ نیازی نیست شما ببین هر کلمه باید روی چه صفحه ای باشه اون رو تارگت کن دیگه الزامی نیست که حتما روی صفحه اصلی کلمه کلیدی باشه شما ببینید این کلمات کانسپتشون چی هست و چه صفحه ای باید براشون تارگت بشه و تارگت کن طبق توضیحات آموزش دقیقا 3-نه خیالتون راحت با دو تا و سه تا سایت گوگل هیچ کاریتون نداره وقتی مشکل میشه که یهو 10-20 تا سایت به هم وصل باشن موفق باشید سلام استاد خواستم تشکر کنم بابت این آموزش واقعا عالی بود فوق‌العاده کارآمد و خوب توضیح دادین سلام خدمت شما خوشحالم راضی بودید فوق العاده بود ممنون اقای هاشمی خوشحالم که راضی هستید نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه شما * نام * ایمیل * 130,000 تومان ورود نام کاربری: رمز عبور:

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map