سئو سایت قطار های اسباب بازی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سئو سایت قطار های اسباب بازی در اینترنت حرفی برای گفتن داشته باشید یعنی بتوانید محصولات و خدمات خود را با بهترین و هدفمند ترین روش ممکن در تیرراس مشتریانتان قرار دهید اما چگونه ؟ جواب این سوال در دستان مشاوران متخصص شرکت سیماگر است. سئو سایت امر حیاتی و بسیار مهم است که هر دارنده سایت باید آن را الولیت خیلی بالا قرار دهد و پس از بررسی شرکت های ارائه دهنده خدمات سئو ، با یک تیم متخصص به توسعه و بهینه سازی لینک های ساتیش در موتور های جستجو بپردازد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

  در این صفحه شما میتوانید با لیستی از پروژه های دیجیتال مارکتینگ فرین آکادمی (مدیران سایت) آشنا شوید و گزارش مختصری از آنها را مطالعه کنید تا هم با حوزه های کاری مدیران سایت در انجام خدمات بازاریابی دیجیتال آشنا شده و هم کیفیت انجام پروژه های دیجیتال مارکتینگ در فرین آکادمی (مدیران سایت) را ببینید.

  همچنین اگر دوست دارید به طور مفصل و با جزئیات بیشتر با پروژه های فرین آکادمی (مدیران سایت) آشنا شوید میتوانید به ویدیو رویداد “نکات تجربی سئو سایت : رسیدن به صفحه اول گوگل [ به همراه ریپورت ماهانه پروژه ها ]” را ببینید تا دو کیس استادی دیجیتال مارکتینگ سایت دکتر تامین و وبسایت ادبا را ببینید.

حوزه کاری : یکی از اولین مجموعه های آموزش دیجیتال مارکتینگ در ایران مدت زمان انجام پروژه سئو : ۸ ماه وضعیت سرچ کنسول گوگل در 6 ماه اخیر پروژه: همانطور که در تصویر بالا مشاهده میکنید تعداد کلیک ها از حدود 200 کلیک در روز به بیش از 2000 کلیک در روز رسیده است… رتبه 2 در عبارات کلیدی دیجیتال مارکتینگ   رتبه 1 در عبارت کلیدی آموزش توییتر   رتبه یک عبارات کلیدی تبلیغات هدفمند: حوزه کاری : فروشگاه انلاین اسباب بازی مدت زمان انجام پروژه سئو : 3 ماه نوع قرار داد این پروژه بر انجام کار بود… یعنی لیستی از کارها که به تایید کارفرما رسیده بود انجام شد و گزارش های انجام شده تحویل داده شد.

این سبک قرار داد سئو که در خارج از ایران بسیار مرسوم است، بدون تعهد رتبه و کلیک می باشد اما با توجه به لیست کارهایی که تحویل داده میشود، در تمامی موارد انجام شده توسط تیم فرین، شاهد رشد چشمگیر در کلیک و رتبه کلمات هم بوده ایم.

  رتبه 2 با عبارت کلیدی خرید اسباب بازی: رتبه 1 با عبارت بازی نامیرا: رتبه 3 با عبارت کلیدی بازی دومینو:   رتبه 1 با عبارت کلیدی بازی ایروپولی: حوزه کاری : تولید انواع کمپوت و کنسرو مدت زمان انجام پروژه سئو : 6 ماه نوع قرار داد این پروژه بر روی جایگاه عبارات کلیدی نبوده و بر روی افزایش کلیک و ایمپرشن (دیده شدن در نتایج سرچ گوگل) بوده است.

نمودار سرچ کنسول گوگل برای وبسایت لئونارد در مدت قرار داد: (همانطور که در تصویر پیداست میزان کلیک کمتر از 200 بوده و به بالای 700 کلیک افزایش پیدا کرده است و میزان ایمپرشن سایت کمتر از 2000 بوده که به بالای 6000 افزایش پیدا کرده است)   رتبه 1 و 2 با عبارت کلیدی کمپوت آناناس:   رتبه 1 با عبارت کلیدی غذاهای گرم: رتبه 1 با عبارت کلیدی بهترین تن ماهی: حوزه کاری : خدمات پس از فروش لوازم خانگی گلدیران مدت زمان انجام پروژه سئو : 10 ماه وضعیت سرچ کنسول گوگل در 6 ماه اخیر: رشد کلیک از زیر 200 کلیک در روز تا بالای 6000 کلیک در روز حوزه کاری : وب سایت مجموعه قطارهای 5 ستاره فدک مدت زمان انجام پروژه سئو : 12 ماه وضعیت سرچ کنسول گوگل: رشد کلیک تا 8400 کلیک در روز حوزه کاری : یک مجموعه پیش شتبادهی استارت آپ ها – ارائه فضا به کسب و کارها با تمرکز ارائه خدمات به تیم های استارت آپی مدت زمان انجام پروژه سئو : ۸ ماه عبارات کلیدی: استارت آپ / استارت اپ کارآفرینی : کسب و کار : کارآفرین تمونه : حوزه کسب و کار : فروش انواع لباس ورزشی به خصوص تیم های فوتبال ، فروش لباس هواداری تیم ها ، توپ فوتبال ، کفش استوک ، کفش رانینگ و … مدت زمان انجام پروژه سئو : ۸ ماه توضیحات تکمیلی: سئو این فروشگاه اینترنتی که ۸ ماه به طول انجامید ، با انجام لینک سازی و رفع ایرادات داخلی همراه بود به دلیل استفاده از CMS شرکتی ، انجام هر فرایند مثلا ریسپانسیو کردن سایت ماه ها طول میکشید و هزینه های زیادی بر میداشت.

با این وجود ، با توجه به همکاری مسئولین سایت اصلی ترین مشکلات فنی مربوط به سئو تکنیکال برطرف شد و سایت به با افزایش رتبه و مستقیما افزایش فروش همراه بود.

یک نکته جالب در این سئو سایت فروشگاه لوازم ورزشی سرخابی شاپ ، عدم رعایت اولیه ترین اصول سئو از طرف تیم برنامه نویسی CMS سایت بود.

این سایت در ابتدا حتی تگ های H1 و H2 ، اتریبیوت Alt برای نوشتن متن جایگزین تصاویر و … هم نداشت.

در این پروژه سئو ، با رفع مشکلات سئو OnPage و انجام لینک بیلدینگ رتبه سایت در کلمات کلیدی خوبی رشد کرده و به رتبه های بالا گوگل رسید.

در زیر چندین تصویر از صفحه SERP مربوط به این صفحه را میبینید.

رتبه یک با خرید لباس تیم ملی: رتبه دو با “کفش استوک”: رتبه دو با خرید توپ فوتبال: همچنین عباراتی مثل لباس استقلال ، لباس پرسپولیس ، لباس رئال ، لباس بارسلونا و … نیز فروشگاه اینترنتی لوازم ورزشی سرخابی شاپ در صفحه اول حضور دارد.

حوزه کسب و کار : فروشگاه اینترنتی مصالح ساختمانی توضیحات تکمیلی: فروشگاه اینترنتی مصالح ساختمانی دکتر تامین توانست در قرار داد اول در تمام کلمات مد نظر ذکر شده در قرار داد به صفحه اول برسد و به دلیل رضایت قرار داد دوم نیز بسته شد.

در قرار داد دوم روی عبارات کوتاه تر و کلمات تک سیلابی کار شد.

در تصویر زیر که از صفحه سرچ کنسول گوگل ، مربوط به فروشگاه اینترنتی دکتر تامین گرفته شده است ، میتوانید روند رشد کلیک از طریق سرچ های گوگل در ۶ ماه گذشته را ببینید: یکی از کارهای انجام شده در این پروژه راه اندازی و جلو بردن صحیح بخش وبلاگ آن بود.

در این بخش با تولید محتواهای صحیح که در کنار رعایت اصول سئو ، اصول کانتنت مارکتینگ و بازاریابی محتوا هم در آنها رعایت شده بود ، یک رشد عالی را در کلمات کلیدی مورد نظر دکتر تامین شاهد بودیم.

برخی کلماتی که دکتر تامین بیشترین ورودی را با آنها در نتایج سرچ گوگل دارد: رتبه یک در فروش خمیر سرامیک : رتبه سه در اصول کاشی کاری: رتبه دو با دوغاب آماده: در انجام فاز یک پروژه سئو دکتر تامین ، لیستی از حدود ۳۰ کلمه کلیدی مد نظر در زمان کوتاه به صفحه یک گوگل رسید و در ادامه تلاش برای افزایش رتبه در صفحه یک + افزایش عبارات کلیدی صفحه اول گوگل انجام شد.

حوزه کاری : هتل بوتیک در جزیره قشم – ارائه تورهای گردش داخلی قشم مدت زمان انجام پروژه سئو : ۸ ماه توضیحات تکمیلی: با وجود رقبای قوی مثل اسنپ تریپ، الی گشت و … که عملا روی عبارات کلیدی مربوط به هتل فولتون کار میکردند و سعی داشتند رتبه های خود را حفظ کنند، این پروژه جزو پروژه های سخت سئو محسوب میشد.

عبارات کلیدی: بهترین هتل قشم: قشم گردی: تفریحات قشم: تور جزیره هرمز: حوزه فعالیت : آموزش های سرمایه گذاری وب سایت آموزشی همیار سرمایه که در حوزه آموزش های سرمایه گذاری بورس ، مسکن و … فعالیت می کند پس از اتمام مراحل طراحی سایت برای شروع کار فقط درخواست تولید محتوا داشتند.

در زمان تولید محتوا برای سایت ها به صورت پیش فرض ، ما در تیم فرین آکادمی (مدیران سایت) تحقیقات کلمات کلیدی انجام میدهیم.

به این شکل محتوایی که تولید میکنیم علاوه بر تاثیر بر فروش و بحث های بازاریابی محتوا ، مستقیما بر سئو سایت ها نیز تاثیر گذار خواهد بود.

علاوه بر تحقیقات کلمات کلیدی ، استراتژی محتوا و کانتنت مارکتینگ ، محتواها بر اساس اصول سئو با رعایت موارد زیر نوشته میشوند: با رعایت موارد ذکر شده است که سایتی مثل همیار سرمایه در 3 ماه اول شروع به کار وب سایت ، با رشدی به شکل زیر مواجه میشود: حوزه کاری : انجام خدمات طب سوزنی مد زمان : 4 ماه آمار سرچ کنسول گوگل در ابتدا و انتهای پروژه : این سایت که از ابتدا و بعد از طراحی سایت برای سئو به تیم فرین آکادمی (مدیران سایت) سپرده شده بود، در کمتر از 4 ماه از ایمپرشن و کلیک 0 به ایمپرشن بالای 1100 بار در روز و کلیک بیش از 100 بار در روز رسید.

حوزه کاری : تولید و فروش زیرپوش های نانو با تکنولوژی ضد عرق مدت زمان انجام پروژه سئو : ۸ ماه آمار سرچ کنسول فروشگاه تاپیک شاپ: همانطور که در تصویر بالا مشخص شده است، کلیک فروشگاه اینترنتی تاپیک شاپ کمتر از 200 کلیک در روز بوده و به بالای 1000 کلیک در روز افزایش داشته و ایمپرشن که کمتر از 2500 بار در روز بوده به بالای 7400 بار در روز رسیده است.

حوزه کاری : فروش انواع ابزارآلات مدت زمان :‌ در حال انجام عبارات کلیدی : کمپرسور باد: سنگ فرز: ابزار فروشی: پمپ باد: در این بخش برخی از سایتهایی که پروژه لینک بیلدینگ خود را به ما سپرده اند برای شما به نمایش میگذاریم.

برخی از سایت هایی که ما برای آنها عملیات لینک بیلدینگ انجام داده ایم:         وب سایت های بالا سایت هایی هستند که برخی از پروژه لینک بیلدینگ به صورت جداگانه برای آنها اجرا شده است.

به طور کلی وقتی پروژه کلی یک سایت را به عهده میگیریم ، عملیات لینک بیلدینگ هم داخل پروژه انجام میشود.

برای آشنایی بهتر با تمام کارهایی که در طول عملیات سئو برای سایت ها، توسط تیم فرین آکادمی (مدیران سایت) انجام میشود میتوانید از صفحه انجام پروژه سئو دیدن کنید.

ورود نام کاربری: رمز عبور:

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map