سئو سایت ماشین های اسباب بازی کلکسیونی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سئو سایت ماشین های اسباب بازی کلکسیونی در هر نقطه و هر مکانی در رتبه های بالای گوگل محصولات و خدمات خود را نمایش دهید. اول شدن در صفحه گوگل اتفاقی و ناگهانی نیست بلکه ثمره حداقل 6 ماه تلاش شبانه روزی یک تیم متخصص میباشد تا شما را در کسب و کارتان موفق کند. سئو سایت یک پدیده به شدت هیجان انگیز در متدولوژی های جدید بازاریابی اینترنتی است که از جایگاه بسیار بالا و پر اهمیتی برخوردار است. در سئو سایت باید یک وب سایت پرسرعت و حرفه ای داشته باشید تا بتوانید با رقبا خود رقابت قوی تری داشته باشید و با مجموعه مزایای رقابتی به افزایش فروش محصول و خدمات تان بپردازید. شرکت سیماگر با دارا بودن چند زیرمجموعه و شرکت های چابک و فعال در زمینه سئو میتواند شما را به جایگاه واقعی تان برساند.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت معدن تجارت به طور کلی لفظ «ماکت» یا «مدل» به نمونه‌ای مصنوعی از یک محصول صنعتی، عمرانی و.

.

.

اطلاق می‌شود که تحت مقیاس و با جزئیات مشخصی ساخته شده باشد که البته به غیر از مورد ذکر شده، می‌تواند به عنوان یک محصول کلکسیونی بسیار ارزنده مورد استفاده قرار گیرد.

این روزها جمع‌آوری ماکت‌ ماشین های کلکسیونی در رده‌های آماتوری و حرفه‌ای در بین بسیاری از علاقه‌مندان به بحث خودرو باب شده است.

ماکتها با توجه به شرکت سازنده و قیمتشان با جنسهای متفاوتی تولید می شوند.

همچنین مدل‌ها در انواع مختلفی همچون رزین، کامپوزیتی و.

.

.

ساخته می‌شوند .

ماکت‌های رزین نیز با نوعی مخصوص از قالب‌گیری تزریقی به تولید می‌رسند و حالتی شکننده دارند؛ به همین خاطر عمده مدل‌های رزین به صورت سیلد (با در‌های پلمپ) ساخته می‌شوند.

تمامی ماکت‌ها، با کسب اجازه از خودروساز مربوطه طراحی و تولید می‌شوند.

برای تولید ماکت محصولی از یک برند مشهور خودروسازی، در ابتدا می‌بایست قراردادی بین خودروساز و ماکت‌ساز تنظیم شود که لیسانس تولید مدل‌های کلکسیونی محصولات یک برند خودروساز تا زمان معلومی به یک شرکت ماکت‌سازی اعطا می‌شود.

کلیه محصولاتی که در ماشین ماکت عرضه می شوند دارای لیسانس از کمپانی مادر هستند.

مقیاس در بحث نقشه‌کشی و ماکت‌سازی عبارت از نسبت ابعاد مدل به ابعاد نمونه واقعی است.

برای مثال عدد 1:18 که به صورت یک هجدهم یا یک-هجده خوانده می‌شود، یعنی مدل مد نظر 18 برابر کوچک‌تر از نمونه واقعی ساخته شده است و بدین ترتیب مقیاس‌های دیگر همچون 1:24، 1:43، 1:64 و.

.

.

نیز همین معنا را دارند.

ماکتهای اتومبیل در مقیاسهای مختلفی تولید می شوند مانند 1:18 و 1:24 و 1:43 و 1:64 که سایزهای 1:18 و 1:24 پر طرفدارترند .

با توجه به گسترش علاقه مندی افراد به جمع آوری خودروهای مدل در جهان و به تبع آن ایران تیم ماشین ماکت بر اساس علاقه و سالها تجربه در جمع آوری و عرضه ماکتهای ارزشمند کلکسیونی شکل گرفته است .

بر خلاف دیگر عرضه کنندگان ما فقط فروشنده نیستیم بلکه به این کار عشق می ورزیم و همین مطلب باعث شده در انتخاب ماکتهای عرضه شده وسواس به خرج دهیم و اطلاعات کاملی را در اختیار خریداران قرار دهیم .

به لطف همین نگرش کانال تلگرام و پیج ما در اینستاگرام طی مدت کوتاه هزاران عضو و خریدار فعال یافت.

تاالان بیش از ده تا کانال عضو بودم متأسفانه هیچ کدوم از اونها با این جذابیت و کیفیت نبود و بهترین راه این شدکه ازهمه کانالها خارج شدم و فقط کانال شما رو دنبال میکنم چون واقعا هم از لحاظ مدلهای ماکت و هم ازنظر کیفیت همچین کارهای ندیدم و جالب تر اینکه طبق برنامه ریزی دقیق و رأس ساعت کارها رو میزارین.

با تشکر از شما به خاطر مطالب مفیدی که در کانالتون میزارین .

تقریبا هیچ جایی روندیدم که اینقدر با ذوق باشه .

ممنون به خاطر راهنماییهای مفیدتون .

خیلی خوبه که فروشگاهی هست که فقط هدفش مادی نیست و وقت میزارین و مطالب جالب و پیدا می کنین و ما طرفدارای ماکتم لذت می بریم.

آقا واقعا هر وقت میام به کانالتون سرمیزنم لذت میبرم چه مدلای تک و با ارزشی میزارین .

واقعا دوست داشتم می تونستم همشونو بخرم ولی به هر حال خوبه که شروع کردم به جمع کردنشون و خیلی خوبه که بیشتر مدلای حرفه ای و نایاب و میزارین که ارزش کلکسیونیشون بالاست .

منم که از دیدنشون کیف میکنم .

بررسی ماکت هامبر اسکپتر یا پیکان.

محصول سیلاس ماکتی که از هر رنگ آن، فقط ۱۰۰ عدد تولید شد… ابتدا به مرور تاریخچه این اتومبیل خاطره انگیز، آنچه آنرا پیکان نامیدیم، می پردازیم : هیلمن هانتر در انگلستان در خلال سالهای ۶۶ تا ۷۹ به مدت ۱۳ سال تولید شد ( آونجر از سال ۷۰Read more about بررسی ماکت هامبر اسکپتر یا پیکان.

محصول سیلاس[…] همواره مقایسه، آنهم در شرایطی که موارد شباهت بسیاری بهم دارند امر دشواریست… همانگونه که قبلا هم ذکر شده، تمام سعی ماشین ماکت، پدید آوردن یک مجله الکترونیک تخصصی در مورد ماشینهای مدل بوده.

به یازدهمین قسمت از #بررسی_اختصاصی_ماشین_ماکت ، خوش آمدید! در سالهای ابتدایی دهه هشتاد شمسی، ماکتبازان قدیمی، نام ماکت را، با برندRead more about مقایسه مدلهای بنز معماری، تولید سان استار و اتوآرت: گرد، و گردو![…] همه می دانیم که در دنیای امروز تقریبا همه چیز امکان پذیر است بخصوص هنگامی که پای تکنولوژی در میان باشد و به ویژه هنگامیکه نام کشور آلمان نیز به این مجموعه اضافه گردد ! قطعا برند سی ام سی آلمان، رولکس دنیای ماکتهاست .

در دنیای ساعت شاید برندهای لوکس تر و گرانقیمت ترRead more about بررسی ماکت آلفا رومیو ۸ سی ۲۹۰۰ تورینگ ، مدل ۱۹۳۸، شاهکار سی ام سی[…] سال ۱۳۵۹ بود و من کودکی خردسال که از مال دنیا ، اتاق و اسباب بازیها، مهمترین داراییهایش بودند.

من ۵ ساله بودم و در آن سالها پدرم در کنار کار اصلی خود در آبادان به خرید و فروش انواع خودرو مشغول بود، از تویوتا سیلیکا تا ژیان و پژو ۵۰۴ گرفته و پیکان استیشنRead more about ماکتبازان ایران – قسمت نهم[…] ابتدای داستان از اونجا شروع شد که به طور اتفاقی یک مدل شورلت ۱۹۷۰ سایز ۱.

۱۸ را داخل یک مغازه، در بازار تهران دیدم .

از اونجایی که پدرم آمریکایی سوار بود در نتیجه علاقه ی خاصی به اتومبیلهای آمریکایی داشتم همین باعث شد اون ماکت را خریداری کنم.

یک سال اول که شروع کردمRead more about ماکتبازان ایران – قسمت هشتم[…] همه می دانیم که در دنیای امروز تقریبا همه چیز امکان پذیر است بخصوص هنگامی که پای تکنولوژی در میان باشد و به ویژه هنگامیکه نام کشور آلمان نیز به این مجموعه اضافه گردد ! قطعا برند سی ام سی آلمان، رولکس دنیای ماکتهاست .

در دنیای ساعت شاید برندهای لوکس تر و گرانقیمت ترRead more about بررسی ماکت آلفا رومیو ۸ سی ۲۹۰۰ تورینگ ، مدل ۱۹۳۸، شاهکار سی ام سی[…] یکی از مشهورترین خودروسازان انگلستان که با ساخت خودروهای اسپرت، انقلابی در صنعت خودروسازی این کشور به پا کرد، کمپانی مکلارن است.

مکلارن نخستین بار در دهه ۹۰ اقدام به ساخت خودرویی کرد که توانست لقب سریع ترین خودرو در زمان خود را به دست بیاورد.

دومین گام مکلارن ساخت یک محصول جدید نبود بلکهRead more about بررسی مدل ۱۰۰۰ دلاری بنز اس ال آر مک لارن، تولید سی ام سی[…] با عرض سلام و ادب خدمت تمام دوستان ماکت باز و عشاق ماکت ماشین .

من امیر ۴۰ سال دارم و ساکن تهران هستم.

بخشی از خاطرات ماکتبازی خودم رو براتون مینویسم و از اینکه حوصله میکنید بسیار سپاسگذارم.

خیلی سال پیش ما در خانه مان حمام نداشتیم و برای حمام مجبور بودیم به حمامRead more about ماکتبازان ایران – قسمت هفتم[…] با سلام خدمت همه دوستان علاقه مند به ماکت ماشین و خوانندگان صفحه ماکتبازان ایران .

من رامین ۴۱سال سن دارم و از وقتی یادم میاد عشق ماکت ماشین  بودم و بخاطر همین علاقه هم ضربه خیلی بدی بخودم زدم که واقعا برام گران تمام شد و هنوزم بعد از مدت تقریبا ۳۵–۳۶-سال دارم تاوانشRead more about ماکتبازان ایران – قسمت ششم[…] سری اول رنجروور، اولین خودروی تاریخ است که در سال ۱۹۷۴ عرض صحرای سینا در آفریقا را در سفری استقامتی و ۱۰۰ روزه با پیمایش مسافت ۱۲ هزار کیلومتر بین شهرهای مختلف، بدون نقص فنی و نیاز به تعمیرات طی کرد.

در همان سال‌ها این خودرو، توانست مسیر جنوبی‌ترین بخش آمریکای لاتین تا شمال آلاسکاRead more about بررسی ماکت ماشین رنجرور کلاسیک نسل اول ، تولید آلموست ریل.

[…]

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map