سئو سایت انار خفر شیراز

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سئو سایت انار خفر شیراز در هر نقطه و هر مکانی در رتبه های بالای گوگل محصولات و خدمات خود را نمایش دهید. اول شدن در صفحه گوگل اتفاقی و ناگهانی نیست بلکه ثمره حداقل 6 ماه تلاش شبانه روزی یک تیم متخصص میباشد تا شما را در کسب و کارتان موفق کند. سئو سایت یک پدیده به شدت هیجان انگیز در متدولوژی های جدید بازاریابی اینترنتی است که از جایگاه بسیار بالا و پر اهمیتی برخوردار است. در سئو سایت باید یک وب سایت پرسرعت و حرفه ای داشته باشید تا بتوانید با رقبا خود رقابت قوی تری داشته باشید و با مجموعه مزایای رقابتی به افزایش فروش محصول و خدمات تان بپردازید. شرکت سیماگر با دارا بودن چند زیرمجموعه و شرکت های چابک و فعال در زمینه سئو میتواند شما را به جایگاه واقعی تان برساند.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

آخرای سال 97 برای یکسری کارها تصمیم گرفتم به شیراز بیام و تعدادی ایونت برگزار کردم : دورهمی دیجیتال مارکتینگ ، کارگاه اینستاگرام مارکتینگ داخل دورهمی دیجیتال مارکتینگ متوجه شدم، بچه های شیراز تو بخش سئو یکم درگیرند و برای همین تصمیم گرفتم یک دوره آموزشی برگزار کنم قبل از سال 98 که تو همون مدت کوتاه بازخورد خوبی داشت و تعداد خوبی ثبت نام کردند با پشتیبانی هایی که در دوره داشتیم متوجه شدم بچه ها بیشتر درگیر استراتژی های سئو هستند و تعیین درست و دقیق کلمات کلیدی تا تکنیک های سئو پس سعی کردم دوره جامع آموزش سئو وردپرس رو غیرحضوری برگزار کنم با توجه با این موارد و تمامی دانشجویان شیرازی هم رایگان در این دوره شرکت داده شدند :) و تصمیم گرفتم دوباره این دوره رو برگزار کنم و با پشتیبانی دوره بتونم به دوستان علاقمند به سئو و کسب و کار اینترنتی در شیراز کمک کنم تا در این حوزه موفق باشند .

من با تیم کمدا (یکی از استارت آپ های موفق شیراز) در دورهمی دیجیتال مارکتینگ شیراز آشنا شدیم و گرچه ما معرفی کردیم که اگر کسی علاقمند هست در کمدا به عنوان دیجیتال مارکتر فعالیت کنه اما به وسیله ی اتفاقات خیلی عجیب و با نمک من عضوی از تیم مارکتینگ کمدا شدم و در فاز اول تصمیم گرفتیم سئو وبلاگ کمدا رو بهبود بدیم که خداروشکر تا الان موفق بودیم.

و همین شد که باعث شد من بیشتر در شیراز رفت و آمد داشته باشم، که خیلی هم خوشحالم از این روفت و آمد خب خیلی واضحه کسی که میخواد تصمیم به تدریس سئو بگیره حتما خودش باید نتایجی داشته باشه و بتونه بگه من اینکاره ام ! برای اینکار مهمترین پروژه شخصیم رو سعی کردم به عنوان رزومه و نمونه کار قوی ای تحویل بدم :) تیر سال 97 سایت جذب مارکتینگ رو تاسیس کردم : وبسایت آموزش مجازی دیجیتال مارکتینگ و عرض این مدت غیر از خیلی از مقالات که در نتایج گوگل بالا هستند در کلمات مهم و پولساز وبسایتم در نتایج گوگل بالا هستم میتونید با شرکت کردن در آزمون سئو جذب مارکتینگ، هم خودتون رو بسنجین هم اینکه چند ویدئو رایگان دریافت کنید که بخشی از دوره جامع سئو هست و خیلی هم تکنیک های مهمی در سال 2019 هستند! آموزش های دریافتی : برای شرکت در آزمون و دریافت ویدئو اینجا کلیک کنید نظر سرکارخانم هانیه کارگر (کارشناس تولید محتوا و سئو ) : نظر سرکارخانم جهرمی : دوره ی سئوی برگزار شده توسط آقای عظیمی دوره ی موثری بود که توانایی و اعتماد به نفس انجام پروژه های سئو را در من ایجاد کرد در حالی که پیش از آن تنها چیزی که از سئو می دانستم ارتباط داشتن این واژه با بهبود رتبه ی سایت بود.

نظر آقای معصومی : ایشون تک تک نکات سئو رو به کسایی که سر کلاسشون هستند رو آموزش دادن، 22 نکته رو یاد دادن تا شما بتونید هر سایتی رو سئو کنید ، تکنیک های استفاده از ابزار های خود گوگل رو آموزش دادن و تمام افزونه و هر چیزی که نیاز هست رو در دوره ایشون میتونید یاد بگیرید، به علاوه اینکه پشتیبانی به شدت قوی ای دارند و هر لحظه و هر زمانی که شما نیاز داشته باشید در اختیارتون میذارن امیدوارم در این دوره شرکت کنید و بتونید کسب و کار خودتون رو رونق بدین نظر آقای رضا فرمانی(ادمین پیج شیراز کنسرت) : با آقای عظیمی از طریق اینستاگرام آشنا شدم و دوره های مختلفی رو پیششون آموزش دیدم، یکی از بهترین دوره ها دوره ی سئو بود.

جذابیت این دوره برای من در این بود که مطالب خیلی راحت و با دست و دلبازی در اختیارمون قرار داده میشد و آقای عظیمی هم با صبر و حوصله کلاس رو پیش میبرد تمامی نکات سئو داخلی و خارجی، کار با ابزار ها ، استراتژی های سئو و تمام مطالب کامل آموزش داده شد مهمترین نکته این دوره آموزش استراتژی های دوره هست .

در این دوره 2 استراتژی رو به شما آموزش میدیم و کاملا در موردش صحبت میکنیم و برای تک تک پروژه ها براش مثال میزنیم .

که در اینجا بخشی از ویدئو استراتژی خوشه محتوا رو براتون آوردم و میتونید ویدئوش رو به راحتی تماشا کنید : شروع سئو و بهینه سازی سئو سایت ابزار های سئو برای اینکه بتونید به راحتی در شرکت ها استخدام بشید یا پروژه دریافت کنید و رزومه ای در ابتدای کار داشته باشید تا مدیران بهتون اعتماد کنند ، ما براتون مدرک بین المللی از اتریش صادر میکنیم .

مدرک ها دارای مهر برجسته و هولوگرام و با قابلیت ثبت و رهگیری انلاین در سایت MPT اترش میباشد (آدرس سایت :http://www.

mpt-academy.

at/ ) نمونه ای از مدرک MPT اتریش دانشجویان جذب مارکتینگ فعالیت ما در جذب مارکتینگ به آموزش و مشاوره دیجیتال مارکتینگ خلاصه میشود بیشتر تمرکز ما بر روی بازاریابی جاذبه ای هست و اسم وبسایت هم از همین موضوع الهام گرفته است همچنین سعی داریم برای افزایش بهبود کاربری(UX) و افزایش فروش از بازاریابی عصبی استفاده کنیم شیراز ابتدای خیابان استقلال - چهار راه هوابرد - طبقه ی سوم عکاسی باربد - واحد 7 وبسایت جذب مارکتینگ رو برای به اشتراک گذاری تجربیاتم راه اندازی کردم بعد از فعالیت تخصصیم در حوزه سئو و استراتژی های اون و علاقه ی زیادم به تدریس تصمیم گرفتم تدریس خودم رو پر رنگ تر کنم و کارگاه های مرتبط در این حوزه رو افزایش بدم.

دسته‌بندی‌ها شهر‌های پر رویداد دانشگاه‌‌ ها استفاده از ایوند در وبلاگ ایوند بخوانید تماس با تیم پشتیبانی اپلیکیشن برگزارکنندگان اپلیکیشن شرکت‌کنندگان

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map