سئو سایت انار سیاه

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سئو سایت انار سیاه در یک بازه 6 ماهه فروش خودتان را از رقبا متمایز کنید . سئو سایت یکی از تکنیک های جدید در علم بازاریابی است که میتواند فروش فوق العاده ای رو برای شما رقم بزند . برای انجام یک سئو موفق شما به یک سایت حرفه ای نیاز دارید منظور از حرفه ای این است که چه وردپرس باشه و چه سایت به زبان ASP.NET و Node.Js و JAVA باید قواعد اصلی سئو در آنها رعایت شده باشد تا از نظر موتورهای جستجو همچون گوگل به اصطلاح سئو حرفه ای قلمداد شود البته این نکته رو صراحتا عرض میکنم که سایت هایی که به غیر از وردپرس هستند بسیار از نظر گوگل اولیت سرعت و تمیز بودن کد را دارا هستند و یک سرو گردن بالاتر از سایت های وردپرسی قرار میگیرند.

شرکت سیماگر در باتوجه به تیم های تخصصی که در بخش های مختلف دارد این توان را دارد تا به هر زبانی که مدنظر شما باشد برایتان سایت را از نظر سئو یی برای گوگل آماده و مدت 6 ماه بهینه سازی کند.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

در آکادمی انار همیشه کمک کردیم که افراد بوسیله آموزش‌های ما 0 تا 100 کسب و کار آنلاین خود را مدیریت کنند، اما با توجه به درخواست‌های برخی از کاربران و سواستفاده‌های موجود در خدمات سئو، تصمیم گرفتیم واحد خدمات سئو تیم انار را مجدداً راه اندازی کنیم و شما عزیزان بتوانید کل خدمات سئو سایت خود را به ما بسپارید و نظارت این کار را بر عهده بگیرید.

برای حفظ کیفیت و اعتبار مجموعه تعداد پروژه های که می‌پذیریم محدود است و از تمامی پروژه های سئو که به تیم انار سپرده می‌شود توسط متخصصین با سابقه در انار انجام می‌شود و مستقیماً زیر نظر مدیر کل مجموعه آقای امیرحسین فخاری می‌باشد.

اگر به هر دلیلی نمی‌توانید از آموزش‌های ما برای سئو سایت خود استفاده کنید و یا زمان کافی برای این کار را ندارید، می‌توانید پروژه سئو وب سایت خود را به ما بسپارید تا با تیمی کاربلد و بروز با ایده های نوآورانه و خلاقانه به بهبود کسب و کار شما در نتایج جستجو کمک کنیم تا به امید خدا نتایج مثبتی برای شما رقم بخورد.

ما در تیم انار چه خدمات در زمینه سئو می‌توانیم به کسب و کار ها و وب سایت ها ارائه کنیم؟ تعیین استراتژی سئو استراتژی کلمات کلیدی تحلیل و آنالیز رقبا بهینه سازی ساختار سایت نظارت کامل سئو استراتژی محتوا تولید محتوا حل مشکلات سئو لینک سازی داخلی لینک سازی خارجی همانطور که حتماً آگاه هستید یکی از اصلی ترین کانال ورودی یک وب سایت، موتورهای جستجوگر خصوصاً گوگل می‌باشد، اگر وب سایت شما در موتورهای جستجوگر جایگاه مناسبی نداشته باشد هر روز و هر ساعت هزاران مشتری بالقوه را از دست خواهید داد، هیچ کانالی به اندازه سئو برای شما ورودی ارزشمند به وب سایت نمی‌آورد.

هر چقدر هم که هزینه کنید و تبلیغات آنلاین داشته باشید به محض اتمام تبلیغات باز هم وب سایت شما بدون ورودی از گوگل ارزش زیادی ندارد و موقتاً فروش داشته است.

حال تصور کنید وب سایتی که در کلمات کلیدی مربوط به موضوع خود دارای جایگاه مناسبی باشد، هر روز افراد جدیدی با کسب و کار شما و خدمات شما آشنا می‌شوند حتی مسیر فروش می‌تواند بصورت سیستماتیک انجام شود.

سئو وب سایت از خود وب سایت حتی مهمتر است، یک وب سایت ایده آل و جذاب بدون ورودی و بازدیدکننده هیچ ارزشی ندارد و بالعکس سایت های را در گوگل مشاهده می‌کنیم که با وجود ضعف در طراحی آنها اما جایگاه مناسبی در گوگل دارند و همین امر باعث شده فروش خوبی را تجربه کنند.

  سئو یا SEO مخفف کلمه Search Engine Optimization می‌باشد که به زبان ساده در سئو یک وب سایت ما مجموعه قوانین و اصولی که برای رشد یک وب سایت لازم است را رعایت می‌کنیم تا جایگاه آن وب سایت در موتورهای جستجوگر بهبود یابد، این موارد بسیار زیاد هستند و در مجموع فاکتورهای زیادی دخیل هستند تا یک وب سایت به رتبه های نخست دست پیدا کند.

وب سایت شما در هر جایگاهی که باشد ما به خوبی آن را بررسی می‌کنیم و تصمیمات لازم با توجه به شرایط کسب و کار شما را اتخاذ می‌کنیم.

که به صورت روال زیر است: بررسی جایگاه فعلی وب سایت >> بررسی و تحلیل رقبا >> بررسی و رفع مشکلات سایت >> تعیین استراتژی >> شروع عملیات   در مجموع دو دسته فعالیت اصلی برای SEO یک وب سایت انجام می‌شود.

1- اقداماتی که در سایت شما انجام می‌شود که به اصطلاح سئو داخلی گفته می‌شود.

2- اقداماتی که در خارج از وب سایت شما انجام می‌شود که به اصطلاح سئو خارجی گفته می‌شود.

برای دریافت مشاوره به صفجه (ثبت سفارش) مراجعه کنید.

در بخش ابتدایی همین صفحه به معرفی بخشی از خدمات سئو در تیم انار پرداختیم، در ادامه درباره خدمات سئو و سفارش سئو موارد بیشتری عنوان می‌کنیم: تعرفه و هزینه های مربوط به سئو با توجه به شرایط هر وب سایت و خدمات ارائه شده می‌تواند متفاوت باشد و به همین منظور با ما تماس بگیرید تا در مورد پروژه شما صحبت کنیم و مشاوره های لازم به شما ارائه شود و در نهایت تعرفه SEO و هزینه های که لازم است در طول دوره انجام شود را کامل و شفاف در اختیار شما قرار می‌دهیم و در صورت تائید شما و پرداخت هزینه عملیات سئو روی وب سایت شما در کمترین زمان ممکن آغاز می‌شود.

(البته در زمانی که پروژه شما توسط ما تایید شده باشد) توجه داشته باشید که برای اینکه پروژه شما توسط تیم انار انجام شود لازم است که قوانین زیر را مطالعه و رعایت فرمائید: سوال 1: آیا امکان خدمات سئو کلاه سیاه Black Hat وجود دارد؟ خیر تمام تکنیک های انجام شده در تیم انار مورد تائید گوگل می‌باشد و استفاده از تکنیک های کلاه سیاه سئو را طبق سال ها تجربه غیر مفید می‌دانیم، پیشنهاد ما به شما پیمودن مسیر اصولی و حرفه‌ای سئو است.

سوال 2: برای سئو چه تضمینی وجود دارد؟ همانطور که می‌دانید سئو تنها به فعالیت های شما بستگی ندارد، بلکه به میزان فعالیت رقبا هم بستگی دارد، شعارهای در زمینه سئو وجود دارد که برخی از افراد معتقدند به صورت تضمینی در مدتی کوتاه به شما رتبه موردنظرتان را می‌دهند، باید بدانید هر کسی که از این وعده ها استفاده می‌کند کلاه بردار است و پس از مدتی حتی پاسخگوی شما نخواهد بود.

سوال 3: در پایان کار گزارش تحویل داده می شود؟ بله هر کار اصولی و قانونی باید گزارش کار داشته باشد، ما در تیم انار در پایان هر پروژه گزارشی تحویل شما خواهیم داد که موارد اصلی در آن ذکر شده اما در کار سئو بیان ریزه کاری ها و اصرار هر شرکت امکان پذیر نیست.

سوال 4: رزومه تیم انار و کارهای که انجام شده است را امکانش هست بدانم؟ همیشه بهترین رزومه یک مجموعه خود آن مجموعه است، اکثریت بازدیدکنندگان سایت آکادمی انار از موتورهای جستجوگر می‌باشد که به راحتی قابل بررسی است، جایگاه و اعتبار آکادمی انار کاملاً مشهود است و شما با اطمینانی خاطر می‌توانید به مجموعه ای اعتماد کنید که دارای ریشه و اعتبار باشد.

همچنین ما با شرکت های بزرگی در زمینه سئو کار کردیم که برخی از آنها قابل انتشار نیست.

برخی از این وب سایت ها: فروشگاه آوازک، برند زیکو، نمایندگی دل در ایران، کندل ایران و… می‌باشد.

آموزش وردپرس فارسی    دانلود وردپرس    سفارش طراحی سایت     وردپرس    اینترنت بیزینس    طراحی سایت بدون کدنویسی     دوره کسب درآمد از اینستاگرام سالها سختی کشیدم تا مهارت های که عاشق آنها بودم را بدست آورم، من عاشق اینترنت و اجرای سیستم کسب درآمد آنلاین بودم، این مسیر سخت یادگیری، من را به فکر تاسیس مکانی کرد که یادگیری مهارت های پولساز و مدرن در آن به راحت ترین روش ممکن اتفاق بیفتد.

ما در آکادمی انار با علاقه مشغول به آموزش دیجیتال مارکتینگ هستیم… درباره ما همکاری با ما نظر دانشجویان تبلیغات در انار پنل کاربران شروع کنید آموزشگاه آموزش رایگان خدمات انار ارتباط با انار منبع آموزش تخصصی دیجیتال مارکتینگ (بازاریابی دیجیتال) در ایران، برای راه اندازی یک کسب و کار موفق اینترنتی با ما همراه باشید با آموزش های رایگان و دوره های حرفه ای و 100% کاربردی و مورد نیاز بازار کار، آینده از اینجا شروع میشه.

آکادمی انار، سالهاست در زمینه آموزش مهارت های کاربردی فعالیت می‌کند که توانسته بیش از 3000 دانشجو را در زمینه های مختلف مانند: آموزش کسب و کار اینترنتی، آموزش طراحی سایت بدون کدنویسی، آموزش وردپرس، آموزش اینستاگرام، آموزش فتوشاپ و… آموزش دهد.

هدف اولیه ما در آکادمی انار این است که بتوانیم مهارت های کاربردی و مورد نیاز جامعه را تربیت و آموزش دهیم تا با کسب این مهارت ها دانشجویان بتوانند خیلی سریع وارد بازار کار و کسب درآمد شوند.

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به آکادمی انار می‌باشد.

1396 – 1399 | تیم طراحی سایت انار آکادمی انار توسط پارس پک میزبانی می شود.

 پارس پک

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map