سئو سایت اکالیپتوس صمغ دار

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سئو سایت اکالیپتوس صمغ دار یک امر ضروری در کسب و کار اینترنتی میباشد ، بدلیل اینکه سئو میتواند شما را با کمترین هزینه نسبت به عملکردی که برایتان رقم میزند سود آوری داشته باشد. بهینه سازی لینک و افزایش رتبه سایت در گوگل همگی باعث رونق کسب و کار شما میگردد . شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت و سئو و نرم افزاری های حرفه ای تحت وب میباشد که میتواند در این امور بهترین تغییرات مثبت را در مجموعه شما از خود یادگار بگذارد.هدف مدیران سیماگر با توجه به استراتژی سازمانی و فرهنگ سازمانی معلوم این است تا جایگاه حمایت از مشتری و خدمات پس از فروش را به نحو احسن برای حفظ روابط طولانی و مستحکم حفظ کند.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

امروزه وبسایت ها نقش مهمی در رونق کسب و کار ها دارند و یکی از بهترین گزینه ها برای نشان دادن خودتان به بقیه ، گوگل می باشد.

گوگل بدون هیچ چشم داشت و هزینه ای شما را به مخاطبانتان معرفی میکند.

فقط کافیست راه تعامل با آن را بلد باشید.

تیم سئو اکالیپتوس اینجاست تا به شما کمک کند با سئو و بهینه سازی حرفه ای وبسایت خود را برای موتور های جستجویی همچون گوگل آماده کنید.

اولین قدم ، آشنایی با وبسایت یا به عبارت بهتر کسب و کار شماست .

پس از اینکه تصمیم گرفتید وقت آن است تا روی سئوی سایتتان سرمایه گذاری کنید یا حتی ترافیک ورودی سایتتان را افزایش دهید ، ما با شما تماس خواهیم گرفت و خواسته های شما را ارزیابی میکنیم .

با شناخت کامل از شما میتوانیم بهترین پیشنهاد ممکن را ارائه دهیم و در صورت تایید ما توسط شما ، میتوانیم بهینه سازی سایت شما را آغاز کنیم.

در این مرحله ما از شما یک لیست کلمات کلیدی یا همان (Keywords) را تحویل میگیریم .

این لیست شامل حوزه ها یا محصولاتی است که سایت یا کسب و کار شما روی آن فعالیت میکند .

سپس ما توسط ابزار های حرفه ای و دقیق سئو ، بهترین کلمات کلیدی ممکن را با لیست شما تطبیق خواهیم داد و در همین حین با ارزیابی رقبای شما در زمینه مورد نظر ، یک لیست از کلمات کلیدی ای که میتوانید به واسطه آن وبسایت خود را بهینه کنید تهیه میکنیم.

در این مرحله ما کارمان با با تکنیکال سئو (Technical Seo) آغاز میکنیم و با بهبود و بهینه سازی موارد اولیه و مهم که پایه و اساس سئو سایت شماست آغاز میکنیم.

سپس با لینک سازی داخلی نقشه سایت شما را ارتقا خواهیم داد و پس از آن لینک سازی خارجی و دیگر موارد مربوطه را به بهترین شکل ممکن انجام خواهید داد.

بی شک یکی از مهمترین بخش ها ، همین بخش سرعت وبسایت است .

شما هرچقدر هم روی سئوی داخلی و خارجی سایتتان کار کرده باشید ، تا وقتی که سرعت مناسب و لودینگ خوبی نداشته باشید نمیتوانید کاربر را راضی نگه دارید و اشتباه در این بخش کافیست تا تمام زحماتی که قبلا کشیده اید چه در بخش سئو و چه در بخش تبلیغات یا تولیدمحتوای با کیفیت از بین برود.

تیم اکالیپتوس با ابزار های حرفه ای و دقیق سعی میکند سرعت سایت شما را تا حد ممکن ارتقا دهد و در انتها با تهیه گزارش به شما نشان خواهیم داد که چه تاثیری شگفت انگیزی در نرخ ماندگاری تان خواهد داشت.

آخرین مرحله که آرزوی تمام صاحبان کسب و کار هاست این است که در صفحه اول گوگل دیده شوند .

پس از انجام تمام مراحل قبل ما با تهیه گزارش از پیشرفت حاصله ، به شما بازخوردی خواهیم داد که در حین خواندن گزارش ، شما خود را در صفحه اول گوگل خواهید داد .

سوالی که بی شک برای تمام افرادی که می خواهند کسب و کار آنلاین خود را راه اندازی کنند از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد این است که چرا سئو مهم است؟ شما با راه اندازی وبسایت برای کسب و کارتان ، تنها نصف راه را پیموده اید ، زیرا تا زمانی که راه ورود کاربر یا مشتری به وبسایتتان را باز نکرده اید ، هرچقدر هم روی ظاهر و کیفیت محتوای خود کار کرده باشید نمیتوانید بازخورد خوبی بگیرید .

بسیاری از افراد که برای اولین بار با سئو وبسایتشان مواجه میشوند در نظرشان این یک کار ساده است .

درحالیکه اگر سایت شما اصولی سئو نشود میتواند ابزاری برای دورکردن مشتریان بالقوه شما شود .

تیم حرفه ای سئو ما تلاش خواهد کرد تا با بررسی رقبای شما و انتخاب بهترین کلمات کلیدی و همچنین رعایت تمام اصول فنی سئو ، به کسب و کار اینترنتی شما رونق بخشد .

3 ساعت مشاوره متناسب با کسب و کار تدوین برنامه 6 ماهه دیگر خدمات ما طراحی وبسایت زیبا و حرفه ای با رعایت اصول استاندارد در کمترین زمان ممکن و با هزینه مناسب صفحه اول گوگل باشید مشاوره برای هرآنچه که نیازمند راه اندازی کسب و کار آنلاین شماست پرسش و پاسخ پاسخ سوالات شما پیرامون خدمات سئو اکالیپتوس سئو مخفف واژه Search Engine Optimization است و به معنای بهینه ‌سازی وب‌سایت برای موتورهای جستجویی همچون گوگل است.

به کمک سئوی اصولی و حرفه ای میتوانید در کلمات کلیدی مورد نظر در صفحه اول گوگل دیده شوید که  منجر به افزایش ترافیک ورودی سایت و در نهایت افزایش مشتریانتان میشود.

روش های مختلفی برای بهینه سازی سایت وجود دارد که میتوان به سئوی داخلی (On Page) و سئوی خارجی (Off Page) اشاره کرد.

با پیاده سازی تکنیک های مناسب در هریک از بخش ها میتوان وبسایت خود را بهتر به ربات های جستجوگر گوگل معرفی کرد.

اگر شما هم صاحب کسب و کار آنلاین هستید ، بایستی سرمایه گذاری خوبی روی سئو انجام دهید .

از جمله مواردی که سئو را با اهمیت جلوه میدهید میتوان به موارد زیر اشاره کرد: به طور کلی هزینه خدمات سئو به میزان ترافیک کلمات کلیدی مورد نظر و سختی و راحتی آنها بستگی دارد .

اما بعضی از سایت ها در مواردی به بعضی از خدمات خاص همچون افزایش ترافیک ، افزایش نرخ CTR یا فقط سئو تکنیکال نیاز دارند که با توجه به زمان مورد نیاز هزینه مورد نظر تخمین زده میشود.

فرم ثبت سفارش © تمامی حقوق برای اکالیپتوس محفوظ است و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

اینتر را بزنید تا جستجو کنید یا ESC را ببندید

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map