سئو سایت اینورتر پمپ خورشیدی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سئو سایت اینورتر پمپ خورشیدی شما میتوانید سریعا فروش کسب وکار اینترنتی تان را افزایش هید و در مدت زمانی مشخص به درآمد پرسودی برسید. سئو سایت به صورت کلی به 3 صورت انجام میشود که بهترین و درست ترین روش آن سئو کلاه سفید یا همان ارگانیک است که البته در ایران متخصصان خیلی اندکی به این علم مسلط هستند و بیشتر از روش های غیر مرسوم و نا صحیح استفاده میکنند.

شرکت سیماگر با حضور متخصصان برتر و سابقه درخشان حضور در شرکت XBOX Microsoft توانایی انجام صحیح سئو به صورت ارگانیک را دارا بوده و در انجام این امر ضمانت بهینه سازی رتبه برای وب سایت را تعهد میدهد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

شماره تماس: 09121442355 شرکت اینورتر گروپ در سال 1388 توسط جناب آقای یوسف هرمان مقدم افتتاح گردید که به عنوان واردکننده و تامین کننده کلیه لوازم برقی، صنعتی، مخابراتی و ابزار دقیق در کشور در راستای تبعیت از روند پایدار و ارزشهای سازمانی خود، یعنی احترام به مشتری، رعایت اصول شهروندی و حفظ و صیانت از پشتیبانی کالا را در دستور کار خود قرار داده است.

از آن زمان تهیه کالا با بهترین کیفیت و خدمات پس از فروش هدف اصلی این مجموعه بوده است.

همچنین شرکت در نمایشگاههای داخل کشور در خارج ازکشور در جهت به روز بودن و در ارتباط نزدیک بودن با بهترین شرکت ها و تکنولوژ ی روز، برای هر چه بهتر عرضه کردن کالاهای مورد پخش، بوده است طی این سالها تلاش ما برای وسعت بخشیدن به زمینه کاری و انواع کالاهای وارداتی بوده است.

از این رو همکاری خود را با اکثر کشورهای جهان از جمله : آلمان ، ترکیه ، ژاپن، هند، چین، ایتالیا ،فرانسه و انگلیس گسترش داده ایم .

شرکت فنی و تخصصی اینورتر گروپ آماده ی ارائه ی هرگونه مشاوره، تامین قطعات، نصب و راه اندازی نیروگاه های خورشیدی با افراد متخصص را دارا می باشد و.

.

.

بیشتــــر ارائه ی بالاترین محدوده ی پکیج های خورشیدی خانگی در توان های و مصرف های گوناگون تخصص ما می باشد.

ارائه ی راهکارهای مختلف جهت نصب و راه اندازی سیستم های خورشیدی ویلا و .

.

.

.

بیشتــــر راه های مختلفی جهت محاسبه ی سیستم های خورشیدی وجود دارد که ما در اینجا سعی داریم تا یکی از آسان ترین و کاربردی ترین روش ها ور به شما ارائه دهیم و .

.

.

.

بیشتــــر پکیج های قابل حمل خورشیدی در انواع توان های 10 وات، 20 وات، 30 وات موجود می باشد.

این پکیج ها قابلیت های دیگری همچون رادیو، پورت usb و .

.

.

.

بیشتــــر راه اندازی پمپ، کف کش و شناورهای AC تکفاز و سه فاز موجود در بازار بدون نیاز به باتری توسط انرژی خورشیدی و .

.

.

.

.

بیشتــــر چراغ راهنمایی و رانندگی خورشیدی، چراغ دکل خورشیدی، گل میخ سولار و پایه چراغ خیابانی خورشیدی از دیگر محصولات این شرکت می باشد و.

.

.

.

بیشتــــر تامین پنل خورشیدی با برترین برندهای دنیا و استاندارهای روز اروپا جهت نصب و راه اندازی نیروگاه های کوچک و بزرگ خورشیدی توسط بخش بازرگانی این شرکت ارائه می گردد و .

.

.

.

بیشتــــر رنج کاملی از کانورترهای DC/DC در ولتاژهای 5 ولت، 12 ولت، 24 ولت و 48 ولت را از شرکت فنی مهندسی اینورتر گروپ بخواهید.

از خصوصیات این کانورترها و .

.

.

.

بیشتــــر استخدام در اینورتر گروپ جهت همکاری با مجموعه فنی و مهندسی اینورتر گروپ، فرم استخدام را تکمیل نمائید.

تماس با ما تماس با اینورتر گروپ با سریعترین روش ها تهران،لاله زار جنوبی،کوچه بوشهری،مجتمع تجاری تهران الکترونیک،طبقه اول، واحد232 شرکت اینورتر گروپ در سال 1388 توسط جناب آقای یوسف هرمان مقدم افتتاح گردید که به عنوان واردکننده و تامین کننده کلیه لوازم برقی، صنعتی، مخابراتی و ابزار دقیق در کشور در راستای تبعیت از روند پایدار و ارزشهای سازمانی خود، یعنی احترام به مشتری، رعایت اصول شهروندی و حفظ و صیانت از پشتیبانی کالا را در دستور کار خود قرار داده است.

تمامی حقوق این سایت به شرکت اینورتر گروپ تعلق دارد.

طراحی و پیاده سازی توسط وبیگو

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map