سئو سایت پمپ هیدرولیک

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سئو سایت پمپ هیدرولیک حرفه ای شما میتوانید کل بازار را در یک چشم بهم زدن به سمت و سوی محصولات و خدمات شرکت خودتان سوق دهید ، بله این است قدرت SEO که می تواند یک شرکت خیلی کوچک با تعداد پرسنل کم را بالاتر از یک شرکت بزرگتر با پرسنل بیشتر قرار دهد. اما چطوری و به چه نحوی ؟ کلید کار در دست شرکت های سئو کار میباشد که شرکت سیماگر مدعی آن است بکی از شرکت های برتر در زمینه سئو وب سایت میباشد که تضمین بهینه سازی رتبه و جایگاه شما را در موتور های جستجو تعهد میدهد. ارزش مادی یک سایت به دو عامل اصلی بستگی دارد یک میزان تحمل فشار و قدرت و در زمان هایی که در خواست زیادی از کاربران را پاسخ میدهد و دو موضوع اصلی ما یعنی سئو میباشد. شرکت سیماگر یک شرکت تخصصی در زمینه طراحی سایت و سئو ، برندینگ ، تبلیغات ، بازاریابی اینترنتی میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

به این مطلب امتیاز دهید راهنمای مطالعه با شرکت در این دوره تضمین می کنم که به درآمد بیش از حد می رسی در این مقاله میخواهیم در مورد اهمیت برند سازی و مقایسه اهمیت آن با بهینه سازی سایت بپردازیم تا مشخص کنیم در کسب و کار اینترنتی در چه زمانی ،کدام موضوع از اهمیت بیشتری برخوردار است.

در مورد الگوریتم جدید گوگل نمی­دانم اطلاعاتی دارید یا نه، الگوریتم جدید گوگل به سمت برند شدن شما میرود، باید شما برند شوید، باید شما را بشناسند و به شما اطمینان بکند! اجازه بدهید برای شما یک مثال بزنم فرض کنید در گوگل سرچ کردید که بلبرینگ یا مثلاً سرچ کردید پمپ هیدرولیک، در زمینه پمپ هیدرولیک دو سه تا شرکت هستند که خیلی معروف و معتبر هستند مثلاً هیدرولیک کاران هست، شرکت هیدرولیک میلاد هست و مثلاً شرکت فناوران، وقتی که سرچ می­کنید مثلاً این سه تا شرکت آمدند در رتبه ۴ و ۵ و ۶ گوگل قرار گرفتند.

  چند شرکت هم که زیاد شناخته شده نیستند ولی خب، روی سئو سایتشان کار کردند بالا آمد­ه ­اند شما سایتشان را نگاه می­کنید و می­بینید این شرکت فناوران، هیدرویک میلاد، هیدرولیک کاران آمده رتبه ۳ و ۴گوگل، ۵ و ۶ گوگل اما چون این­ها معروف هستند شما بیشتر اطمینان می­کنید و روی آن لینک­ها کلیک می­کنید بنابراین، الان این طور نیست که بگوییم چون طرف رتبه یک گوگل است بیشتر از ۴۰% کلیک­ها را به خودش اختصاص می­دهد دیگر این طور نیست .

شما باید برند شوید و اگر برند شوید و مثلاً رتبه ۴ گوگل باشید و افراد وقتی که کلمه کلیدی مربوط به کسب و کار شما را سرچ می­کنند و شما را در رتبه ۴ می­بینند و به سراغ شما می آیند .

در واقع به جای این که رتبه ۱ و ۲ و ۳ را کلیک بکنند ، شما را کلیک بکنند، بعد از یک مدتی گوگل با خودش چه می­گوید؟ می­گوید که رتبه این سایت ۴ است اما بیشتر از رتبه ­های بالایی کلیک خورده برای همین من او را بالاتر می­آورم .

چرا؟! به خاطر اینکه  محتویات این سایت بیشتر مرتبط به موضوع سرچ است.

بنابراین برند شدن شما و آن conversion rate  که در سایتتان ایجاد می­کنید، باعث می­شود که روی کلیک خوردن سایت شما و در نهایت روی جایگاه سایت شما تأثیر بی­ نظیر داشته باشد.

به نوعی در بازاریابی اینترنتییکی از عوامل بسیار مهم این است که برند خود را بدرستی معرفی کنید.

چه طور می­توانید خودتان را برند کنید؟ اینجاست که بحث ویدیو مارکتینگ پیش می آید اینجاست که بحث شبکه ­های اجتماعی مطرح میشود.

پس ویدئو مارکتینگ، شبکه­ های اجتماعی، ایمیل مارکتینگ و ابزارهای دیگر به غیر از سئو می­توانند به صورت غیر مستقیم  بر روی سئوسایت شما تأثیرگذار باشند.

شما از طریق کانال­های دیگر می ­آیید برندسازی می­کنید، خودتان را معرفی میکنید، افراد در گوگل سرچ می­کنند اسم شما را که ببینند بیشتر ترغیب می­شوند نسبت به رقبا روی لینک سایت شما کلیک بکنند و در نهایت شما بالا خواهید آمد.

بنابراین، با وجودی اینکه سئو سایت، بک لینک گرفتن سئو داخلی و خارجی خیلی خوب است اما صرفاً روی آن کار نکنید بیایید روی برندسازی خودتان و جلب اطمینان افراد کار کنید طرف می­گوید این طرف برند است پس روی اعتبار خودش ارزش قائل است، روی جلب اعتماد کاربران ارزش قائل است به خاطر همین روی لینک ان کلیک می­کنم و محصولات  خدمات ان را می­خرم.

پس برندسازی علاوه بر این که باعث می­شود شما فروشتان بیشتر شود باعث می­شود محصولات گران­تری بفروشید، باعث می­شود کاربران بیشتر به شما اطمینان کنند، روی سئو سایت شما هم تأثیرگذار است.

پس با برندسازی شما می­توانید با جایگاه­های پایین­تر کلیک بیشتری دریافت کنید.

امیدوارم که با استفاده از ابزارهای برندسازی در وب بتوانید اعتماد کاربران را به خودتان جلب بکنید و از این طریق روی سئو سایت خودتان هم به طور کامل تأثیرگذار باشید.

لازم میدانم در انتها به کسب و کارهایی که با کسب درآمد در منزل فعالیت میکنند گوشزد کنم که مساله برند سازی برای این افراد به همان میزان اهمیت دارد بخصوص این نکته در فضای اینستاگرام و تلگرام در مراحل اولیه کار از اهمیت بالایی برخوردار است.

  توسط امیررضا | ۲۴ آذر ۱۳۹۹ امروز ما قصد داریم همانطور که وعده اش را به شما داده بودیم مقاله ی تخصصی خود را در زمینه راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی به شما تقدیم کنیم.

توسط عارفه | ۲۴ آذر ۱۳۹۹ در این مقاله تمامی استارتاپ های بخش های مختلف، استارتاپ هایی که در ایران وجود دارند یا ندارند، استارتاپ های کشور های اروپایی و .

.

را معرفی خواهیم کرد.

توسط عارفه | ۲۴ آذر ۱۳۹۹ سوالی که باید پاسخ آن مشخص شود این است:کسب و کار اینترنتی چیست؟ به شکلی از ارائه خدمات یا عرضه محصولات گفته می شود که در فضای اینترنت انجام میشود.

سلام وقت بخیر من یه سایت فروشگاه اینترنتی واسطه ای ساختم چند روزی هست بدلیل نابلدی دائم درگیرش هستم و چندتا محصول و چند تبلیغ کلیکی هم گذاشتم ولی هیچ درآمدی نداشتم و خیلی دنبال برند شدن و بازدید بالا هستم ولی راهرو بلد نیستم ممنون میشم کمکم کنید موفق باشید بدرود سلام پیمان عزیز، برای اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید.

https://kalaateh.

com/kalaateh.

com/nokhbegan با تشکر از شما بابت اشتراک گذاری مطالب مفیدتون خسته نباشید نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه نام * ایمیل * وب‌ سایت ارسال دیدگاه من عاشق کسب و کار اینترنتی هستم و از نظر من کسب‌وکار اینترنتی جزو جذاب‌ترین کارهای دنیاست.

در این وبسایت می خواهم هرآنچه که تو 10 سال فعالیت در حوزه کسب و کار اینترنتی یاد گرفتم رو با شما به اشتراک بذارم.

احمد کلاته منو دسترسی آسان تماس با ما درباره ما قوانین و مقررات کسب درآمد از اینترنت کسب درآمد در منزل کسب و کار اینترنتیحفظ حریم شخصی کاربران دوره رایگان نخبگان وبمستر دانشجویان برتر سوالات متداول نشان های اعتماد به ما نشان ملی ثبت برگزیده جشنواره وب ایران کلیه حقوق مادی و معنوی اثر نزد آکادمی کسب و کار اینترنتی محفوظ است صفحه پشتیبانی | صفحه وبینار | هاستینگ کلاته

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map