سئو سایت پمپ هوا

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سئو سایت پمپ هوا در یک بازه 6 ماهه فروش خودتان را از رقبا متمایز کنید . سئو سایت یکی از تکنیک های جدید در علم بازاریابی است که میتواند فروش فوق العاده ای رو برای شما رقم بزند . برای انجام یک سئو موفق شما به یک سایت حرفه ای نیاز دارید منظور از حرفه ای این است که چه وردپرس باشه و چه سایت به زبان ASP.NET و Node.Js و JAVA باید قواعد اصلی سئو در آنها رعایت شده باشد تا از نظر موتورهای جستجو همچون گوگل به اصطلاح سئو حرفه ای قلمداد شود البته این نکته رو صراحتا عرض میکنم که سایت هایی که به غیر از وردپرس هستند بسیار از نظر گوگل اولیت سرعت و تمیز بودن کد را دارا هستند و یک سرو گردن بالاتر از سایت های وردپرسی قرار میگیرند.

شرکت سیماگر در باتوجه به تیم های تخصصی که در بخش های مختلف دارد این توان را دارد تا به هر زبانی که مدنظر شما باشد برایتان سایت را از نظر سئو یی برای گوگل آماده و مدت 6 ماه بهینه سازی کند.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

وبلاگ روز چهارشنبه 19 دی ماه ساعت 18:30 تا ساعت 21 با رویداد آنالیز رایگان سئو سایت [کارگاه + آموزش نکات SEO] در خدمت همراهان عزیز آکادمی فرین بودیم.

در این رویداد به بررسی کلی سئو چند سایت فروشگاهی پرداختیم و وضعیت این سایت ها را از نظر سئو و دیجیتال مارکتینگ بررسی کردیم.

در این جلسه ، تمام طول جلسه به صورت اسکرین رکورد (ویدیو از صفحه لپ تاپ) ضبط شده و در این پست در اختیار شما قرار میگیرد… شما میتوانید در این صفحه ویدیو ها را به صورت آنلاین ببینید یا دانلود کنید…     اگر علاقه ای به تماشای ویدیو به صورت آنلاین ندارید ، میتوانید ویدیو ها را دانلود کرده و بعدا از مطالب استفاده کنید.

برای دانلود ویدیو ها میتوانید از خود پلیر ویدیو استفاده کنید.

برای دانلود راحتتر از تصویر مقابل کمک بگیرید.

کیفیت مورد نظر خود را برای ویدیو انتخاب کنید و ویدیو را به راحتی دانلود کنید.

  در این ویدیوها به بررسی و آنالیز سئو چند سایت از جمله سایت های سخن سبز ، سنجش امیرکبیر پرداختیم و در این بین به بررسی مشکلات سئو داخلی و خارجی این سایت های میپردازیم.

در این ویدیو ها پیشنهادات مناسب برای بهبود وضعیت سئو سایت هایی که آنالیز میکنیم ، داده میشود که خیلی از این موارد بین سایت های مختلف مشترک است.

به عبارت دیگر شما هم میتوانید با انجام همین بررسی ها روی سایت خود بخشی از مشکلات سئو سایت خود را حل کنید.

  اگر ویدیو ها را مشاهده کرده باشید ، احتمالا علاقه مند باشید تا شما هم ابزارهای بررسی رایگان سئو سایت را داشته باشید.

در اینجا لیستی از ابزارهای بررسی سئو صفحه را برای شما قرار داده ایم: برای دانلود این ابزار های سئو روی لینک قرار گرفته کلیک کرده و از سایت مقصد ابزار را دریافت کنید.

البته که سرچ کنسول قابل دانلود نیست… اگر به مباحث بالا علاقه مند هستید ، توصیه میکنم مطلب زیر را هم ببینید: آموزش پروژه سئو :بررسی ۲ نمونه موردی سئو(SEO Case Studty) در این مطلب ، در قالب 4 ویدیو 2 Case Study سئو که تیم آکادمی فرین در حال انجام کار روی آنهاست ، با روند پروژه های سئو آشنا میشوید.

اگر در رابطه با آنالیز سئو سایت سوالی دارید ، در بخش کامنت ها در خدمت شما هستیم …   به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

بی نظیر بود خوشحالم راضی بودید سلام وقت بخیر امکان انجام آنالیز سایت فروشگاهی بر روی سایت فروشگاه وسایل آشپزخانه شف تولز به آدرس https://cheftools.

co انجام دهید سپاس از شما سلام خدمت شما واقعیتش انالیز رایگان نداریم اگر خواستید در قالب جلسات مشاوره در خدمتتون هستیم جلسات مشاوره 1 الی 2 ساعت هست و 500 هزار تومن اگر صلاح دونستید شماره تماس بذارید تماس بگیرم خدمتتون جهت هماهنگی زمان جلسه مسلما شماره تماس شما در کامنت نمایش داده نخواهد شد سلام.

وقت بخیر.

من متاسفانه موفق نشدم ویدئوی سوم رو دانلود کنم.

امکانش هست برام ایمیل کنید.

واقعا ممنون میشم سلام وقت شما هم بخیر عذخواهی بابت تاخیر در پاسخ کدوم ویدیوی سوم منظورتونه ؟ دوتا ویدیو در صفحه هست سلام.

عذرخواهی میکنم من اشتباه نوشتم.

منظورم دانلود ویدئوی آموزشی که در همین مقاله هست, دانلود ویدیو آموزش بررسی وضعیت سئو سایت فروشگاهی.

واقعا برام مهمه این ویدئو رو داشته باشم.

هر روز سر میزدم ببینم کامنت من رو جواب دادین یا خیر که امروز لطف کردین و جواب دادین سلام توی صفحه نماشای آکادمی فرین هست میتویند از اونجا هم دانلود کنید ضمن این که امکان دانلود در ویدیو هایی که توی این صفحه داریم وجود داره سلام آقای هاشمی.

خسته نباشی.

آقا هاشمی آیا برای محصولات هم میشه از تکنیک پیلار و کلاسر استفاده کرد؟ من یک محصول قرار دادم با توضیحات 4000 کلمه ای و بقیه محصولات رو به اون دارم لینک میدم.

بعدا به مشکل نمیخورم؟ الان تازه شروع کردم.

اگه روش اشتباه هستش برم لینک بدم به دسته بندی محصول.

حوزه کاریم لوازم جانبی موبایل هستش.

سایت موبایل تجهیز است.

سلام خدمت شما من واقعیت تا به حال استفاده نکردم به هر حال بعید میدونم مشکل ساز بشه براتون ببینید، اینکه شما لینک بدی به محصول یا دسته بندی رو من و شما نمیگیم که! نیاز کاربر میگه کلمه چیه؟ اگر کلمه مثلا خرید پمپ باد باشه خوب خرید پمپ باد ملت کتگوری محصول میخوان از کجا میگم؟ برو سرچ کن تا ببینید اگر نتایج صفحه اول کتگوری محصول هستن این یعنی چی؟ چرا گوگل اکثر نتایج صفحه اول رو کتگوری محصول اورده؟! یعنی مردم نیاز داشتن مردم خواستن پس منی که میخوام با این عبارت بیام بالا “باید” کتگوری رو سئو کنم شدییییییییییدا بهتون توصیه میکنم آموزش سئو سایت فروشگاهی رو تهیه کنید و ببینید: https://farin.

academy/product/ecommerce-site-seo-webinar/ ببخشید آقای هلشمی من واقا سر در نمیارم.

توی سایت فروشگاهی با محصولات بالا، وقتی ما برای صفحه دسته محصولات محتوای متنی می نویسیم و اون رو سئو می کنیم، پس چطور محصول ما برای مشتری، توی گوگل بالا میاد وقتی که روی عنوان محصول کار نکردیم و فقط روی متن صحه دسته بندی بوده؟ درواقع ما صفحه دسته بندی رو سئو می کنیم، پس چه ربطه ای با نام خود محصولات به وجود میاد که توی گوگل جستجو و پیدا بشه؟ پس جریان محتوایی که پایین صفحه محصولاتمون و همچنین محتوایی که در صفحه خود محصول قرار میگیره چی میشه؟ اینا رو میشه بفرمایید باید دقیقا چی کار کنم ؟ شما الان برید عبارت کلیکی پر سرچ حوزه کاریتون رو سرچ کنید مثلا میگم برای یکی از پروژه هایی که ما انجام میدیم و خداروشکر خیلی هم ورودی خوبی داره، عبارت های اصلیش که سرچ زیادی داره عباراتی مثل “دریل” ، “پمپ باد” و … هست شما همین الان برید اینا رو سرچ کنید چی میاد بالا؟ صفحات دسته بندی یعنی چی؟ یعنی کاربر اینو خواسته کاربر اصلا صفحه محصول نمیخواد دسته بندی میخواد که از بینش محصول انتخاب کنه اکثر اوقات اینجوری شدیدا تصویه میکنم آموزش حرفه ای سئو رو ببینید در مورد این موضوع داخلش صحبت شده دمتون گرم آقای هاشمی به شخصه شما یک استاد واقعی هستید شما لطف دارید در خدمتتون هستم با سلام در ابزارهای powersuite seo فقط میشه یک سایت را ثبت کرد و برای قبت بیشتر باید رجیستری بشه.

ایا نرم افزار رو کرک کردید؟ اگر بله، لطفا کرک این نرم افزار رو در یک صفحه ای قرار بدین تا همه بتدنن استفاده کنند.

چون این یکی از بهترین نرم افزارهای در آنالیز سئو هستش.

سلام خیر من خودم از نسخه رایگان بدون کرک استفاده میکنم تمام ویدیو هایی که میبینید بدون نسخه کرک هست و کاملا رایگان میتویند استفاده کنید.

دیدگاه نام * ایمیل * وب‌ سایت

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map