سئو سایت بسته بندی رسانه

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سئو سایت بسته بندی رسانه در اینترنت حرفی برای گفتن داشته باشید یعنی بتوانید محصولات و خدمات خود را با بهترین و هدفمند ترین روش ممکن در تیرراس مشتریانتان قرار دهید اما چگونه ؟ جواب این سوال در دستان مشاوران متخصص شرکت سیماگر است. سئو سایت امر حیاتی و بسیار مهم است که هر دارنده سایت باید آن را الولیت خیلی بالا قرار دهد و پس از بررسی شرکت های ارائه دهنده خدمات سئو ، با یک تیم متخصص به توسعه و بهینه سازی لینک های ساتیش در موتور های جستجو بپردازد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

صفحه نخست آیا شبکه های اجتماعی به سئو سایت کمک می‌کنند؟ این سوالی است که خیلی از وب مستر ها از خود می پرسند که آیا واقعا شبکه های اجتماعی به سئو سایت کمک می‌کنند؟ سئو سایت کمک‌های بسیاری می خواهد از لینک سازی تا تولید محتوای مرغوب و خوب همه کمک کننده های بسیار مهمی هستند که سایت شما را در نتایج جستجو به رتبه های بهتری می رساند اما هر یک چقدر به سئوی سایت کمک می‌کند.

این موضوع را باید به دقت بررسی کرد.

ما در اینجا مقاله ای از hootsuite را برای بررسی این موضوع آورده ایم در این مقاله یک تست دقیق برای نشان دادن توانایی شبکه‌های اجتماعی کمک به سئو وب سایت شرح داده شده است.

آیا رسانه های اجتماعی می توانند به سئو سایت کمک کنند؟ قبل از این که به این سوال پاسخ دهیم، بیایید با یک واژه نامه سریع برای بهینه سازی موتورهای جستجوی آشنا شویم این واژه نامه می برای تمام موتور های جستجو به ویژه گوگل کاربرد دارد.

برای دریافت مشاوره سئو رایگان با تیم نوین مارکتینگ تماس بگیرید SERP or SERPs : مخفف search engine results pages یا نتایج صفحه های در موتور جستجو: موقعیتی که یک URL در یک موتور جستجو برای یک کلمه کلیدی خاص به دست می‌آورد.

قابلیت مشاهده جستجو: یک معیار برای محاسبه چگونگی نمایش یک وبسایت یا صفحه  SERP است.

به عنوان مثال اگر این عدد ۱۰۰ درصد باشد، به این معنی است که URL در مقام اول برای یک کلمه کلیدی رتبه بندی می شود.

قابلیت مشاهده در هنگام ردیابی رتبه بندی کل یک و سایت برای مجموعه ای از کلمات کلیدی بسیار مهم است.

دامنه عملکرد یا مسئولیت یک صفحه: قدرت یک وب سایت یا صفحه در یک موضوع خاص از نظر موتورهای جستجو است.

به عنوان مثال، وبلاگ Hootsuite توسط موتورهای جستجو شناخته می شود تا مجوز ورودی برای بازاریابی رسانه های اجتماعی باشد.

این بدان معنی است که ما شانس بیشتری برای رتبه بندی کلمات کلیدی مرتبط با رسانه های اجتماعی را نسبت به یک وبلاگ غذایی مانند Smitten Kitchen داریم.

از اینجا بخوانید : صفحات ضعیف وب را چه کار کنیم: حذف یا به روز رسانی کدام‌یک بهتر است؟ عده ای هنوز بر این اعتقادند که رسانه های اجتماعی به سئو سایت کمک نمی‌کنند و بر آن هیچ تأثیری ندارند.

در سال ۲۰۱۰، گوگل و بینگ از سیگنال‌های اجتماعی در رتبه بندی صفحات  برای نتایج خود استفاده کردند.

چهار سال بعد، این موضع پس از اینکه توییتر به طور موقت دسترسی گوگل به شبکه اجتماعی خود را مسدود کرد، تغییر کرد.

در سال ۲۰۱۴، یکی از مدیران ارشد  سابق گوگل، مت کاتز، یک ویدیو منتشر کرد که نشان  می داد گوگل  نمی تواند به سیگنال هایی تکیه کند که فردا ممکن است وجود نداشته باشند.

این مکانی است که این مبحث متوقف شد.

در سال ۲۰۱۴، گوگل به طور عمومی انکار کرد که رسانه های اجتماعی تاثیر مستقیمی در رتبه بندی صفحات دارند.

اما اکنون ۲۰۱۸ است و طی چهار سال گذشته چیزهای زیادی تغییر کرده.

یک نکته قابل توجه این است که شبکه های اجتماعی در موتورهای جستجو در مقیاس بسیار بزرگتری ظاهر شده اند.

URL های فیس بوک در رتبه بندی  Google.

com (U.

S.

)در ۱۰۰ مورد برتر است.

URL های توییتر در رتبه بندی  Google.

com (U.

S.

) در ۱۰۰ مورد برتر است.

به رشد چشمگیر صفحات فیس بوک و توییتر توجه کرده‌اید که چگونه راه خود را به نتایج گوگل باز کرده‌اند؟ خوب، ما این کار را انجام دادیم، و تصور می‌شود وقت آن رسیده است که رابطه بین جستجوگرها و رسانه‌های اجتماعی را با یک سری آزمایش‌ها تحلیل کنیم.

ما برای تحلیل تأثیر شبکه های اجتماعی بر سئو سایت در حال انجام یک آزمایش به نام “فیل در اتاق” هستیم.

فیل در این آزمایش، سوالی است که زیاد پرسیده می شود ولی هیچ گاه پاسخ داده نمی شود: آیا رسانه های اجتماعی می توانند به سئو سایت کمک کند؟ نمایندگان بازاریابی Hootsuite، تجزیه و تحلیل داده‌ها، و تیم های بازاریابی اجتماعی برای ایجاد یک آزمون قابل اعتماد و کنترل شده گرد هم آمدند.

ما محتوای وبلاگ خود، عنوان‌های بلاگ را برای اهداف این آزمایش در سه گروه سازماندهی کردیم: گروه کنترل: ۳۰ عنوان که هیچ گونه انتشار سازمانی یا ارتقای پرداخت شده در رسانه های اجتماعی (یا هر جای دیگری) دریافت نکرده‌اند.

گروه A (انتشار سازمانی): ۳۰ مقاله که به طور منظم در توییتر منتشر شده است گروه B ( انتشار با پرداخت مبلغ): ۳۰ مقاله که به صورت معمول و ارگانیک در توییتر منتشر شده و سپس به مدت دو روز با بودجه ۱۰۰ دلار جایگاهشان را بهبود داده ایم.

برای ساده سازی تعداد داده ها، ما تصمیم گرفتیم این تست را در توییتر اجرا کنیم و یک برنامه زمان بندی انتشاراتی برای خودمان داشته باشیم.

اما قبل از شروع آزمایش، ما نیاز به یک سری زمینه سازی داشتیم.

بنابراین، یک هفته کامل قبل از شروع آزمایش، هیچ یک از ۹۰ عنوان انتخاب شده برای آزمایش به روز نشده و یا ارتقا نیافته‌اند.

این امر ما را قادر به ایجاد یک پایگاه ابتدایی رتبه بندی برای انجام جستجو کرد.

پس از این مرحله، ما دو پست در روز از گروه A و گروه B طی دو هفته ارتقا دادیم و نتایج را در هفته بعد اندازه گیری کردیم.

از شروع تا پایان کل این آزمایش حدود یک ماه طول کشید تا به طور کامل  نتایج را به دست آوریم.

برای اطمینان از اینکه ما تمام پایگاه‌های خود را پوشش داده‌ایم، داده زیر را زیر نظر گرفتیم: نتیجه قطعی آزمایش این بود: با رسانه اجتماعی به صورت غیرمستقیم به سئو سایت کمک می‌کند.

به این معنی که محتوایی که به خوبی بر روی رسانه های اجتماعی تاثیر می‌گذارد، به احتمال زیاد می تواند لینک های برگشتی زیادی را کسب کند که به افزایش رتبه جستجو کمک می کند.

به دلیل این رابطه غیرمستقیم بین رسانه‌های اجتماعی و سرپ، ما باید بتوانیم شرح دهیم که معیارهای سنتی  قدرت دامنه / صفحه (domain/page authority) در هر تغییر رتبه ای با این تأثیرات  تغییر می‌کند یا نه.

معیارهای ارزیابی صفحه بر اساس شاخص aHrefs Live Index مشخص شده است .

Ahrefs یک پلت فرم سنجش سئو سایت  است که صفحات وب را بازرسی می کند و اطلاعات مربوط به رابطه بین وب سایت ها را جمع آوری می کند.

تا به امروز، ۱۲ تریلیون لینک را  بررسی کرده اند.

توان بازدید و خزیدن  aHrefs  در وب در رتبه دوم و تنها پس از گوگل قرار دارد.

در نوین مارکتینگ مقاله ای بسیار خواندنی  با عنوان ” معرفی ابزارهای Ahrefs که برای سئوی حرفه‌ای به آن نیاز دارید ”  منتشر شده است حتما این مقاله را ببینید تا بیشتر با این ابزار فوق العاده سئو سایت آشنا شوید.

  از یک سطح بالا، ما می‌توانیم بهبود وضعیت نمایش در جستجو بین سه سبد کلمه کلیدی را مشاهده کنیم.

همانطور که در نتایج فوق دیده می شود، ارتباطی بین فعالیت های اجتماعی و رتبه بندی وجود دارد.

بیایید یک تحلیل واقعی از داده ها داشته باشیم تا مکانیزم هایی را که در بالا بردن رتبه بندی تاثیر دارند را بهتر درک کنیم.

همان طور که نشان داده شده است، گروه کنترل پایین ترین میزان پیشرفت در رتبه بندی را  به دست آورده و بیشترین میزان کاهش رتبه بندی را در مقایسه با سایر گروه های مورد آزمایش  نشان می‌دهد.

اگر چه رتبه بندی برای مدت زمان تست ثبت شده است، ما به طور خاص می‌خواستیم تغییراتی را به صفر برسانیم که بلافاصله بعد از یک محتوای تبلیغات ی در رسانه‌های اجتماعی اتفاق می افتد.

داده‌های پراکنده در بالا نشان دهنده تغییر رتبه بندی در ۴۸ ساعت اول برای یک قطعه محتوایی است که به اشتراک گذاشته شده و تعداد کل مشارکت‌های اجتماعی را در نظر گرفته است.

همان طور که می بینید، گروه‌های آزمایشی ارگانیک و تقویت کننده بسیار بهتر از گروه کنترل عمل می‌کنند، در حالیکه ضررهای رتبه بندی بیشتری دیده می شوند.

نمودار فوق به طور خاص به تغییر رتبه در ۴۸ ساعت اول در مقایسه با تعداد کل تعاملات اجتماعی مرتبط با دارایی محتوا در همه گروه‌های آزمایشی به طور خاص اشاره دارد.

با نگاهی به داده های سطحی، می توان یک روند خطی مثبت را مشاهده کرد که نشان دهنده رابطه مثبت بین تعداد مشارکت های اجتماعی و تغییر رتبه است.

البته، هر یک از استراتژیست های SEO، این همبستگی را به دلیل تعدادی از عوامل مربوط به اینکه چگونه مشارکت اجتماعی می‌تواند بر معیارهای دیگر که در واقع عوامل ارزیابی هستند تاثیر گذارند، مورد سوال قرار می دهند.

در مورد آن بعدا بیشتر صحبت خواهیم کرد.

با توجه به تعداد کل مشارکت های اجتماعی در مقابل تغییر در رتبه بعد از یک هفته در تمام گروه های تست، می توانیم یک روند خطی مثبت را مشاهده کنیم، که نشان دهنده رابطه مثبت بین دو معیار است.

اما چه اتفاقی برای استدلال های قبلی می افتد: آیا فعالیت اجتماعی منجر به ایجاد لینک های بیشتر می شود که منجر به رتبه بندی بهتر می شود؟ گوگل به طور سنتی این واقعیت را رد می کند که فعالیت اجتماعی رتبه بندی را تحت تأثیر قرار می‌دهد، به جای این پیشنهاد می‌کند که مشارکت اجتماعی ممکن است بر سایر شاخص ها، مانند لینک‌ها تاثیر بگذارد، که می‌تواند به شما در سئو سایت کمک کند.

این نمودار نشان دهنده تغییر در ارجاع دامنه ها به یک قطعه محتوایی که تبلیغ می شود در مقایسه با تعداد مشارکت های اجتماعی است که دریافت می کند.

همان‌طور که می بینیم، قطعا یک همبستگی مثبت بین دو معیار وجود دارد.

کارشناسان SEO می توانند پیمایش را ادامه دهند، زیرا آنها قبلا پاسخ این سوال را که آیا ارتباط اجتماعی به سئو سایت کمک می‌کند را می دانند.

اما بازاریابان اجتماعی باید به این موضوع توجه کنند.

نمودارهای بالا نشان می‌دهد که رتبه در مقابل تعداد دامنه‌های ارجاع در برابر ارزش محتوایی متن است.

همان طور که می‌بینید، بین تعداد وب سایت هایی که به یک قطعه محتوایی و رتبه نسبی اشاره دارند، یک همبستگی قوی وجود دارد.

به منظور یک سرگرمی، نتایج را بر اساس حجم جستجو دسته بندی کردیم که همبستگی بسیار کمتری برای کلمات کلیدی با بیش از ۱۰۰۰ جستجو ماهانه را نشان می دهد، که نشان دهنده سطح بالایی از رقابت است.

این موضوع کاملا منطقی است.

شما بهبود بیشتری را برای شرایط رقابتی کمتر برای هر لینک کسب شده نسبت به شرایط رقابتی تر خواهید دید.

اگر پرونده هایی را که ما در تغییر دامنه های ارجاع مشاهده کردیم را حذف کنیم چه اتفاقی می افتد؟ برای به چالش کشیدن این تئوری که بازاریابی اجتماعی می‌تواند تنها بر رتبه بندی از طریق لینک های به دست آمده، و نه رتبه بندی به طور مستقیم، تاثیر بگذارد ما تمام کلمات کلیدی را حذف کردیم که تغییر در دامنه های ارجاع در طول مدت آزمون را مشاهده کرده بودیم.

چیزی که باقی ماند، تنها دو عامل بود: تغییر در رتبه و مشارکت اجتماعی.

مسلما این سطح از فیلتر کردن اندازه نمونه ما را کاهش داد، اما یک تصویر امیدوار کننده برای ما به جا گذاشت.

همبستگی مثبتی بین مشارکت اجتماعی و کمک به سئو سایت وجود دارد.

به طور کلی شواهد بسیاری به نفع  تأثیر مشارکت اجتماعی برای کمک به سئو سایت نسبت به شواهد منفی وجود دارد.

البته این داده ها ما را به انجام یک آزمایش در مقیاس بزرگتر تشویق می‌کند، زیرا با توجه به روش های دقیق  سئو سایت و روش‌های اجتماعی که برای این آزمایش استفاده می‌شود، انجام این کار ممکن است دشوار باشد.

بله، مشارکت اجتماعی می تواند به سئو سایت کمک کند.

اما این نباید برای شما به یک راه همیشگی انتشار رایگان مطالب هرز یا اسپم بدل شود.

اگر این کار را بکنید، ممکن است باعث آزردگی دنبال کننده‌هایتان در شبکه های اجتماعی شوید.

آنها ممکن است بعدد از این رفتار اشتباه پست های شما را نادیده بگیرند یا بدتر از آن، شما را به طور کامل حذف کنند.

کیفیت پست‌ها  و نه کمیت آن‌ها یک امر کلیدی است.

بله، ارسال منظم پست ها امری مهم است، اما اگر شما به مخاطب خود ارزش ندهید، در واقع هیچ کار مثبتی انجام نداده اید.

به یاد داشته باشید که ممکن است فقط یک لینک پشتیبان جدید برای بهبود قابل توجه رتبه بندی جستجو در یک URL کافی باشد، بسته به اینکه کلمه کلیدی تا چه حد رقابتی است و اعتبار سایت شما چگونه است.

اگر شما بتوانید به اندازه کافی شخص مورد نظر را تحت تاثیر قرار دهید تا مطالب شما را در وبسایت خود به اشتراک بگذارد، افزایش قابل توجهی در رتبه بندی جستجو و نمایش جستجو دریافت خواهید کرد.

بازاریابان اجتماعی همچنین باید از مزایای انتشار غیر رایگان برای کمک به سئو سایت مطلع شوند.

در واقع، یافته‌های ما نشان می‌دهد که انتشار غیر رایگان، مزایای سئو ناشی از بهبود معمول URL را دو برابر می‌کند.

سئو باید به صورت ذهنی در استراتژی بازاریابی گسترده تر شما قرار گیرد، اما نباید نیروی محرکه اصلی باشد.

اگر شما به فکر ایجاد و به اشتراک گذاری محتوای با کیفیت هستید، در مسیر خوبی قرار دارید.

با این همه، کیفیت عامل رتبه اول در گوگل است.

برای تولید محتوای با کیفیت که به سئو سایت کمک می‌کند حتما با نوین مارکتینگ تماس بگیرید دو دپاراتمان شبکه های اجتماعی و تولید محتوای ما تخصص ویژه ای برای این موضوع دارند.

منبع: مقاله جالب و مفیدی بود که اطلاعات آماریش دقیقترش کرده بود.

اگه مقالاتی درباره مقایسه شبکه های اجتماعی مختلف بر سئو هم منتشر کنین میتونه جالب باشه.

یا نه فقط سئو همینطور بر اساس مشارکت و کانورژن ریت تو حیطه های مختلف.

غلام حسین زاده عزیز سلام این واقعیتی است که هر چقدر امکان لینک دهی شبکه اجتماعی بالا تر باشد توان تأثیر آن بر سئو بیشتر می شود مثلا تویتر و لینکدین و فیسبوک می توانند لینک سایت را در هر جای مطلب قرار دهند اما اینستاگرام این گونه نیست .

کانورژن بحثی بسیار پیچیده تر از تأثیر سئویی است و به کیفیت مطلب شبکه اجتماعی و سایت بستگی دارد.

اما تجربه خود ما در نوین مارکتینگ به این صورت است که بالا ترین کانورژن را ما از ارگانیک سرچ ها به دست می آوریم و در رده بعدی تبلیغات کلیکی… بیشتر » با متصل کردن گوگل آنالیتیکس به اکانت گوگل ادوردز خود می‌توانید به عملکردی یکپارچه برای مدیریت بهتر .

.

.

در مقاله راه اندازی conversion tracking در گوگل ادز به اهمیت ردیابی کاربران سایت اشاره کردیم و .

.

.

سئو داخلی یا همان Onpage به تمام معیارهایی اشاره دارد که می‌توانند مستقیما در سئو وب سایت .

.

.

سئو تکنیکال یا سئو فنی یک سایت به بهینه سازی سایت و سرور اشاره دارد که به .

.

.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map