سئو سایت دوربین مدار بسته خانگی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سئو سایت دوربین مدار بسته خانگی حرفه ای شما میتوانید کل بازار را در یک چشم بهم زدن به سمت و سوی محصولات و خدمات شرکت خودتان سوق دهید ، بله این است قدرت SEO که می تواند یک شرکت خیلی کوچک با تعداد پرسنل کم را بالاتر از یک شرکت بزرگتر با پرسنل بیشتر قرار دهد. اما چطوری و به چه نحوی ؟ کلید کار در دست شرکت های سئو کار میباشد که شرکت سیماگر مدعی آن است بکی از شرکت های برتر در زمینه سئو وب سایت میباشد که تضمین بهینه سازی رتبه و جایگاه شما را در موتور های جستجو تعهد میدهد. ارزش مادی یک سایت به دو عامل اصلی بستگی دارد یک میزان تحمل فشار و قدرت و در زمان هایی که در خواست زیادی از کاربران را پاسخ میدهد و دو موضوع اصلی ما یعنی سئو میباشد. شرکت سیماگر یک شرکت تخصصی در زمینه طراحی سایت و سئو ، برندینگ ، تبلیغات ، بازاریابی اینترنتی میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

جمع هزینه خرید : 0 تومان AHD یا Analog High Definition تکنولوژی انتقال تصویر بر بستر کابل های کواکسیال تا فاصله 500 متر است.

این تکنولوژی تا حد زیادی قادر به کاهش نویز رنگ و تولید تصویر بهتر در مقایسه با دستگاه های آنالوگ قدیمی می باشد.

دوربین های مدار بسته با تکنولوژی AHD همان دوربین های آنالوگ هستند با تصاویر بهینه شده که بهبود بسیار زیادی در کیفیت تصویر آن ها ایجاد شده است لذا در این دوربین ها امکان تولید تصاویر با کیفیت 2 مگاپیکسل یا همان 1080p فراهم شده است.

دوربین های مدار بسته برند HILOOK (هایلوک) یکی از پر فروش ترین، جدیدترین و قوی ترین محصولات کمپانی HIKVISION (هایک ویژن) می باشد که با قیمت و کیفیت مناسبی در بازار موجود است.

دوربین های مدار بسته هایلوک را می توان دوربین بسیار با کیفیت با قیمت مناسب در مقایسه با سایر تولیدات کمپانی های رقیب در نظر گرفت.

هایک ویژن برندی مطرح در سطح جهانی در زمینه دوربین مداربسته است.

این شرکت، در کشور چین فعالیت داشته و یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان تجهیزات نظارت تصویری در دنیا به شمار می رود.

این شرکت از سال 2001 فعالیت خود را در زمینه تجهیزات نظارت تصویری آغاز کرده و تا کنون توانسته است سهم قابل توجهی از بازار تجهیزات نظارت تصویری دنیا را از آن خود کند.

کیفیت بالا و قیمت مناسب از ویژگی های مهم تجهیزات نظارت تصویری است که توسط این شرکت تولید می شود و مشتریان را از جستجوی تجهیزات نظارت تصویری در بازار با قیمت مناسب بی نیاز کرده است چرا که تنوع محصولات تولیدی، این شرکت نیازهای مختلف مشتریان را برطرف کرده است.

دوربین های مدار بسته وایرلس یا بی سیم با توجه به عدم نیاز به سیم کشی و نصب آسان برای منازل و فروشگاه ها بصرفه بوده و نسبت به سایر دوربین های مدار بسته قیمت مناسب تری دارد.

بدلیل نصب آسان و قیمت بسیار مناسب، این دوربین ها در بین مصرف کنندگان خانگی و صاحبان کسب و کار از محبوبیت ویژه ای برخوردار شده است.

دوربین مدار بسته وایرلس نوعی از دوربین های مدار بسته است که اتصال آن به گیرنده تصاویر بصورت بی سیم انجام می شود و شما را از سیم کشی بی نیاز می کند.

بسیاری از مشتریان بدلیل اینکه که محل مورد نظر برای نصب دوربین مداربسته زیرساخت های لازم، جهت نصب دوربین حفاظتی یا همان دوربین مدار بسته را ندارد، لازمست سیم کشی از روی کار انجام دهند.

برخی از مشتریان بدلیل اینکه این امر آسیب جدی به چهره و نمای ساختمان می زند تمایلی به انجام این کار ندارند.

در چنین شرایطی بهترین راهکار، استفاده از دوربین های مدار بسته وایرلس یا بی سیم می باشد.

شرکت داهوا یکی از بهترین و قدرتمندترین تولید کننده های حرفه ای در زمینه فناوری دوربین های مداربسته است که از سال 2002 آغاز به کار کرده است.

این شرکت جزو برندهای مطرح در زمینه تجهیزات نظارت تصویری است و یکی از بزرگ ترین تولید کننده های دنیا در این زمینه به شمار می رود.

دوربین های مدار بسته داهوا جهت تامین امنیت و هوشمند سازی فضاهای مختلف نظیر سازمان ها، انبارها، بیمارستان ها، حمل و نقل و نظایر آن بکار رفته است و سهم بزرگی در پیاده سازی نظارت هوشمند در این مکان ها داشته است.

دوربین مداربسته که به آن CCTV (تلویزیون مدار بسته) نیز گفته می شود، این اطمینان را ایجاد می کند که همیشه یک جفت چشم اضافی برای محافظت از خانه، اموال و محل کار شما وجود دارد.

تقاضا برای دوربین مدار بسته در سالهای اخیر در حال افزایش است و نه تنها برای کسب و کارها و شرکت ها یک ضرورت است، بلکه صرف نظر از نوع و اندازه خانه، یک وسیله ضروری برای افزایش امنیت منازل نیز به حساب می آید.

  امروزه مدیران زیادی به وسیله این سیستم‌ها بر کار نیروهای خود نظارت دارند و استفاده از دوربین مداربسته در بخش های مختلفی نظیر انبارها، فروشگاه ها و مراکز خرید، بیمارستان ها، اماکن دولتی، سازمان های نظارتی، ادارات و شرکت ها، کارخانجات، مراکز خدماتی و حتی منازل رایج شده است.

لازم به ذکر است که جهت ایجاد کنترل و نظارت در اماکن مختلف ممکن است صرفاً استفاده از دوربین های مداربسته کافی نبوده و در برخی مراکز استفاده از ابزارهای کنترلی دیگر نیز ضروری به نظر برسد؛ مانند فروشگاه‌ها.

در این مراکز از ابزارهای نظارتی دیگری هم همچون گیت فروشگاهی یا به اصطلاح دزدگیر لباس استفاده می‌شود که کاستی های سیستم نظارت تصویری را برطرف می‌سازد.

در منازل نیز می توان از سایر تجهیزات امنیتی و حفاظتی، نظیر چشمی درب دیجیتالی و دوربین مداربسته وایرلس بهره گرفت چرا که چنین ابزاری برای محافظت از ساکنین منازل بخصوص سالمندان و کودکان می تواند بسیار مفید باشد.

  بطور کلی دوربین های مداربسته بر مبنای نوع تکنولوژی کاربردی، به انواع مختلفی نظیر دوربین های مداربسته AHD، دوربین های مداربسته HDTVI، دوربین های مداربسته HDCVI، دوربین های مداربسته وایرلس، دوربین های مداربسته تحت شبکه یا IP تقسیم بندی می شوند.

همچنین از منظر ظاهر، نوع کارکرد، اندازه و مشخصات فنی انواع مختلفی دارند نظیر دوربین مدار بسته صنعتی، دوربین مداربسته دام، دوربین مداربسته بولت، دوربین مداربسته اسپیددام، دوربین مداربسته مینیاتوری، دوربین مداربسته فلت، دوربین مداربسته چشم ماهی fisheye، دوربین مداربسته قدی یا Height Strip و .

.

.

    دوربین های مدار بسته وایرلس یا بی سیم با توجه به عدم نیاز به سیم کشی و نصب آسان برای منازل و فروشگاه ها بصرفه بوده و نسبت به سایر دوربین های مدار بسته قیمت مناسب تری دارد.

بدلیل نصب آسان و قیمت بسیار مناسب، این دوربین ها در بین مصرف کنندگان خانگی و صاحبان کسب و کار از محبوبیت ویژه ای برخوردار شده است.

  AHD  یا Analog High Definition  تکنولوژی انتقال تصویر بر بستر کابل های کواکسیال تا فاصله 500 متر میباشد.

این تکنولوژی تا حد زیادی قادر به کاهش نویز رنگ و تولید تصویر بهتر در مقایسه با دستگاه های آنالوگ قدیمی میباشد.

پس دوربین های مدار بسته با تکنولوژی AHD همان دوربین های آنالوگ هستند با تصاویر بهینه شده که بهبود بسیار زیادی در کیفیت تصویر ایجاد شده لذا امکان تولید تصاویر با کیفیت 2 مگاپیکسل یا همان 1080p  فراهم شده است.

  دوربین‌ مداربسته تحت شبکه از جمله انواع دوربین‌های دیجیتالی است که در بستر شبکه داده‌های کنترلی را دریافت و تصاویر را ارسال می‌کنند.

این دوربین‌ها معمولا برای نظارت بر فعالیت‌ها و اطلاعات، با اهداف مدیریتی یا امنیتی استفاده می‌شوند و برخلاف دوربین‌های آنالوگ برای ذخیره سازی به دستگاه ضبط محلی نیازی ندارند.

برخی از دوربین‌ مداربسته تحت شبکه به منظور رسیدگی بر ذخیره‌ سازی داده‌ها، تصاویر ویدیوئی و مدیریت هشدارها به یک ضبط‌کننده‌ی مرکزی در شبکه  (NVR) نیاز دارند و برخی دیگر قادرند داده‌های خود را به صورت غیرمتمرکز، از راه دور و در هر محلی ذخیره کنند.

  شما می توانید از طریق مشاوره با کارشناسان مجرب مرکز تخصصی دوربین مداربسته هپنا، متناسب با مکان اجرای سیستم و هدفی که از راه اندازی سیستم نظارت تصویری و استفاده از دوربین مداربسته دارید، دوربین مداربسته مورد نیاز خود را انتخاب نموده و با بهترین کیفیت و کمترین قیمت از این مرکز تهیه نمایید.

قبل از خرید به مشاوره و راهنمای خرید دوربین مدار بسته هپنا توجه نمایید.

 این مرکز جهت رفاه حال مشتریان اقدام به تهیه پکیج AHD و پکیج وایرلس نیز نموده است.

مرکز تخصصی دوربین مداربسته هپنا، آماده ارائه خدمات و بهترین راهکارهای نظارت تصویری با جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا در زمینه دستگاه های DVR و NVR، همچنین بهترین برندهای دوربین مداربسته AHD، IP، HDVI ، HDTVI، HDCVI، دوربین های مداربسته وایرلس و لوازم جانبی دوربین مدار بسته با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت می باشد.

  ارائه لوازم و تجهیزات باکیفیت و با اصالت، گارانتی معتبر، خدمات مشاوره فروش و نصب دوربین مدار بسته؛ صداقت در گفتار و رفتار، همکاری همه جانبه با مشتریان و تامین رضایت آنها همواره در سرلوحه فعالیت مرکز تخصصی دوربین مدار بسته هپنا قراردارد و مفتخر است که تا کنون با بهره گیری از تجارب درخشان خود، همواره در تامین این اهداف موفق بوده است.

نمایشگاه لوازم الکترونیکی حفاظتی (ESX) برای تعریف مجدد و بازنگری اهداف اولیه صنعت حفاظت در تاریخ 5-3 ژوئن در ایندیاناپولیس برگزار شد.

این نمایشگاه در تاریخ 27-25 ژوئن 2019 در سائوپالو برزیل برگزار می گردد.

این نمایشگاه، اصلی ترین همایش نوآوری، محتوا، کسب و کار و تجهیزات شبکه در زمینه لوازم امنیتی در برزیل است.

نمایشگاه اینترپل 2019 در تاریخ 4-2 جولای 2019 در کشور سنگاپور برگزار می شود.

در نمایشگاه اینترپل 2019 بر مباحثی چون نوآوری در زمینه هوش مصنوعی، هواپیماهای بدون سرنشین، رمزنگاری های تاریک تمرکز زیادی وجود دارد.

کابل و سیم های سیستم نظارتی که به درستی جاگیری و مخفی نشده اند و در معرض دید قرار دارند؛ علاوه بر به هم زدن دکوراسیون منزل شما، فرصت خوبی را برای سارقان فراهم می کنند تا با بریدن آن ها، سیستم امنیتی شما را قطع کنند.

خوشبختانه روشهای ساده و ارزان قیمت زیادی برای پنهان کردن سیم های دوربین امنیتی در داخل و خارج از محل مورد نظر وجود دارد تا بتوانید سیستم های امنیتی خود را در برابر هر گونه حادثه ای محافظت کرده و حتی طول عمر کابل های دوربین مداربسته را به میزان قابل توجهی افزایش دهید.

شما به دلایلی در نصب تجهیزات نظارت تصویری سرمایه گذاری کرده اید و دوربین های مداربسته در محافظت از دارایی هایتان به شما کمک می کنند.

آیا لیزر می تواند به دوربین مدار بسته آسیب برساند؟ اشکالات، صاعقه و دمای زیر صفر چطور؟ چگونه از دوربین های امنیتی منزل و شرکت خود در برابر این خطرات و موارد دیگر محافظت کنیم؟ گرچه در حال حاظر اکثر خانوار های ایرانی موارد امنیتی را برای منزل و محل کار خود رعایت می کنند؛ دوربین مداربسته قابلیت ها و کاربرد های بیشتری نسبت به دیگر موارد دارد.

برای مشاهده استفاده های خلاقانه از این تکنولوژی امنیتی این مقاله را مطالعه فرمایید.

نظارت نقش مهمی در تأمین امنیت کسب و کار ها و سایر دارایی ها دارد و قابلیت زوم یا بزرگنمایی در دوربین های امنیتی، کمک می کند تا با مشاهده جزئیات بیشتر یا مشاهده زاویه دید وسیع تر، نظارت بهتر و امنیت بیشتری برای شما به همراه داشته باشد.

اما زوم های نوری بهتر اند یا دیجیتال! یکی از بزرگترین چالش ها هنگام انتخاب دوربین های امنیتی و تجاری؛ کیفیت دوربین است.

در حالی که اکثر تولید کنندگان و فروشندگان دوربین ها و سیستم های امنیتی خود را به عنوان داشتن بهترین کیفیت در محصولاتشان، تبلیغ می کنند؛ آیا واقعیت دارد؟ همه می خواهند دوربین امنیتی خود را از راه دور کنترل کنند و برای این کار به اتصال سیستم دوربین از طریق اینترنت، نیاز دارند.

داشتن سیستم دوربین امنیتی یک طرف قضیه و ایمن نگه داشتن آن در اینترنت طرف دیگر آن است.

چرا که انتقال داده های دوربین از مسیر اینترنت، باگ هایی خواهد داشت و عده ای می توانند از آن سوء استفاده کنند.

تهران ، خیابان جمهوری روبروی مجتمع چارسو پاساژ نادری طبقه زیرهمکف واحد 7 تلفن ثابت: 09121442355          تلفن همراه: 09121442355                 فکس: 09121442355   ایمیل: info@hapnaa.

com

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map