سئو سایت تبرید و تبادل گرما

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سئو سایت تبرید و تبادل گرما در اینترنت حرفی برای گفتن داشته باشید یعنی بتوانید محصولات و خدمات خود را با بهترین و هدفمند ترین روش ممکن در تیرراس مشتریانتان قرار دهید اما چگونه ؟ جواب این سوال در دستان مشاوران متخصص شرکت سیماگر است. سئو سایت امر حیاتی و بسیار مهم است که هر دارنده سایت باید آن را الولیت خیلی بالا قرار دهد و پس از بررسی شرکت های ارائه دهنده خدمات سئو ، با یک تیم متخصص به توسعه و بهینه سازی لینک های ساتیش در موتور های جستجو بپردازد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

اواپراتور و کندانسور از تجهیزات مهم سیستم های سردخانه و تهویه مطبوع هستند که برای تبادل حرارت در چرخه تبرید مورد استفاده قرار می‌گیرند.

اواپراتور تجهیزی است که در یک چرخه، مایع مبرد را تبدیل به گاز می‌کند و محیط اطراف اعم از هوا یا مایع را سرد می‌کند.

کندانسور نیز سیستمی برای تبدیل گاز به مایع در چرخه و انتقال گرما به محیط اطراف اعم از هوا یا مایع می‌باشد.

شکل زیر موقعیت اواپراتور و کندانسور در چرخه تبرید را نمایش می‌دهد.

آیس بانک سیستمی است که با هدف استفاده مناسب از هزینه پایین برق در ساعات نیمه شب طراحی شده است.

آیس بانک می‌تواند با تبدیل آب موجود در یک مخزن به یخ در ساعاتی از شبانه روز، سرمای این یخ ها را برای استفاده در سایر ساعات، در اختیار قرار دهد.

یخ دارای گرمای نهان ذوب بالایی می‌باشد به طوری که برای ذوب یک کیلوگرم یخ نیاز به جذب ۳۳۳ کیلوژول انرژی می‌باشد، بنابراین یخ می‌تواند سرمای قابل توجهی را ذخیره کند.

آدرس: تهران – تهرانسر ، بلوار لاله ، ابتدای خیابان نفت شمالی ، پلاک 143 طبقه سوم واحد 21 ورودی A تلفن : 09121442355-021 فاکس : 09121442355 همراه : 09121442355 ایمیل: info@YektaSarmayesh.

com

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map