سئو سایت دستگاه تبادل گرما

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سئو سایت دستگاه تبادل گرما کسب وکار اینترنتی پر سود را تجربه کنید. یکی از عواملی که امروزه باعث رونق کسب وکار شده است سایت های اینترنتی هستند. منتها این وب سایت ها به نوبه خود شرط کافی برای کسب سود و درآمد نیستند چرا که در صورت داشتن یک سایت بدون سئو و تبلیغات و بازاریابی در سطح اینترنت مانند یک خودرو خیلی خوب است که در اعماق یک پارکینگ طبقاتی پارک شده است و هیچکس از وجود آن باخبر نیست. در واقع سئو یک روش برای روآوردن آن خودرو و به نمایش گذاشتن آن محصول به روشی کاملا تخصصی به مشتریان است. شرکت سیماگر یک هولدینگ حرفه ای در زمینه طراحی و تولید نرم افزار میباشد که با یک تیم متخصص حرفه ای به توسعه بازاریابی اینترنتی سایر شرکت ها کمک میکند.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

این وبلاگ، بستری برای انتقال تجربیات و اطلاعات علمی و عملی در زمینه تاسیسات ساختمان و مراکز داده (دیتاسنتر) خواهد بود.

محمدجواد شوشتری، مدیر فنی مجموعه "ایده هوشمند ژیوار".

تجهیزات تبادل حرارت وسایلی هستند که به روش­ های مختلف به عنوان یک واسط، گرما یا سرمای تولید شده توسط دستگاه ­های مولد را به فضای مورد نظر منتقل می­ کنند.

در واقع تبادل حرارت بین سیال و هوای محیط مورد تهویه توسط تجهیزات تبادل حرارت صورت می­ گیرد.

البته دیگ­ ها، مبدل­ ها، منابع آب­گرم و تجهیزات دیگری از این قبیل نیز به نوعی وسیله تبادل حرارت محسوب می­­ شوند، اما در اینجا منظور مجموعه وسایلی است که ناقل گرما یا سرما به محیط اطراف هستند و خود مولد نیستند.

برخی از تجهیزات مولد همچون کولر آبی، کولر گازی، زنت، ایرواشر، پمپ حرارتی، کوره هوای گرم یا واحدهای یکپارچه از جمله وسایلی هستند که ضمن تولید گرما یا سرما در زمره وسایل تبادل حرارت نیز می­گنجند، زیرا با محیط مورد تهویه بی ­واسطه در ارتباط قرار می ­گیرند که این گونه تجهیزات تحت نام نیمه­مولدهای مرکب دو فصلی طبقه بندی شده ­اند.

تجهیزاتی هم­چون رادیاتور، کنوکتور، یونیت هیتر، فن­کوئل، هواساز، واحد القایی و واحد تشعشعی از جمله تجهیزاتی هستند که در این گروه و تحت این نام معرفی شده ­اند.

از میان این تجهیزات برخی تنها به عنوان واحدهای گرمایی کاربرد دارند و برخی دیگر برای هر دو منظور گرمادهی و سرمادهی مورد استفاده قرار می­گیرند.

بنابراین می­توان تجهیزات تبادل حرارت را در دو گروه عمده تجهیزات تک فصلی و دو فصلی طبقه­بندی کرد.

این وبلاگ، بستری برای انتقال تجربیات و اطلاعات علمی و عملی در زمینه تاسیسات ساختمان و مراکز داده (دیتاسنتر) خواهد بود.

محمدجواد شوشتری، مدیر فنی مجموعه "ایده هوشمند ژیوار".

با ثبت نام در ویرگول به آرشیو بزرگی از مقالات مرتبط با این موضوع دسترسی خواهید داشت مطلبی دیگر از این نویسنده مطلبی دیگر در همین موضوع بر اساس علایق شما از این پس او نمی‌تواند پروفایل کاربری و مطالب شما را ببیند.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map