سئو سایت سیستم های گرمایشی گلخانه

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سئو سایت سیستم های گرمایشی گلخانه در اینترنت حرفی برای گفتن داشته باشید یعنی بتوانید محصولات و خدمات خود را با بهترین و هدفمند ترین روش ممکن در تیرراس مشتریانتان قرار دهید اما چگونه ؟ جواب این سوال در دستان مشاوران متخصص شرکت سیماگر است. سئو سایت امر حیاتی و بسیار مهم است که هر دارنده سایت باید آن را الولیت خیلی بالا قرار دهد و پس از بررسی شرکت های ارائه دهنده خدمات سئو ، با یک تیم متخصص به توسعه و بهینه سازی لینک های ساتیش در موتور های جستجو بپردازد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

گرماتاب، هیتر تابشی، گرمایش تابشی لوله ای، بخاری تابشی برای آگاهی از قیمت و مشاهده محصولات گرم کردن گلخانه کلیک کنید: گرماتاب یکی از روش های گرم کردن گلخانه استفاده از گرماتاب گلخانه است.

گرماتاب این توانایی را دارد که حرارت را به امواج مادون قرمز تبدیل کرده و با استفاده از این امواج، حرارتی مشابه به حرارت خورشید در فضای گلخانه ای ایجاد نماید.

گرمای ایجاد شده از طریق گرماتاب ها بسیار مطلوب است.

گرم کردن گلخانه و کنترل دمای آن از اهمیت زیادی برخوردار است چرا که دما با رشد گیاه رابطه مستقیم دارد؛ در صورتی که دمای مطلوب برای گیاهان فراهم نشود؛ باعث مشکلاتی چون کاهش رشد گیاه، کاهش گلدهی، کاهش کیفیت گیاه، خفتگی گل، یخ زدگی، سرمازدگی، تنش آبی و اختلال در فرایندهای سوخت و ساز گیاه می شود.

به همین سبب باید گلخانه داران به کنترل دمای گلخانه بسیار اهمیت داده و دما را به گونه ای تنظیم نمایند که بیش از حد سرد یا گرم نباشد.

دمای لازم برای گلخانه با توجه به عوامل مختلفی تعیین می شود؛ یکی از این عوامل نوع گیاه موجود در گلخانه است.

به عنوان مثال اگر در گلخانه گیاه میخک و میمون دارید باید دمای شبانه برای آنها ۱۰ درجه سانتیگراد باشد.

اگر در گلخانه گیاه بنت قنسول دارید دمای شبانه مناسب برای آن ۱۵ درجه سانتی‌گراد است.

گیاهان برگساره ای به دمای حدود ۲۱ درجه سانتیگراد نیاز دارند.

وضعیت آب و هوایی بیرون بر دمای گلخانه نیز تاثیر دارد؛ به عنوان مثال در روزهای ابری دمای گلخانه در طول روز باید ۳ درجه و در روزهای آفتابی دمای گلخانه باید ۶ تا ۹ درجه سانتیگراد بیشتر از دمای شبانه باشد.

برای گرم کردن گلخانه در فصل های سرد سال می توان از روش های مختلف استفاده نمود؛ با توجه به عواملی چون دمای گلخانه، دمای بیرون از گلخانه، بودجه، شرایط آب و هوایی، مساحت گلخانه، نوع گیاهان و غیره روش های گرم کردن گلخانه تعیین می شود.

اگر در مناطقی زندگی می‌کنید که زمستان های سرد در پیش رو دارید و گلخانه های شما گلخانه بزرگی است و گرم کردن آن مشکل است؛ می توانید از گرماتاب گلخانه برای گرم کردن گلخانه استفاده نمایید.

ویژگی این گرماتاب ها در ادامه بیان می شود.

گرماتاب از مشعل های مخصوص تابشی، فن، رفلکتور و لوله های تابشی ساخته شده است.

گاز طبیعی درون مشعلهای تابشی گرماتاب تزریق می شود؛ گاز طبیعی حرارتی را در این مشعل ها ایجاد می نماید که این حرارت درون گرماتاب گلخانه به امواج فروسرخ تبدیل شده و از طریق لوله های تابشی و سطوح ذوزنقه ای منعکس کننده در فضای گلخانه منعکس می شود.

شرکت گرماتاب صنعت توانسته طبق استانداردهای روز جهانی گرماتاب گلخانه را با کیفیتی بسیار بالا تولید نماید.

لوله های تابشی گرماتاب از جنس استنلس استیل بوده و در برابر زنگ زدگی مقاومت بسیار بالایی دارند.

ضریب تابشی این لوله ها بسیار بالا است.

گرماتاب ها در انواع ایستاده و سقفی طراحی و تولید می شوند که با توجه به نیاز خود می توانید یکی از آن ها را خریداری و نصب نمایید.

استفاده از گرماتاب گلخانه مزیت‌های زیادی در پی دارد؛ کاهش مصرف سوخت، جلوگیری از مصرف بی رویه انرژی، کنترل دمای گلخانه به بهترین نحو، بالا بردن دمای خاک تا میزانی که از دمای محیط بیشتر باشد و در نتیجه کاهش هدر رفت انرژی حرارتی، دریافت تاییدیه از انجمن گلخانه سازان آمریکا از جمله مزیتهای گرماتاب گلخانه است.

نیاز دمایی گیاهان با یکدیگر متفاوت بوده و هر گیاه در دمای خاصی به حداکثر رشد خود می رسد.

اثر نامطلوب دما به شکل های مختلف در گیاه خود را نشان می دهد.

اکثر گیاهان اگر در دمای زیر صفر درجه سانتیگراد قرار بگیرند؛ از بین می روند به همین سبب مشاهده می‌شود که پس از اولین یخبندان پاییزه گیاهانی که دمایشان کنترل نشده خشک می شوند.

علت خشک شدن گیاه در دمای زیر صفر درجه تشکیل بلورهای یخ در بافت ها و سلول های آن ها است.

قهوه ای شدن، پیچ خوردن شاخساره ها و جوانه ها، سیاه شدن و نکروز از دیگر ضررهای قرار گرفتن گیاهان در سرما است.

برای جلوگیری از این رویداد ها باید یک دستگاه دماسنج در گلخانه داشته باشیم و مرتباً دمای گلخانه را کنترل نماییم؛ در صورت رسیدن دمای گلخانه به نزدیک صفر درجه سانتی گراد برای گرم کردن گلخانه از گرماتاب گلخانه استفاده نماییم.

  نوشته قبلی نوشته بعدی Your email address will not be published.

Required fields are marked * تصویر امنیتی * طرز کار گرماتاب طرز کار گرماتاب بدین گونه است که از طریق لو .

.

.

گرماتاب رستورانی برای آگاهی از قیمت و مشاهده گرماتاب رستورا .

.

.

گرم کردن گلخانه برای آگاهی از قیمت و مشاهده محصولات گرم کرد .

.

.

گرماتاب صنعتی برای آگاهی از قیمت و مشاهاده محصولات گرماتاب .

.

.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map