سئو سایت خدمات مربوط به اجراي نمايش و موسيقي در مجالس

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

سئو یا بهینه سازی وب سایت یکی از تکنیک های بالا بردن فروش در سطح اینترنت میباشد که عمومیت مردم خصوصا در ایران به ندرت با آن آشنا هستند، سئو در بین شرکت های که در اینترنت کسب و کار دارند یک امر حیاتی و بسیار مهم است چرا که از طریق آن میتوانند در کلماتی که مرتبط با کسب و کارشان هستند در رتبه های اول موتور های جستجو قرار بگیرند که این خود باعث پیدا کردن مشتری بیشتر خواهد شد.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه و فعال در زمینه سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد .با سئو سایت خدمات مربوط به اجراي نمايش و موسيقي در مجالس شما میتوانید فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید و در موتورهای جستجو در لینک های رتبه بالا دیده شوید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

امتیاز کاربران سئو و بهینه سازی وب سایت به زبان ساده، به مجموعه عملیاتی گفته می شود که طی آن وب سایت برای عبارات کلیدی مورد نظر شما صفحه اول گوگل نمایش داده می شود.

به عنوان مثال یکی از زمینه های فعالیت سیماگر طراحی وب می باشد و در صورتی که در گوگل عبارات کلیدی مرتبط به فعالیت این شرکت نظیر "طراحی وب" ، " ساخت سایت " ، "ساخت وب سایت" را جستجو نمایید می توانید سیماگر را در صفحه اول گوگل بیابید.

ما در سیماگر مجموعه عملیاتی به نام سئو و بهینه سازی وب سایت را بر روی سایت های خود انجام داده ایم تا مشتریان ما بتوانند با جستجو در گوگل که پر کاربردترین موتور جستجو می باشد شرکت ما را بیابند.

امروزه با توجه به گسترش و توسعه استفاده از اینترنت توسط کاربران از بابت جستجو و تهیه کالا و خدمات مورد نیاز خود، حضور در اینترنت می تواند باعث جذب مشتریان جدید برای شرکت و مجموعه شما گردد.

از طریق سئو و بهینه سازی وب سایت و بودن در صفحات اول گوگل برای عبارات کلیدی مرتبط به زمینه فعالیت خود می توانید مشتریان جدید بسیاری را جذب نمایید و فروش خود را چند برابر نمایید.

سیماگر یکی از معتبر ترین شرکت های ارائه کننده خدمات طراحی وب سایت و سئو در کشور می باشد که دارای مجوزهای زیر می باشد: نمونه کارهای طراحی سایت و سئو سیماگر جهت برآورد حدودی مدت زمان لازم برای آنکه وب سایت شما صفحه اول گوگل نمایش داده شود، لازم است در ابتدا عبارات کلیدی مورد نظر خود را از طریق آدرس ایمیل info [at] سیماگر.

com به سیماگر اعلام نمایید تا برآورد حدودی انجام گردد.

طبق این مقاله گوگل تضمین رتبه شما در گوگل توسط شرکت سئوکار فرآیندی اشتباه می باشد و هیچ شرکت سئوکاری نمی تواند رتبه شما را در موتور جستجو تضمین نماید و بنابراین ما نیز در سیماگر تضمین جایگاه شما را در گوگل نمی دهیم.

* در صورتی که وب سایت دارید حتما آدرس وب سایت خود را نیز در ایمیل قید نمایید.

تعرفه انجام سئو و بهینه سازی وب سایت ماهیانه یک میلیون تومان به ازای هر نفر سئو کار به زبان فارسی و مبلغ دو میلیون تومان برای سایر زبان ها می باشد.

فرآیند کار اپراتور سئو توسط ناظر عملیات سئو و بهینه سازی سایت سیماگر کنترل کیفیت می گردد.

نمونه پیش فاکتور سئو در انتهای همین مقاله موجود است.

نحوه پرداخت حق الزحمه عملیات سئو و بهینه سازی وب سایت ماهیانه می باشد و برای آغاز پروژه لازم است مبلغ مربوط به ماه اول پرداخت گردد.

نحوه پرداخت پروژه های سئو ماهیانه می باشد.

در ابتدای هر ماه مبلغ مربوط به آن دریافت می گردد و در پایان ماه گزارش کار برای کارفرما ارسال می گردد.

در صورت تایید کارفرما نسبت به گزارش کار ماه قبل فرآیند سئو و بهینه سازی وب سایت ادامه خواهد یافت.

با توجه به آنکه پرداخت سئو به صورت ماهیانه می باشد و انتهای هر ماه توسط سیماگر برای کارفرما گزارش ارسال می گردد کارفرما می تواند در صورت عدم رضایت از نتیجه فرآیند سئو و بهینه سازی وب سایت، فرآیند را با مجموعه سیماگر ادامه ندهد.

طبق مقاله آیا به یک شرکت سئو کار نیاز دارید نوشته شده توسط شرکت گوگل هیچ شرکت و یا فردی نمی تواند جایگاه شما را در موتور جستجو تضمین نماید.

فرآیند اصلی که سیماگر در عملیات سئو و بهینه سازی وب سایت انجام می دهد بک لینک سازی می باشد.

تیم سئو سیماگر بک لینک سازی را به روش های طبیعی و کلاه سفید و به نحوی انجام می دهد تا وب سایت به مرور زمان صفحه اول گوگل باشد و دچار مجازات های گوگل نگردد.

البته فرآیند سئو نیاز به تولید محتوا دارد که معمولا این فرآیند توسط کارفرما انجام می گردد و در غیر این صورت تولید محتوا نیز می تواند به خدمات سئو سیماگر اضافه گردد.

برای اطلاعات بیشتر می توانید مقاله آموزش سئو سیماگر را مطالعه نمایید.

- ارائه مشاوره رایگان در زمینه نحوه صحیح بازاریابی اینترنتی و تولید محتوا برای وب سایت - انجام بهینه سازی لازم در وب سایت برای گرفتن بهترین نتیجه در موتور جستجو (نیاز به اطلاعات هاست وب سایت می باشد) - ارائه مشاوره رایگان در زمینه فعال سازی شبکه های اجتماعی و نحوه اصولی فعالیت در آن - ست نمودن گوگل وب مستر تولز و بررسی صحت وب سایت و وضعیت خطاهای آن - اعلام راهکارهای مختلف از بابت بهبود وضعیت وب سایت در موتورهای جستجو - اعلام سایت های مرتبط، مناسب و پر بازدید برای انجام تبلیغات به کارفرما - اصلاح ساختار صفحات وب سایت با توجه به اصول سئو در حد جزئی (در صورت نیاز به انجام اصلاحات کلی تر برآورد انجام می گردد) - بررسی مشکلات مربوط به سرور و هاستینگ وب سایت - تحقیق و بررسی عبارات کلیدی مربوط به وب سایت - اصلاح و بهینه سازی عناوین صفحات وب سایت - بررسی سرعت صفحات وب سایت - بررسی ایمنی وب سایت لازم است کارفرما حداقل هفته ای یکبار مطلب جدید در سایت بارگذاری نماید.

لازم است مطلب توسط کارفرما نوشته شود و از سایت یا منبع خاص دیگری کپی نشده باشد.

همچنین لازم است موضوع مطلب در زمینه عبارات کلیدی مورد نظر برای بالا آمدن سایت در موتور جستجو باشد.

برای اطلاعات بیشتر در زمینه تولید محتوا می توانید مقاله نوشتن مقاله به صورت سئو را مطالعه نمایید.

در صورت نیاز سیماگر می تواند فرآیند تولید محتوای مورد نیاز وب سایت را بر عهده گیرد که تعرفه مربوط به تولید هر مقاله مطابق با استانداردهای سئو صد و بیست و پنج هزار (125,000) تومان می باشد.

پس از آنکه وب سایت برای عبارات مورد نظر به صفحه اول گوگل رسید می توان عملیات سئو و بهینه سازی سایت را با حجم کمتر کار کرد.

در حقیقت برای نگهداری وب سایت صفحه اول گوگل توان کمتری نیاز می باشد زیرا خود وب سایت با توجه به ورودی های خود بخشی از فرآیند را انجام می دهد.

برای نگهداری وب سایت صفحه اول گوگل دو روش وجود دارد.

نگهداری سئو وب سایت در صورت تمایل می توانید در دوره های آموزش سئو آموزشگاه سیماگر شرکت نمایید که برای بررسی جزئیات آن به لینک آموزش سئو مراجعه نمایید.

نمونه پیش فاکتور سئو

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map