سئو سایت خدمات مربوط به حفاظت محيط زيست و فضاي سبز

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سئو سایت خدمات مربوط به حفاظت محيط زيست و فضاي سبز کسب وکار اینترنتی پر سود را تجربه کنید. یکی از عواملی که امروزه باعث رونق کسب وکار شده است سایت های اینترنتی هستند. منتها این وب سایت ها به نوبه خود شرط کافی برای کسب سود و درآمد نیستند چرا که در صورت داشتن یک سایت بدون سئو و تبلیغات و بازاریابی در سطح اینترنت مانند یک خودرو خیلی خوب است که در اعماق یک پارکینگ طبقاتی پارک شده است و هیچکس از وجود آن باخبر نیست. در واقع سئو یک روش برای روآوردن آن خودرو و به نمایش گذاشتن آن محصول به روشی کاملا تخصصی به مشتریان است. شرکت سیماگر یک هولدینگ حرفه ای در زمینه طراحی و تولید نرم افزار میباشد که با یک تیم متخصص حرفه ای به توسعه بازاریابی اینترنتی سایر شرکت ها کمک میکند.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: حرکت در مسیر توسعه سبز انتخاب نیست، بلکه اجبار است و به همین دلیل سند استراتژی توسعه صنعتی کشور بر پایه آمایش سرزمین و ملاحظات زیست محیطی تا پایان سال تدوین می شود.

.

.

.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: تا زمانی که صنعت خودرو و سوخت تبدیل به صنایع سبز نشوند در کلانشهرها هوای پاک نخواهیم داشت.

.

.

.

نوزدهمین همایش ملی صنعت و خدمات سبز با حضور رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، وزیر صنعت معدن و تجارت، و نماینده سازمان توسعه صنعتی ملل متحد در تهران برگزار شد.

.

.

.

مدیرکل دفتر ارزیابی اثرات زیست محیطی سازمان حفاظت محیط زیست از معرفی واحدهای صنعتی و خدماتی سبز در30بهمن ماه خبر داد.

.

.

سرپرست دفتر محیط زیست و توسعه پایدار وزارت ورزش و جوانان از آغاز فاز سوم برنامه‌ها در زمینه توسعه مولفه‌های مدیریت سبز در فدراسیون‌های ورزشی و ادارات کل ورزشی سراسر کشور خبر داد و گفت: کلیه فعالیت‌های دفتر محیط زیست در قالب تفاهم‌نامه‌ای است که بین سازمان حفاظت محیط زیست و و وزارت ورزش و جوانان منعقد شده و انتظار می‌رود در این دوره هم سازمان مواد تفاهم‌نامه را با جدیت دنبال کند.

.

.

.

مدیرکل دفتر ارزیابی اثرات زیست محیطی سازمان حفاظت محیط زیست از زمان شروع فراخوان خوداظهاری واحدهای صنعتی و خدماتی سبز سال 95 خبر داد .

.

.

.

مدیرکل دفتر ارزیابی زیست محیطی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: امتیاز کسب شده توسط دستگاه ها در زمینه مدیریت سبز در امتیاز ارزشیابی دستگاه های دولتی وارد می شود و بدین ترتیب مدیریت سبز به یکی از ملاک ها و شاخص های ارزشیابی عملکرد دستگاه های دولتی تبدیل شده است.

.

.

.

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: 150 شورای مدیریت سبز با حمایت وزارت علوم در دانشگاه های کشور فعالیت می کنند.

.

.

.

در سال 96 شاخصه های مدیریت سبز بر اساس برنامه ها و رویکردها تغییر کرده است و قرار است دستگاههای اجرایی بر اساس آن اقدام کنند.

.

.

.

مدیرکل نظارت بر طرح های عمرانی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: مدیریت سبز در دانشگاه‌ها از مرحله ترویج و فرهنگ‌سازی عبور کرده است و به یک گفتمان در عرصه مدیریت دانشگاه‌ها تبدیل شده است.

.

.

.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map