سئو سایت در سان پدرو دو ماکوریس جمهوری دومینیکن

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سئو سایت در سان پدرو دو ماکوریس جمهوری دومینیکن کسب وکار اینترنتی پر سود را تجربه کنید. یکی از عواملی که امروزه باعث رونق کسب وکار شده است سایت های اینترنتی هستند. منتها این وب سایت ها به نوبه خود شرط کافی برای کسب سود و درآمد نیستند چرا که در صورت داشتن یک سایت بدون سئو و تبلیغات و بازاریابی در سطح اینترنت مانند یک خودرو خیلی خوب است که در اعماق یک پارکینگ طبقاتی پارک شده است و هیچکس از وجود آن باخبر نیست. در واقع سئو یک روش برای روآوردن آن خودرو و به نمایش گذاشتن آن محصول به روشی کاملا تخصصی به مشتریان است. شرکت سیماگر یک هولدینگ حرفه ای در زمینه طراحی و تولید نرم افزار میباشد که با یک تیم متخصص حرفه ای به توسعه بازاریابی اینترنتی سایر شرکت ها کمک میکند.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

Jump to navigation جمهوری دومینیکن کشوری است در بخش شرقی جزیره هیسپانیولا در دریای کارائیب.

پایتخت آن سانتو دومینگو است.

زبان رسمی این کشور اسپانیایی و پول رایج آن پزو است.

جمهوری دومینیکن با حدود ۱۰ میلیون نفر جمعیت و ۴۸۴۴۵ کیلومتر مربع مساحت، پس از کوبا، دومین کشور بزرگ حوزه کارائیب از نظر جمعیت و مساحت به‌شمار می‌آید.

یک میلیون نفر از جمعیت جمهوری دومینیکن در پایتخت کشور زندگی می‌کنند.

از سده هفتم میلادی ساکنان منطقه کنونی جمهوری دومینیکن را مردم قوم تائینوس تشکیل می‌دادند.

کریستف کلمب در سال ۱۴۹۲ به ساحل دومینیکن رسید و این محل به محل اولین سکونتگاه دائم اروپاییان در آمریکا بدل شد.

این سکونتگاه همان سانتو دومینگو، پایتخت کنونی کشور است که اولین پایتخت اسپانیا در قاره جدید نیز بود.

پس از سه قرن حکومت اسپانیایی، که در خلال آن در دوره‌هایی آمریکا و هائیتی نیز اداره کشور را در دست داشتند، این کشور در سال ۱۸۲۱ مستقل شد.

دومینیکن اولین سرزمینی در قاره آمریکا است که اروپایی‌ها در آن استقرار یافتند و پایتخت آن، سنت دومینگو نیز اولین پایتخت مستعمراتی در این قاره است.

دومینیکن در جزیره ایسپانیولا قرار دارد که کریستف کلمب در سال ۱۴۹۲ آن را مستقیماً تحت حاکمیت اسپانیا اعلام کرد.

در سال ۱۷۹۵ و در پی نبردهای اسپانیا با جمهوری تازه تأسیس فرانسه ، اسپانیا اداره سانتو دومینگو را طبق قرار داد باسل به فرانسویان واگذار کرد.

در سال ۱۸۰۸ مقارن با حمله ناپلئون به اسپانیا، سفید پوستان سانتو دومینگو علیه حاکمیت فرانسه در جزیره ایسپانیولا قیام کردند و با کمک بریتانیا که در آن زمان از متحدان اسپانیا بود و هاییتی، مجدداً اداره سانتو دومینگو را به اسپانیایی‌ها بازگرداندند.

در سال ۱۸۲۰ یکی از فرمانداران سابق اسپانیا در دومینیکن استقلال این کشور از استعمار اسپانیا را اعلام کرد.

اما عمر استقلال دومینیکن چندان طولانی نبود و ۹ ماه بعد نیروهای هاییتی به دومینیکن حمله کردند و این منطقه را تحت تصرف خود درآوردند.

در سال ۱۸۳۸ تلاش‌ها مجدداً برای استقلال دومینیکن بالا گرفت و در نهایت با تشکیل انجمنهای مخفی و پیگیری مبارزات برای کسب استقلال، دومینیکن در سال ۱۸۴۴ از هاییتی استقلال یافت و در نوامبر همین سال نیز اولین قانون اساسی دومینیکن تدوین شد.

دومینیکن ۳۱ سال (۱۹۳۰–۱۹۶۱) تحت حکومت دیکتاتوری رافائل تروخیو (Rafael Trujillo) بود.

این دوران در ادبیات جهان نیز بازتاب یافته‌است.

زونا کولونیال در سانتو دومینگو (Santo Domingo’s Zona Colonial) این محله تاریخی در شهر سانتو دومینگو، پایتخت کشور جمهوری دومینیکن است و یکی از قدیمی‌ترین مستعمرات اروپائی در دنیای مدرن است که توسط یونسکو میراث جهانی اعلام شده‌است و در سمت غربی رود اوزاما قرار گرفته‌است.

این منطقه با ساختمان‌های رنگی و خانه‌های اربابی زیبا و خیابان‌های سنگفرش شده اش، مکان رمانتیکی به عنوان مقصد گردشگری است.

در میان چندین و چند جاذبه گردشگری این محله می‌توان به این جاذبه‌ها اشاره کرد: خیابان Calle Las Damas قدیمی‌ترین خیابان سنگفرش شده دنیای مدرن که به سال ۱۵۰۲ برمی گردد، کلیسای جامع قرن شانزدهمی، مجسمه برنزی قرن نوزدهمی کریستف کلمب و خانه مشهور هرمان کورتس.

می‌توانید با بازدید از این مکان‌ها، غرق در تاریخ شوید و در کافه‌های اطراف قهوه بنوشید یا از فروشگاه‌ها صنایع دستی بخرید.

تولید ناخالص داخلی در این کشور ۴/۸۵ میلیارد دلار است.

سه میلیون و ۹۸۶ هزار نفر نیروی کار آن را تشکیل می‌دهند.

نرخ بیکاری در این کشور ۵/۱۵درصد است.

۲/۴۲ درصد از جمعیت این کشور زیر خط فقر زندگی می‌کنند.

در سال ۲۰۰۷ نرخ تورم در دومینیکن ۸/۵ درصد بود.

محصولات صادراتی این کشور شامل نیکل آهن، شکر، طلا، نقره، قهوه، کاکائو، تنباکو، گوشت و کالاهای مصرفی است که به کشورهای آمریکا (۷/۷۲ درصد)، انگلیس(۲/۳ درصد) و بلژیک (۴/۲ درصد) صادر می‌شود.

محصولات وارداتی این کشور شامل مواد غذایی، نفت، پنبه، مواد شیمیایی و دارویی است که از کشورهای آمریکا (۹/۴۶درصد)، ونزوئلا (۴/۸درصد)، کلمبیا (۳/۶ درصد) ومکزیک(۷/۵ درصد) وارد می‌شود.

جاذبه های دومینیکن خلیج عقاب | Eagle Bay : خوب یکی از جذاب ترین جاذبه های گردشگری دومینیکن خلیج عقاب است که گردشگران زیادی را از فرانسه و پاریس به سمت خود جذب می کند.

به منظو رسیدن به این خلیج مسیر تقریبا سختی پیشرو دارید و برای دسترسی به آن باید حتما با یک ماشین یا قایق کرایه بروید.

اما تمام سختی هایی که باید تحمل کنید نیز ارزشش را دارد.

چرا که هنگام رسیدن به آنجا نه تنها شما با آب‌ هایی زمردی و سنگ‌هایی زیبا مواجه می شوید، بلکه تقریباً هیچ گردشگری را نیز در آنجا نخواهید دید و به سادگی می توانید از سکوت و تنهایی لذت ببرید.

ساحل خلیج عقاب در واقع بخشی از پارک ملی جاراگوئا (Jaragua National Park) است که خود شامل جنگل‌ هایی طبیعی، سواحلی دیگر، زمین‌ های مرطوب، صخره‌های مرجانی و گونه‌های زیادی از حیوانات از جمله گاو دریایی هندی می باشد.

پس حسابی می توانید در خلیج عقاب خوش بگذرانید.

خوآن دولیو | Juan Dolio : یکی دیگر از جاذبه های گردشگری دومینیکن ساحل خوآن دولیو است.

این ساحل توسط رستوران ها، آسمان خراش ها و اماکن تفریحی احاظه شده است.

همچنین این ساحل یکی از اماکن مورد علاقه محلی‌ هایی است که آخر هفته‌ ها از سانتو دومینگو به اینجا می ‌آیند تا خستگی ‌شان را در کنند، برای این افراد سفر به این ساحل، سفری یک روزه است چون فاصله این ساحل نسبت به شهرهای سانتو دومینگو و رومانا (Romana) تنها حدود یک ساعت است.

مینی تاس | Minitas : از سال ۱۹۷۰ شهری به نام کاسا د کامپو تبدیل به منطقه ای خصوصی تبدیل شد و تنها مختص مدیران و افراد مشهور می باشد.

طراحی این مکان توسط فردی به نام اسکار د لا رنتا انجام شد و مهمانان این استراحتگاه می تواننند به اسب سواری در این شهر مشغول باشند.

به غیر از این ها مسافران این شهر به ساحل مینی تاس نیز دسترسی دارند، این ساحل نیز خلیجی کوچک و محافظت شده ای است که برای غواصی گزینه ای عالی به شمار می رود، آنها همچنین می توانند سفرهایی روزانه به جزیره‌ های سوانا (Saona Island) و کاتالینا (Catalina) داشته باشند که در آنجا کشتی غرق شده دزد دریایی معروف، ویلیام کید (William Kidd) قرار گرفته است.

پونتا کانا | Punta Cana : پونتا کانا با داشتن ساحلی شگفت انگیز و ۳۷ کیلومتری، زمین‌ های گلف شناخته شده و هتل‌ هایی مناسب برای اقامت خانوادگی، محبوب‌ ترین اقامتگاه در کشور دومینیکن است و دو سوم از تمام گردشگران را به خود جذب می کند.

اگر به این مکان سفر می کنید، حتماً باید از پلایا ماکو (Playa Maco) بازدید کنید، ساحلی با آبی شفاب و آرام که برای موج سواران تازه کار ایده آل است.

همچنین باید از پلایا خوانیلو (Playa Juanillo)  و پلایا کابزا دِ تورو (Playa Cabeza de Toro) نیز دیدن کنید که با محیط آرامشان طرفداران زیادی دارند.

پلایا گراند | Playa Grande : فرقی نمی ‌کند که شما در اقامتگاه تازه تاسیس آمانرا (Amanera) سکونت داشته باشید و یا کلوب ساحلی پلایا گراندِ که یک استراحتگاه مجلل است و توسط طراح نیویورکی، سِلری کَمبل (Celerie Kemble) طراحی شده را برای اقامت برگزیده باشید، در هر صورت شما به این ساحل پهن، طلایی و دوراز دسترس، نزدیک هستید و می توانید به راحتی به آن دسترسی داشته باشید.

اگر به دنبال مکانی خلوت می‌ گردید، ساحل پلایا گراند که در پشت آن صخره ‌ها و جنگل‌ های سرسبز قرار دارد بهترین مکان برای شماست.

همچنین اگر به دنبال تفریح می‌ گردید می توانید به ماهیگیری بپردازید و انواع نیزه‌ ماهی ها از جمله ماهی مارلین و ماهی بادبانی را شکار کنید.

فکت های دومینیکن 1- نام این کشور یعنی جمهوری دومینیکن شباهت بسیاری به کشور دیگری با نام دومینیکا دارد اما دومینیکا کشور کوچک تری است و برعکس دومینیکن که اسپانیایی زبان است انگلیسی زبان می باشد.

2- بیس بال محبوب ترین ورزش جمهوری دومینیکن است.

در لیگ حرفه ای بیس بال آمریکا، بیش از 100 بازیکن با اصالت دومینیکن حضور دارند از جمله دیوید اورتیز ، آلبرت پوژولز ، و هانلی رامیرز 3- 25 درصد از اراضی و خط ساحلی این کشور به عنوان پارک های ملی ، مناطق حفاظت شده و پناهگاه نگهداری می شوند.

4- موسیقی و رقصی با نام Merengue در این کشور شکل گرفت.

5- آیا فیلم پدرخوانده دو را دیده اید؟ صحنه های انقلاب کوبا در واقع در کاخ ریاست جمهوری در سانتو دومینگو دومینیکن فیلمبرداری شد.

6- نیروهای مسلح و اعضای پلیس ملی و کارکنان آن مجاز به شرکت در رای گیری نیستند.

7- کشور اولین ها در قاره آمریکا : اولین کلیسای جامع کلیسای جامع کاتولیک ، اولین دانشگاه ، اولین بیمارستان و اولین شهر پایتخت نشین (سانتو دومینگو) 8- کشف جزیره دومینیکا در تاریخ ۳ نوامبر ۱۴۹۳ توسط کریستف کلمب در پی سفر دومش به دنیای جدید رخ داد و او این سرزمین را در اختیار بومیان سرخ‌پوست کارائیبی و جنگجویی یافت که از نسل بومیان آراواک بودند.

جمعیت دومینیکا از نسل بردگانی است که در قرن هجدهم به این جزیره انتقال یافتند.

روز ملی دومینیکا روز سوم نوامبر می باشد.

9- طوطی شاهی پرنده ملی این جزیره است و نگاره آن بر روی پرچم دومینیکا نیز نقش بسته‌است.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

آشنایی با کشورها (38) : جمهوری ایرلند آشنایی با کشورها (37) : کوزوو همه مطالب

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map