سئو سایت نهال گردو پدرو

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سئو سایت نهال گردو پدرو در یک بازه 6 ماهه فروش خودتان را از رقبا متمایز کنید . سئو سایت یکی از تکنیک های جدید در علم بازاریابی است که میتواند فروش فوق العاده ای رو برای شما رقم بزند . برای انجام یک سئو موفق شما به یک سایت حرفه ای نیاز دارید منظور از حرفه ای این است که چه وردپرس باشه و چه سایت به زبان ASP.NET و Node.Js و JAVA باید قواعد اصلی سئو در آنها رعایت شده باشد تا از نظر موتورهای جستجو همچون گوگل به اصطلاح سئو حرفه ای قلمداد شود البته این نکته رو صراحتا عرض میکنم که سایت هایی که به غیر از وردپرس هستند بسیار از نظر گوگل اولیت سرعت و تمیز بودن کد را دارا هستند و یک سرو گردن بالاتر از سایت های وردپرسی قرار میگیرند.

شرکت سیماگر در باتوجه به تیم های تخصصی که در بخش های مختلف دارد این توان را دارد تا به هر زبانی که مدنظر شما باشد برایتان سایت را از نظر سئو یی برای گوگل آماده و مدت 6 ماه بهینه سازی کند.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

گردو پدرو یکی از ارقام گردو میباشد که در اصل متعلق به کشور آمریکاست، نهال گردو پدرو دیرگل بوده و از این لحاظ شبیه سایر ارقام گردو همچون نهال گردو چندلر است؛ گردو پدرو نیز یکی از محصولات نهالستان ارغوان نهال مهندس بابایی در میاندوآب است و در این مقاله قصد داریم شما را با ویژگی های این نهال و شرایط کاشت و خرید گردو پدرو آشنا کنیم، پس تا انتها همراه ما باشید.

گردو پدرو حدود دوهفته زودتر از سایر ارقام گردو به مرحله میوه دهی میرسد و میوه آن دارای پوست کاغذی بوده و از نظر اندازه درشت است، اما رشد نهال آن به نسبت سایرین کمتر است، شکل نهال گردو پدرو پاکوتاه بوده و این رقم گردو برای کشت به صورت متراکم بسیار مناسب میباشند، با اینکه جثه نهال کوچک است اما باردهی بسیار بالایی داشته و درواقع از این نظر برای کاشت در باغ بسیار مناسب است.

نکته: یکی از مهم ترین مواردی که درباره نهال گردو پدرو باید بداید این هست که نسبت به سایر ارقام گردو به گرمای تابستان حساس تر بوده و مناسب برای مناطقی با تابستان های خنک میباشد، بهترین ارقام گرده دهنده برای گردو پدرو، فرانکت و روند هستند.

به طور کلی ارقام گردو برای رشد به نهالستان هایی با آب و هواب مدیترانه ای نیاز دارند که زمستان های بسیار سرد و تابستان های خنک دارند، از این رو در کشور ما در بسیاری از مناطق این شرایط وجود داشته و درخت گردو قابل رشد است، نیاز سرمایی گردو پدرو برای رشد مناسب، حدود۱۵۰۰ -۳۰۰ ساعت دمای صفر تا ۷ درجه سانتیگراد است.

درجه حرارت لازم برای رشد و تکامل ۱۲-۹ درجه سانتیگراد و حداکثر ۳۷ درجه سانتیگراد و اپتیمم ۲۰-۱۵ درجه سانتیگراد می باشد؛ دمای مناسب برای محصول دهی مناسب بطور میانگین ۲۲-۱۸ درجه سانتیگراد و حداکثر ۳۵ درجه سانتیگراد بوده و همچنین درجه حرارت لازم برای آغاز فعالیت درخت و بیدار شدن از خواب زمستانی ۷-۵ درجه سانتیگراد است.

نکته: گردو پدرو برای کاشت در مناطق سردسیر بسیار مناسب بوده و حداقل دمائی که نهال گردو می تواند در زمستان تحمل کند ۲۰- درجه سانتیگراد است، در ادامه برخی ویژگی های مهم و کلیدی گردو pedro و نهال آن را برایتان لیست کرده ایم.

جهت خرید نهال گردو میتوانید با شماره تلفن های درج شده در سایت تماس بگیرید.

به طور معمول برای کاشت نهال گردو پدرو در نهالستان ها و باغات فاصله بین نهال ها  ۱۰×۱۰ متر در نظر گرفته میشود و این فاصله برای کاشت ارقام پیوندی گردو معمولا کمتر بوده و به  ۸×۸ و ۷×۷ میرسد؛ بنابراین در هر هکتار بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ نفر درخت گردو میتوان کاشت و به بهروری رسید، همچنین این نکته را به خاطر داشته باشید که پس از تعیین فواصل مناسب برای کاشت نهال گردو باید میخکوبی انجام دهید تا فواصل بین ردیف‌ها به خوبی رعایت شود.

تعدادی از بیماری های مهم که نهال های گردویی که در کشور ما کاشت میشوند، از جمله نهال گردو پدرو با آن مواجه هست را در ادامه برایتان لیست کرده ایم، تا با آشنایی از علائم آنها درصورت بروز بتوانید خیلی سریع مشکل را حل کرده و با آفات مبارزه کنید تا سلامت باغ و نهالستان خود را حفظ کنید: جالب است بدانید نهال گردو پدرو به علت کوچک بودن  میتواند  در حیاط های کوچک نیز پرورش داده شود و از ایراد های این گردو میتوان به زود گلی اشاره کرد و البته نمیتوان این گونه را در شهر هایی که سرمای بهاره و زمستان دارند، کاشت نمود درخت تا ۶ متر میتواند رشد کند نیاز سرمایی حدود ۴۰۰ ساعت میباشد.

رقم زود بارده گردو پردو نسبت به ارقامی که در جوانه های انتهایی بار میدهند 30 تا 50 درصد بیشتر محصول میدهد و میوه های آن معمولا درشت بوده و پوست سنگینی دارند، همچنین این نکته را در نظر داشته باشید که گرمای شدید تابستان در کیفیت پوست سبز و مغز میوه گردو پدرو تاثیر منفی دارد.

نهال گردو پدرو زودبازده میوه آن مستطیلی و با اندازه مطلوب است، اما اتصال لپه ها ضعیف و در نتیجه خشک کردن آسان بوده و نسبت مغز به وزن ۷۰ تا ۷۵ درصد و مغز آن اغلب رگه دار است؛ نهال گردو پدرو زودبازده واریته ای دیرگل، قوی و مقاوم به باکتریوز است که برای کشت نیمه گسترده مناسب تر از سایر ارقام شناخته شده است.

نهالستان ارغون نهال مهندس بابایی یکی از مراکز معتبر برای پرورش و خرید نهال گردو پدرو در ایران میباشد و سفارش خرید باغداران عزیز را از میاندوآب آذربایجان غربی به سراسر ایران ارسال میکند؛ چنانچه برای باغ خود قصد کاشت و پرورش گردو پدرو را دارید و یا برای کاشت این محصول نیاز به مشاوره دارید، میتوانید همین حالا با مشاورین ما در نهالستان مهندس بابایی تماس گرفته و در خواست خود را مطرح کنید.

نهالستان ارغوان مرداد 25, 1399 گردو نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه نام * ایمیل * وب‌ سایت ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

نهالستان ارغوان نهال (میاندوآب) بزرگترین تولید کننده نهال در غرب کشور با همکاری و ناظرین و کادر مجرب جهاد کشاورزی استان آذربایجان غربی و بیش از سه دهه در زمینه نهال کاری – خرید نهال – فروش نهال و احداث باغات مدرن اقتصادی میوه فعالیت دارد.

راه های ارتباطی با نهالستان ارغوان: 📳09121442355 📳09121442355

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map