سئو سایت در لیپوف جمهوری چک

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سئو سایت در لیپوف جمهوری چک حرفه ای شما میتوانید کل بازار را در یک چشم بهم زدن به سمت و سوی محصولات و خدمات شرکت خودتان سوق دهید ، بله این است قدرت SEO که می تواند یک شرکت خیلی کوچک با تعداد پرسنل کم را بالاتر از یک شرکت بزرگتر با پرسنل بیشتر قرار دهد. اما چطوری و به چه نحوی ؟ کلید کار در دست شرکت های سئو کار میباشد که شرکت سیماگر مدعی آن است بکی از شرکت های برتر در زمینه سئو وب سایت میباشد که تضمین بهینه سازی رتبه و جایگاه شما را در موتور های جستجو تعهد میدهد. ارزش مادی یک سایت به دو عامل اصلی بستگی دارد یک میزان تحمل فشار و قدرت و در زمان هایی که در خواست زیادی از کاربران را پاسخ میدهد و دو موضوع اصلی ما یعنی سئو میباشد. شرکت سیماگر یک شرکت تخصصی در زمینه طراحی سایت و سئو ، برندینگ ، تبلیغات ، بازاریابی اینترنتی میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

29 فروردین 1398 - 11:35 - ارسال شده توسط سینا عسکری سئو یکی از معیار های مهم گوگل برای رتبه بندی نتایج جستجو است.

این یعنی هر چقدر هم در زمینه های دیگر قدرتمند باشید اما در زمینه سئو حرفی برای گفتن نداشته باشید چندان به چشم گوگل نخواهید آمد.

روزانه میلیون ها جستجو در گوگل انجام می شود و با هر جستجو ده ها نتیجه در صفحه اول ظاهر می شود، اما این که جایگاه شما در بین این نتایج کجاست بستگی به سئو سایت شما دارد.

این موضوع اهمیت سئوی سایت را بیان می دارد و این که شما باید هر چند وقت یکبار وقتی را به چک کردن سئوی سایتتان اختصاص دهید.

چک کردن سئوی سایت خود و مهم تر از آن، چک کردن سئوی سایت های رقیب امری بسیار حیاتی است.

اگر سایتی که قصد بررسی سئوی آن را دارید سایت خود شماست، می توانید از ابزار سئو چک وبمستر گوگل استفاده کنید.

اگر سایتی که می خواهید بررسی کنید برای رقیبتان است قادر خواهید بود با ابزار های سئوچک که در ادامه معرفی خواهیم کرد این کار را انجام دهید.

Ahrefs یکی از ابزار های مفید در زمینه چک سئو ابزار ahrefs می باشد که با استفاده از سایت ahrefs.

com در دسترس است.

البته این سایت از سال 2016 برای ایرانیان فیلتر شده است اما احتمالا بتوانید با از استفاده از ابزار های دور زدن فیلتر از امکانات این سایت استفاده نمایید.

Ahrefs به شما اطلاعات دقیقی در رابطه با سایت های رقبا می دهد.

شاید بیشتر تمرکز این ابزار روی لینک دهی رقبای شما باشد.

اگر شما لینک گیری و تعداد لینک ها را بدانید می توانید نتایج مفیدی کسب کنید.

Moz یکی دیگر از ابزار های رایگان که شاید به همین دلیل طرفداران زیادی در ایران دارد ابزار moz می باشد که با آدرس اینترنتی moz.

com قابل دسترس است.

این ابزار می توانید در کمترین زمان بهترین اطلاعات را درباره ارزش صفحات و محتوا به شما ارائه کند.

این ابزار جانشین گوگل پیج رنک است.

البته از گفتن این نکته نباید غافل شویم که برخی گزارش ها نشان می دهد pa da هایی که این سایت ارائه کرده است فاصله زیادی با واقعیت دارد.

پس اگر نیاز به بررسی های مطمئن دارید خودتان هم در کنار استفاده از moz یکی دو فاکتور را بررسی کنید.

Woorank سایت وورنک یکی دیگر از سایت هایی است که می توانید از آن برای بررسی سایت های رقیبتان استفاده کنید.

woorank.

com ابزاری است که می تواند برای بررسی کلی سایت مورد استفاده قرار بگیرد.

این سایت شرایط کلی سایت را با یک نگاه مورد بررسی قرار می دهد.

تفاوت وورنک و ahrefs آنجایی است که ahrefs متمرکز بر تحلیل بک لینک است ولی وورنک با یک نگاه کلی تمام جوانب سایت را مورد تحلیل قرار می دهد.

برای بررسی سئو داخلی نیز ابزار های مختلفی طراحی شده اند.

این ابزار ها می توانند تگ های تیتر بندی، تعداد کاراکتر های موجود درهر تگ، فشرده شدن فایل های CSS و… را مورد بررسی قرار دهند.

از جمله این ابزار ها می توان به Gtmetrix و YSlow اشاره کرد.

این که بخواهیم یک ابزار را به عنوان شاخص معرفی کنیم و بگوییم در بررسی تمام زمینه های سئو بهترین است، ممکن نیست اما برای بررسی هر بخش یک ابزار تخصصی وجود دارد.

مثلا اگر می خواهید جایگاه سایتتان را در گوگل بررسی کنید ابزاری مانند    افزونه Serp trends و نرم افزار جت سئو می توانند مورد استفاده قرار بگیرند.

در واقع هر کدام از معیار های سئو ابزار های تخصصی خود را برای بررسی می طلبند.

این که چگونه از ابزار ها استفاده کنید و از آن ها بهره ببرید چیزی است که تعیین می کند کدام ابزار برای شما مناسب تر است.

پس به عنوان یک نتیجه گیری کلی از آنچه تاکنون درباره ابزار های چک سئو سایت گفته شد، می توان استدلال کرد برای انتخاب یک نرم افزار برای بررسی سئو ابتدا باید بدانید بدنبال بررسی تخصصی کدام معیار سئو در سایت خود هستید.

مثلا همانطور که گفته شد ابزاری مانند ahrefs بیشتر تمرکز خود را روی لینک ها می گذارد و ابزاری مانند سرپ ترندز یا جت سئو بیشتر برای بررسی جایگاه سایت در گوگل مورد استفاده قرار می گیرند.

همچنین شما می توانید با سئوکار جهت کسب مشاوره سئو در ارتباط باشید.

© تمام حقوق این وب سایت متعلق به سئوکار می باشد.

.

Copyright © 2020 سیماگر Inc.

All Rights Reserved

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map