سئو سایت در مینه سوتا ایالات متحده

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سئو سایت در مینه سوتا ایالات متحده یک امر ضروری در کسب و کار اینترنتی میباشد ، بدلیل اینکه سئو میتواند شما را با کمترین هزینه نسبت به عملکردی که برایتان رقم میزند سود آوری داشته باشد. بهینه سازی لینک و افزایش رتبه سایت در گوگل همگی باعث رونق کسب و کار شما میگردد . شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت و سئو و نرم افزاری های حرفه ای تحت وب میباشد که میتواند در این امور بهترین تغییرات مثبت را در مجموعه شما از خود یادگار بگذارد.هدف مدیران سیماگر با توجه به استراتژی سازمانی و فرهنگ سازمانی معلوم این است تا جایگاه حمایت از مشتری و خدمات پس از فروش را به نحو احسن برای حفظ روابط طولانی و مستحکم حفظ کند.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

خبرها را در تلگرام تابناک دنبال کنید: تصاویر دیده نشده از تشییع پیکر حاج قاسم سلیمانی (کلیک کنید) آخرین مهلت ثبت‌نام آزمون ارشد چه زمانی است؟ (کلیک کنید)   کلیات  مینیاپولیس (Minneapolis) مرکز شهرستان هنپین، شهر بزرگتر شهر‌های دوقلو، چهاردهمین شهر بزرگ ایالات متحده، و شهر بزرگ ایالت مینه‌سوتا است.

بر اساس آمار ۲۰۱۳ این شهر چهل و ششمین شهر پرجمعیت ایالات متحده است.

مینیاپولیس به همراه سنت پل بزرگترین مرکز اقتصادی غرب میانه بعد از شیکاگو‌ می‌باشد.

مینیاپولیس در دو سمت رودخانه میسیسیپی درست در شمال محل تلاقی آن با رودخانه مینه سوتا واقع می‌باشد.

این شهر از نظر منابع آب بسیار غنی می‌باشد علاوه بر واقع شدن در دوسوی رودخانه میسیسیپی شهر دارای دریاچه‌های متعدد، آبشار، و آبگیر می‌باشد.

شهر مینیاپولیس زمانی به دلیل دارا بودن آسیاب‌های آبی فراوان پایتخت آسیاب‌های آبی دنیا نامیده می‌شد نامگذاری نامگذاری این شهر به اولین معلم مدرسه شهر بنام چارلز هاوکس نسبت داده می‌شود.

میناپولیس ترکیب دو کلمه مینه که در زبان سینوکسی به معنای آب می‌باشد و کلمه پولیس که در زبان یونانی به معنای شهر می‌باشد.

تاریخچه تا پیش از آمدن جهانگردان فرانسوی در حدود سال ۱۶۸۰ به این منطقه، افراد قبیله سو داکوتا تنها ساکنان منطقه کنونی شهر مینیاپولیس بودند.

در سال ۱۸۱۹ زمینه مهاجرت گسترده سفید پوستان به این منطقه با ساخت ساخت قلعه اسنلینگ توسط ارتش ایالات متحده فراهم شد و توسعه این منطقه شدت یافت.

در همان سال‌ها دولت ایالات متحده قبیله پدواکنتون شاخه‌ای از قبیله داکوتا را مجبور به فروش زمین‌هایشان کرد که با اینکار زمینه مهاجرت مردم از شرق به این منطقه را فراهم نمود.

مجلس قانون گذاری مینه سوتا اجازه تشکیل شهر کنونی مینیاپولیس را در سال ۱۸۵۶ به عنوان شهر در قسمت غربی رودخانه می‌سی‌سی‌پی را صادر نمود.

مینیاپولیس در سال ۱۸۶۷ به عنوان شهر به ثبت رسید و از همان سال سرویس راه آهن بین میناپولیس و شیکاگو آغاز شد.

در سال ۱۸۷۲ قسمت شرق رودخانه شهر سنت آنتونی نیز به مینیاپولیس ملحق شد.

اقتصاد میننا پولیس-سنت پال دومین مرکز اقتصادی در غرب میانه ایالات متحده بعد از شیکاگو‌ می‌باشد.

اقتصاد امروزی مینیاپولیس بر مبنای تجارت، امور مالی، راه‌آهن و خدمات حمل و نقل، مراقبت‌های بهداشتی، و صنعت استوار است.

بخش‌ها تجاری کوچکتر شمال‌اند بر چاپ و نشر، آسیاب، صنایع غذایی، هنر‌های گرافیک، بیمه، آموزش، و فناوری‌های پیشرفته استوار است.

صنایع در این منطقه بر تولید فلزات و قطعات اتومبیل، مواد شیمیایی و کشاورزی، لوازم الکترونیک، رایانه، لوازم دقیق پزشکی، پلاستیک‌ها، و ماشینکاری استوار است.

مقر اصلی شرکت‌های بزرگ بسیاری از جمله تارگت و بانک فدرال رزرو مینیاپولیس در این شهر قرار دارد.

ورزش این شهر دارای چندین مجموعه بزرگ ورزشی از جمله تارگت سنتر،  مترودوم، و تی سی اف می‌باشد.

هم‌اکنون مجموعه بزرگ دیگری با نام یو اس بانک به جای مترودم در پایین شهر مینیاپولیس در حال احداث می‌باشد.

مینیاپولیس خانه تیم بسکتبال مینه‌سوتا تیمبرولوز و تیم فوتبال مینه‌سوتا وایکینگز‌ می‌باشد.

رویداد‌های کشته شدن جورج فلوید همزمان با مرگ جورج فلوید در آمریکا در تاریخ در ۲۶ مه ۲۰۲۰  اعتراضات از این شهر آغاز شد و آرام آرام بسیاری از مناطق کشور آمریکا را در بر گرفت.

    موقعیت جغرافیایی شهر   

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map