سئو سایت رویه اجاق گاز آشپزخانه

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سئو سایت رویه اجاق گاز آشپزخانه در هر نقطه و هر مکانی در رتبه های بالای گوگل محصولات و خدمات خود را نمایش دهید. اول شدن در صفحه گوگل اتفاقی و ناگهانی نیست بلکه ثمره حداقل 6 ماه تلاش شبانه روزی یک تیم متخصص میباشد تا شما را در کسب و کارتان موفق کند. سئو سایت یک پدیده به شدت هیجان انگیز در متدولوژی های جدید بازاریابی اینترنتی است که از جایگاه بسیار بالا و پر اهمیتی برخوردار است. در سئو سایت باید یک وب سایت پرسرعت و حرفه ای داشته باشید تا بتوانید با رقبا خود رقابت قوی تری داشته باشید و با مجموعه مزایای رقابتی به افزایش فروش محصول و خدمات تان بپردازید. شرکت سیماگر با دارا بودن چند زیرمجموعه و شرکت های چابک و فعال در زمینه سئو میتواند شما را به جایگاه واقعی تان برساند.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

در انبار موجود نمی باشد 6,720,000 تومان نقد و بررسی اجاق گاز فر دار 4 شعله 8 من محصولی بسیار با کیفیت و پر طرفدار است که توسط مهندسین داخلی طراحی و تولید گردیده است.

این دستگاه مرغوب جهت طبخ انواع خوزشت، برنج، سوپ، پاستا و… با بهترین کیفیت در آشپزخانه های رستوران ها، هتل ها، کترینگ ها، تالار های پذیرایی و… مورد استفاده قرار می گیرد.

اجاق گاز مدل AB1055 دارای ابعادی معادل 100 سانتی متر طول، 90 سانتی متر عرض و 90 سانتی متر ارتفاع است که در عین بازدهی و قدرت بسیار بالا خود حجم نسبتا کمی از محیط را اشغال خواهد کرد.

بدنه این اجاق گاز پر طرفدار از جنس استیل درجه یک، رویه شعله هایی از جنس چدن لعاب دار و رویه دستگاه پوشش داده شده از ورق استیل خش دار درجه یک می باشد.

لازم به ذکر است که ضخامت ورق های استیل به کار رفته در این دستگاه معادل 8/0 است، ابعاد رویه دستگاه معادل 42×36 سانتی متر همچنین ابعاد فر دستگاه معادل 75 سانتی متر طول و 50 سانتی متر ارتفاع می باشد.

اجاق گاز فر دار 4 شعله 8 من که جزء تجهیزات صنایع غذایی است قابلیت تغذیه از گاز شهری یا مایع، سینی روغن گیر تعبیه شده در قسمت زیرین اجاق گاز، شیر ورودی فشار قوی و استاندارد و شعله هایی مرغوب دارای شمعک مجزا به جهت تسریع در طبخ غذا ها می باشد.

شایان ذکر است که جنس داخلی فر اجاق گاز پوشش داده شده از ورق های گالوانیزه با کیفیت با ضخامتی عالی همچنین کف سازی فر نیز به صورت صنعتی به منظور کاربرد های سنگین و استفاده از چدن با کیفیت می باشد.

اجاق گاز فر دار 4 شعله 8 من دارای دستگیره های تعبیه شده در قسمت درب فر با روکش تفلون جهت سهولت در باز و بسته نمودن درب فر همچنین جا به جایی آسان دیگ و قابلمه به جهت طراحی و کارکرد روان غلتک در حرارت است.

لازم به ذکر است که این محصول دارای 4 عدد پایه قابل ریگلاژ به جهت تنظیم ارتفاع نیز می باشد.

مدل AB1055 ابعاد 100×90×90 سانتی متر جنس اجزای داخلی stainless-steel جنس بدنه استیل نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * عنوان نظر شما (اجباری) * +نقاط قوت +نقاط ضعف دیدگاه شما * نام * ایمیل * هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

فروشگاه پارسا تجهیز به صورت تخصصی در زمینه محصولات و تجهیزات آشپزخانه صنعتی، فست فود، قنادی، کافی شاپ و… فعالیت انجام می دهد و همواره سعی دارد محصولاتی با کیفیت و با قیمت مناسب را در این زمینه در اختیار شما قرار دهد.

فروشگاه پارسا تجهیز با استفاده از دانش داخلی و تجهیزات با کیفیت تولید داخل در کنار محصولات برندهای معتبر خارجی که در حوزه تجهیزات آشپزخانه های صنعتی فعالیت می نمایند، تلاش نموده شما با هر سلیقه و متناسب با بودجه و نیاز خود بتوانید بهترین گزینه را از میان محصولات مختلف انتخاب و خریدی ایده آل داشته باشید.

همچنین گروه تخصصی طراحی و اجرای پارسا تجهیز می تواند پروژه های طراحی، اجرا و راه اندازی کسب و کار شما در زمینه آشپزخانه های صنعتی، فست فودها، کافی شاپ ها، قنادی و دیگر کسب و کارهای در این زمینه را با بهترین کیفیت و کمترین هزینه برای شما انجام دهد.

فروشگاه پارسا تجهیز با گردآوری محصولات متنوع این امکان را به شما میدهد که محصولات مختلف را دیده، مشخصات انها را مطالعه نموده و در صورت نیاز با استفاده از امکان مقایسه آنها را با هم مقایسه نمایید تا بتوانید بهترین انتخاب را در میان آنها انجام دهید.

فروشگاه پارسا تجهیز امکان ارسال محصولات خود را به شهرهای مختلف را قرارداده تا هموطنان عزیزی که در تهران نیستند هم بتوانند با خیال راحت از محصولات با کیفیت این فروشگاه استفاده نمایند.

فروشگاه پارسا تجهیز از ابتدای راه اندازی کسب و کار شما در کنار شما می باشد.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map