سئو سایت علف هفت بند ژاپنی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سئو سایت علف هفت بند ژاپنی کسب وکاری جدید در سطح اینترنت راه اندازی کنید. سئو یا بهینه سازی وب سایت یکی از مهم ترین فاکتور های موفقیت در دنیای دیجیتال مارکتینگ است که یک شخص زمانی که در اینترنت دارای یک سایت اینترنتی است نباید آن را ساده و کوچک فرض کند. سئو وب سایت و بهینه کردن لینک ها در گوگل هر چند هم کوچک میتواند وضعیت کسب و کار شما را در بهبود ببخشید. بنده به شخصه چندین بار شاهد این موضوع بوده ام که مشتریان اعلام کردن زمانی از صفحه چهارم به صفحه دوم در گوگل کوچ کردند و رتبه شان بهینه شد چقدر تماس های مشتریان شان بیشتر شده و اعلام رضایت کرده اند. شرکت سیماگر یکی از شرکت های برتر در زمینه توسعه سئو سایت میباشد که به شما تعهد بهینه سازی رتبه سایت را به صورت تضمینی ارائه میدهد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

پیشنهاد دریایی ژاپنی ها این است میگو پفکی چند وقتی است که دانیال هم مانند پدرش دیگر میگو نمی‌خورد یعنی در واقع من تنها کسی هستم که در خانه‌مان میگو دوست دارم.

.

.

البته دانیال هم تا چند وقت پیش پابه‌پای من میگو می‌خورد و حتی پدرش را وادار می‌کرد یکی دو تا میگو بخورد اما وقتی چند روز پیش میگو درست‌کرده بودم، گفت: «من میگو دوست ندارم.

برای من و بابا نیمرو درست می‌کنی؟» حرف دانیال را چندان جدی نگرفتم اما یک بار دیگر هم که در مهمانی بودیم، این صحبت‌ها را از او شنیدم و مطمئن شدم دانیال به تقلید از پدرش دیگر نمی‌خواهد میگو بخورد.

پس تصمیم گرفتم شکل تازه‌ای از دستور پخت این غذای دریایی که البته ارزش تغذیه‌ای بسیاری هم دارد، پیدا کنم تا دانیال به خوردن آن ترغیب شود.

این دستور پخت یک دستور پخت ژاپنی میگوست که ژاپنی‌ها به آن تمپورا می‌گویند.

● مقدار کالری این غذا در مجموع ۱۷۳۵ کیلوکالری انرژی دارد.

البته تقسیم آن میان ۶ نفر، مقدار انرژی دریافتی را به ۲۹۰ کیلوکالری می‌رساند اما از آنجا که این غذا در روغن سرخ می‌شود و باید میگوها را روی حوله‌های یک‌بار مصرف گذاشت تا روغنشان گرفته شود، برای هر نفر باید حداقل ۱۰۰ کیلوکالری به انرژی یادشده افزود.

البته خوردن این غذا با سیب‌زمینی سرخ‌کرده یا برشی نان، مقدار کالری دریافتی را تا ۱۰۰ کیلوکالری دیگر هم اضافه خواهدکرد.

این غذا انرژی فراوانی دارد بنابراین بهتر است آن را نه برای شام بلکه برای ناهار تهیه و در کنار فرزندانتان میل کنید.

● همراه غذا شما می‌توانید در کنار ۳ تا ۴ عدد میگویی که برای فرزندتان سرو می‌کنید، کمی پوره سیب‌زمینی بگذارید که با شیر و کره طعم‌دار شده است و آن را با حلقه‌های هویج بخارپز شده همراه کنید.

نوشیدنی مناسب این غذا نیز می‌تواند یک لیوان شربت آبلیموی تازه باشد البته بهتر است که این نوشیدنی را در یک لیوان پلاستیکی شفاف و بلند بریزید تا فرزندتان به راحتی بتواند آن را بلند‌ کند و بنوشد.

شما می‌توانید در لیوان یک برش نازک لیمو هم بیندازید، این کار ظاهر نوشیدنی را جذاب‌تر خواهد کرد.

● مـواد لازم (برای ۶ کودک) میگوی درشت/۶۰۰گرم/۱۱۰۰کیلوکالری آردگندم/۹قاشق غذاخوری/۲۴۰کیلوکالری روغن‌زیتون/۲قاشق غذاخوری/۱۸۰کیلوکالری شیر/۳قاشق غذاخوری/۱۵کیلوکالری تخم‌مرغ/ ۲عدد/۲۰۰کیلوکالری بیکینگ پودر/۱قاشق مرباخوری/۰کیلوکالری نمک، فلفل‌سیاه و زعفران آب‌کرده/به میزان دلخواه/۰کیلوکالری روغن کانولا مخصوص سرخ‌کردن/۱۰قاشق غذاخوری/۹۰۰کیلوکالری ● طـرز تـهـیـه ابتدا باید مایه‌ای که میگو به آن آغشته می‌شود، آماده کرد.

برای تهیه این مایه، شیر را با ادویه‌ها، تخم‌مرغ‌ها و بیکینگ پودر مخلوط‌ و به آرامی در مایه حاصل، آرد الک شده را اضافه‌ کنید.

سپس روغن‌زیتون را بیفزایید.

بگذارید این مایه به مدت ۲۰ دقیقه در یخچال باقی بماند و بعد از گذشت این زمان، آماده مصرف خواهدبود.

میگوها را که از قبل تمیز‌کرده و کاملا شسته‌اید، در خمیر بنیه بزنید و تک‌تک آنها را در تابه‌ای که روغن موجود در آن داغ شده است، بیندازید تا سرخ شوند.

سپس در سینی فلزی بگذارید تا روغنشان خارج شود البته برای این کار می‌توانید از حوله یکبار مصرف هم استفاده کنید.

میگوها را با کمی پوره سیب‌زمینی و سبزی‌های مورد علاقه بچه‌ها سرو کنید.

● پیشنهاد سرآشپز سامان گلریز مدرس آشپزی ۷ نکته درباره میگوی پفکی میگوی پفکی یا سرخ شده، اصلیت ژاپنی دارد یعنی اولین بار مردم این کشور دستورپخت میگو را به این شکل به مردم سایر کشورها عرضه کردند.

البته این غذا در میان ژاپنی‌ها به نام «تمپورا» شهرت دارد و برای سرخ کردن میگو از ظروف استوانه‌ای شکل بلندی که مملو از روغن داغ است، استفاده می‌کنند.

به طوری که یک بار رفتن میگو به عمق این ظرف و بیرون آوردن آن باعث پخت کامل و سرخ شدن میگوها خواهد شد.

میگوی پفکی یکی از خوش‌خوراک‌ترین ‌غذاهاست، اما به دلیل پرکالری بودن توصیه می‌شود آن را در فواصل زمانی طولانی طبخ و برای هر وعده حجم کمی از آن را با انواع سبزیجات میل کنید.

می‌رسیم به اصولی که باید هنگام تهیه میگوی پفکی یا به قول ژاپنی‌ها «تمپورا» مدنظر داشت: ۱.

به نوع میگویی که برای تهیه این غذا می‌خواهید استفاده کنید، توجه داشته‌باشید.

میگوها بر اساس اندازه‌شان برای غذاهای مختلف به کار می‌روند.

آشپزهای حرفه‌ای میگوها را با U تقسیم بندی می‌کنند؛ یعنی میگوی U۵، U۶ و حتی U۱۰ داریم و میگوهای با اندازه U۱۰ به بالا برای طبخ این غذا توصیه می‌شود.

۲.

خیلی‌ها تصور می‌کنند افزودن ماء‌الشعیر به مایه‌ای که برای پف کردن به میگو اضافه می‌شود، ضروری است و برخی جوش‌شیرین را توصیه می‌کنند در حالی که برای پف کردن این مایه، هیچ‌کدام از این مواد لازم نیست.

۳.

شما می‌توانید برای تهیه این مایه، آرد را با آب بسیار یخ مخلوط و به آن کمی شیر، شکر، نمک و بیکینگ پودر اضافه کنید و آن را آنقدر در یخچال بگذارید تا رویش حباب‌هایی دیده شود سپس آن را از یخچال خارج کنید و هم بزنید و دوباره ۵ دقیقه در یخچال قرار دهید.

میگوها را تک‌تک در این مایه بزنید و در روغن داغ بیندازید.

۴.

فراموش نکنید که راز پف کردن این مایه، در غلظت آن است.

این غلظت باید مانند ماست چکیده باشد یعنی نه خیلی رقیق و نه خیلی سفت به طوری که اگر انگشتتان را در پایان کار در آن فرو کردید و چرخاندید، به انگشت شما بچسبد و نریزد.

۵.

ادویه مناسب این غذا فقط زردچوبه و زعفران است.

البته زعفران را هم می‌توانید در صورت تمایل حذف کنید زیرا اصل این غذا ژاپنی‌ است و ژاپنی‌ها به آن زعفران نمی‌زنند.

۶.

در کنار این غذا می‌توانید از سبزی‌هایی مانند پیاز حلقه‌شده، بروکلی?بخارپز و هویج پخته با کمی عسل و آبلیمو استفاده کنید.

البته این سبزی‌ها را هم می‌توان به این مایه آغشته و سرخ کرد.

۷.

به دلیل اصلیت ژاپنی میگوی پفکی، نوعی نوشیدنی مخصوص این کشور را برای صرف با این غذا معرفی می‌کنم که به نام «آیس تی چای سبز با طعم لیمو» شهرت دارد.

برای تهیه این نوشیدنی، می‌توانید کمی چای سبز را با طعم لیمو دم و آن را با آب یخ و کمی شکر مخلوط و در لیوان‌های بلند بلوری سرو کنید و در آن تکه‌های یخ و برش‌های لیمو بیندازید.

با سرو این نوشیدنی با میگوی پفکی، صرف یک وعده غذای رویایی را در کنار سایر اعضای خانواده‌تان تجربه می‌کنید البته باز هم تاکید می‌کنم که این غذا را در حجم کم و در فواصل زمانی زیاد طبخ و مصرف کنید.

● اگر کودکتان سلیاک دارد بهتر است برای تهیه این غذا به جای آردگندم از آرد برنج استفاده کنید زیرا آردگندم دارای پروتئینی به نام گلوتن است که فرزند شما به آن آلرژی دارد و مصرف آن عوارضی را برای وی در پی خواهدداشت.

آرد برنج این پروتئین را ندارد و شما با خیال راحت می‌توانید از این آرد در تهیه مایه خمیر میگو استفاده کنید.

● اگر کودکتان لاغر است بهتر است در کنار این غذا حتما از سیب‌زمینی سرخ‌کرده استفاده کنید.

پوره سیب‌زمینی و نخودفرنگی نیز هم پرکالری هستند و هم به راحتی از سوی بچه‌ها پذیرفته می‌شوند.

بهتر است که روی این غذا کمی آبلیموی تازه بریزید زیرا اشتهاآور است و به هر چه خوش‌طعم‌ترشدن آن کمک می‌کند.

● اگر کودکتان یبوست دارد مصرف فیبر بیشتر، مایعات و روغن‌زیتون به کاهش شدت این بیماری کمک می‌کند بنابراین می‌توانید در کنار میگو، کمی کاهوی خردشده بگذارید، آب پرتقالی به او بدهید که پالپ‌دار باشد و روی این غذا یک قاشق مرباخوری روغن‌زیتون بریزید به این ترتیب وعده غذایی‌ای برای او تهیه کرده‌اید که از شدت یبوست خواهد کاست.

ساقی اخوان

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map