سئو سایت لوله آبیاری

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سئو سایت لوله آبیاری در اینترنت حرفی برای گفتن داشته باشید یعنی بتوانید محصولات و خدمات خود را با بهترین و هدفمند ترین روش ممکن در تیرراس مشتریانتان قرار دهید اما چگونه ؟ جواب این سوال در دستان مشاوران متخصص شرکت سیماگر است. سئو سایت امر حیاتی و بسیار مهم است که هر دارنده سایت باید آن را الولیت خیلی بالا قرار دهد و پس از بررسی شرکت های ارائه دهنده خدمات سئو ، با یک تیم متخصص به توسعه و بهینه سازی لینک های ساتیش در موتور های جستجو بپردازد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

امروزه کمبود آب از مهم ترین مسائل پیش روی بشر است و ایران یکی از کشورهای خشک و کم باران جهان به حساب آمده و متوسط بارندگی آن 250 میلی متر است .

80 درصد آب برداشت شده از سفره های آب زیر زمینی در بخش کشاورزی مصرف می شود و بقیه در صنعت شرب و بهداشت استفاده می گردد ، راندمان آب آبیاری در بخش کشاورزی ایران در حال حاضر بین 33 تا 35 درصد گزارش شده است و ما باید این راندمان آبیاری را به روش های گوناگون از جمله با استفاده از روش های مختلف آبیاری تحت فشار افزایش دهیم.

لذا با توجه به کمبود آب در کشور، صرفه جویی از اهمیت خاصی برخوردار می باشدکه با استفاده از لوله آبیاری پلی اتیلن شرکت توسن صنعت از سیستم های آبیاری تحت فشار می توانیم در مصرف آب صرفه جویی کنیم و حتی سطح زیر کشت را نیز افزایش دهیم.

پیش بینی می شود با توجه به اهمیت آب در بخش کشاورزی و تولید محصول در آینده ای نزدیک به جای تعیین عملکرد محصول در هکتار، تولید محصول به ازای هر واحد آب مصرفی ارزشیابی خواهد گردید.

برای بهینه کردن کردن مصرف آب در مناطق کشاورزی می توان از لوله های پلی اتیلن آبرسان جهت بهینه کردن مصرف آب و انتقال آب استفاده نمود .

از دیگر کاربرد های لوله پلی اتیلن در آبرسانی که در مناطق شهری مورد استفاده قرار می گیرد و با توجه به مواد درجه یک در لوله های پلی اتیلن تولید شده است پتیلن صنعت توانسته است تایید ها و استاندارد های لازم وزارت بهداشت، جهاد کشاورزی و سازمان استاندارد ملی ایران را کسب نماید.

در حدود سال ۱۹۴۲ میلادی استفاده از لوله های پلاستیکی تحت فشار و پلی اتیلن در صنایع مختلف اروپا و سپس آمریکا آغاز شد.

در حال حاضر لوله های پلی اتیلن کاملاً شناخته شده اند و مصارف بسیار زیاد دارند.

، با توجه به مزایای بسیار قابل توجه این نوع لوله‌ها باعث شده است مدیران و مجریان پروژه‌های آبرسانی لوله‌های پلی‌اتیلن را به عنوان جایگزین لوله‌های فلزی و بتنی قرار دهند.

از جمله کاربری های لوله آبیاری پلی اتیلن انتقال آب (سیستم های آبرسانی، آبیاری تحت فشار و …)، انتقال و جابجایی مواد شیمیایی، سیالات خنک کننده و گرم کننده، انتقال مواد غذائی مایع، استفاده به عنوان پوشش کابل های برق و فیبر نوری و مصارف دیگر است.

لوله و اتصالات با مواد پلی اتیلن به دلیل خواص منحصر به فرد خودش می تواند بهترین گزینه برای سیستم های انتقال سیالات (مانند آب) در پروژه های بزرگ و کوچک صنعتی، نیروگاه ها و سیستم آبرسانی باشد.

همچنین استفاده از لوله های پلی اتیلن در سیستم های فاضلاب شهری، سیستم های گازرسانی و پروژه های بزرگ اطفاء حریق بسیار متداول است.

دلایل ذکر شده در پایین بخشی از عواملی است که موجب شده است تا استفاده از لوله های پلی اتیلن و اتصالات آن روز به روز رواج بیشتری پیدا کند.

• لوله های پلاستیکی سبک وزن، مستحکم، مقاوم در برابر حمله های شیمیایی هستند و در طولهای طویل موجود میباشند.

• لوله های پلی اتیلن هزینه جابه جایی،حمل ونقل و نصب را کاهش میدهند.

• دارای تعداد اتصالات کمتری میباشد بنابراین احتمال نشت را کاهش میدهد.

• لوله های پلاستیکی مقاوم در برابر زنگ زدگی هستند.

• این لوله ها دارای خاصیت ارتجاعی بسیار خوبی هستند.

• انطباق پذیری لوله های پلاستیکی نسبت به حرکات زمین بسیار عالی میباشد.

• سطح داخلی صاف این لوله ها اصطحکاک کمتری را پیشنهاد میکند.

• بعلت اصطحکاک کمترلوله های پلاستیکی انرژی را در انتقال مایعات ذخیره میکنند.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map