سئو سایت لوله آهنی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سئو سایت لوله آهنی در هر نقطه و هر مکانی در رتبه های بالای گوگل محصولات و خدمات خود را نمایش دهید. اول شدن در صفحه گوگل اتفاقی و ناگهانی نیست بلکه ثمره حداقل 6 ماه تلاش شبانه روزی یک تیم متخصص میباشد تا شما را در کسب و کارتان موفق کند. سئو سایت یک پدیده به شدت هیجان انگیز در متدولوژی های جدید بازاریابی اینترنتی است که از جایگاه بسیار بالا و پر اهمیتی برخوردار است. در سئو سایت باید یک وب سایت پرسرعت و حرفه ای داشته باشید تا بتوانید با رقبا خود رقابت قوی تری داشته باشید و با مجموعه مزایای رقابتی به افزایش فروش محصول و خدمات تان بپردازید. شرکت سیماگر با دارا بودن چند زیرمجموعه و شرکت های چابک و فعال در زمینه سئو میتواند شما را به جایگاه واقعی تان برساند.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

از لوله ها برای حمل گاز ، آب سرد و گرم و دیگر مایعات از یک مکان به مکان دیگر استفاده می شود.

نوع لوله بر اساس نوع کار و همینطور میزان مناسب بودن آن برای یک پروژه انتخاب می شود.

البته قیمت لوله نیز یکی از عوامل مهم در تعیین نوع لوله است.

برای مثال لوله های پلی اتیلن کارایی بالایی در صنایع مختلف دارند و هم قیمت لوله پلی اتیلن نسبت به انواع دیگر لوله ها مناسب تر است.

به همین خاطر بیشتر مدیران  و مهندسان ترجیح می دهند از لوله های پلی اتیلن برای پروژه های خود استفاده نمایند.

با این حال در اینجا به معرفی انواع لوله مورد مصرف در صنایع مختلف می پردازیم.

همچنان با شرکت توسن صنعت آپادانا تولیدکننده و ارائه کننده انواع لوله های پلی اتیلن، لوله آبیاری، نوار آبیاری و لوله دریپردار همراه باشید.

انواع مختلفی از لوله ها در دسترس هستند که با توجه به مشخصات و خواسته های مشتریان ، با ویژگی های خاصی تولید می شوند.

برخی از انواع رایج و معمول لوله ها برای نیازهایی همچون لوله کشی و تأمین آب عبارتند از: مدت هاست که از لوله های چدنی به عنوان لوله‌ های تحت فشار برای مواردی همچون سیستم های توزیع آب شهری و انتقال آب ، گاز و فاضلاب استفاده می شود.

لوله های چدنی خاکستری رنگ و اغلب بدون روکش تولید می شوند.

البته برای کاهش خوردگی و همینطور بهبود خاصیت هیدرولیکی این لوله ها ، بهتر است در ساخت آنها از برخی روکش و پوشش‌ها مانند قیر استفاده گردد.

لوله های چدنی در اندازه های بزرگتر نیز ممکن است با پوششی از ملات سیمان تهیه شوند.

مزایا: تهیه و تامین راحت ، هزینه نصب پایین ، کاربرد متنوع ، عایق صدا معایب: وزن سنگین و هزینه حمل و نقل بالا، انعطاف پذیری پایین، قدرت مکانیکی پایین لوله های آهنی گالوانیزه از ورق فولادی درست می شوند که ضخامت دیواره ورق آن با توجه به قطر آنها متفاوت است.

لوله های G.

I.

معمولا برای انتقال گاز، آب آشامیدنی و یا هر مایع دیگری در داخل ساختمان استفاده می شود.

این لوله پس از تهیه در محلول روی غوطه ور می شود.

این عمل به گالوانیزه شدن معروف است که از پوسیدگی و آسیب دیدن لوله جلوگیری می کند برای وصل کردن لوله گالوانیزه نیز از کمربند ، برشن و قفل استفاده می کنند.

مزایا: اتصال آسان، وزن سبک و ارزان معایب: عمر پایین، امکان خوردگی در اثر آب های اسیدی و قلیایی لوله های فرم دار آهنی مانند لوله های G.

I.

هستند و مانند آنها برای انتقال آب آشامیدنی ، گاز یا هر مایع خاص دیگر از یک مکان به مکان دیگر استفاده می شوند.

تنها تفاوت اصلی لوله فرم دار آهنی با G.

I این است که این لوله ها با جوشکاری ورق آهن ساخته می شوند.

این لوله ها سبک و تا حدودی انعطاف پذیرند.

اتصالاتشان نیز شامل سه نوع جوشی، فلنجی و پیچی می شود.

لوله های فولادی به شکل استوانه و از جنس فولاد هستند این لوله ها نیز به منظور انتقال آب، گاز و مایعات دیگر مورد استفاده قرار می گیرند.

بعد از تکمیل فرآیند ساخت لوله های فولادی به منظور کاهش احتمال خوردگی و پوسیدگی، این لوله ها را به محلول روی  آغشته می کنند.

مزایا: سبک و قابل انعطاف ، توانایی بالا برای تحمل فشار ، تنوع بالا ، امکان افزایش مداومت با اتصالات جوشی معایب: امکان پوسیدگی از بیرون ، طول عمر متوسط (بین ۲۵ تا ۵۰ سال)، نیاز به نیروی ماهر برای راه اندازی ، هزینه بر بودن در صورت افزایش مقاومت لوله لوله های مسی معمولا با قطر کم ساخته می شوند و از آنجا که مس خاصیت ضد زنگ زدگی دارد ، بنابراین این لوله ها بسیار با دوام هستند.

با این حال ، مس هزینه بر است و می توان در مکان های محدودی از آن استفاده کرد.

از این نوع لوله ها به طور کلی برای حمل آب گرم یا بخار استفاده می شود.

لوله های مسی حتی در دمای بالا خم نمی شوند و افت نمی کنند.

مزایا: ضد زنگ زدگی، دوام بالا، سبک، مقاوم در برابر حرارت زیاد، (قابل استفاده در صنایع شیمیایی و موتورهای هواپیما برای انتقال روغن) معایب: هزینه ی بالا لوله پلی اتیلن یکی از پرطرفدارترین و پر مصرف ترین لوله در صنایع مختلف همچون صنعت ساختمان سازی برای انتقال آب ، فاضلاب و غیره است.

لوله پلی اتیلن از خاصیت ضد زنگ زدگی برخوردار بوده و برای انواع بریدن ، اتصال و خمیدگی مناسب اند.

علاوه بر این قیمت مناسب لوله پلی اتیلن به همراه حمل و نقل و نصب آسان لوله و اتصالات پلی اتیلن ، عامل مهم دیگر در محبوبیت این لوله ها محسوب می شود.

شایان ذکر است از لوله ‌های پلی اتیلن سنگین یا همان چگالی بالا (HDPE) در حوزه وسیعی از صنایع نظیر خطوط لوله شهری ، صنعتی ، دریایی ، حفاری و هیمنطور دفن زباله و  بخش کشاورزی برای آبیاری استفاده می شود.

برای خرید لوله پلی اتیلن مرغوب با قیمت مناسب با توسن صنعت آپادانا تماس بگیرید.

مزایای لوله پلی اتیلن : دوام بالا ، کاربرد بسیار وسیع ، قیمت مناسب ، حمل و نقل آسان ، ضد ترک ، قابلیت انعطاف بالا حتی در دمای زیر صفر و … معایب لوله پلی اتیلن : – توجه به حمل و نقل بدون آسیب دیدن لوله پلی اتیلن مهم است ( نباید در زمان حمل لوله پلی اتیلن بریدگی عمیق در سطح آن ایجاد شود.

) – لوله پلی اتیلن برای انتقال بنزین و گازوئیل و نفت و همینطور مواد شیمیائی از قبیل الکل ها و هالوژن ها توصیه نمی شود.

  این لوله از سیمان ، ماسه و آزبست ساخته شده و تحت فشار به یک ماده متراکم و همگن ، مقاومت آن به طور قابل توجهی زیاد می شود.

آمیخته شدن الیاف آزبست با سیمان موجب افزایش پشتیبان و یا تقویت عملکرد آن می شود.

مزایا: وزن سبک و برش آسان ، امکان مونتاژ بدون نیروی کار ماهر معایب: خوردگی در اثر تماس با بنزین یا سایر فرآورده های نفتی استفاده از لوله های بتنی نیز رایج بوده و در ابعاد مختلف از مقیاس کوچک ۷۲ اینچ تا بزرگتر مثلا۱۸۰ اینچ قابل سفارش و ساخت هستند.

این نوع از لوله ها اغلب به منظور انتقال فاضلاب و آب باران برای فشارهای بالا و پایین مورد استفاده قرار می گیرند.

لوله های RCC به منظور فشار بالا و لوله های بتنی ساده هم برای فشار پایین کاربرد دارند.

این لوله ها از دو مدل ساده و یا مسلح برخوردار هستند.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map