سئو سایت لوله های آبیاری قطره ای

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

سئو یا بهینه سازی وب سایت یکی از تکنیک های بالا بردن فروش در سطح اینترنت میباشد که عمومیت مردم خصوصا در ایران به ندرت با آن آشنا هستند، سئو در بین شرکت های که در اینترنت کسب و کار دارند یک امر حیاتی و بسیار مهم است چرا که از طریق آن میتوانند در کلماتی که مرتبط با کسب و کارشان هستند در رتبه های اول موتور های جستجو قرار بگیرند که این خود باعث پیدا کردن مشتری بیشتر خواهد شد.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه و فعال در زمینه سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد .با سئو سایت لوله های آبیاری قطره ای شما میتوانید فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید و در موتورهای جستجو در لینک های رتبه بالا دیده شوید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

مواد اولیه مورد مصرف در کارخانه توسن پلی اتیلن سنگین با وزن مولکولی بالای 6000 میباشد که اغلب تحت عنوان و گرید EX3 از پتروشیمی های جم وشازند و امیرکبیر تامین میشود، یادآور میگردد که کلیه مواد فوق با MRS80 تولید میگردند.

پلی اتیلن های با MRS 100 عموماً با عنوان CRP 100 تولید میگردند.

تعیین MRS مواد اولیه بر اساس حداقل استحکام برای طول زمان 50 سال با ضریب ایمنی 1.

25 میباشد که با انجام هزاران آزمایش در شرایط یکسان بر روی مواد اولیه،بدست می آید و عموماً از جانب تولید کننده اعلام میگردد که با توجه به اعتبار این تولید کنندگان در کشورمان قابلیت اطمینان تا سطح 95% را دارند.

همچنان با شرکت توسن صنعت آپادانا تولیدکننده و ارائه کننده انواع لوله های پلی اتیلن ، لوله آبیاری ، نوار آبیاری و لوله دریپردار همراه باشید.

به منظور افزایش مقاومت محصولات پلاستیکی در برابر نور خورشید و تخریب اکسیداسیونی بایستی مواد اولیه خام را با ذرات آنتی UV مخلوط نمود.

که به دلیل ارزان بودن و در دسترس بودن دوده و نیز خاصیت فدا شوندگی این ماده در مواجهه با نور خورشید می باشد در این محصول از ذرات دوده با اندازه ذرات بسیار کوچک بهره گرفته شده است.

  روش آبياري قطره اي كه براي آبياري باغات، محصولات زراعي، رديف كاشت وگلخانه كاربرد دارد داراي محاسن زيادي است.

بالا بودن پتانسيل راندمان مصرف آب، استفاده از سيستم جهت مصرف كودهاي شيميايي، انجام عمليات زراعي حين آبياري، صرفه جويي در انرژي (در مقايسه با آبياري باراني)، راحتي در خودكار نمودن شبكه ، مرطوب نكردن تمام سطح خاك در كشتهاي رديفي و باغات كه نتيجه آن كاهش هدر رفت آب به وسيله تبخير وهمچنين كاهش رشد علفهاي هرز مي باشد، مرطوب نگه داشتن محيط رشد ريشه در حد مطلوب در طول رشد و كاهش آفات و بيماري هاي گياهي از جمله فوائد آبياري قطره اي است.

همه اين محاسن باعث شده كه علي رقم نوظهور بودن اين روش آبياري، امروزه كاربرد آن در سطح دنيا مخصوصا در نواحي خشك ونيمه خشك از جمله كشور ما مورد توجه قرار گيرد.

    درصدي از سطح خاك است كه پس از آبياري مرطوب مي شود كه ممكن است در سطح خاك يا در عمق معيني در نظر گرفته شود.

  درصدي از سطح زمين است كه توسط آسمانه گياهي پوشيده مي شود ( سايه انداز گياه ) چگونگي قرار گرفتن قطره چكانها نسبت به يكديگر لوله هايي هستند كه جهت حفظ فشار آب در طي مسير قطر آنها از لوله هاي اصلي به فرعي و لاترالها كاهش ميابد .

در اين روش آبياري، آب با فشار كم (حدود يك اتمسفر) پس از گذشتن از دستگاه كنترل مركزي ( در صورت نياز توام با كود محلول ) به وسيله لوله هايي كه در كل سطح زمين پخش شده، پس  از عبور از قطره چكانهايي كه در محلهاي مناسب در مجاورت گياه قرار داده شده اند، به صورت قطره قطره و به طور ممتد به اندازه نياز گياه به خاك داده مي شود.

از دستگاههايي تشكيل شده است كه آب پمپاژ شده را پس از تصفيه و افزايش كود ( در صورت لزوم) و با كنترل دقيق ميزان دبي جريان وتنظيم فشار وارد لوله اصلي شبكه آبياري قطره اي مي نمايد.

اين لوله هاي معمولا از جنس پلي اتيلن يا P.

V.

C يا آزبست مي باشند.

لوله اصلي آب را از دستگاه كنـترل مركزي به لوله هاي نيـمه اصلي مي رسانند.

( اين لـولـه ها در عمـق مناسب در خـاك قرار داده مي شوند)   جنس اين لوله ها معمولا از پلي اتيلن و بندرت از P.

V.

C مي باشد كه در عمق مناسبي از خاك قرار گرفته و آب را از لوله هاي نيمه اصلي (يا اصلي) گرفته و در لوله هاي فرعي كه در سطح خاك و در امتداد رديفهاي كشت قرار دارند پخش مي كنند.

  اين لوله ها از جنس پلي اتيلن نرم بوده كه قطره چكانها در محلهاي مناسبي روي آن نسب مي گردد.

  روي لوله هاي فرعي نصب شده اند.

نقش اصلي قطره چكانها شكستن فشار آب داخل لوله فرعي وريزش آن به صورت قطره قطره روي خاك مي باشد .

  در بعضي مواقع نقش لوله هاي فرعي و قطره چكانها در هم ادغام شده و در حقيقت لوله هاي فرعي با سوراخ هايي كه در ان تعبيه مي شود ويا از ماده متخلخلي ساخته مي شود نقش قطره چكانها را نيز ايفا مي كند.

  بست ابتدايي نوعي اتصال پلي اتيلني مي باشد كه لوله فرعي را به لوله رابط وصل مي كند وبست انتهايي، انتهاي لوله را مي بندد.

  لوله هاي پلي اتيلن به وسيله جوش يا اتصالات مخصوص به هم متصل مي گردد.

  وسيله اي است كه در صورت نياز براي كاهش فشار آب در مسير جريان قرار داده مي شود.

فشار شكن داراي مكانيسم مخصوصي است كه افزايش فشار آب بيش از حد مجاز در ورودي خود را كاهش مي دهد، بطوري كه بعد از فشار شكن، فشار آب هميشه ثابت مي ماند.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map