سئو سایت مایع نرم کننده لباس

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سئو سایت مایع نرم کننده لباس شما وارد یک سیستم درآمد زا در سطح اینترنت خواهید شد. سئو سایت به طور کلی به سه دسته عملیاتی شامل سئو کلاه سفید ، سئو کلاه سیاه ، سئو کلاه خاکستری تقسیم میگردند که هر شرکتی بسته به صداقت و مسائل مشتری مداری از هریک از این دسته های استفاده میکند تا مشتریان را به اهداف خود برسانند. اما یک نکته خیلی ضروری وجود دارد که تفاوت های بسیاری در این سه دسته وجود دارد که در صورتی که از روی ناآگاهی آن ها را انتخاب کنید ممکن است کل دامنه وب سایتی که برایش هزینه کرده اید را دچار چاله ی عمیقی کنید که دیگر نتوانید با آن کار کنید. سئو کلاه سیاه نوعی سئو است که باتوجه به دانش Dark Web صورت میگیرد و عملا به نوعی یک سری راه دورزدن موتورهای جستجو از جمله گوگل است که شما را زودتر و با هزینه کمتر به هدفتان میرساند. شرکت سیماگر سئو سایت شما را به صورت کلاه سفید و کاملا ارگانیک انجام میدهد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

شرکت شیمی مهندسی شکوه پرواز پاژ ارائه دهنده فرمولاسیون تخصصی نرم کننده البسه و راهنمای راه اندازی خط تولید آن در سراسر کشور و کشور های همسابه میباشد .

    نرم کننده پارچه و البسه یک ترکیب مایع است که در طی چرخه شستشو به ماشین های لباسشویی اضافه می شود تا احساس لمس لباس بهتر شود.

این محصولات با رسوب مواد شیمیایی روان کننده بر روی پارچه کار می کنند که باعث می شوند نرم تر شوند ، چسبندگی استاتیک را کاهش داده و عطر تازه ای را به شما منتقل می کنند.

اولین نرم کننده های پارچه در اوایل قرن بیستم توسط صنعت نساجی توسعه یافتند.

در آن زمان روندی که برای رنگ آمیزی الیاف پنبه ای به کار رفته بود ، احساس سختی را در آنها ایجاد می کرد.

در اوایل دهه ۱۹۰۰ ، ترکیباتی معروف به نرم کننده پنبه برای بهبود احساس این الیاف پس از رنگ آمیزی ایجاد شد .

با پیشرفت در شیمی آلی ، ترکیبات جدیدی ایجاد شده اند که می توانند پارچه را به طور مؤثرتر نرم کنند.

این فرمولاسیون های بهبود یافته به زودی راهی برای ورود به بازار تجاری پیدا کردند.

در دهه ۱۹۶۰ چندین بازاریاب بزرگ ، از جمله Procter و Gamble ، فروش مواد نرم کننده پارچه مایع را برای مصارف خانگی شروع کرده بودند.

محبوبیت این محصولات طی یک دهه آینده به طرز چشمگیری افزایش یافته است زیرا تولید کنندگان فرمول های جدیدی تولید کرده اند که باعث بهبود نرمی و عطرهای جذاب تری شده است.

در دهه ۱۹۹۰ ، تولید کنندگان دارای ذهن محیط زیست آزمایش بازاریابی فرمولاسیون های فوق غلیظ را شروع کردند.

این فرمولاسیون های “فوق العاده” به گونه ای طراحی شده اند که فقط حدود یک چهارم محصول نیاز به استفاده دارد و بنابراین می توان آنها را در ظروف کوچکتر بسته بندی کرد.

با این حال ارزش درک شده برای مصرف کننده کمتر است زیرا کالای کمتری وجود دارد و قیمت بالاتر است.

هنوز مشخص است که آیا این کنسانتره های فوق العاده در بازار امروز موفق خواهند شد یا خیر.

در اواخر دهه ۱۹۹۰ ، فروش سالانه نرم کننده های پارچه مایع در ایالات متحده به حدود ۷۰۰ میلیون دلار رسید.

و به تدریج بازار های دنیا را در بر گرفت .

شستشوی ماشین فشار زیادی روی پارچه ها ، بخصوص الیاف طبیعی مانند پنبه و پشم می گذارد.

الیاف موجود در سطح پارچه خرد شده و فرسوده می شوند و این حالت هنگام خشک کردن لباس های شسته شده در هوا سخت می شود و به لباسشویی احساس خشن می دهد.

اضافه کردن یک نرم کننده پارچه مایع به شستشوی نهایی (نرم کننده چرخه شستشو) باعث می شود لباس های شسته شده که نرم تر هستند.

در ایالات متحده و انگلیس لباس های شسته شده بیشتر در خشک کن های مکانیکی خشک می شوند و غلتیدن لباس های شسته شده در خشک کن دارای خاصیت نرم کننده خاص خود است.

بنابراین ، از نرم کننده های پارچه ای در ایالات متحده و انگلیس به جای استفاده از خواص ضد استاتیک و بوی دلپذیر به لباسشویی استفاده می شود.

نرم کننده های پارچه معمولاً به صورت مایع هستند که در طی چرخه شستشو به ماشین لباسشویی اضافه می شود (یا توسط خود دستگاه یا با استفاده از توپ حامل).

یا به عنوان یک ورق خشک کن که در ابتدای چرخه خشک کن به لباسشویی های مرطوب اضافه می شود.

در صورتی که دستگاه دارای یک دیسپرس برای این منظور باشد ، می توان به نرم کننده های پارچه مایع اضافه کرد.

نرم کننده های پارچه سطح پارچه را با ترکیبات شیمیایی که از نظر الکتریکی شارژ می شوند ، می پوشانند و باعث می شوند نخ ها از سطح بالا بیایند و به این ترتیب بافت نرمتر و کرکی را به وجود می آورند.

نرم کننده های کاتیونی با جذب الکترواستاتیک به گروههای با بار منفی روی سطح الیاف وصل می شوند و بار آنها را خنثی می کنند.

زنجیره های بلند آلیفاتیک سپس به سمت خارج فیبر می چرخند و روانکاری را به وجود می آورند.

نرم کننده های پارچه ، خاصیت ضد الکتریسیته ساکن را به پارچه ها منتقل می کنند ، و از این رو از ایجاد بار الکتریکی بر روی الیاف مصنوعی جلوگیری می کنند ، که به نوبه خود چسب پارچه را در حین دست زدن و پوشیدن ، صداهای ترک خورده و جذب گرد و غبار از بین می برد.

همچنین نرم کننده های پارچه باعث می شوند که پارچه ها را به راحتی اتو کنید و به کاهش چین و چروک در لباس کمک می کند.

علاوه بر این ، آنها زمان خشک شدن را کاهش می دهند به طوری که در هنگام خشک شدن لباس های نرم ، انرژی صرفه جویی می شود.

علاوه بر این ، آنها همچنین می توانند رایحه ای دلپذیر را به لباس های شسته شده منتقل کنند .

… برای کسب اطلاعات بیشتر درباره فرمولاسیون نرم کننده البسه با همکاران ما در شرکت شیمی مهندسی شکوه پرواز پاژ در تماس باشید … نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه نام * ایمیل * وب‌ سایت ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

راه های ارتباطی ما با شما در شبکه های مجازی اطلاعات تماس شماره های تماس : 09121442355 ، 09121442355 شماره فاکس : 09121442355-051 شماره تماس مشاور فروش : 09121442355 ارتباط از طریق : پست الکترونیک : info@shokouhparvaz.

com آدرس : خراسان رضوی ، مشهد ، بلوار وکیل آباد ، بلوار هاشمیه ، هاشمیه ۲۸ آدرس : افغانستان ، هرات ، بین خیابان هرات ۲۹ و ۳۱ Contact us Phone : 0098-09121442355 ، 0098-09121442355 Fax : 09121442355 Sales Phone : 0098-09121442355 Social Line : Email : info@shokouhparvaz.

com Address : Iran, Mashhad , Vakil Abad Blv , Hashemiye Blv , Hashemiye 28 Address : Afghanistan , Herat , Between 29th & 31th Herat کليه حقوق مادی و و معنوی اين سايت متعلق به شرکت شیمی مهندسی شکوهِ پرواز پاژ ميباشد طراحی سايت و سئو سايت توسط پارس وب

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map