سئو سایت فروش و کرایه لباس عروس

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سئو سایت فروش و کرایه لباس عروس کسب وکار اینترنتی پر سود را تجربه کنید. یکی از عواملی که امروزه باعث رونق کسب وکار شده است سایت های اینترنتی هستند. منتها این وب سایت ها به نوبه خود شرط کافی برای کسب سود و درآمد نیستند چرا که در صورت داشتن یک سایت بدون سئو و تبلیغات و بازاریابی در سطح اینترنت مانند یک خودرو خیلی خوب است که در اعماق یک پارکینگ طبقاتی پارک شده است و هیچکس از وجود آن باخبر نیست. در واقع سئو یک روش برای روآوردن آن خودرو و به نمایش گذاشتن آن محصول به روشی کاملا تخصصی به مشتریان است. شرکت سیماگر یک هولدینگ حرفه ای در زمینه طراحی و تولید نرم افزار میباشد که با یک تیم متخصص حرفه ای به توسعه بازاریابی اینترنتی سایر شرکت ها کمک میکند.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

لباس هایی که (ویدئو و عکس) قیمت درج شده دارند، جهت حراجی قرار داده شده است، از تاریخ ۲۰ لغایت ۳۰ شهریور اعتبار دارند.

(بعد از حراجی هم میتوانید با قیمت مناسبی این لباس ها را خریداری کنید) توجه: شما عزیزان میتوانید هرکدام از مدل های لباس عروس را که پسند کردید، جهت سفارش به مزون فروتن اعلام کنید.

برای این منظور با شماره 09121442355 تماس بگیرید.

برای سفارش و قیمت این مدل لباس عروس (لباس بالا)، با شماره 09121442355 تماس بگیرید.

                            خرید لباس عروس برای مشاوره، استعلام موجودی، سفارش دوخت و خرید با شماره زیر تماس بگیرید 09121442355 _ فروتن خرید لباس عروس برای مشاوره، استعلام موجودی، سفارش دوخت و خرید با شماره زیر تماس بگیرید 09121442355 _ فروتن خرید لباس عروس برای مشاوره، استعلام موجودی، سفارش دوخت و خرید با شماره زیر تماس بگیرید 09121442355 _ فروتن خرید لباس عروس برای مشاوره، استعلام موجودی، سفارش دوخت و خرید با شماره زیر تماس بگیرید 09121442355 _ فروتن خرید لباس عروس برای مشاوره، استعلام موجودی، سفارش دوخت و خرید با شماره زیر تماس بگیرید 09121442355 _ فروتن خرید لباس عروس برای مشاوره، استعلام موجودی، سفارش دوخت و خرید با شماره زیر تماس بگیرید 09121442355 _ فروتن خرید لباس عروس برای مشاوره، استعلام موجودی، سفارش دوخت و خرید با شماره زیر تماس بگیرید 09121442355 _ فروتن لباس عروس کد ۲۰۹ برای مشاوره، استعلام موجودی، سفارش دوخت و خرید با شماره زیر تماس بگیرید 09121442355 _ فروتن لباس عروس کد ۲۰۸ برای مشاوره، استعلام موجودی، سفارش دوخت و خرید با شماره زیر تماس بگیرید 09121442355 _ فروتن لباس عروس کد ۲۰۷ برای مشاوره، استعلام موجودی، سفارش دوخت و خرید با شماره زیر تماس بگیرید 09121442355 _ فروتن لباس عروس کد ۲۰۶ برای مشاوره، استعلام موجودی، سفارش دوخت و خرید با شماره زیر تماس بگیرید 09121442355 _ فروتن لباس عروس کد ۲۱۱ برای مشاوره، استعلام موجودی، سفارش دوخت و خرید با شماره زیر تماس بگیرید 09121442355 _ فروتن لباس عروس کد ۲۱۰ برای مشاوره، استعلام موجودی، سفارش دوخت و خرید با شماره زیر تماس بگیرید 09121442355 _ فروتن لباس عروس کد ۲۰۹ برای مشاوره، استعلام موجودی، سفارش دوخت و خرید با شماره زیر تماس بگیرید 09121442355 _ فروتن لباس عروس کد ۲۰۸ برای مشاوره، استعلام موجودی، سفارش دوخت و خرید با شماره زیر تماس بگیرید 09121442355 _ فروتن لباس عروس کد ۲۱۵ برای مشاوره، استعلام موجودی، سفارش دوخت و خرید با شماره زیر تماس بگیرید 09121442355 _ فروتن لباس عروس کد ۲۱۴ برای مشاوره، استعلام موجودی، سفارش دوخت و خرید با شماره زیر تماس بگیرید 09121442355 _ فروتن لباس عروس کد ۲۱۳ برای مشاوره، استعلام موجودی، سفارش دوخت و خرید با شماره زیر تماس بگیرید 09121442355 _ فروتن لباس عروس کد ۲۱۲ برای مشاوره، استعلام موجودی، سفارش دوخت و خرید با شماره زیر تماس بگیرید 09121442355 _ فروتن لباس عروس کد ۲۱۶ برای مشاوره، استعلام موجودی، سفارش دوخت و خرید با شماره زیر تماس بگیرید 09121442355 _ فروتن لباس عروس کد ۲۱۷ برای مشاوره، استعلام موجودی، سفارش دوخت و خرید با شماره زیر تماس بگیرید 09121442355 _ فروتن برای دیدن همه تصاویر و ویدئو ها پیشنهاد میکنیم به اینستاگرام مزون فروتن به نشانی mezon_forutan@ مراجعه کنید.

امروزه با توجه به هزینه های بالای عروسی، خریدن لباس عروس ارزان قیمت و مناسب یک درگیری ذهنی برای نو عروس ها ایجاد میکند.

آرزوی هر دختریست که خود را در لباس عروس ببیند.

شب عروسی از ماندگارترین شب های زندگی هر عروس می باشد که تکرار هم نمیشود.

از آنجایی که لباس عروس، یکی از چندین مخارج واجبی است که در هر عروسی باید در نظر گرفته شود ما قصد داریم در خرید لباس عروس مناسب و ارزان توصیه هایی به شما بکنیم ….

برای انتخاب لباس عروس متناسب با اندام باید در نظر داشته باشید که لباس های زیبایی که در اینترنت، روی مانکن و یا چوب لباسی می بینید قطعا برای اندام شما هم زیبا نخواهد بود.

با در نظر گرفتن اندام خود(زیبایی ها و نقص ها) و کمی مطالعه در این خصوص میتوانید لباسی را انتخاب کنید که بر تن شما زیبا جلوه کند.

انتخاب لباس مناسب می تواند نقص های بدنتان را بپوشاند و شما را عروسی خوش هیکل و زیبا جلوه دهد.

در اینجا نکاتی کوتاه و مفید در خصوص انتخاب مدل لباس عروس ذکر میکنیم تا شما عزیزان بهترین انتخاب را داشته باشید.

۱- عروس های قد بلند میتوانند مدل پری دریایی و همچنین اکثر مدل ها را انتخاب کنند البته به جز مدل های که قد آنان را بلند تر جلوه دهد مانند لباس های یکدست و ماکسی ۲- عروس هایی که قد کوتاه و هیکل ریز دارند از لباس عروس های ساده، راسته،کم حجم و با جزییات کمتر استفاده کنند.

اگر عکس این مدل را انتخاب کنید شمارا کوتاه تر و ریزتر نشان خواهد داد.

۳- عروس های چاق باید از لباس های تنگ، ظریف و یقه هفت را مد نظر قرار دهند.

همچنین میتوانند از پایین تنه لباسی که در حوالی کمر تزییات و پف دارد استفاده کنند.

۴- خانم هایی که پایین تنه پهن، شانه و سینه باریک دارند (اندام گلابی شکل) برای ایجاد تعادل در بدن باید توجه ویژه ای به شانه ها داشته باشند.

مدل دکلته که شانه شما را آشکار میکند انتخاب مناسبی است چون در این صورت توجه ها به سمت بالا تنه خواهد بود و پهن بودن پایین تنه به چشم نمی آید.

۵-اگر بدن مستطیلی شکل دارید ینی کمر،باسن و شانه هم اندازه دارید پیشنهاد ما مدل A LINE میباشد زیرا این مدل بر منحنی های بدن شما اثر رضایت بخشی خواهد گذاشت.

۶- خانم هایی که پایین تنشان باریک تر از شانه ها می باشد یا به اصطلاح بدن مثلثی وارونه دارند از مدل پرنسسی (دامن پفی) استفاده کنند.

۷- خانم هایی که باسن لاغر و کمر کوتاهی دارند لباس عروس های یقه هفت با دامن بلند و ساده را انتخاب کنند.

علتش هم این است که بین نیم تنه پایین و بالا تعادل ایجاد میشود.

۸- اگر دور باسن و سینه شما هم اندازه هستند و کمر باریک تری نسبت به این دو دارید پیشنهاد ما مدل ماهی است.

۹- خانم هایی که سینه بزرگی دارند میتوانند با انتخاب مدلی که قسمت اضافی روی سینه دارند، بزرگی و بد فرمی سینشان را بپوشانند.

علاوه بر این مدل یقه هفتی و یقه های گلابی شکل هم مناسب شماست.

۱۰-خانم هایی که سینه کوچک دارند میتوانند پیراهن بلندی که خط سینه آن بالاس و در زیر خط سینه درز دارد استفاده میکنند همچنین میتوانند با تزیینات مختلف بر روی یقه سینه های خود را بزرگتر جلوه دهند.

و در آخر اگر استایل باربی و مناسبی دارید تقریبا همه نوع لباس عروسی برازنده شماست.

طرح لباس عروس های امروزی بسیار متنوع هستند که قیمت های بالایی هم دارند.

دیدن مدل های زیاد ممکن است شما را سردرگم کند.

پس قبل از هرچیز پیشنهاد ما به شما این است که اول بودجه خود را مشخص کنید سپس لباس عروس های متناسب با آن بودجه را مشاهده و انتخاب کنید.

دلیلش هم این است که اگر مدلی چشم شما را گرفته باشد ولی بودجه آنرا نداشته باشید هیچوقت نمیتوانید با یک مدل ارزان تر خرید رضایت بخشی داشته باشید.

عزیزان ممنون از اینکه این صفحه رو دیدید، پیشنهاد میکنم اگه کرد هستید حتما سری هم به صفحه ” لباس کردی ” ما بزنید که در اون انوع لباس کردی زنانه، مدل های جدید لباس کردی رو هم برای شما عزیزان آماده کرده ایم.

البته اگر هم کرد نیستید میتونید این صفحه رو ببینید چونکه تصاویر واقعا شیک و منحصر به فرد هستند! سلام میشه لطف کنید مهلت حراجی رو تمدید کنید؟ سلام کاربر عزیز، ما از ۱۳ شهریور شروع به اطلاع رسانی برای حراجی ۲۰ تا ۳۰ شهریور کردیم، تا این لحظه برنامه ای برای تمدید نداریم اما با درخواست بالای مشتریها، ممکن هست که این اتفاق بیفته.

موفق باشید لباس های خیلی زیبایی دارید ولی متاسفانه من دیر با سایت شما آشنا شدم.

اولا اینکه حراجی رو تمدید نمیکنید؟ دوما هم اگه تمدید نمیشه این لباس ها رو دارید و میشه سفارش داد یا تموم شده؟ سلام خانم یا آقای هاشمی عزیز ممنونم که سایت مزون فروتن رو برای بازدید لباس عروس انتخاب کردید.

۱- حراجی ما معمولا هر سال همین فصل یعنی اواخر تابستون برگزار میشه و فعلا قصد تمدید نداریم متاسفانه! ۲- بله، هر لباسی که مایل هستید رو میتونید برای سفارش دوخت لباس عروس به مزون فروتن بدهید که برای این کار و مشاوره رایگان، با شماره 09121442355 تماس بگیرید.

سلام وقت بخیر لباس های زیبایی دارید 🙂 یه سوال داشتم، این لباس عروس ها همگی نو هستن یا تن خورده؟! چون قیمت هاتون واقعا عجیب مناسبه! سلام خدمت شما، ممنونم که نگاهت زیباتون رو به مزون فروتن آوردید 😀 بله همه لباس هایی که در این صفحه مشاهده میکنید، همگی نو هستند و دوخت طبق سایز انجام میشه.

خیالتون راحت 😉 سلام.

لباس هاتون خیلی زیباست، من برای مزونم میخواستم، برای همکار قیمت هاتون تغییر میکنه؟ برای خرید لباس عروس باید چکار کرد؟ چجوری سفارش بدیم، شما چجوری تحویل میدید؟ برای سفارش یا قیمت لباس عروس خرید لباس عروس میتونید با شماره 09121442355 تماس بگیرید.

بعد از اینکه سفارش شما تکمیل شد، زمان ارسال رو به شما اعلام میکنیم و کالا در اون زمان هر جای ایران که بودید با پست یا تیپاکس برای شما ارسال میشه.

سلام من تازه با سایت شما آشنا شدم میشه لطفا حراجی رو تمدید کنید؟ سلام دوست عزیز درمورد حراجی متاسفانه امکان تمدیدش نیست.

اما میتونید با قیمت مناسب هر لباس عروسی رو که خواستید سفارش بدید.

قیمت لباس عروس های شما میشه گفت مناسبه ولی باید خرید کرد و کیفیت رو هم دید انشالله خرید کردید بیاید همینجا و کیفیتش رو اعلام کنید لباس های زیبایی دارید لطف داری مهسای عزیز سلام.

شما برای شب یلدا تخفیف نمیذارید برای لباس هاتون؟ کلا تخفیف های آینده چه تاریخ هایی هست؟ سلام زهرای عزیز حقیقتش توی سال، معمولا اواخر شهریور بزرگترین تخفیف های لباس عروس و مجلسی مون رو داریم.

اما برای مناسبت های دیگه، باید درخواست ها زیاد باشه، ازطرفی هم اگه قیمت مدل های ما رو ببینید، متوجه میشید که واقعا قیمت لباس عروس ها مناسبه قیمت های لباس عروس هاتون واقعا مناسبه، این قیمت به زور اجاره پیدا میشه این روزا.

مایلم که برای مراسم عروسیم از شما لباس تهیه کنم، ولی فعلا انتخاب نکردم.

سلام فرزانه جان سیاست مزون فروتن، حفظ کیفیت کارها به همراه قیمت مناسب اون هاست.

هرمدلی رو که پسند کردید، میتونید با شماره 09121442355 تماس بگیرید، یا در اینستاگرام مزون فروتن به آی دی @mezon_forutan تشریف ببرید، اونجا مدل های بیشتر رو داریم و میتونید دایرکت پیام بدید.

لباس هاتون زیباست چشماتون زیبا میبینه فاطمه جان سلام، میخواستم ببینم اگه بخواهیم این لباس رو سفارش بدیم چه قیمت درمیاد؟ سلام مریم جان ببینید این لباس عروس توی فصل حراجی قیمت خورده ۸۰۰ تومان، اما الان با قیمت تقریبی ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان برای شما دوخته میشه.

سلام شما از این مدل لباس ها برای بچه ها توی سنین ۱۲ تا ۱۵ سال، هم میدوزید؟ سلام خدمت شما.

توی سایتمون دوتا مطلب درمورد لباس عروس بچگانه داریم: لباس عروس بچگانه رنگی لباس عروس بچگانه ساده اگه برای لباس عروس برای بچه ها میخواهید، پیشنهاد میشه این صفحات رو هم ببینید آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

© 1398 طراحی سایت و سئو توسط وب ناب Copyright © 2018 - Fuel Themes

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map