سئو سایت محوطه الکترونیکی و ابزار

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

سئو یا بهینه سازی وب سایت یکی از تکنیک های بالا بردن فروش در سطح اینترنت میباشد که عمومیت مردم خصوصا در ایران به ندرت با آن آشنا هستند، سئو در بین شرکت های که در اینترنت کسب و کار دارند یک امر حیاتی و بسیار مهم است چرا که از طریق آن میتوانند در کلماتی که مرتبط با کسب و کارشان هستند در رتبه های اول موتور های جستجو قرار بگیرند که این خود باعث پیدا کردن مشتری بیشتر خواهد شد.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه و فعال در زمینه سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد .با سئو سایت محوطه الکترونیکی و ابزار شما میتوانید فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید و در موتورهای جستجو در لینک های رتبه بالا دیده شوید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

در فرایند سئو سایت علاوه بر دانش کافی نسبت به این موضوع، نیاز به ابزارهای سئو نیز داریم که بتوانیم با استفاده از آنها پروسه تحلیل و آنالیز سایت را آسانتر گردانیم و از داده های آنالیز شده موجود در آنها استفاده کنیم.

داشتن اطلاعات کافی درباره کلمات کلیدی مهمی که جستجوی آنها رو به افزایش است، همچنین بررسی لینک های نامعتبر سایت از جمله فرایندهاییست که برای هر کدام، ابزارهایی در اینترنت وجود دارد.

همچنان که در فرایند ساختن یک خانه نیاز به ابزارهای متفاوتی است، در ساختن یک سایت و سئو آن نیز نیاز به ابزارهای آنلاین مختلفی می باشد.

ابزار های سئو اغلب شامل وبسایت هایی هستند که با وارد کردن آدرس سایت، خدمات بسیار خوبی به کاربران ارائه می دهند.

این خدمات شامل ارائه گزارش هایی می شود که با استفاده از آنها می تواند فرایند سئو سایت را بسیار بهبود بخشید و به سطح بالاتری رساند.

این ابزارها را بر اساس کارکردشان می توان در دسته های زیر خلاصه کرد: در ادامه به معرفی مهمترین ابزارهای رایگان سئو در اینترنت می پردازیم که سئوکار های حرفه ای از آن بهره می گیرند.

لازم به ذکر است که استفاده کامل از بعضی از این ابزارها نیاز به خرید اشتراک در آنهاست، اما همه آنها دارای خدمات رایگان هستند.

بررسی سرعت و کارامدی سایت در انواع دستگاه ها آدرس سایت موردنظرتان را در کادر وارد کنید و زمان بارگذاری سایت را در دستگاه های دسکتاپ و موبایل را اندازه بگیرید.

همچنین این ابزار گزارشاتی مبنی بر ضعف های سایت به شما می دهد.

در بخش موبایل نیز امتیازی با توجه به سرعت سایت و بهینه بودن سایت برای کاربران موبایل به آن داده می شود.

در این قسمت میزان فضای کافی برای لمس منو ها و انداره فونت ها از جمله دیگر پارامترهای موثر بر این امتیاز هستند.

بررسی جامع بهینه بودن سایت و کدهای آن بعد از وارد کردن آدرس سایت، گزارشی در مورد عملکرد سایت را مشاهده خواهید کرد که شامل موارد بسیاری از بهینه بودن کدها، میزان فشرده سازی و دیگر پارامترها می شود.

از جمله مزیت های این ابزار، ارائه راه حل برای حل مشکلات سایت و همچنین نسخه بهینه شده عکس ها، کد های سی اس اس و فایل های جاوا اسکریپت می شود.

همچنین در همه پارامترها امتیازی به سایت داده شده و بر اساس میانگین همه امتیازات نیز نمره A تا F به آن داده می شود.

بررسی سرعت بارگزاری سایت از نقاط مختلف دنیا از این ابزار برای تست سرعت سایت از چند نقطه جهان استفاده می شود و میزان سرعت سایت با میانگین سرعت سایت های جهان مقایسه می گردد.

گزارش تست های این ابزار شامل فاکتورهای بهینه سازی سایت نیز می گردد و در هر بخش به سایت نمره ای از 1 تا 100 داده می شود.

همچنین ترتیب بارگزاری درخواست های سایت را را نیز می توانید به صورت نموداری مشاهده کنید.

ارائه بیش از 700 کلمه کلیدی بر اساس کلمه مورد نظر شما این ابزار بعد از وارد کردن یک کلمه کلیدی و انتخاب زبان، کلمات کلیدی بسیاری را بر اساس کلمه موردنظر به شما پیشنهاد می دهد تا از آنها نیز بتوانید در سایت خود جهت جذب حداکثر ترافیک استفاده کنید.

ارائه کلمات کلیدی مرتبط با یک کلمه کلیدی این ابزار قادر به معرفی دیگر کلمات کلیدی مرتبط با کلمه وارد شده می باشد.

همچنین میزان سختی سئو کلمه مورد نظر و دشواری رساندن سایت در آن کلمه به صفحه اول جستجو را نیز نمایش می دهد.

آگاهی از جستجوی کاربران این ابزار که یکی از ابزارهای مورد علاقه متخصصین سئو می باشد آماری از تعداد جستجوی کلمات مورد نظر شما به صورت روزانه، هفتگی و ماهانه ارائه می دهد.

همچنین کلمات کلیدی مشابه با کلمه مورد نظر شما را نیز  معرفی می کند.

کشف عبارات پر طرفدار با جستجو در سایت گوگل در حالت Incognito میتوانید با کلمات مشابه و پرطرفدار مرتبط آشنا شوید و از آنها در تعیین استراتژی انتخای کلمات کلیدی سایت خود بهره ببرید هم چنین می توانید از رتبه سایت خود در سایر عبارات کلیدی مشابه که تاکنون از آنها خبر نداشتید، مطلع شوید.

بررسی تغییرات حجم جستجو در یک بازه زمانی با استفاده از این ابزار می توانید میزان تغییرات حجم جستجوی یک کلمه را در یک بازه زمانی ببینید و همچنین قادر خواهید بود میزان افزایش یا کاهش جستجوی یک کلمه را در آینده پیش بینی کنید.

هم چنین می توانید روزهایی از سال را که در آن میزان جستجوی یک کلمه به اوج خود میرسد را شناسایی کرده و با استفاده از سئو سایت، خود را برای آن روزها از قبل آماده گردانید.

گزارش کامل از ترافیک سایت این ابزار تمام ترافیک وارد شده به سایت را آنالیز کرده و به وسیله ابزارک های متنوعی که دارد این ترافیک را در شکل های مختلفی تحلیل میکند.

از جمله این تحلیل ها، تحلیل ریفرال های سایت، مقدار بانس ریت، نسبت کاربران جدید به کل کاربران و غیره را می توان اشاره کرد.

آمارگیر رایگان و جامع وبسایت این ابزار به واسطه سادگی خود در سرعت سایت تاثیر منفی نمی گذارد و اطلاعات بسیار خوبی از ترافیک سایت می دهد.

ابزار Histats یکی از دقیق ترین آمارگیر های اینترنت به شمار می رود و اطلاعات آن میتواند کمک زیادی به سئو کاران کند.

آنالیز پیوسته وبسایت در جستجوی کاربران و گزارش خطاها این ابزارهای وبمستر به صاحبین سایت ها کمک می کنند تا به درک دستی از نحوه تعامل دو موتور قدرمند جستجو یعنی گوگل و بینگ با وبسیات آنها برسند.

همچنین در صورت وجود خطا در ایندکس صفحات و دیگر هشدار ها،صاحبین سایت از آنها باخبر می شوند.

استفاده از این ابزار ها نیاز به نصب موارد کوچکی در سایت می باشد.

آنالیز جامع بک لینک های سایت نسخه رایگان این ابزار گزارش سریعی از بک لینک های سایت به شما ارائه می دهد.

این گزارش شامل ارزش بک لینک ها و صفحاتی از سایت که لینک شده اند را نمایش می دهد.

تعداد کل بک لینک ها، تعداد دامنه های مجزایی که یک سایت در آن دارای بک لینک هم است و درصد اسپم بودن هر یک از بک لینک ها هم در این گزارش وجود دارد.

نمایش بک لینک های سایت این ابزار جز ابزار های کاملا رایگان اینترنتی برای سئو است که لیست تقریبا کاملی از بک لینک های یک سایت ارائه می دهد و برای کسانی که به دنبال بک لینک رقبای خود هستند بسیار مفید خواهد بود.

انالیز کامل وبسایت شما ابزار QuickSprout نگاه جامعی به سایت می اندازد و گزارشی در زمینه سئو، بهینه سازی، سرعت، برچسب ها، کلمات کلیدی، شبکه های اجتماعی و لینک های سایت فراهم می سازد.

همچنین در این موارد سایت شما را با دیگر سایت های رقیب مقایسه کند.

نمایش سفارشی صفحات سایت در موتور جستجوی گوگل با استفاده از این ابزار می توانید برای مطالب بلاگ خود یا صفحه هر محصول اسکیما ایجاد کنید و نحوه نمایش این صفحات را در صفجه جستجوی گوگل، بهبود ببخشید.

نمونه ای از یک صفحه با کد اسکیمای ستاره در زیر آورده شده است.

نمایش آمار ترافیک سایت برای هر دامینی با استفاده از این ابزار می توانید آمار ترافیک سایت را برای هر دامینی مشاهده کرده و با آمار سایت های دیگر در پارامترهای گوناگون مقایسه کنید.

ساخت نقشه سایت با استفاده این ابزار می توانید به راحتی بعد از واردن کردن آدرس سایت و تغییر اختیاری تعدادی پارامتر در مدت زمان بسیار اندکی نقشه سایت بسیازید و آن را پس از آپلود در سایت به گوگل وبمستر معرفی کنید.

دیدن سایت از نگاه موتورهای جستجو با استفاده از این ابزار می توانید از نگاه گوگل و ربات های آن سایت خود را مشاهده کنید.

این ابزار می تواند برای بررسی نوع پردازش برخی از اجزای سایت بسیار به درد بخور باشد.

بررسی امتیاز سئو یک سایت این ابزار سئو با بررسی سریع وبسیات، گزارشی از موارد مهم سئو داخلی را به شما ارائه داده و براساس آن امتیازی از 1 تا 100 به سایت می دهد.

همچنین خطاهایی که احیانا سایت شما با آن روبروست را به شما یاداوری می کند.

کشف ارور های سایت این ابزار رایگان سئو با بررسی کامل هر یک از لینک های داخلی سایت شما، گزارش بسیار جامعی از این صفحات می دهد.

این گزارش شامل لینک های مرده سایت، حجم هر یک از صفحات، تعداد لینک های داخلی و خارجی هر صفحه، ریدایرکت های داخلی و خارجی و دیگر موارد می شود.

بررسی کامل سایت، صفحات و لینک های آن این ابزار یکی از ابزارهای نیمه رایگان اینترنت است که سایت ارائه دهنده آن، از قوی ترین سایت های آموزش سئو در جهان می باشد.

تهیه گزارش کاملتر و استفاده از تمام خدمات سایت، نیاز به خرید اشتراک از این سایت دارد.

این سایت اطلاعات بسیار کاملی از تمام جوانب وبسیات شما می دهد و اطلاعات آن بسیار قابل اعتماد هستند.

بررسی مطالب کپی شده سایت لینک مورد نظر خود را در این سایت کپی کرده و ببینید که مطالب آن صفحه در کدام سایت ها کپی شده است.

تولبارهای زیادی در اینترنت برای استفاده در سئو وجود دارد و ما قصد داشتیم که در این جا به آنها اشاره نداشته باشیم.

اما قدرت تولبار Moz به قدریست که نتوانسیتیم از آن عبور کنیم.

این تولبار با نمایش اطلاعات مبتنی بر ارزش دامنه و صفحه یکی از بهترین ابزارهای سئو در مرورگر کروم می باشد.

همچنین این ابزار تعداد بک لینک های هر صفحه را نیز در همان صفحه نمایش داده و در هنگام جستجو نیز اطلاعات هر صفحه را نمایش می دهد.

ساخت فایل Robots.

Txt فایل های Robots.

txt به ربات های موتورهای جستجو فرمان میدهند که از کدام آدرس ها بازدید کرده و کدامیک را پایش نکنند.

با استفاده از این ابزار می توانید بدون دردسر یک فایل Robots.

txt ایجاد کرده و سئو سایت را بهبود ببخشید.

بررسی و ساخت داده های استراکچر این ابزار به شما این امکان را می دهد که داده های Structured را که دربرگیرنده زمینه اطلاعات هر صفحه است را برای گوگل و دیگر موتورهای جستجو فراهم کنید.

نمایش تکنولوژی های به کار رفته در سایت این ابزار دارای قابلیتیست که تکنولوژی های استفاده شده در یک وبسیات را نمایش می دهد.

از جمله این تکنولوژی ها می توان به نمایش وب سرور، مدیریت محتوا، اطلاعات مربوط به هاست، اشتراکی یا اختصاصی بودن آی پی، سرویس ایمیل، گواهینامه امنیتی و آمار گیر و کتابخانه های جاوا سکریپت استفاده شده در سایت اشاره کرد.

جمع اوری لیستی از تمام ابزارهای رایگان سئو در اینترنت کار بسیار سختیست.

چرا که صدها ابزار معروف در دنیای وب وجود دارد.

ما در اینجا سعی کردیم که لیستی از مناسب ترین ابزارهای سئو را در این صفحه بگنجانیم که تمام نیاز های شما را بر طرف می کنند.

شایان ذکر است که این لیست همواره به روز خواهد شد.

بنابراین هر از چند گاه به این صفحه مراجعه کنید تا شما را با ابزارهای جدید و مفیدی که در اینترنت می یابیم، آشنا کنیم.

ادامه مطلب ادامه مطلب ادامه مطلب ادامه مطلب ادامه مطلب ادامه مطلب ادامه مطلب نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه نام * ایمیل * وب‌ سایت من را از پاسخ های دیگران به کامنتم مطلع کن.

من را پس از تایید و انتشار کامنت مطلع کن.

در صورت نیاز به کمک ما، تماس بگیرید نام کاربری یا ایمیل * رمز عبور * ورود

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map