سئو سایت مهندس برق

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سئو سایت مهندس برق کسب وکار اینترنتی پر سود را تجربه کنید. یکی از عواملی که امروزه باعث رونق کسب وکار شده است سایت های اینترنتی هستند. منتها این وب سایت ها به نوبه خود شرط کافی برای کسب سود و درآمد نیستند چرا که در صورت داشتن یک سایت بدون سئو و تبلیغات و بازاریابی در سطح اینترنت مانند یک خودرو خیلی خوب است که در اعماق یک پارکینگ طبقاتی پارک شده است و هیچکس از وجود آن باخبر نیست. در واقع سئو یک روش برای روآوردن آن خودرو و به نمایش گذاشتن آن محصول به روشی کاملا تخصصی به مشتریان است. شرکت سیماگر یک هولدینگ حرفه ای در زمینه طراحی و تولید نرم افزار میباشد که با یک تیم متخصص حرفه ای به توسعه بازاریابی اینترنتی سایر شرکت ها کمک میکند.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

برای دریافت رایگان کتاب سئو 2020 با به روز ترین نکات سئو، تولید محتوا و بازاریابی اینترنتی ایمیل خود را در زیر وارد نمائید رویایتان را در تولید محتوا به واقعیت می رسانیم.

رایا مارکتینگ با بکارگیری بیش از 7000 نویسنده متخصص در تمامی زمینه های کسب و کار، برگزاری آزمون تخصصی نویسنده سئوکار، دیتاماینینگ و مدیریتی ویژه توانسته است علاوه بر حفظ و کنترل کیفیت، هزینه تولید محتوا را برای بازاریابی محتوایی سایتتان به طرز قابل ملاحظه ایی کاهش دهد.

تولید محتوا در تمامی زمینه های کسب و کار به بیش از 7 زبان زنده دنیا تولید و ترجمه میگردد.

مهندسی برق از قدیمی‌ترین شاخه‌های مهندسی در طول تاریخ است.

الکتریسیته و مباحث مربوط به آن، از قرن هفدهم میلادی جزء دغدغه‌های بشر بود.

کارهای زیادی نیز در این زمینه صورت گرفت، خصوصاً توسط الساندر ولتا، دانشمند ایتالیایی که مخترع باتری به شمار می‌رود و از نامش (ولت) به عنوان واحد اندازه‌گیری اختلاف پتانسیل (ولتاژ) استفاده می‌شود.

شکل‌گیری مهندسی برق به قرن نوزدهم میلادی برمی‌گردد.

مایکل فارادی و جیمز کلارک ماکسول، با کشفیّات و اختراعاتی که در زمینه‌ی مغناطیس و الکترومغناطیس داشتند، زمینه‌ی اختراع و ساخت اولین موتور الکتریکی را فراهم ساختند و بدین ترتیب جرقه‌ی شکل‌گیری رشته‌ای مهندسی با این نام زده شد.

در ایران هم با تأسیس دانشگاه تهران در سال ۱۳۱۳، مهندسی برق جزء چهار رشته‌ی اصلی و اولیه دانشکده‌ی فنی بود.

با ظهور و گسترش استفاده از تلگراف، تلفن و برق، اهمیت این رشته روز به روز افزایش یافت.

با ورود رسانه‌های جمعی و وسایل الکترونیکی به زندگی روزمره، مهندسی برق به یکی از مهم‌ترین یا شاید بتوان گفت مهم‌ترین رشته‌ی مهندسی تبدیل شده است.

مهندسی برق دارای گرایش‌های مختلفی است.

گرایش‌های اصلی عبارت‌اند از: قدرت، مخابرات، کنترل و الکترونیک.

البته عده‌ای مهندسی کامپیوتر را هم زیرشاخه‌ای از مهندسی برق می‌دانند که البته در این مورد دعوی‌های مختلفی مطرح است.

با این آن چه مشخص است این است که این دو رشته شباهت کمی با هم ندارند.

هم‌چنین با پیشرفت علم مهندسی، گرایش‌های جدیدی به این مواردی که در بالا اشاره کردیم اضافه شده.

اما هدف من توضیح مختصر راجع به گرایش‌های اصلی مهندسی برق است.

در ادامه در مورد هر کدام از آن‌ها توضیح کوتاه و ساده‌ای که برای همه قابل درک باشد، ارائه می‌دهم.

قدرت: این گرایش و مهندسانی که به سراغ آن می‌روند، با مقوله‌ی تولید و توزیع انرژی برق سر و کار دارند.

به طور کلی هر آن چه به تولید و توزیع برق از نیروگاه تا محل مصرف آن مربوط است، به این گرایش گره خورده است.

مخابرات: تمرکز مهندسی مخابرات، بر انتقال داده‌های مختلف از نقطه‌ای به نقطه‌ای دیگر به وسیله‌ی کابل، فیبر نوری، امواج الکترومغناطیسی و غیره می‌باشد.

کنترل: گرایش کنترل به محاسبه‌ی متغیرهای مختلف یک سیستم می‌پردازد.

وظیفه‌ی اصلی آن، طراحی یک سیستم پویا و بهینه با صرف حداقل انرژی و سرمایه با بالاترین بازده می‌باشد.

الکترونیک: در این گرایش به بحث حرکت الکترون‌ها در مواد رسانا و نیمه‌رسانا پرداخته می‌شود.

به طور کلی می‌توان گفت که تولید قطعات و ریزقطعات الکترونیکی مربوط به این گرایش است.

در پایان باید بگویم که در هر جایی از این کره‌ی خاکی، اگر کالایی تولید شود (چه الکترونیکی و چه غیر الکترونیکی) پای یک یا چندین مهندس برق در میان بوده است.

از صنعت تکنولوژی و رسانه گرفته تا ادوات نظامی پیشرفته، طراحی ماهواره‌ها و ماشین‌ها، همه و همه نیازمند به این رشته‌ی مهندسی هستند.

از آنجاییکه ارائه محتوای با کیفیت (از نظر کپی نبودن، قدرت انتقال مفاهیم، سئو و تخصصی بودن) بزرگترین دغدغه رایا مارکتینگ می باشد، همواره خودمان را در معرض تست شما کارفرمایان گرانقدر قرار می دهیم.

از این رو می توانید درخواست نمونه محتوای رایگان با کلمه کلیدی یا عنوان مد نظرتان را بدهید تا پس از دریافت یک تا دو نمونه محتوا به راحتی بتوانید تصمیم گیری بفرمایید.

تولید محتوا را جدی بگیرید، تمامی سایتهای برتر مثل دیجی کالا، زومیت، بامیلو، تبیان، ورزش 3 و غیره با تولید محتوای یونیک و فراوان به موفقیت رسیدند، شما نیز با تعیین استراتژی درست و تولید محتوای منظم و مداوم می توانید موقعیت بازاریابی اینترنتی خود را ارتقا دهید.

رویایتان را در تولید محتوا به واقعیت می رسانیم.

رایا مارکتینگ با بکارگیری بیش از 7000 نویسنده متخصص در تمامی زمینه های کسب و کار، برگزاری آزمون تخصصی نویسنده سئوکار، دیتاماینینگ و مدیریتی ویژه توانسته است علاوه بر حفظ و کنترل کیفیت، هزینه تولید محتوا را برای بازاریابی محتوایی سایتتان به طرز قابل ملاحظه ایی کاهش دهد.

تولید محتوا در تمامی زمینه های کسب و کار به بیش از 7 زبان زنده دنیا تولید و ترجمه میگردد.

برای دریافت مشاوره رایگان طراحی سایت خود با شماره زیر تماس حاصل نمائید تولید محتوا متنی، صوتی و تصویری، تبلیغ در شبکه های اجتماعی، و دوره های دیجیتال مارکتینگ از خدمات رایا مارکتینگ می باشد.

عقیده داریم دیجیتال مارکتینگ و ‌ICT آینده ما را رقم میزنند.

شعبه انقلاب: تهران-میدان انقلاب-ابتدای کارگر جنوبی-کوچه رشتچی-پلاک 14-طبقه اول-واحد 3 شعبه آمل: میدان 17 شهریور-نبش آفتاب 15.

1-ساختمان قائم-طبقه سوم-واحد 302 شعبه اصفهان خیابان پروین، نرسیده به عسگریه دوم، جنب پل عابر پیاده، طبقه فوقانی باشگاه بدنسازی تک تن، طبقه اول واحد دوم

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map