سئو سایت سیستم برقی موتور سیکلت

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سئو سایت سیستم برقی موتور سیکلت در یک بازه 6 ماهه فروش خودتان را از رقبا متمایز کنید . سئو سایت یکی از تکنیک های جدید در علم بازاریابی است که میتواند فروش فوق العاده ای رو برای شما رقم بزند . برای انجام یک سئو موفق شما به یک سایت حرفه ای نیاز دارید منظور از حرفه ای این است که چه وردپرس باشه و چه سایت به زبان ASP.NET و Node.Js و JAVA باید قواعد اصلی سئو در آنها رعایت شده باشد تا از نظر موتورهای جستجو همچون گوگل به اصطلاح سئو حرفه ای قلمداد شود البته این نکته رو صراحتا عرض میکنم که سایت هایی که به غیر از وردپرس هستند بسیار از نظر گوگل اولیت سرعت و تمیز بودن کد را دارا هستند و یک سرو گردن بالاتر از سایت های وردپرسی قرار میگیرند.

شرکت سیماگر در باتوجه به تیم های تخصصی که در بخش های مختلف دارد این توان را دارد تا به هر زبانی که مدنظر شما باشد برایتان سایت را از نظر سئو یی برای گوگل آماده و مدت 6 ماه بهینه سازی کند.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

دوره آموزش تعمیر موتور سیکلت درجه 1 و 2 شامل موتورهای مختلف 125 سی سی به بالا و به روز می باشد ( پولسار، ns ، طرح CDI، ویو ، TVS، پالس ، تریل و … ).

این دوره آموزش تعمیر موتور سیکلت شامل آموزش های تخصصی هر قسمت موتور سیکلت مانند انجین یا همان موتور، گیربکس، سیستم سوخت رسانی، سیستم تعلیق، سیستم ترمز، مدارهای مختلف مثل مدار راهنما، مدار فلاشر، چراغ های جلو و عقب، سوییچ، استارت، دینام، انژکتور و دیاگ و … می باشد .

مجتمع فنی و حرفه ای دارالفنون ری برای اولین بار در کشور، با بهره گیری از اساتید مجرب سازمان فنی و حرفه ای کشور مبادرت به آموزش این حرفه نموده است بنحوی که در زمان کوتاه اصول و مهارت های لازمه برای این رشته را به کار آموز آموزش می دهد و در پایان دوره گواهینامه از سوی سازمان فنی و حرفه ای کشور دریافت می نماید که داشتن این گواهینامه برای راه اندازی یک تعمیرگاه موتور سیکلت ضروری می باشد.

آموزش در مجتمع فنی دارالفنون بطور تئوری و عملی ‌با تاکید بر دروره عملی می باشد و هدف از آن، آموزش کار‌آموزان برای ورود به بازار کار می باشد.

ابتدا کارآموزان در کلاس های مقدماتی و تئوری تعمیر موتور سیکلت حاضر می شوند که توسط اساتید مجرب سازمان فنی و حرفه ای اصول پایه‌ای تعمیر موتور سیکلت در اون آموزش داده می شه .

پس از سپری کردن مرحله اول وارد کارگاه عملی می شوند و آن چه در دوره مقدماتی آموختن رو می بایست ، به طور عملی روی موتورسیکلت های آموزشی و سایر اجزای موتور اجرا نمائید و شما موتورسیکلت را می بایست باز کنید و خودتان جمع کنید .

ورود به تعمیرگاه تخصصی آموزشگاه موتورسیکلت دارالفنون این بار کار آموز می بایست به طور عملی نسبت به تعمیر و رفع عیب موتورسیکلت اقدام کنه .

با این روش آموزشی شما یک سطح آموزشی خیلی خوب در تعمیر موتورسیکلت را سپری خواهید کرد و قادر خواهید بود به راحتی وارد بازار کار بشید .

در دوره دوره آموزش تعمیر موتور سیکلت در مجتمع فنی و حرفه ای دارالفنون با توجه به نیاز و استاندارد روز دنیا دوره های خود را به کارآموزان ارائه می نماید تا کارآموز بتواند کلیات تئوری و عملی این رشته را مسلط شود و بتواند از علم به دست آمده خود در این مرکز به خوبی بهره ببرد و با مدرک معتبر و بین المللی سازمان فنی و حرفه ای که در پایان دره به کارآموز داده می شود بتواند برای جواز کسب، وام اشتغال زایی یا ترجمه مدرک جهت مهاجرت استفاده نماید و همچنین مجتمع فنی و حرفه ای دارالفنون کارآموزان فارغ التحصیل خود را در صورت خواست کارآموز به مراکز معتبری که در لیست خود دارد معرفی می نماید.

  در انتخاب آموزشگاه موتورسازی به چه نکاتی مهمی باید توجه کنیم؟البته انتخاب دوره های مهارت آموزی مکانیکی نباید صرفا بر اساس قیمت باشد بلکه جزئیات زیاد دیگری هم باید موردتوجه باشد.

از نکاتی مثل به روز بودن تجهیزات ، تجربه و سابقه استادان، سرفصل های ارائه شده، تعداد افراد حاضر در هر کلاس، به روز بودن آموزش ها و… که بگذریم، کیفیت دوره های عملی و به خصوص ” امکانات و تجهیزات آموزشگاه ها ” بسیار حائز اهمیت است.

به طور مثال ممکن است دوره ای ارزان باشد یا حتی مثل برخی دوره های دولتی، رایگان باشد.

اما شما در طول دوره نتوانید آموخته های خود را به خوبی تمرین کنید و یا نمی تواند نیاز شما را برای ورود به بازار کار مرتفع سازد.

طول دوره آموزش تعمیرکار موتورسیکلت (موتورسازی):مدت دوره آموزش موتورسازی با توجه به مدت ساعات برگزاری دوره و شیفت آموزشی (شیفت صبح، ظهر، بعدالظهر، غروب) و کلاسها (خصوصی، نیمه خصوصی، گروهی) بین یک تا سه ماه برنامه ریزی و اجرا می شود.

حداقل مدرک تحصيلی جهت آموزش موتورسازی:جهت شرکت در دوره تعمیرکار موتورسیکلت حداقل مدرک تحصلی پایان سوم راهنمايي ( پایان دوره متوسطه اول نهم ) توصیه می شود و کسانی که تحصیلات کمتری دارند در صورت داشتن توانائی، تجربه، علاقه، استعداد و رغبت می توانند در این دوره شرکت کنند.

اعتبار مدارک فنی و حرفه ای:افرادی که پس از گذراندن فرآیند تعریف شده در سازمان فنی و حرفه‎ای موفق به اخذ گواهینامه شوند با توجه به بین المللی بودن این مدرک می‌توانند در تمامی کشورهایی (186 کشور) که عضو سازمان جهانی کار ( ILO ) هستند، مشغول کار شوند و این گواهینامه بین‌المللی در همه این کشورها اعتبار دارد.

لیست کشورهای عضو سازمان جهانی کار را در این لینک ILO مشاهده نمایید.

وضعیت بازارکار شغل موتورسازی:با توجه به افزایش بسیار زیاد تولید و مونتاژ انواع موتورسیکلت های ایرانی و خارجی و استقبال مردم ایران برای خرید موتورسیکلت به علت مصرف کم بنزین، گریز از ترافیک، وسیله نقلیه برای خانواده ها، عدم نیاز به جای پارک، قیمت مناسب و اشتغال بسیار زیاد جوانان در پیک موتوری، اسنپ، الوپیک و غیره … و بر اساس آمار رسمی که در سال 1395 اعلام شد تعداد 11 میلیون موتورسیکلت در کشور وجود دارد و سالانه 800 تا 900 هزار دستگاه موتورسیکلت در ایران تولید و مونتاژ شده است به نظر می رسد بازار کار موتورسازی رو به افزایش می باشد.

بد نیست به این نکته نیز اشاره کنیم که عمر مفید موتورسیکلت بر اساس استاندارد شرکت باجاج 7 سال است ولی در کشور ما عمر مفید موتورسیکلتها 10 سال اعلام شده است و به طور میانگین بین 10 تا 15سال هر موتورسیکلت مورد استفاده قرار می گیرند که در نتیجه سرانه تعمیرات موتورسیکلت در کشور ما در مقایسه با متوسط جهانی بیشتر است و با توجه به تحقیقات میدانی هر ایرانی سالانه به طور میانگین 5 تا 8 بار برای سرویس و تعمیر موتورسیکلت خود به تعمیرگاه مراجعه می کنند و از مشاهدات میدانی نیز می توان به این نتیجه رسید بازار این شغل به این زودی اشباع نخواهد شد.

در مجموع اقبال به فعالیت در شغل موتورسازی در دنیا و کشور ایران نسبت به سایر رشته ها با توجه به توسعه روز افزون این تکنولوژی و تغییرات و گستردگی سیستم های جدید موجود در حال افزایش است به طوری که می توان نتیجه گرفت اگر فعالان در این عرصه همیشه اطلاعات و مهارت خود را به روز نمایند سالیان زیادی می توانند در این حرفه فعال بوده و درآمد مطلوبی کسب نمایند.

فرصتهای شغلی، بازار کار و وضعیت استخدام تعمیرکار موتورسیکلت (موتورساز): کار آموزان می توانند پس از گذراندن این دوره میزان درآمد شغل موتورسازی (تعمیرکار موتورسیکلت) چقدر است؟در صورتی که شما به عنوان موتورساز در کارخانجات یا تعمیرگاه های بزرگ و کوچک تعمیرکار موتورسیکلت کار کنید، حداقل ميزان حقوق شاغلين بر اساس مصوبات شوراي عالي در چارچوب ماده 41 قانون كار که هر ساله تعيين مي گردد شروع می شود كه در صورت رضايت كارفرما تا دو الی سه برابر پایه وزارت کار قابل افزايش خواهد بود.

اما در صورتی که شما به صورت مستقل و برای خودتان کار می کنید خیابانی که تعمیرگاه (مغازه) شما در آن قرار دارد و مقدار رفت و آمد ماشین در آن، بزرگی و کوچکی مغازه (محل تعمیرگاه) و مجهز بودن آن به تجهیزات مدرن و به روز، دوری و نزدیکی سایر تعمیرگاه ها و اینکه تعمیرگاه شما در بورس تعمیرگاه های موتورسیکلت قرار دارید یا خیر.

براساس تحقیق محیطی انجام شده توسط نگارنده مبلغ در آمد تعمیرکاران موتورسیکلت بین 3 الی 5 برابر حداقل حقوق اداره کار و در برخی شرایط بیشتر از این مقدار نیز می باشد.

مثلا تعرفه و اجرت تعمیر موتورسیکلت طبق نرخ نامه مورخ 1397 اتحادیه صنف تعمیر کاران موتورسیکلت در تهران برای موتورسیکلت پالس در سال 1397 به شرح زیر است.

اگر شما در روز 8 مشتری داشته باشید و به طور متوسط از هر نفر 30000 تومان حق الزحمه بگیرید درآمد ناخالص مغازه موتورسازی شما در روز 240000 تومان و در ماه ( 26 روز کاری ) هفت میلیون هشتصد هزار تومان خواهد شد.

که پس از کسر هزینه های استهلاک ، تجهیزات، اجاره به طور خالص 5 میلیون تومان برای شما خواهد ماند ( بر اساس نرخ نامه سال که 1397 ).

البته سه اصل مهم مهارت، انصاف و اخلاق شخص باطری ساز سه اصل مهم در در افزایش میزان در آمد باشد و اهمیت زیادی دارد.

سرمایه مورد نیاز برای احداث مغازه موتورسازی ( تعمیرکار موتورسیکلت ):برای تاسیس و احداث مغازه موتورسازی نیاز به 2 سرمایه گذاری ملکی و سرمایه گذاری تجهیزاتی می باشد.

در سرمایه گذاری ملکی ما می توانیم با رهن مغازه که در شهرهای کوچک که از 12 میلیون تومان شروع و در شهرهای بزرگ مثل تهران تا 90 میلیون تومان ادامه دارد ( که هر فردی با توجه به توان مالی خود منطقه ای را جهت تاسیس مغازه موتورسازی انتخاب می کند.

( در صورتی که فرد پول زیادی جهت رهن مغازه ندارد می تواند مبلغ رهن را به اجاره تبدیل کند ) مهمترین سرمایه گذاری جهت ایجاد و خرید تجهیزاتی عبارتند از: شخصیت های مناسب شغل موتورسازی (تعمیرکار موتورسیکلت):اگر شما به شغلی علاقه مندید که فنی باشد، و از سر و کله زدن با موتور سیکلت و لوازم مکانیکی لذت می برید و می خواهید زودتر وارد بازار کار شوید، این شغل مناسب شماست.

تیپ شخصیتی افرادی که به شغل موتورسازی مشغول هستند غالبا اشخاصی پر انرژی، باهوش، هوشیار، اهل صحبت کردن هستند.

مهارت خاص در حل مسئله جدید و چالش بر انگیز دارند.

این افراد مهارت تحلیل فراوانی دارند و می توانندمسائل مختلف را حل و فصل کنند.

کارهای روتین و عادی آنها را خسته می کند.

آنها همیشه دنبال فرصت ها و کارهای جالب و جدید هستند.

ازاعتماد به نفس و توانائی تنها کار کردن برخوردار هستند و عاشق باز و بسته کردن وسایل مختلف می باشند.

مزاياي گواهينامه سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور:ضوابط احتساب دوره هاي آموزش فني و حرفه اي به جاي سوابق تجربي در طبقه بندي مشاغل: در اجراي تبصره ماده 10 آئين نامه ايجاد مراكز كارآموزي و جوار كارگاه و بين كارگاهي موضوع تبصره 2 ماده 110 قانون كار جمهوري اسلامي ايران مصوب ( 27/10/71 ) هيئت محترم وزيران و آئين نامه اجرايي تبصره 1 ماده 49 قانون مذكور ( 12/2/71 ) و بر اساس بخشنامه 4660/ ن تاريخ 24/2/73 معاونت نظارت بر روابط كار وزارت كار وامور اجتماعي، ضوابط جايگزيني و احتساب دوره هاي آموزش فني و حرفه اي به جاي تجربه شغلي ( سوابق كار )، در طرح هاي طبقه بندي مشاغل كارگاه هاي مشمول قانون كار به شرح ذيل مي باشد: 1-1 طي دوره آموزشي مهارت درجه 1، معادل6 سال تجربه 2-1 طي دوره آموزشي مهارت درجه 2، معادل4 سال تجربه 3-1 طي دوره آموزشي مراكز جوار و ضمن كار، آموزش ارتقاء مهارت كمتر از 6 ماه، به تناسب مدت دوره، حداكثر3 سال تجربی 2- پس از گذراندن دوره مهارت و دریافت گواهینامه مهارت فنی و حرفه ای کارآموز می تواند جواز کسب دریافت کند.

3- پس از گذراندن دوره مهارت و دریافت گواهینامه مهارت فنی و حرفه ای کارآموز می تواند وام خود اشتغالی دریافت کند.

4- پس از گذراندن دوره و دریافت گواهینامه مهارت فنی و حرفه ای کارآموز می تواند گواهینامه خود را ترجمه و بین المللی کند.

(( امید است مورد استفاده علاقمندان به شغل موتورسازی و تعمیرکاران موتورسیکلت و قرار گرفته باشد )) دوره دوره آموزش تعمیر موتور سیکلت فاقد هرگونه پیش نیاز بوده.

آیا این دوره آموزش تعمیر موتورسیکلت به صورت عملی هست و اگر بله روی چه موتورهایی کار میشه؟ بله، بیش از 80 درصد از زمان کلاس های این دوره آموزشی به صورت عملی صرف آموزش تعمیر موتور سیکلت بر روی موتورهای واقعی می شود.

لیست موتور سیکلت های مذکور در سطر اول متن توضیحات قابل مشاهده است.

هزینه خوابگاه برای این دوره چه طور محاسبه میشه؟ هزینه خوابگاه برای کارآموزانی که از شهرهای دیگر به تهران خواهند آمد، بسیار به صرفه بوده و در مقابل رقم های قابل پرداخت برای اقامت در شهر تهران، بسیار ناچیز است.

با سلام هزینه خوابگاه برای یک دوره فشره 2 هفته ای 250/000 هزار تومان می باشد من موتور ساز هستم، می خواهم بدونم که آیا این دوره به درد من هم می خورد یا خیر؟ این امر کاملاً به میزان تسلط شما بستگی دارد.

در این دوره می توانید تعمیر موتورسیکلت های مختلفی همچون آپاچی، ان اس، پالس، تریل، ویو و طرح ویو را بیاموزید.

با سلام با توجه ب معلوم نبودن زمان امتحانات دانشگاهیم در شرایط فعلی فعلا برام مقدور نیست شرکت کنم خواستم بدونم در تابستان چ زمانی میشه ثبت نام کرد با تشکر دوره آموزشی تعمیرات موتور سیکلت در هر 12 ماه سال به دو صورت فشرده و نیمه فشرده برگذار می شود و شما می توانید در یکی از آن دوره ها شرکت کنید.

با سلام در متن نوشته شده 24 جلسه اما شما دوره فشرده هم دارید.

یعنی 24جلسه رو در دو هفته تموم می‌کنید یا چیز دیگه ای هست? و اینکه ایل خوابگاهم دارید یا نه? بله در دوره فشرده آموزش تعمیرات موتورسیکلت نیز همه موارد به صورت کامل تدریس می شود.

تنها تفاوت این دو دوره در آن است که در دوره فشرده شما هر روز در دو شیفت صبح و بعد از ظهر در کلاس های آموزشی شرکت می کنید و در دوره نیمه فشرده کلاس ها در مدت طولانی تر اما ساعات کمتری به ازای هر روز برگذار می شوند.

سلام من علاقه زیادی به موتورسازی دارم.

یعنی باگذراندن این دوره میتونم این شغل رو یادبگیرم.

تاحدودی هم کارای غیرانجین رو بلدم با شرکت در این دوره می توانید کار را به صورت صفر تا صد یاد گرفته و به یک تعمیرکار نیمه ماهر موتور سیکلت تبدیل شوید.

سلام بنده تقریبا بیشتر کارای موتور انجام میدم ابزارم دارم کارای مثل تعویض صفحه کلاج تابگیری پنچری جلوبندی باز کردن سرسیلند تعویض پیستون رینگ تراشکاری هم بردم آشنایی دارم تعویض دوشاخ عقب فیلرگیری تنظیم کاربراتور تعویض بوش توپی چرخ عقب پره بندی هم انجام دادم سیمکشی هم تا حدودی یاد دارم ولی موتور پله نکردم ولی اونم میتونم انجام بدم البته من به تعمیرات ماشین هم علاقه دارم راستش چون ماشین تعمیراتش پیچیده هست ابزار زیاد میخاد پشیمون شدم همین تعمیرات موتور اگر درجه ۱ یاد بگیرم خوبه من میتونم تو این دوره تعمیردرجه یک یاد بگیرم تمامی سرفصل های ذکر شده در توضیحات این دوره به شما تدریس می شود.

اگر به توضیحات دقیق تری نیاز دارید، بهتر است با شماره های درج شده تماس بگیرید.

سلام، بایادگیری توموسسه ی شما میشه وارد بازارکار شد و یک مغازه زد؟ به مشکل نمیخوریم بنظرتون توکار مثلا جاای از موتوروبازکنیم و توش بمونیم؟ درود .

در مجتمع فنی دارالفنون تمام مباحث علمی و عملی لازمدر تعمیر موتور سیکلت با استفاده از اساتید کارآزموده به شما آموزش داده می شه و از این بابت خیالتون آسوده باشه .

اما توصیه ما به دانشجویان این هست که بعد از اتمام دوره یک دوره کوتاه کارورزی انجام بدهند تا تجربه دانشجویان بالاتر برود.

اگ دوره کار ورزیرو نریم تو کاری میمونیم و نمیتونیم انجام بدیم؟ شما در این دوره تمامی نکات مربوط به تعمیر موتور سیکلت را خواهید آموخت و به سک تعمیرکار نیمه ماهر تبدیل خواهید شد.

با این وجود برای کسب تجربه، بهتر است مدتی را نیز به همکاری با یک مجموعه فعال بپردازید.

سلام هر دوره چند نفر هستند در بازه زمانی فعلی در هر دوره حداکثر 6 نفر در کلاس های ثبت نام خواهند شد.

با سلام ثبت نام در این دوره محدودیت سنی هم داره حداقل سن مورد نیاز برای شرکت در این کلاس ها، 13 سال تمام می باشد.

با این وجود عزیزانی که علاقه کافی داشته باشند، می توانند در سنین پایین تر نیز به ثبت نام در کلاس اقدام نمایند.

سلام وعرض ادب .

.

از بابت اینکه پس ازیادگیری بتوانیم از طریق موسسه جایی رو برای کار بهمون بگید وجود داره؟ بسیاری از هنرجویان، پس از اتمام دوره به مراکز فعال در حیطه شغلی مذکور معرفی می گردند.

البته لازم به ذکر است که این اقدام بستگی کامل به اعلام نیاز از سوی مراکز دارد و در صورت عدم اعلام نیاز، تعهدی در این رابطه وجود نخواهد داشت.

کار آموزش به صورت عملی و از صفر تا صد می باشد.

این مدارک دارای ارزش بین المللی بوده و برای در تمامی کشورهای عضو سازمان جهانی ILO دارای اعتبار و ارزش می باشد.

اینکه چه مدرک و چه رشته ای، برای کدام کشور مناسب است، کاملاً به شرایط مقصد مورد نظر وابسته است و این امر را باید از سفارت کشور مربوطه استعلام کنید.

مجتمع فنی دارالفنون به عنوان یکی از بزرگترین و معتبرترین مجتمع های فنی کشور با بیش از هزار فارغ التحصیل از سراسر کشور، پیشروی مهارت هایی است که همواره تلاش می کند توازن منطقی بین نیازهای بازار کار و توانایی فنی متقاضیان جهت ورود به بازار کار را ایجاد نماید و با کادر مجرب .

.

.

[ بیشتر بخوانید ]

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map