سئو سایت چاپگر پد پرینتر

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سئو سایت چاپگر پد پرینتر کسب وکاری جدید در سطح اینترنت راه اندازی کنید. سئو یا بهینه سازی وب سایت یکی از مهم ترین فاکتور های موفقیت در دنیای دیجیتال مارکتینگ است که یک شخص زمانی که در اینترنت دارای یک سایت اینترنتی است نباید آن را ساده و کوچک فرض کند. سئو وب سایت و بهینه کردن لینک ها در گوگل هر چند هم کوچک میتواند وضعیت کسب و کار شما را در بهبود ببخشید. بنده به شخصه چندین بار شاهد این موضوع بوده ام که مشتریان اعلام کردن زمانی از صفحه چهارم به صفحه دوم در گوگل کوچ کردند و رتبه شان بهینه شد چقدر تماس های مشتریان شان بیشتر شده و اعلام رضایت کرده اند. شرکت سیماگر یکی از شرکت های برتر در زمینه توسعه سئو سایت میباشد که به شما تعهد بهینه سازی رتبه سایت را به صورت تضمینی ارائه میدهد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

به سبد خرید شما افزوده شد.

لطفا جهت اطلاع از موجودی و قیمت این کالا برای خرید با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

(مشاوره رایگان میباشد) 09121442355 printer Sepration Pad ضعیف شدن و یا ساییده شدن سطح این قطعه دلیل اصلی عدم کارکرد صحیح پرینتر در کشیدن کاغذ و یا گیرکردن کاغذ در داخل دستگاه میباشد.

سپریشن پد سازگار با مدل دلخواه شما فروش بصورت اورجینال و طرح تعویض سپریشن پد دستگاه پرینتر و چندکاره لطفا جهت اطلاع از موجودی و قیمت نهایی سپریشن پد تماس بگیرید پویش گران نوین 09121442355 اگر در هنگام کار با سیستم کاغذکش در پرینتر hp دچار مشکل شده اید و پرینتر بصورت همزمان چند برگ کاغذ را با هم به درون چاپگر میکشد لازم است تا نگاهی به پد جدا کننده یا سپریتور در سیستم کاغذکش داشته باشید.

ضعیف شدن و یا ساییده شدن سطح این قطعه دلیل اصلی عدم کارکرد صحیح پرینتر در کسیدن کاغذ و یا گیرکردن کاغذ در داخل دستگاه میباشد.

کیفیت پیکاپ بسیار مهم است و حتما از محصول اصل و با کیفیت بالا استفاده کنید تا در روند کار با چاپگر دچار مشکل نشوید سپرشن پد (پد کاغذکش) یکی از قطعات بخش تغذیه کاغذ در پرینترها و .

.

.

است که تمیز نبودن، فرسودگی و خرابی آن می تواند منجر به جمع شدن و گیر کردن کاغذ در دستگاه شده عملکرد پرینتر را مختل نماید.

تعویض قطعه مشکل ساز با سپرشن پد جدید مشکل فوق را حل می نماید.

نحوه تعویض سپریشن پد .

مرحله اول: پرینتر خودرا خاموش کرده وسیم برق را بکشید.

اجازه دهید تا چاپگر خنک شود.

.

مرحله دوم: سینی های ورودی پرینتر را از جای خود را خارج کنید .

مرحله سوم: سپریشن پد ابی رنگ را در پرینتر پیدا نمایید .

.

مرحله چهارم: ازاد کردن زبانه سپریشن پد با یک پیچ گوشتی سپریشن پد را از جای خود بلند کنید قرار دادن یک پیچ در شکاف سپریشن پد برای ازاد کردن زبانه ها بلامانع است مرحله پنجم: جدا کردن سپریشن پد به این صورت است که از یک طرف پیچ گوشتی ویا اهرم قرار داده شده را فشار دهید و از سوی دیگرسپریشن پد را بکشید تا از پرینتر جدا شود.

مرحله ششم: نحوه قرادادن سپریشن پد جدید با یک دست سپریشن پد چدید را در محل سپریشن پد چدا شده نگه د ارید و با دست دیگر سینی ورودی را باز کرده و پایه فنری را به سمت پایین فشار دهید مرحله هفتم: با زدن ضربه ای ناگهانی و محکم سپریشن پد را در جای خود قرار دهید.

نکته مهم: دقت داشته باشید که در هنگام قرار گیری هیج فضای خالی بین سپریشن پد و پای فنری وجود نداشته باشد.

مرحله هشتم: پیکاپ رولر و کارتریج وسپریشن پد را درجای خود قرار داده و پرینتر را به برق زده روشن نمایید خطایی در هنگام ثبت نظر بوجود آمده است لطفا دوباره امنحان کنید نظر شما با موفقیت ثبت شد این کالا را به دوستان خود معرفی کنید Pouyeshgaran@yahoo.

com 09121442355 - 09121442355 - 09121442355 پرینتر 118 راهنمای خرید اطلاعات تماس آدرس : تهران میدان فردوسی خیابان سپهبد قرنی خیابان اراک غربی پلاک 11 طبقه 3 واحد 3 شرقی تلفن :09121442355 ایمیل :Pouyeshgaran@yahoo.

com ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 الی 19، پنجشنبه ۹ الی 15، در دیگر ساعات ‌پس از گرفتن پیغام شما عزیزان، در اولین ساعات روزکاری آتی با شما تماس می‌گیریم.

طراحی سایت سئو و بهینه سازی توسط احسان وب

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map