سئو سایت کرکره سازی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سئو سایت کرکره سازی کسب وکاری جدید در سطح اینترنت راه اندازی کنید. سئو یا بهینه سازی وب سایت یکی از مهم ترین فاکتور های موفقیت در دنیای دیجیتال مارکتینگ است که یک شخص زمانی که در اینترنت دارای یک سایت اینترنتی است نباید آن را ساده و کوچک فرض کند. سئو وب سایت و بهینه کردن لینک ها در گوگل هر چند هم کوچک میتواند وضعیت کسب و کار شما را در بهبود ببخشید. بنده به شخصه چندین بار شاهد این موضوع بوده ام که مشتریان اعلام کردن زمانی از صفحه چهارم به صفحه دوم در گوگل کوچ کردند و رتبه شان بهینه شد چقدر تماس های مشتریان شان بیشتر شده و اعلام رضایت کرده اند. شرکت سیماگر یکی از شرکت های برتر در زمینه توسعه سئو سایت میباشد که به شما تعهد بهینه سازی رتبه سایت را به صورت تضمینی ارائه میدهد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

گروه صنعتی ایران کرکره با بیش از ۱۰ سال سابقه درخشان در زمینه تولید و طراحی و نصب انواع کرکره برقی توانسته به عنوان معتبرترین نمایندگی نصب کرکره برقی در ایران شناخته شود.

شرکت ایران کرکره در سال ۱۳۸۸ موفق به اخذ نمایندگی تولید موتور آلمانی و ایتالیایی شده است و از سال ۱۳۹۰ از طریق وارد کردن موتور کرکره برقی از کشور های خارجی پیشرفت چشمگیری در صنعت کرکره برقی ایجاد کرده است.

این شرکت صنعتی با سابقه، تصمیم به توسعه کسب و کار خود از طریق راه اندازی وب سایت و سئو سایت خود نمود و کار طراحی وب سایت و سئو سایت خود را از ۰ تا ۱۰۰ به تیم حرفه ای ATGO سپرد.

شرکت صنعتی ایران کرکره از طریق وب سایت خود تمام سفارشات طراحی و ساخت کرکره اتوماتیک را قبول کرده و وب سایت این شرکت به عنوان سکوی پرش این مجموعه عمل کرده است و سبب پیشرفت هرچه بیشتر آن شده است.

مهمترین چالش گروه صنعتی ایران کرکره درخواست مدیران این گروه برای رساندن کلمات کلیدی به صفحه اول گوگل بود.

آنچه برای این گروه حائز اهمیت بود تبدیل کاربران سایت به مشتری دائمی و واقعی بود که خوشبختانه ما توانستیم از طریق یک استراتژی حرفه ای و با بهره گیری از تجربیات اعضای تیم به این هدف مهم دست یابیم.

آنچه در این پروژه برای ما حائز اهمیت بود پیشرفت چشمگیر گروه صنعتی ایران کرکره در زمینه فروش انواع کرکره برقی بود.

طراحی وب سایت و سئو سایت ایران کرکره به عنوان یک سکوی پرتاب برای این گروه عمل کرد و توانست در مدت زمان کوتاهی مدیران این مجموعه را به درآمد ۳ برابری نسبت به ۱۰ سال سابقه برساند.

در واقع آنچه سئو صحیح کلمات و طراحی جذاب سایت برای فروش انواع کرکره برقی انجام داد با ۱۰ سال سابقه فروش حضوری این محصولات برابری می‌کرد.

ویدیوی طراحی سایت ایران کرکره در این قسمت می توانید ویدیو سایت استاندارد ایران کرکره را به طور کامل مشاهده و بررسی کنید و با نمونه کار شرکت ATGO بیشتر آشنا گردید.

در طراحی سایت ایران کرکره تمام اصول و استانداردهای طراحی سایت رعایت شده و جایگاه کلمات مهم این سایت در صفحه اول گوگل نشان دهنده سئو صحیح آن می باشد.

برای رسیدن به موفقیت در پروژه ایران کرکره جلسات متعددی با مدیران این گروه صنعتی برگزار گردید و ما تمام تلاش خود را در راستای رسیدن به اهداف مشترک تیم ATGO و مدیریت گروه صنعتی ایران کرکره قرار دادیم.

کار طراحی وب سایت ایران کرکره در چهار روز به اتمام رسید و از همان زمان کار آنالیز رقبا و بررسی کلمات پرترافیک آغاز شد.

برای سئو درست کلمات از ابزار حرفه ای استفاده کرده و تمام تلاش خود را در جهت تقویت نقاط ضعف خود قرار دادیم.

خوشبختانه در این پروژه توانستیم به جایگاه برتر گوگل در 90 درصد کلمات کلیدی مهم برسیم و طبق برنامه ریزی خود مدیران این شرکت را به اهداف مهم خود رساندیم.

تاثیر خدمات دیجیتال مارکتینگ آریا تهران چه بود ؟ تغییرات ایجاد شده در کسب و کار ایران کرکره : دریافت بیش از ۶۰ هزار کلیک رنک ۱ گوگل در بسیاری از کلمات مهم و اهداف مدیران گروه صنعتی ایران کرکره تبدیل کاربران سایت به مشتری دائمی و به طور کلی افزایش درامد مدیریت گروه صنعتی ایران کرکره کاهش هزینه های تبلیغ و افزایش 3 برابری درآمد مجموعه ایران کرکره در سایت ایران کرکره ما از تصاویر بهینه و یونیک طراحی شده توسط تیم طراحی استفاده کرده ایم و یکی از دلایل سرعت بالای سایت تصاویر بهینه و کم حجم بود.

در این وبسایت از حداقل افزونه استفاده شده و تیم ATGO برای افزلیش سرعت این سایت تصمیم گرفت بسیاری از نیاز های وبسایت را از طریق افزونه نویسی شخصی برطرف کند.

بخش های از سایت ایران کرکره برای رفع نیاز کاربران و بهبود سرعت سایت به صورت اختصاصی کدنویسی شده است.

CMS سایت ایران کرکره وردپرس میباشد اما تمامی افزونه های مورد استفاده شخصی سازی شده اند.

در پروژه ایران کرکره طراحی و سئو سایت به طور کامل توسط ATGO انجام شده و قیمت این پروژه با داشتن قابلیت هایی مانند طراحی زیبا ، سئو داخلی و خارجی ، بهره گیری از تبلیغات گوگل ، رنک بالای 80% کلمات و افزونه نویسی اختصاصی و ده ها قابلیت دیگر در حدود 10 میلیون تومان برآورد شده است.

در این ویدیو رضایت مشتری عزیز ایران کرکره را مشاهده میکنید که در این پروژه توانستیم به اهداف مشترک دست یابیم.

برای ثبت سفارش سایت و بهبود کسب و کارتان همین حالا اقدام کنید.

آریا تهران ابتدا به عنوان آموزشگاه کامپیوتر آریا تهران در کویت و تهران فعالیت خود را آغاز کرد اما اینک با گذشت حدود 10 سال از فعالیت های این تیم در حوزه اینترنت و کسب و کارهای آنلاین بر آن شده ایم تا بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ را راه اندازی کنیم و خدماتی همچون سئو سایت ، طراحی سایت ، طراحی گرافیکی ، تولید محتوا ، پشتیبانی سایت ، مدیریت شبکه های اجتماعی و … را انجام دهیم.

بیشتر بدانید…

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map