سئو سایت کَندیتافت همیشه سبز/ نیشکر همیشه سبز

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با سئو سایت کَندیتافت همیشه سبز/ نیشکر همیشه سبز حرفه ای شما میتوانید کل بازار را در یک چشم بهم زدن به سمت و سوی محصولات و خدمات شرکت خودتان سوق دهید ، بله این است قدرت SEO که می تواند یک شرکت خیلی کوچک با تعداد پرسنل کم را بالاتر از یک شرکت بزرگتر با پرسنل بیشتر قرار دهد. اما چطوری و به چه نحوی ؟ کلید کار در دست شرکت های سئو کار میباشد که شرکت سیماگر مدعی آن است بکی از شرکت های برتر در زمینه سئو وب سایت میباشد که تضمین بهینه سازی رتبه و جایگاه شما را در موتور های جستجو تعهد میدهد. ارزش مادی یک سایت به دو عامل اصلی بستگی دارد یک میزان تحمل فشار و قدرت و در زمان هایی که در خواست زیادی از کاربران را پاسخ میدهد و دو موضوع اصلی ما یعنی سئو میباشد. شرکت سیماگر یک شرکت تخصصی در زمینه طراحی سایت و سئو ، برندینگ ، تبلیغات ، بازاریابی اینترنتی میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

2 سالی هست که با دیجیتال مارکتینگ دارم عشق بازی میکنم :) و نتیجش شد: http://jazbmarketing.

ir و هر آنچه رو که یاد میگیرم در جذب مارکتینگ به اشتراک میذارم محتوای همیشه سبز یا Evergreen به محتوایی گفته میشود که با گذشت زمان همچنان تازگی دارد و از ارزش آن کم نمیشود، به بیان دیگه محتوایی که همیشه برای بازدیدکنندگان وبسایت تازگی دارد و جذاب هست .

اگر با سئو ، بازاریابی محتوا آشنا باشید ، احتمالا واژه محتوای همیشه سبز را شنیده اید و بهتون پیشنهاد شده تا از این محتوا استفاده کنید.

چرا همیشه سبز نامیده میشود ؟! این لغت غیر از بازاریابی هم برای من یادآور درختان همیشه سبز مثل کاج هست ، این درختان نماد زندگی دائمی در زندگی هستند چرا که برگ های خودشون رو در تمامی فصل ها حفظ میکنند .

مثل درخت کاج ، محتوای Evergreen پایدار و دائمی در نظر گرفته شده استشاید دارید میگید : همه ی محتواهای آنلاین همیشه وجود دارند و در طول زمان ناپدید نمیشوند ، ولی زمانی که میگیم محتوای همیشه سبزیعنی محتوایی که مدت های طولانی بعد از انتشار آن همیشه بازدید داشته و حتی بازدید های آن بیشتر شده است .

وبسایتی که این نوع محتوا تولید میکند تقریبا هیچ تاریخ انقضایی ندارد و تا مدت طولانی ای ارزش خودش را حفظ خواهد کردبرای مثال هر محتوایی که در مورد انتخاب ریاست جمهوری سال آینده نوشته شده است ، محتوای ارزشمندی نیست !چراکه ۶ ماه بعدش منسوخ خواهد شد و بسیاری از کلمات کلیدی مرتبط به آن در قبرستان گوگل دفن خواهند شد و دیگر سرچ نمیشوند .

برخی از فرمت های رایج محتوای Evergreen را برای شما آورده ام که میتوانند به ماندگاری بیشتر محتوای شما کمک کند تولید محتوا در این فرمت ها به تنهایی باعث همیشه سبز بودن نمیشود ، اما این فرمت ها بیشتر کمک کننده اند، مخصوصا فیلم ها زمانی خیلی به کمکتون میان که نیاز به انجام دادن چگونگی کاری دارید ، اگر تهیه فیلم براتون مقدور نیست میتونید از عکس ها و تصاویر بصورت سلسله ای استفاده کنید برخی از موضوعات هیچ زمانی قدیمی نمیشوند البته خیلی مهم هست که شما موضوعات مبهم در کسب و کار خودتان را مطرح کنید .

در ابتدا بگم که اصولا افراد ترس های خودشون رو زیاد سرچ میکنند !برای مثال فروشگاه میز اداری میتواند محتوایی مثل :<< چگونگی نگهداری میز اداری >> تهیه کند .

یکی از مهمترین مشکلاتی که در تولید این سری محتواها وجود دارد این هست که بهترین موضوعات در حال حاضر پوشش داده شده اند، یا حتی بیش از حد نیاز برای آن محتوا تولید شده است .

احتمالا بتوانید با اضافه کردن یک دیدگاه منحصر به فرد در یک موضوع محبوب ، یا بررسی عمیق و ارائه جزییات بیشتر .

البته پیشنهاد من استفاده از کلمات کلیدی طولانی (Long Tail Keywords) که رقابت ضعیفی وجود دارد هست .

اگر شما نیچ مارکتینگ رو پیش رو گرفتین احتمالا ببینید که محتوای وب در مورد موضوع شما کم هست و Evergreen شما ارزشمند تر میشود.

البته پیشنهاد من استفاده از کلمات کلیدی طولانی (Long Tail Keywords) که رقابت ضعیفی وجود دارد هست .

اگر شما نیچ مارکتینگ رو پیش رو گرفتین احتمالا ببینید که محتوای وب در مورد موضوع شما کم هست و Evergreen شما ارزشمند تر میشود.

فعالیت ما در جذب مارکتینگ به… 2 سالی هست که با دیجیتال مارکتینگ دارم عشق بازی میکنم :) و نتیجش شد: http://jazbmarketing.

ir و هر آنچه رو که یاد میگیرم در جذب مارکتینگ به اشتراک میذارم فعالیت ما در جذب مارکتینگ به آموزش و مشاوره دیجیتال مارکتینگ خلاصه میشود بیشتر تمرکز ما بر روی بازاریابی جاذبه ای هست و اسم وبسایت هم از همین موضوع الهام گرفته است همچنین سعی داریم برای افزایش بهبود کاربری(UX) و افزایش فروش از بازاریابی عصبی استفاده کنیم با ثبت نام در ویرگول به آرشیو بزرگی از مقالات مرتبط با این موضوع دسترسی خواهید داشت مطلبی دیگر از این انتشارات مطلبی دیگر از این انتشارات مطلبی دیگر از این انتشارات

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map