شرکت طراحی سایت فراکارانت

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

وب سایت، امکان حضور هر شخص، مجموعه، شرکت و سازمان را در دنیای وب فراهم می کند. داشتن یک وب سایت اینترنتی مانند داشتن یک مغازه، فروشگاه و یا فضایی است که دارای هیچ محدودیت مکانی و زمانی نیست و در دسترس کل جهان می باشد. با ما همراه باشید تا در کوتاه ترین زمان ممکن شما را وراد فضای کسب و کار اینترنتی کنیم.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه و فعال در زمینه تولید تخصصی طراحی سایت ، سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد .با شرکت طراحی سایت فراکارانت شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

رمز عبور خود را فراموش کرده اید ؟ با گسترش کسب و کار ، افزایش بازدید ، نیاز به منابع بیشتر و یا نیاز به قابلیت های ویژه ممکن است سرویس هاست جوابگوی نیاز شما نباشد.

در این صورت به سرور اختصاصی و یا سرور مجازی نیاز خواهید داشت.

کاراهاست با ارائه خدمات زیر ساخت مانند سرور اختصاصی و مجازی کلود ایران و خارج از کشور در کنار شما خواهد بود.

با ارائه خدمات پشتیبانی و مدیریت سرور نیز نگران مدیریت سرور خود نیز نخواهید بود.

به اشتراک گذاری منابع سخت افزاری در فضای وب بهینه ترین روش برای کاهش هزینه های نگه داشت وب سایت ها در فضای مجازی است.

در این روش منابع سخت افزاری به صورتی عادلانه بین کاربران تقسیم شده و هر کاربر (وب سایت) تا سقف سهم خود از منابع سخت افزاری قادر به استفاده از منابع خواهد بود، هرچند اثرگذاری متقابل رفتار کاربران یک سرور بر همدیگر گاها مانع فعالیت عادی دیگر کاربران این نوع خدمات می گردد.

هزینه تمام شده این خدمات برای مشتریان اندک و مناسب کسب و کارهای کوچک و وب سایت های شخصی است.

مخفف عبارتSecured Socket Layer به معنای سوکت لایه امن که در شبکه‌ها با ایجاد کانال امن ارتباطی مبادله اطلاعات را به صورت رمزنگاری‌شده فراهم می‌آورد.

بدون وجود این لایه هر نوع اطلاعاتی در هنگام مبادله قابل شنود و دسترسی خواهد بود.

مکانیزم ایجاد لایه امن بر پایه گواهی امنیتی و کلید اختصاصی است.

گواهی امنیتی بر روی سرور نصب می‌شود و سرور با ارسال کلید عمومی با بهره‌گیری از پروتکل‌های امن‌سازی کلید عمومی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

سپس کاربر با استفاده از کلید عمومی اطلاعات ارسالی خود را رمزنگاری می‌کند.

اطلاعات رمزگذاری‌شده تنها می‌توانند توسط کلید اختصاصی که فقط در اختیار سرور است بازگشایی شوند.

ارائه خدمات ثبت دامنه از نگاه مشتریان کاراهاست امری جدی و تحت قواعد سخت گیرانه انجام می پذیرد.

کاراهاست سطح اهمیت دامنه های ثبت شده مشتریان نزد خود را از دیگر خدمات بالاتر برده و با توجه به این مهم که دامنه یک شرکت یا سازمان اعتبار، شخصیت، و گاها از سرمایه های مهم شرکت هاست، در تمامی مراحل ثبت، تمدید یا انتقال دامنه ها کلیه ملاحظات امنیتی را رعایت و همزمان حقوق مالکیتی مشتریان را لحاظ می نماید.

کاراهاست با اخذ نمایندگی از فروشندگان عمده خدمات دامنه و رجیسترهای معتبر تمامی دامنه های سطح یک و دو و دامنه های سطح یک جدید (New TLDS) را در دسترس مشتریان قرار داده است.

با استفاده سیستم هوشمند پیشنهاد دامنه نیز میتوانید در انتخاب دامنه انتخاب های مناستری داشته باشید.

طراحی سایت توسط فراکارانت نگین صنعت خود باشید

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map