طراحی اپلیکیشن در تهران-منطقه ۳

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی اپلیکیشن در تهران-منطقه ۳ مسیر آینده کسب و کارتان را تغییر دهید تبلیغات و برندینگ مهم ترین فاکتورهای توسعه ای شرکت میباشد که باید بر اساس یک برنامه ریزی قبلی پیش رود، یکی از بزرگ ترین اشتباهات کسب و کار ها یا بیزینس ها فعلی نداشتن استراتژی و برنامه ریزی است ، شرکت سیماگر یک شرکت ارائه دهنده راه حل برای خروج از شکست و وضعیت بحرانی است. برای انجام یک کار سازمان یافته با یک تیم سازمان یافته همکاری کنید تا نتیجه انتخاب شما یک عمل سازمان یافته و موثر باشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

منطقه ۳ تهران که در بخش شمال شرقی تهران واقع شده است یکی از مناطق خوب برای خرید خانه و سرمایه‌گذاری در زمینه ملک است.

قیمت خرید خانه در منطقه ۳ با توجه به نرخ تورم در سال ۹۷ دارای افزایش بسیاری بوده است، این تورم و افزایش قیمت شامل تمامی مناطق تهران بوده و قیمت ملک در شش ماه ابتدای سال ۹۷ رشد چشمگیری داشته است.

همه افراد تمایل دارند تا پس از مدتی بتوانند اقدام به خرید ملک کنند و صاحب خانه شوند.

سرمایه‌گذاری در امور ملک و زمین یکی از مطمئن‌ترین و پرسودترین سرمایه‌گذاری‌ها است.

با توجه به نرخ تورم در سال ۱۳۹۷ و بالا رفتن قیمت ملک در تمامی مناطق تهران، آرزوی خانه‌دار شدن به یک خواسته دست‌نیافتنی برای بسیاری افراد تبدیل شده است.

اما می‌توان با توجه به بودجه و سرمایه‌ای که برای این کار در نظر گرفته شده است، اقدام به خرید خانه در محله‌های مختلف تهران کرد.

برای خرید خانه در منطقه ۳ تهران، نیاز است تا با قیمت‌ خانه برای متراژ‌های مختلف آشنا شد.

همچنین باید توجه داشت قیمت خانه در منطقه ۳ برای خانه‌های نوساز و قدیمی‌ساز دارای تفاوت‌هایی است.

سن بنا در تمامی مناطق همچنین بر شاخص قیمت خانه در منطقه ۳ نیز تاثیر گذاشته است.

  منطقه ۳ شهرداری تهران با مساحتی در حدود ۳۲ کیلومتر مربع است.

این منطقه با مساحتی بالغ بر ۳ هزار هکتار یکی از بزرگ‌ترین مناطق شهری در تهران است.

منطقه ۳ تهران از شمال به بزرگراه شهید چمران، بزرگراه شهید مدرس و بزرگراه صدر منتهی می‌شود.

از شرق نیز به خیابان پاسداران و بخشی از شریعتی محدود می‌شود و از جنوب به بزرگراه رسالت و بزرگراه همت منتهی می‌شود.

با وجود چنین بزرگراه‌هایی دسترسی به مناطق دیگر تهران از منطقه ۳ آسان شده و همین امر یکی از دلایلی است که بر قیمت خانه در منطقه ۳ تاثیر گذاشته است.

منطقه ۳ شهرداری دارای ۶ ناحیه و ۱۲ محله است.

منطقه ۳ تهران شامل محله‌های زیر است: وجود مراکز مهم تجاری، فرهنگی، مراکز درمانی و استقرار گذرگاه‌های وسیع شهری باعث شده تا افراد به خرید آپارتمان در منطقه ۳ ترغیب شوند.

وجود وسایل حمل و نقل عمومی، ایستگاه‌های مترو متعدد در سطح منطقه ۳ به کم شدن بار ترافیکی در این منطقه کمک ویژه‌ای کرده است.

  خرید آپارتمان در منطقه ۳ می‌تواند اقدام بسیار مناسبی باشد، زیرا امکانات شهری بسیاری که در این منطقه برای ساکنین فراهم شده به بهبود سبک زندگی افراد در این منطقه کمک کرده است.

از بوستان‌ها و فضای سبز زیبایی که در این منطقه قرار دارد می‌توان به پارک آب و آتش، بوستان طالقانی، بهشت مادران و پارک قدیمی ملت اشاره کرد.

نمادهای زیبای طبیعی و جدیدی به این منطقه اضافه شده که می‌توان به پل طبیعت اشاره کرد.

علاوه بر مراکز آموزش عالی نظیر دانشگاه الزهرا، منطقه ۳ تهران دارای کتابخانه و فرهنگسرا‌های متعددی مانند ارسباران،‌ آفتاب، رسانه و طبرستان است.

وجود چنین مراکزی باعث می‌شود تا تمایل افراد برای خرید خانه در منطقه ۳ بیشتر شود.

امکانات رفاهی دیگری نظیر پردیس سینمایی قلهک، ‌سینما فرهنگ و سالن‌های سینمایی سینما جوان از جمله امکانات فرهنگی دیگری هستند که در این منطقه به رفاه حال ساکنین کمک می‌کنند و باعث می‌شود تا خرید خانه در منطقه ۳ اقدامی خوب و مناسب باشد.

  در منطقه ۳ امکانات درمانی خوبی به صورت تخصصی و فوق تخصصی فراهم شده است.

مراکزی که در این زمینه به ارائه خدمات می پردازند بیمارستان‌های خاتم‌الانبیاء، بقیه‌الله اعظم، کودکان مفید، بیمارستان کودکان حضرت علی اصغر، ایرانمهر، ولی‌عصر، کیان، جواهری، پگاه، قلب و عروق رجایی، قلب و عروق محب، بیمارستان زنان و زایمان جواهری، بیمارستان روانپزشکی آیت الله صدر، بیمارستان زنان و زایمان هدایت، بیمارستان‌های چشم پزشکی نگاه و نور، بیمارستان تخصصی کلیه شهید هاشمی نژاد و سوانح و سوختگی مطهری هستند.

خرید خانه در منطقه ۳ تهران، یک انتخاب خوب و مناسب است.

با توجه به موارد ذکر شده این منطقه از امکانات رفاهی و درمانی بسیار خوبی برخوردار است.

دسترسی این محدوده از تهران به مناطق دیگر نیز باعث شده تا خرید آپارتمان در منطقه ۳ گزینه خوبی برای سرمایه‌گذاری ملکی باشد.

از مزایای این منطقه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:     شاخص قیمت خانه در منطقه ۳ برای آپارتمان‌های زیر ۸۵ متر مربع رقمی در حدود ۱۰ میلیون برای هر متر مربع است.

با توجه به روند افزایشی قیمت ملک در هفت سال گذشته،‌ شاخص قیمت خانه در منطقه ۳ رقمی در حدود ۲۰۵ درصد افزایش داشته است.

این رشد قیمت باعث تغییر قیمت هر متر مربع خانه از رقمی در حدود ۶ میلیون تومان تا ۱۱ میلیون تومان شده است.

افزایش قیمت خانه در منطقه ۳ در طول هفت سال گذشته برای خانه‌های تا ۸۵ متر مربع روند سریعی داشته و نرخی در حدود دو برابر افزایش یافته است.

تعداد معاملات ملکی در طول هفت سال گذشته رقمی در حدود ۹۸۰۰ معامله بوده است.

۵۶ درصد از معاملات ملکی صورت گرفته برای خرید آپارتمان در منطقه ۳ مربوط به خانه‌هایی با سن بیش از ۵ سال بوده است.

این رقم برای ملک‌های نوساز با سن زیر ۵ سال ۴۴ درصد بوده است.

همچنین میانگین قیمت خرید آپارتمان‌ در منطقه ۳ با عمری بیش از ۵ سال رقمی در حدود ۳۹۵ میلیون تومان است، در حالی که این رقم برای خرید آپارتمان در منطقه ۳ با سن زیر ۵ سال به نرخی در حدود ۵۳۲ میلیون تومان می رسد.

این آمار نشان می‌دهد تعداد خانه‌های قدیمی‌ساز در منطقه ۳ برای متراژی در حدود ۸۵ متر بسیار بیشتر از آپارتمان‌های نوساز است.

همچنین قیمت ساختمان‌هایی که بیش از ۵ سال عمر دارند بسیار ارزان‌تر از خانه‌های نوساز در منطقه ۳ تهران است.

افزایش شاخص قیمت خانه در منطقه ۳ برای خانه‌هایی با متراژ ۸۵ تا ۱۵۰ متر نیز افزایش چشمگیری داشته است.

در طول هفت سال گذشته این رقم دو برابر شده است.

در طی هفت سال گذشته میانگین قیمت معامله شده برای خرید آپارتمان در منطقه ۳ با متراژ ۸۵ تا ۱۵۰ متر رقمی در حدود ۶ میلیون و پانصد هزار تومان برای هر متر مربع بوده است.

اما با نگاهی به آمار معاملات انجام شده در طی شش ماهه گذشته از سال ۹۷ این رقم به ۹ میلیون و پانصد هزار تومان برای خرید خانه در منطقه ۳ رسیده است.

در طی ۷ سال گذشته در حدود ۲۲ هزار معامله ملکی برای خرید آپارتمان‌ در منطقه ۳ با متراژ ۸۵ تا ۱۵۰ متر صورت گرفته است.

در حدود ۳ هزار معامله خرید و فروش مسکن در شش ماهه اول سال ۹۷ صورت گرفته که میانگین قیمت کل برای خرید آپارتمان در منطقه ۳ رقمی در حدود یک میلیارد بوده است.

میانگین قیمت معامله شده برای خرید آپارتمان در منطقه ۳ با این متراژ در طی هفت سال گذشته رقمی در حدود ۷۰۰ میلیون بوده است.

شاخص قیمت خانه در منطقه ۳ برای خرید خانه با متراژ ۸۵ تا ۱۵۰ متر رقمی در حدود یک میلیارد تخمین زده می‌شود.

این رقم برای خانه‌های نوساز چیزی در حدود ۱۰۰ میلیون افزایش خواهد داشت.

اما قیمت خانه در منطقه ۳ با این متراژ و عمر بیش از ۵ سال ساخت در حدود ۵۰ میلیون ارزان‌تر است.

  قیمت خانه در منطقه ۳ برای خانه‌هایی با متراژ بیش از ۱۵۰ متر رقمی در حدود دو میلیارد تومان است.

شاخص قیمت خانه در منطقه ۳ برای این متراژ نیز دارای افزایش بوده و در حدود ۹۵۰۰ معامله برای خرید آپارتمان‌هایی با این متراژ انجام شده است.

در شش ماهه اول سال ۹۷ قیمت خانه در منطقه ۳ برای متراژ بالاتر از ۱۵۰ متر به نسبت سال گذشته ۱۰ درصد افزایش قیمت داشته است.

۱۴ درصد از معاملات صورت گرفته در ۷ سال اخیر در طی شش ماه گذشته مربوط به خرید آپارتمان در منطقه ۳ با متراژ ۱۵۰ متر بوده است.

۳۷ درصد از معاملات ملکی صورت گرفته برای خرید خانه‌های بالاتر از ۱۵۰ متر در منطقه ۳ مربوط به خانه‌های نوساز بوده است و ۶۳ درصد از معاملات صورت گرفته برای خرید خانه در منطقه ۳ با متراژ بالاتر از ۱۵۰ متر بوده است.

همین امر نشان می‌دهد درصد بافت ساختمانی با عمری بالاتر از ۵ سال در منطقه ۳ تهران بیشتر از ساختمان‌های نوساز است.

میانگین قیمت خانه در منطقه ۳ برای متراژ بالاتر از ۱۵۰ متر رقمی در حدود ۱۳ میلیون برای هر متر مربع است.

این رقم در هفت سال گذشته میانگینی در حدود ۹ میلیون برای هر متر مربع داشته است، آمار ارائه شده مربوط به خانه‌های نوساز در منطقه ۳ است.

قیمت‌ خانه در منطقه ۳ برای خانه‌هایی با عمر بیش از ۵ سال به عنوان خانه‌های قدیمی‌سازی که بیشتر بافت این منطقه را پوشش می‌دهد در طی هفت سال گذشته رقمی در حدود ۶ میلیون تومان برای هر متر مربع بوده است.

با توجه به افزایش قیمت خانه در منطقه ۳ این رقم در حدود ۴۸ درصد افزایش یافته است.

نرخ قیمت خرید آپارتمان در منطقه ۳ برای متراژ بالاتر از ۱۵۰ متر در شش ماه ابتدای سال جاری به رقمی در حدود ۹ میلیون و پانصد هزار تومان برای هر متر مربع رسیده است.

  روند تغییرات قیمت خانه در منطقه ۳ در طی سال‌های گذشته رو به رشد بوده است.

در یک نمای کلی می‌توان به تفکیک متراژ قیمت خانه‌ در منطقه ۳ بر اساس متراژ را به صورت زیر دسته‌بندی کرد: میانگین قیمت خانه در منطقه ۳ برای متراژ پایین‌تر از ۸۵ متر در حدود یک میلیارد تومان میانگین قیمت خانه در منطقه ۳ برای متراژ ۸۵ تا ۱۵۰ متر در حدود ۱٫۹۶ میلیارد تومان میانگین قیمت خانه در منطقه ۳ برای متراژ بالاتر از ۱۵۰ متر در حدود ۳٫۸۸ میلیارد تومان خرید آپارتمان در منطقه ۳ تهران یک اقدام مناسب محسوب می‌شود اما باید توجه داشت که اکثر بافت‌های این منطقه سازه‌های قدیمی و خانه‌هایی با بیش از ۵ سال ساخت هستند.

در خصوص قیمت هر متر مربع واحد مسکونی بعد از منطقه یک، قیمت آپارتمان در منطقه ۳ با متری ۹ میلیون تومان، منطقه ۲ با متری ۷.

۷ میلیون، منطقه ۶ با ۶.

۷ میلیون، منطقه ۵ با ۶ میلیون تومان و منطقه ۴ با قیمت ۵ میلیون تومان در هر متر مربع به ترتیب دارای بالاترین میانگین قیمت مسکن در شهر تهران هستند.

  پس از تصویب قانون شهرداری‌ها در سال ۱۳۳۴ و گسترش وظایف شهرداری و محدوده خدمت‌رسانی آن در مناطق مختلف، شهرداری تهران محدوده شهر تجریش و روستاهای اطراف آن را به عنوان بافت شهری مشخص نمود و تحت پوشش خود قرار داد.

به این ترتیب محدوده منطقه ۳ کنونی تهران در حاشیه بافت شهری قرار گرفت و با استفاده از خدمات شهرداری تهران بافت شهری آن بهبود یافت.

بافت شهری در منطقه ۳ تهران از سال ۱۳۳۵ شکل گرفته است.

این بافت در حدود سکونت‌گاه‌های روستایی از جمله ده ونک در غرب این منطقه، قلهک و زرگنده در شمال مرکزی، رستم‌آباد و اختیاریه در شمال شرقی شروع شده است.

در اراضی پیرامون آن باغداری و کشاورزی رواج داشته و به مرور بافت روستایی که به عنوان باغ و زمین کشاورزی مورد استفاده قرار می‌گرفته، بافت مسکونی پیدا کرده است.

منطقه ۳ شهر تهران دارای ۶ ناحیه و ۱۲ محله است که جمعیتی تقریبی معادل ۲۹۰ هزار نفر را در خود جای داده است.

نرخ رشد جمعیت منطقه ۱/۵۷ درصد گزارش شده است و نرخ باسوادی معادل ۹۵/۵ درصد است.

میزان اشتغال در این منطقه معادل ۹۵/۵ درصد است.

این منطقه یکی از مناطق شاخص تهران به جهت درصد بالای دانش و سواد افراد محسوب می‌شود.

بر اساس آماری که در سال ۱۳۸۵ مرکز آمار ایران منتشر شده است، مساحت بوستان‌های منطقه در حدود یک هکتار است.

سرانه فضای سبز این منطقه به ۲۱ متر مربع برای هر نفر می‌رسد که با توجه به استانداردهای بین‌المللی و استاندارد غالب در شهر تهران در موقعیت بسیار مطلوبی قرار دارد.

وجود ۶۶ سفارتخانه و مرکز اقامت برای وزرا و سفیران کشورهای مختلف، این منطقه را به صورت منطقه دیپلمات‌نشین شهر تهران درآورده است.

در حال حاضر در سطح منطقه ۳ تهران در حدود ۱۱هزار واحد مسکونی و ۱۸ هزار واحد تجاری قرار گرفته است و بیشترین فراوانی زیر بنا در سطح منطقه در متراژ ۱۰۰ تا ۱۵۰ متر مربع است.

  یکی از مسائل حقوقی مهم در امر خرید خانه تنظیم قولنامه یا سند موقت ملک است.

افرادی که قصد خرید خانه در تهران یا شهرستان‌ها را دارند، پس از […]   پیدا کردن خانه ایده‌آل، کاری پرزحمت است.

سر زدن به بنگاه‌های معاملات املاک، محاسبه هزینه‌ها و بررسی شرایط و انتخاب یکی از موارد، همیشه پر از چالش بوده و […]   در گوشه و کنار شهر املاکی تحت عنوان اوقافی وجود دارند که به صورت سند اوقافی به فروش می‌رسند.

خیلی‌ها نسبت به خرید و فروش این نوع ملک تردید […]   نام‌های انواع سند ملکی به کرات به گوش شما خورده است؛ اما شاید برای بعضی از افراد ماهیت معنایی و وجودی سند به درستی روشن نشده باشد.

آیا ملکی […]   تعهدات معامله و قول‌نامه ملک و نقل و انتقال اموال و انتقال سند و تنظیم قول‌نامه، همواره پیچیدگی‌ها و دشواری‌هایی داشته است.

بسیاری موارد در قراردادها وجود دارد که […] عالی بود نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه نام * ایمیل * وب‌ سایت ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

تهران، خیابان وزرا، کوچه نهم، پلاک 26     |     09121442355

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map